ذوالنور: ترامپ با ترور سردار سلیمانی گور خود را کند

منبع: برترین ها

72

1398/10/15

00:09


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ترامپ با ترور سردار سلیمانی گور خود را کند، گفت: قطعا آمریکا پاسخ کوبنده‌ای را در مقابل این حادثه دریافت خواهد کرد و باید بداند که این واکنش تنها توسط ایران نخواهد بود.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری امشب در جمع نمازگزاران مسجد فاطمی منطقه نیروگاه قم، با اشاره به اینکه مردم نیروگاه همیشه پای انقلاب ایستاده و از ولی نعمتان مردم و مسؤولان هستند، اظهار کرد: باتوجه به اینکه این محله یکی از مناطق محروم قم محسوب می‌شود باید رسیدگی‌ها به این محدوده افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهرداری باید در تعریض و توسعه خیابان‌های منطقه نیروگاه نیز عمل کند، عنوان کرد: شهرداری باید با قیمت عادلانه و منصفانه در عرصه تعریض و توسعه خیابان‌های این منطقه ورود پیدا کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس طرح افزایش قیمت بنزین را مطلقا تصویب نکرده است بلکه طرحی که توسط مجلس به تصویب رسیده بود افزایش قیمت بنزین در یک دوره زمانی پنج ساله بوده نه به صورت یک شبه که فشار بر زندگی مردم افزایش پیدا کند.

وی افزود: درآمد حاصل از بنزین به دو بخش تقسیم شود که بخش اول به عنوان یارانه به خود مردم باز گشته و بخش دوم برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی و جاده‌ها مصرف شود.

ذوالنوری با بیان اینکه در مجلس کمیته راستی آزمایی توزیع یارانه معیشتی تشکیل شده است، تصریح کرد: مردم با وجود تمام تحریم‌ها داشتند زندگی خود را ادامه می‌دادند ولی با بی‌تدبیری و سوء مدیریت فشارها بر مردم دوچندان شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از هشت میلیون بیکار در جامعه وجود دارد، ابراز کرد: دولت این آمار بیکاری را قبول ندارد و تعداد بسیار کمتری را اعلام کرده است و علت آن هم این است که دولت شخصی را که در هفته نیم ساعت کار کند را بیکار نمی‌داند درحالی‌که برخی از مردم با وجود سه شیفت کار، همچنان در معیشت خود مانده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نماینده مجلس یا جیبش باید بسته باشد یا دهانش، تاکید کرد: تمام مشکلات و گیر کشور بنا به فرموده امام راحل از مجلس است؛ اگر قانونی علیه مردم به تصویب می‌رسد مقصر مجلس است؛ اگر قانونی در کشور به درستی اجرا نمی‌شود نیز بازهم مقصر مجلس است.

وی ادامه داد: اگر مشکلی حل نمی‌شود ناکارآمدی نظام و انقلاب نیست بلکه از بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی دولت است و به حول و قوه الهی هیچ مشکل غیر قابل حلی در کشور ما وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان اینکه دنیا از رشد انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف متحیر شده است، اظهار کرد: سردار سلیمانی با اینکه یک مسئول بود روز گذشته شاهد سیل عظیم عاشقان وی بودیم، چراکه سردار سلیمانی با روحیه انقلابی کار می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم از کمبود و نبود ناراضی نیستند، بلکه از تبعیض ناراحت هستند، عنوان کرد: امروزه دنیا به‌دنبال تخریب ولی فقیه است چراکه تاثیر ایشان در جامعه و بر روی مردم را می‌دانند و آگاه هستند تا زمانی که ایشان مردم را رهبری می‌کنند نمی‌توانند خواسته‌های خود را در منطقه عملیاتی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور 40 ساله در جبهه‌ها جوابگوی عطش سردار سلیمانی نبود چراکه وی عاشق شهادت بود، مطرح کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد خاورمیانه جدید با دو ویژگی نابودی ایران و محور قرار گرفتن رژِیم صهیونیسم بود که مجاهدات سردار سلیمانی تمام این معادلات را بهم زد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ با ترور سردار سلیمانی گور خود را کند، خاطرنشان کرد: قطعا آمریکا پاسخ کوبنده‌ای را در مقابل این حادثه دریافت خواهد کرد و باید بداند که این واکنش تنها توسط ایران نخواهد بود.

ذوالنوری افزود: جمهوری اسلامی نه از جنگ استقبال می‌کند و نه جنگی را آغاز می‌کند ولی اگر شخصی به این خاک دست درازی کند آن دست را خرد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد غرور مردم جمهوری اسلامی لکه‌دار شود.

وی با بیان اینکه برای انتقام عجولانه تصمیم نمی‌گیریم، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زمان بزن در رو تمام شده است و هیچ زمانی اجازه نمی‌دهیم خون سردار سلیمانی پایمال شود؛ آمریکا 35 پایگاه نظامی در اطرف جمهوری اسلامی دارد که تمامی آن‌ها زیرپوشش موشک‌های جمهوری اسلامی هستند و ما اصلا اجازه نمی‌دهیم آمریکایی‌ها فرار کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصلا تحت تاثیر فضاسازی‌های آمریکایی‌ها قرار نمی‌گیریم و ابعاد، گستردگی و روش انتقام تماما در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: آمریکایی‌ها تصور اشتباهی دارند که با ترور سردار سلیمانی پیروز شدند ولی از دیروز آرامش از آمریکا گرفته شده و آتشی بپا کردند که به حول و قوه الهی خودشان در این آتش خواهند سوخت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو