بهترین قطارهای مسیر تهران مشهد را بشناسید!

منبع: همگردی

146

1398/10/15

22:25


سفر به مشهد مقدس آن هم با قطار طرفداران زیادی دارد. هر سال بیش از 15 میلیون نفر سوار قطار مشهد می شوند که مبدا یا مقصد 80 درصد از آن ها (12 میلیون نفر) شهر تهران است. این عوامل سبب شده مدرن ترین و بهترین های ناوگان ریلی کشور در مسیر تهران مشهد فعالیت داشته باشند. دلایل انتخاب قطار و مزایای اصلی آن نسبت به سایر وسایل حمل و نقل امنیت، راحتی و آزادی عمل در طول سفر، امکان گرفتن کوپه دربستی یا کوپه مخصوص خانم ها و آقایان، نداشتن محدودیت برای بار، امکان حمل خودرو و قیمت مناسب تر است. قطارهای مسیر تهران مشهد به دو دسته کوپه ای و سالنی یا اتوبوسی تقسیم می شوند. اگر شما هم قصد خرید بلیط قطار مشهد را دارید و نمی دانید از میان این تنوع بالا کدام یک را انتخاب کنید در ادامه با ما همراه شوید.

قطار پنج ستاره زندگی، جدیدترین ناوگان رجا در میان قطارهای مشهد

یکی از لوکس ترین قطارهای مشهد قطار پنج ستاره زندگی است. قطاری کوپه ای و چهار تخته که امکانات و خدمات رفاهی آن عالی است. در هر یک از واگن های آن مهمانداری آموزش دیده به خواسته های مسافران رسیدگی می کند. هنگام خرید بلیط قطار زندگی می توانید از میان 3 کلاس مختلف که هر یک شامل عصرانه، زندگی با شام یا زندگی با شام ویژه می شوند انتخاب نمایید. بیاد داشته باشید که در همان هنگام سوار شدن به قطار ساعت مراجعه به رستوران را ثبت نمایید. از جمله خدمات و امکانات این قطار مشهد باید به دارا بودن سرویس خواب بسته بندی و ضد عفونی شده، روزنامه های سراسری، سفارش کتاب برای مطالعه، دمپایی راحتی، امکان تنظیم نور کوپه در سه حالت، تهویه مطبوع کوپه با قابلیت تنظیم دما، سیســتم تلویزیــون بــا 8 کانــال، دسترسـی بـه شـبکه محتوایـی دیجیتـال و سیستم احضار مهماندار از درون کوپه اشاره کرد. ضمنا شما می توانید همین حالا جهت مشاهده نرخ بلیط قطار های مشهد اینجا را کلیک کنید

سفر به مشهد با قطار فدک

قطار فدک با عنوان هتل 5 ستاره نیز شناخته می شود. می توانید بلیط قطار مشهد فدک را در کلاس های قیمتی متفات از جمله کلاس اکونومی، کلاس عصرانه، کلاس بیزینس و کلاس ویژه خریداری نمایید. فدک کار خود را سال 1393 آغاز کرد و با کیفیت و خدمات بالا موفق شد تبدیل به یکی از بهترین قطارهای ایران شوند. تمامی قطارهای فدک کوپه ای هستند و بسته به کلاسی که خریداری کرده اید، به 4 تا 6 تخته تقسیم می شوند. سرو انواع نوشیدنی، اینترانت داخلی، سرویس خواب با کیفیت، سیستم صوتی و تصویری، تنظیم دمای داخل کوپه، ارائه حوله مرطوب و ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست، برخی از امکانات قطار فدک هستند.

نور الرضا، بهترین قطار مشهد

قطارهای نورالرضا یکی دیگر از قطارهای درجه یک کشور هستند که در مسیر تهران به مشهد فعالیت دارند. این شرکت با رجا همکاری دارد. بهترین قطار شرکت نور vip نام داشته و شامل خدمات و امکاناتی لوکس می شود. از جمله امکاناتی که در قطار نور الرضا برای مسافران تدارک دیده شده می توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، ترمزهای به روز، عایق صوتی و حرارتی، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، میان وعده، روزنامه و مجله، سیستم صوتی و تصویری اشاره کرد. قطارهای نور الرضا علاوه بر مسیر تهران به مشهد و بالعکس بین شهرهای اصفهان، مشهد و کرج هم تردد دارند.

پردیس، سریع ترین قطار مشهد

قطار پردیس در گروه سالنی، صندلی یا اتوبوسی قرار می گیرد. این دسته با تصویر همه ما از قطار متفاوتند و صندلی هایشان مشابه با اتوبوس یا هواپیما چیده شده اند. اگرچه قطارهای اتوبوسی راحتی قطارهای کوپه ای را ندارند مزیت اصلی آن ها سرعتشان است که به بیش از 160 کیلومتر در سرعت می رسد و مسیر 12 ساعته تهران تا مشهد را در حدود 8 ساعت طی می کنند. از جمله امکانات قطار 4 ستاره پردیس می توان از داشتن رستوران، سیستم تهویه هوای مطبوع، امکان دسترسی آسان با ویلچر، اینترانت و تلویزیون، آب آشامیدنی و جعبه کمک های اولیه نام برد.

قطار اتوبوسی ماهان، انتخابی سریع و ارزان

قطار 3 ستاره ماهان یکی دیگر از گزینه های سریع سفر به مشهد است. امکان سفارش غذا و انتخاب آن در هنگام خرید بلیط قطار اتوبوسی ماهان وجود دارد. در میان گزینه های پیشنهاد شده قیمت این گزینه از سایر موارد کم تر است که البته خدمات و امکانات آن نیز محدود هستند.در این مطلب برخی از بهترین قطارهای مسیر تهران – مشهد را معرفی کردیم که خدمات فوق العاده ای را به مشتریانشان ارائه می کنند. انتخاب بهترین از میان آن ها به سلیقه، بودجه و هدف شما بستگی دارد. در نظر داشته باشید که تنوع قطارهای مشهد بسیار فراتر از موارد نام برده است و این قطارها در میان بهترین ها جای می گیرند. با توجه به این که سفر به مشهد با قطار به ویژه در روزهای تعطیل و ایام نوروز طرفداران بسیاری دارد بهتر است از یک ماه قبل بلیط خود را خریداری نمایید.
حال می توانید جهت تهیه بلیط قطار در هر مسیر انتخابی خود به آدرس سایت زیر مراجعه کنید :
http://bia2safa.net/goto/web/url/1164372
منبع: Eligasht.com
اطلاعات تماس:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو