ایده‌های خوب کادو تولد برای پسرها و آقایان

ایده‌های خوب کادو تولد برای پسرها و آقایان


منبع: ستاره

818

1398/10/15

21:37


همه می‌دانیم تصمیم گیری برای اینکه کادو تولد برای پسرها و آقایان چه باشد کاری بسیار سخت است. با مطالعه این مطلب مطمئنا گزینه‌های مناسب زیادی پیدا خواهید کرد که تا به حال به ذهن شما نرسیده است.

کادو تولد برای پسرها و آقایان

 

ستاره | سرویس خانه داری - یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا خریدن یک کادوی مناسب برای دیگران است. همیشه این ترس وجود دارد که کادوی انتخابی ما مورد توجه و استفاده فرد مورد نظر قرار نگیرد و به اندازه کافی او را تحت‌تاثیر قرار ندهد. انتخاب کادو تولد برای پسرها و آقایان برای بسیاری از خانم‌ها سخت است زیرا آقایان اغلب سلیقه متفاوتی دارند و اصولا از لوازمی که به آنها نیاز دارند با دیگران صحبت نمی‌کنند. اگر شما نیز در خرید کادو تولد برای پسرها و آقایان دچار تردید هستید با ما همراه باشید. در این مطلب ایده‌های جذاب ارزان قیمت و لاکچری زیادی برای شما داریم.


در این مطلب می‌خوانید: 


ایده ارزان قیمت کادو تولد برای پسرها و آقایان

همان‌طور که می‌دانید ارزش کادو به قیمت آن نیست و مهم توجه و محبتی است که در پس این کادو قصد داریم به فرد مورد نظر منتقل کنیم. گاهی خریدن وسیله‌ای که او به تازگی به آن نیاز پیدا کرده است اما به دلایلی تا به حال موفق به خرید آن نشده، می‌تواند او را از هر هدیه دیگری خوشحال‌تر کند. لذا در این قسمت قصد داریم ایده‌های بسیار خوب ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم.

 

  • لوازم اصلاح صورت آقایان

یکی از هدایای کاربردی برای آقایان بالغ لوازم اصلاح مردانه است. این هدیه علاوه بر اینکه گزینه مناسبی برای آقایان محسوب می‌شود، برای پسرانی که تازه بالغ شده‌اند نیز هدیه بسیار خوبی است. لوازمی از قبیل فوم یا ژل اصلاح، افترشیو، تیغ اصلاح و لوسیون بعد از اصلاح در این دسته قرار می‌گیرند که شما بر اساس بودجه‌ای که دارید می‌توانید تعدادی از آنها را انتخاب کرده و هدیه بدهید. لازم به ذکر است که نوع برند انتخاب شده نیز در میزان هزینه شما بسیار موثر است.

نکته: برای یک خرید بهتر در این زمینه لازم است از چرب یا خشک بودن پوست فرد مطلع باشید تا در کنترل خشکی یا ایجاد جوش بر سطح پوست جلوگیری کنید. از آن جایی که ژل اصلاح برای افرادی با پوست خشک و مردان بالای سی سال توصیه می‌شود، بهتر است برای افرادی با پوست چرب، فوم اصلاح را انتخاب کنید.

  •  جا کلیدی
  •  کمربند مردانه

یکی دیگر از هدیه‌های پرکاربرد آقایان کمربند است. کمربند تنها یک وسیله کاربردی برای زیبا نگه داشتن شلوار بر بدن نیست و نوعی اکسسوری محسوب می‌شود. از آن جایی که کمربند بر اساس تیپ و استایل می‌تواند اسپرت یا رسمی باشد و یا با رنگ کفش و کیف ست می‌شود، آقایان از داشتن انواع مختلف کمربند استقبال خواهند کرد. کمربند نیز بر اساس جنس و ظاهر خود قیمت‌های متفاوتی در بازار دارد که با هر بودجه‌ای قابل خریداری است.

  • لباس ورزشی

اگر مرد مورد نظر شما در یک رشته ورزشی فعالیت می‌کند یا به باشگاه می‌رود، خرید لباس ورزشی مناسب و مربوط به آن ورزش می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. لباس‌هایی عرق‌گیر یا گرم‌کن نیز برای پیاده‌روی بسیار مناسب است. 

 

بیشتر بدانید: ۱۹ مدل برای ست سویشرت شلوار مردانه

 

  •  گارد تلفن همراه
  •  عینک دودی

تیپ و استایل هیچ مرد خوش‌پوشی بدون عینک دودی تکمیل نمی‌شود. از آن‌جایی که عینک‌های دودی بر اساس کاربرد خود به چندین دسته تقسیم‌می‌شود، گزینه‌های زیادی برای خرید خواهید داشت. برای مثال عینک‌های دودی شب یا مخصوص رانندگی که پولاریزه هستند گزینه‌های بسیار مناسبی برای هدیه دادن به شمار می‌روند. قیمت عینک‌های دودی بر اساس برند و کیفیت متفاوت بوده و بر اساس انتخاب شما می‌تواند تبدیل به یک هدیه ارزان قیمت و یا لاکچری گردد.

 

بیشتر بخوانید: تزیین کادو تولد همسر در ۴ مدل زیبا و عاشقانه

 

این گزینه یکی از بهترین گزینه‌های کادو دادن به آقایانی است که بسیار عرق می‌کنند و بر خوشبو بودن بدن خود حساسیت به خرج می‌دهند. اسپری و بادی اسپلش‌ها رایحه‌های مردانه زیادی دارند که ماندگاری خوبی بر روی بدن داشته و بوی بد بدن را کنترل می‌کنند.خرید هدیه‌هایی که با حس بویای فرد درگیر می‌شوند، می‌تواند او را بیشتر یاد شما بیاندازد.

  •  لوازم باشگاه

اگر قصد خرید برای کسی را دارید که به بدن‌سازی علاقه زیادی دارد و به صورت حرفه‌ای فیتنس کار می‌کند، خرید لوازم باشگاه می‌تواند او را خوشحال کند. لوازمی مانند ساک، دمبل، شیکر و قمقمه آب از لوازم پرمصرفی است که در هر باشگاه نیاز می‌شود.

  • فلش usb
  •  کتاب

کتاب گزینه بسیار مناسبی برای آقایان دوست‌دار کتاب و فرهیخته محسوب می‌شود. شما می‌توانید بر اساس کتاب‌هایی که بیشتر مطالعه و خریداری می‌کند کتاب رمان، شعر، روانشناسی، انگیزشی موفقیت و... خریداری کنید. خرید یک کتاب قدیمی که دیگر چاپ نمی‌شود، نیز این تیپ افراد را به وجد می‌آورد.

  • قلیان
  •  بلیط کنسرت 

اگر مرد مورد نظر شما به موسیقی علاقه زیادی دارد و طرفدار پر و پا قرص یک خواننده خاص است، می‌توانید با خرید بلیط کنسرت آن خواننده، فرد مورد نظرتان را سورپرایز و خوشحال کنید. این گونه هدیه‌ها ایده‌ای جدید و ساختارشکنانه محسوب می‌شود اما به تجربه ثابت شده که از آن استقبال زیادی می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: انواع تزئین کادو تولد مردانه به همراه ایده‌هایی برای خرید هدیه

 

ایده کادو لاکچری و گران‌قیمت برای آقایان

اگر می‌توانید برای کادو خریدن زیاد هزینه کنید و می‌خواهید یک هدیه به یاد ماندنی و خاص برای او تدارک ببینید، از ایده‌های مطرح شده در این قسمت کمک بگیرید.

  •  ساعت هوشمند

یکی از لوازم الکترونیکی نسبتا جدیدی که اکثر آقایان جوان را مجذوب خود کرده ساعت هوشمند است. این گجت پوشیدنی بسیار کاربردی و جذاب است و با اتصال آن به گوشی همراه خود می‌توان از قابلیت‌های آن اعم از قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، تحلیل و پایش وضعیت خواب، ضربان قلب و نشان دادن تماس‌ها و پیام‌های دریافتی استفاده کرد. 

  • کاپشن یا کت چرم
  •  آلت موسیقی

اگر مرد مورد نظر شما به موسیقی خاصی علاقه دارد یا ساز خاصی را می‌نوازد، می‌توانید با خرید آلت موسیقی مورد نظرش او را بسیار خوشحال و سورپرایز کنید. 

  • کتاب‌خوان الکترونیکی

کتاب‌خوان یکی از بهترین گزینه‌های کادو برای آقایانی است که بسیار به مطالعه و خواندن کتاب علاقه‌ دارند. این دستگاه الکترونیکی حسی مشابه خواندن یک کتاب کاغذی را به فرد القا می‌کند و در حالی که وزن بسیار کمی دارد، توانایی داشتن صد‌ها کتاب به صورت پی‌دی‌اف را در خود دارد. این دستگاه می‌تواند از روی کتاب برای شما بخواند و در صورت لزوم معانی کلمات انگلیسی را برای شما  به راحتی پیدا کند. ویژگی خاص دیگر کتاب‌خوان، توانایی خواندن از روی کتاب و امکان استفاده از آن در محیط‌های کم‌نور و تاریک است. 

 

کادو  کتاب خوان برای تولد

 

  • ماشین کنترلی
  •  دوربین عکاسی

اگر مردی که قصد هدیه گرفتن برایش را دارید، فردی هنری است و به عکاسی علاقه زیادی نشان می‌دهد، می‌توانید با خرید یک دوربین حرفه‌ای او را خوشحال کنید. از آن جایی که امروزه تلفن‌های همراه دوربین‌های خوب و با کیفیتی دارند، مدلی را خریداری کنید که حاوی ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی باشد که یک سر و گردن از دوربین گوشی خود بالاتر است. بدین ترتیب می‌توانید او را خوشحال و شگفت‌زده کنید. 

  • دوچرخه برقی یا حرفه‌ای
  • کنسول بازی

امروزه بازی‌های کامپیوتری به حدی از تنوع و کیفیت رسیده‌اند که تقریبا تمام افراد با هر سلیقه و رنج سنی را مجذوب خود می‌کنند. بسیاری از پسر‌ها و آقایان از داشتن یک کنسول بازی در خانه خود استقبال شدیدی خواهند کرد و با دیدن هدیه کنسول مانند یک بچه ذوق‌زده می‌شوند. این دستگاه علاوه بر اینکه او را خوشحال می‌کند، می‌تواند یک سرگرمی مشترک برای هردوی شما باشد تا وقت فراغت خود را با یکدیگر بگذرانید. 

  •  پاور بانک

محدودیت باطری‌های موبایل و یک جا نبودن فرد از نظر مکانی باعث می‌شود، بسیاری از افرادی که در طول شبانه‌روز با گوشی خود زیاد کار می‌کنند در انتهای روز شارژ گوشی خود را تمام کرده و نتوانند آن را شارژ کنند. این موضوع یکی از پر استرس‌ترین موقعیت‌هایی‌ است که می‌تواند برای این‌گونه افراد اتفاق بیفتد زیرا به تلفن همراه خود بسیار وابسته بوده و به روشن بودن و کار کردن با آن نیاز یا حتی اعتیاد دارند. خریدن یک پاوربانک می‌تواند تمامی این مشکلات را از بین ببرد. از طرفی دیگر بهانه خاموش بودن تلفن به دلیل تمام شدن شارژ گوشی نیز برای همیشه غیر قابل قبول خواهد بود. 

  • تلفن همراه مدل بالا
  • هارد اکسترنال

چه کسی از داشتن یک فضای ذخیره اطلاعات اضافه بدش می‌آید؟ واقعیت این است که اگر قصد خرید هدیه برای فردی دارید که عاشق فیلم است یا به دلایل کاری نیاز به حمل دیتاهای زیادی دارد، خرید یک هارد اکسترنال می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. هارد اکسترنال بر اساس میزان فضایی که در اختیار شما قرار می‌دهد قیمت‌های متفاوتی دارد و برخی از آنها ضد آب و ضد ضربه هستند که گزینه بسیار مناسب برای آقایانی است که در حفظ لوازم خود خوب عمل نمی‌کنند.

  • سیستم صوتی مخصوص ماشین
  •  ماشین اصلاح صورت

هر مرد بالغی به یک دستگاه اصلاح نیاز پیدا خواهد کرد. بدون شک خریدن یک ماشین اصلاح جدید و به روز شده برای هدیه، یک انتخاب خوب و بدون دردسر است. 

 

کادو تولد ماشین اصلاح

 

  •  کفش ورزشی

اگر مرد شما ورزشکار است یا به طور کلی تیپ اسپرت را به حالت رسمی ترجیح می‌دهد می‌توانید با خرید یک کفش ورزشی مارک و اصل او را خوشحال کنید. از آن جایی که کفش‌های مخصوص فوتبال، والیبال، دویدن و... با یکدیگر متفاوت است، به یاد داشته باشید که نوع کفش ورزشی که می‌خواهید خریداری کنید باید با نوع فعالیتی که می‌کند سازگاری داشته باشد.

  • خرید اشتراک یکساله باشگاه یا استخر
  • تخته نرد 

یکی از بازی‌هایی که بیشتر پسران از بازی کردن آن با دوستان خود لذت می‌برند، بازی تخته نرد است. از آن جایی که این بازی با مر‌غوب‌ترین چوب‌ها تهیه شده و روی آن با مینیاتور یا خاتم آثار زیبایی درست می‌کنند، خرید تخته نرد یک هدیه لاکچری محسوب می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: هدیه روز مرد چی بخرم؟

 

ایده کادو ارزان تا گران قیمت برای پسران و آقایان

در این قسمت می‌خواهیم هدایایی را به شما معرفی کنیم که بر اساس کیفیت و برند خود رنج قیمتی گسترده‌ای دارند. با این گونه هدایا به راحتی می‌توانید به میزانی که می‌خواهید هزینه‌ کنید.

  • کیف پول

اگر دوست دارید هدیه‌ای بخرید که پرکاربرد باشد، کیف پول یکی از بهترین انتخاب‌هاست. زیرا اکثر افراد در هنگام خروج از خانه حتما کیف پول خود را با خود به همراه دارند. بیشتر آقایان از داشتن یک کیف پول جدید و زیبا استقبال می‌کنند. تنها باید در انتخاب یک مدل و رنگ مردانه و مورد پسند او دقت کامل را به خرج دهید. هزینه کیف پول بر اساس برند و جنس آن متفاوت است. مطمئنا کیف پولی با جنس چرم اصل قیمت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی یا دیگر جنس‌های پارچه‌ای دارد. لذا شما می‌توانید هدیه خود را بر اساس بودجه‌ای که دارید تنظیم کنید. 

  • فریم عینک
  • دستبند مردانه

برخی از آقایان از دستبند به عنوان یک اکسسوری در استایل و تیپ خود استفاده می‌کنند. خوشبختانه امروزه دستبندهای زیبای مردانه زیادی طراحی شده است که می‌توان آن را هدیه داد. مخاطب این نوع هدیه‌‌ها پسرها و آقایان جوان و خوش‌پوش هستند، لذا پیشنهاد می‌کنیم برای مردان مسن این هدیه را خریداری نکنید. انواع مختلفی از دستبند‌های مردانه اعم از دستبند طلا، چرم و فلزی وجود دارد که می‌تواند با بودجه مورد نظر شما تنظیم شود.

  • فندک

 

فندک برای کادو

 

  •  کیف یا کوله پشتی

اگر برای فرد مورد نظر شما دانشجو باشد یا از آن تیپ آدم‌هایی باشد که لوازم زیاد خود را در کوله‌پشتی جابه جا می‌کنند، می‌توانید به خرید یک کوله‌پشتی جدید برای او فکر کنید. همچنین خرید یک کیف کمری جادار برای افرادی که به سفر علاقه دارند نیز  انتخاب خوبی است. نوع کیف بسته به شخصیت و سبک زندگی فرد متفاوت است، لذا در انتخاب کیف باید توجه کنید که بر اساس شغل و سلیقه او چه نوع کیفی باید بخرید.

  • ساعت مچی

ساعت مچی یکی از کاربردی‌ترین هدیه‌‌هایی است که اغلب افراد برای کسی که دوستش دارند می‌خرند. زیرا همیشه با اوست و او را به یاد شما می‌اندازد. ساعت مچی تنوع زیادی دارد و می‌تواند ورزشی یا رسمی باشد.

 

کادو ساعت مردانه

 

  •  هندزفری
  • انگشتر

انگشترهای زیبایی در بازار برای آقایان وجود دارد که بسیار متنوع بوده و هر سلیقه و بودجه‌ای را راضی خواهد کرد. انگشتر‌های سنگ اصل یکی از پرطرفدارترین نوع انگشتر در میان آقایان است که شما می‌توانید بر اساس ماه تولد فرد، سنگ آن را انتخاب کنید.

  • کلاه کاسکت یا همان کلاه ایمنی

یکی دیگر از هدایایی که رنج قیمت زیادی دارد کلاه کاسکت است. اغلب آقایانی که به موتور و موتورسواری علاقه دارند از داشتن یک کلاه کاسکت استقبال می‌کنند، خصوصا اینکه علاوه بر ایمنی زیبا و اسپرت باشد. 

  • ادکلن

 

ادکلن مردانه برای تولد

 

بیشتر بدانید: معرفی ۱۶ مورد از بهترین عطر‌های مردانه با ماندگاری بالا

 

سخن آخر

در این مطلب بهترین و کاربردی‌ترین ایده کادو برای پسرها و آقایان را جمع‌آوری کردیم. لازم به ذکر است که هزینه بیشتر دلیل بر بهتر بودن هدیه نیست. گاهی حتی یک هدیه ساده به نشان اینکه او را دوست دارید و به یادش هستید چنان تاثیر عمیق و مثبتی دارد که کادوهای لاکچری و میلیونی آن تاثیر را نمی‌گذارد. پس در خرید هدیه خود را در فشار مالی نگذارید و سعی کنید با تزیین و بسته‌بندی زیبا کادوی خود را خاص‌تر کنید. برای گرفتن ایده‌های زیبا بسته‌بندی هدیه می‌توانید مطلب کادو کردن هدیه با سبک های شیک و کلاسیک را مطالعه کنید.

نظر شما درباره ایده‌های ارائه شده در این مطلب چیست؟ آیا ایده‌های دیگری برای کادو به آقایان سراغ دارید؟ به یاد داشته باشید که می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان ستاره به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو