ژست جذاب شهرزاد کمال‌ زاده با روسری محلی + عکس

منبع: کولاک

181

1398/10/15

00:46


در این مطلب، جدیدترین عکس از ژست جذاب شهرزاد کمال‌ زاده با روسری محلی را خواهیم دید؛ با ما همراه باشید. شهرزاد کمال‌ زاده بازیگر فیلم سینمایی درام اجتماعی ” اولین امضاء برای رعنا ” متولد ۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ شمسی در شهر تهران می باشد. شهرزاد کمال‌ زاده فارغ‌ التحصیل مهندسی کامپیوتر و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران است!

شهرزاد کمال‌ زاده با روسری محلی

شهرزاد با بازی در سریال ” هزاران چشم ” به کارگردانی کیانوش عیاری ، نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و در سال ۱۳۸۳ شمسی نیز با بازی در نقشی کوتاه در فیلم ” دیشب باباتو دیدم آیدا ” به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد دنیای سینما شد.[

شهرزاد پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ شمسی با پخش سریال ” راه طولانی ” به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و بازی در نقش ” بهاره ” به شهرت رسید! او در جدیدترین فعالیت سینمایی خود، در فیلم سینمایی ” اولین امضاء برای رعنا ” به کارگردانی علی ژکان به ایفای نقش پرداخته است. علی ژکان پیش از این کارگردانی فیلم‌ های سینمایی ” چهره به چهره ” ، ” عیسی می‌ آید ” ، ” سایه به سایه ” ، ” دخترک کنار مرداب ” و  ” مادیان ” را برعهده داشته است.

کادر امتیازدهی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو