اقامتی ارزان را با این هتل ها در تبریز تجربه کنید

اقامتی ارزان را با این هتل ها در تبریز تجربه کنید


منبع: همگردی

146

1398/10/14

13:18


تبریز، یکی توریستی ترین و دیدنی ترین شهرهای ایران است که هم از مردمانی خونگرم و میهمان نواز همچون دیگر نقاط کشورمان برخوردار بوده و هم دارای طبیعتی بکر و جذاب هست. بهترین موقع برای رفتن به شهر تبریز مربوط به نیمه اول سال یعنی بهار و تابستان بوده که هم شرایط آب هوایی این خطه از کشورمان در وضعیت فوق العاده مطلوبی قرار دارد و هم دیگر خبری از سرمای استخوان سوز نواحی شمال غربی کشورمان نیست! در ادامه با مجله گردشگری همگردی همراه شوید تا شما را با یکسری از ارزان ترین هتل های تبریز آشنا نماییم تا اگر روزی روزگاری به این شهر گردشگرپسند و تاریخی سفر کردید، خیلی دغدغه اقامت را با شناخت هتل های ارزان تبریز نداشته باشید.

هتل های ارزان تبریز

هتل آپارتمان بهبود

شاید تنها هتل 4 ستاره اما خوش قیمتی که بتوانید برای اقامت خود در شهر توریستی و جذابی همچون تبریز به دنبال آن بگردید، هتل آپارتمان بهبود باشد که هم با توجه به موقعیت قرارگیری خود در مرکز شهر تبریز سبب دسترسی آسان و راحت شما به دیگر نقاط دیدنی این مقصد برجسته گردشگری خواهد شد و هم سبب می شود تا شما در طول مدت حضور خود در تبریز اقامتی مناسب و دلچسب را داشته باشید. ناگفته نماند که در نزدیکی این هتل دو مرکز درمانی به نام درمانگاه شهید بهشتی و بیمارستان الزهرا نیز وجود دارد و فضای داخلی هتل نیز از آرامش بخصوصی برخوردار است. رستوران هتل آپارتمان بهبود قابلیت تهیه و پخت غذاهای ایرانی و فرنگی را نیز دارا هست.

آدرس هتل آپارتمان بهبود: تبریز - خیابان ارتش جنوبی - بالاتر از چهاراره باغ شمال - کوچه شعار

هتل آپارتمان بهبود

هتل آپارتمان بهبود 2

هتل دریا

اولین هتل ارزان قیمتی که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، هتل سه ستاره دریا بوده که هم از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است و هم با توجه به موقعیت مکانی می توان به راحتی با اقامت خود در این هتل شیک به تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری تبریز نظیر بازار تبریز دست پیدا نمود. ناگفته نماند هتل دریا از تجهیزات ورزشی فوق العاده ای نیز برخوردار است که از جمله آن ها بایستی به سالن بدنسازی، سالن فوتسال و همچنین استخر اشاره داشت. این هتل در سال 1358 تاسیس شده و آخرین بار نیز در سال 1382 دستخوش یک مرمت کلی قرار گرفت. ساختمان این مورد از ارزان ترین هتل های تبریز دارای 5 طبقه و همراه با 104 اتاق لوکس و مجهز هست. ناگفته نماند که درست در مقابل هتل دریا، بیمارستان بابک نیز قرار دارد.

آدرس هتل دریا: تبریز - خیابان 22 بهمن (راه آهن) - مقابل بیمارستان بابک

هتل دریا

هتل دریا 2

هتل اهراب

نام هتل اهراب را نیز باید در فهرست هتل های ارزان تبریز قرار دهیم. این هتل به نسبت دیگر اقامتگاه هایی که در این مطلب به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، از حال و هوای امروزی تری برخوردار است؛ زیرا بنای هتل در سال 1395 خورشیدی ساخته شده و اکنون این هتل سه ستاره دارای 5 طبقه و 47 اتاق کاملا مجهز با دکوراسیونی مدرن و امکاناتی همچون خشکشویی، روم سرویس، رستوران با ظرفیت 50 نفره، واحد تبدیل ارز، اینترنت هست. از جمله نکات مهم در خصوص هتل اهراب بایستی به نزدیکی آن به خیابان امام و همچنین ایستگاه مترو و اتوبوس های BRT تبریز اشاره کرد که سبب می شوند شما به راحتی بتوانید به هر نقطه از شهر دست پیدا نمایید. هزینه یک شب ماندن در اتاق های تک تخته این هتل 190000 تومان و برای اتاق های دو تخته 270000 تومان است.

آدرس هتل اهراب: تبریز - خیابان امام خمینی - چهارراه باغ گلستان - خیابان اهراب

هتل اهراب

هتل اهراب 2

هتل آپارتمان ارس

یکی از هتل های ارزان تبریز با امکانات عالی، هتل آپارتمان ارس بوده که در سال 1392 در مساحتی بیش از 2200 مترمربع ساخته شد. این هتل دو ستاره از 7 طبقه و 26 اتاق با وسایل رفاهی مناسب برخوردار است و با توجه به جهت جغرافیایی خود در مرکز شهر، باید بگوییم از دسترسی راحتی نیز به تمامی نقاط دیدنی این شهر تاریخی برخوردار است. اجاره هر شب ماندن در اتاق های دو تخته این هتل 150000 تومان و برای اتاق های دو تخته جهت اقامت سه نفر نیز 190000 تومان است.

آدرس هتل آپارتمان ارس: تبریز - تقاطع خیابان پاستور جدید و طالقانی

هتل آپارتمان ارس

هتل آپارتمان ارس 2

هتل سهند

اگر قصد انجام سفر به شهر تبریز را کرده اید و به دنبال یکی از ارزان ترین هتل های تبریز هستید، هتل سهند می تواند میزبان خوبی برای شما عزیزان بحساب آورده شود. این هتل که کار اقامتگاهی خود را از سال 1390 آغاز نموده، دارای 3 طبقه با 28 اتاق نسبتا مناسب بوده و شما می توانید با ماندن در اتاق های این هتل از امکان دسترسی به موقع به سایر نقاط توریستی تبریز نیز خود را برخوردار کنید. از هتل سهند تا بازار بزرگ و تاریخی تبریز تنها 15 دقیقه با خورده و تا میدان ساعت تبریز نیز فقط 5 دقیقه بصورت پیاده روی فاصله دیده می شود. هتل سهند از پارکینگ مخصوص و همچنین یک رستوران باکیفیت با سرآشپزی ماهر در تهیه غذاهای ایرانی و فرنگی نیز برخوردار است. کرایه یک شب ماندن در اتاق های تک تخته این هتل 180000 تومان و برای اتاق های دو تخته آن نیز حدود 226000 تومان هست.

آدرس هتل سهند: تبریز - خیابان امام خمینی (ره) - مقابل درب اصلی مصلی

هتل سهند

هتل سهند 2

هتل سینا

هتل سینا از جمله مکان های اقامتی پر مشتری در شهر تبریز بوده که برخلاف ستاره های کم خود از امکانات رفاهی قابل توجهی برخوردار است. این هتل واقع در خیابان امام خمینی بوده و آنطور که گفته می شود در سال 1369 تاسیس و آخرین بار نیز در سال 1393 بطور کامل بازسازی شد. از جمله بخش های هتل که در 3 طبقه با 55 اتاق پذیرای شما گردشگران و مسافران شهر تبریز است باید به رستورانی با ظرفیت 50 نفر، آسانسور، پارکینگ با گنجایش 30 خودرو، تاکسی سرویس و همچنین رایگان سرو کردن وعده صبحانه برای تمام اتاق ها اشاره کرد. هزینه اجاره اتاق تک تخته برای هر شب 160000 تومان و برای اتاق های دو تخته نیز 215000 تومان است.

آدرس هتل سینا: تبریز - خیابان امام خمینی - فلکه باغ گلستان

هتل سینا

هتل سینا 2

هتل مروارید

نام هتل مروارید را نیز در سفر خود به شهر زیبای تبریز به یاد بسپارید، زیرا هم به معنای درست کلمه از ارزان ترین هتل های تبریز است و هم با توجه به قرارگیری نزدیک به آن به پایانه های مسافربری BRT در سطح شهر تبریز می توان به سادگی به سایر نقاط دیدنی تبریز نیز دست یافت. جالب است بدانید ساختمان هتل مروارید که پیشترها کاربری دیگری از آن بعمل آورده می شد، از قدمتی بالغ بر 100 سال برخوردار است. هزینه یک شب ماندن در اتاق تک تخته آن 168000 تومان و برای اتاق دو تخته آن نیز 240000 تومان است.

آدرس هتل مروارید: تبریز - خیابان امام خمینی (ره) - چهارراه باغ گلستان

هتل مروارید

هتل مروارید 2

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو