آکاایران: آموزش درست کردن جامدادی نمدی، ویژه دانش آموزان!!

آکاایران: آموزش درست کردن جامدادی نمدی، ویژه دانش آموزان!!


جامدادی یکی از لوازم بسیار مهم و ضروری برای دانش آموزان است. شما هم اگر در منزل تان فرزندان مدرسه ای دارید بهتان پیشنهاد میکنیم به جای خرید جا مدادی های حاضری با نمد، دکمه و لوازم غیر استفاده ای که در خانه تان دارید می توانید یک جامدادی دلپذیر درست کنید.

جامدادی نمدی

لوازم مورد نیاز برای درست کردن جا مدادی نمدی

نمد
دکمه
قیچی و نخ و سوزن

 درست کردن جا مدادی

آموزش درست کردن جامدادی نمدی

جامدادی یکی از لوازم بسیار مهم و ضروری برای دانش آموزان است. شما هم اگر در منزل تان فرزندان مدرسه ای دارید بهتان پیشنهاد میکنیم به جای خرید جا مدادی های حاضری با نمد، دکمه و لوازم غیر استفاده ای که در خانه تان دارید می توانید یک جامدادی دلپذیر درست کنید. حتی می توانید از این نمدها برای جلد دفت یادداشت و حتی درست کردن کیف پول هم استفاده کنید.
1 - با رنگ دلخواه از پارچه نمدی سایز 8*36 سانتی متر ببرید.
2 - سانتی متر از نمد را علامتگذاری کرده و از همانجا نمد را برگردانید.
3 - با چند سوزن دو طرف نمد را روی هم فیکس کرده و با سوزن متوسط و نخ متوسط دورتادور آن را بدوزید. دقت کنید باید دوختن تان بسیار تمیز و مرتب باشد.
4 - بعد از اتمام کار لبه نمد را برگردانده و جای دکمه را روی بدنه جامدادی مشخص و دکمه زیبایی به آن بدوزید.
5 - با نخ کاموایی یا نوار چرمی یک آویز به لبه جامدادی بدوزید که بتوانید از آن برای بستن در جامدادی استفاده کنید.
6 - با این ایده می توانید دفترچه یادداشت و حتی کیف پول فرزندتان را برای ورود به مدرسه ست کنید. برای دفترچه یادداشت بهتر است ا ز بالا و پایین به اندازه 2 سانت بیشتر بگیرید و از دو ظرف به اندازه 5 سانت. همچنین برای بریدن از قیچی دالبردار استفاده کنید. 4 سانت دو طرف را روی نمد برگردانده و مانند جامدادی کوک های درشت قشنگ بزنید. برای قسمت بالا و پایین هم کوک تزیینی درشت بزنید.

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

.

منبع : seemorgh.com