اپلیکیشن مینت ؛ تقویم تخمک گذاری و مرجع تخصصی سلامت بانوان

منبع: بیتوته

151

1398/10/16

11:02


اپلیکیشن مینت ؛ تقویم تخمک گذاری و مرجع تخصصی سلامت بانوان



اپلیکیشن مینت,خدمات اپلیکیشن مینت,تقویم هوشمند مینت


مجموعه مینت، مجموعه ای شامل اپلیکیشن، وبسایت و شبکه های اجتماعی است که به طور تخصصی در حوزه قاعدگی، جلوگیری از بارداری و سلامت بانوان فعال است.


یکی از مشکلاتی که اکثر بانوان با آن مواجه هستند، تعامل با دوران قاعدگی و مدیریت آن است. به همین دلیل مینت، به کمک پزشکان خود و مخصوصا خانم دکتر فائزه شهبازی و به روزترین منابع پزشکی دنیا، مجموعه ای را فراهم آورده است تا همه بانوان بتوانند اطلاعات کامل و علمی را در حوزه های قاعدگی، بارداری، جلوگیری از بارداری و بیماری های زنان کسب کنند.


معرفی خدمات اپلیکیشن مینت
در اپلیکیشن مینت می توانید با وارد کردن اطلاعاتی مانند طول سیکل قاعدگی، طول دوره پریود و آخرین زمانی که پریود شده اید، سیکل خود را شناسایی کنید و چرخه قاعدگیتان را مدیریت کنید.


•    مدیریت سیکل قاعدگی
در این اپلیکیشن، از چند روز قبل که می خواهید پریود شوید، نوتیف ها و مطالبی را دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند راحت تر با دوران قاعدگی خود کنار بیایید و اطلاعاتی را نیز در رابطه با ورزش در دوران قاعدگی، ریلکسین در قاعدگی و عقب انداختن پریود کسب کنید و به کمک تقویم آن نیز که به تاریخ شمسی ارائه شده است، تاریخ پریود های بعدی خود را پیشبینی کنید و برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

 

اپلیکیشن مینت,خدمات اپلیکیشن مینت,تقویم هوشمند مینت

 
•    عقب انداختن پریود
فرض کنید طبق پیشبینی های تقویم هوشمند مینت، در تعطیلات عید پریود خواهید شد و در این دوران نیز قصد سفر دارید! کافیست به قسمت راهکارهای عقب انداختن قاعدگی مراجعه کنید و قاعدگی های خود را به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت عقب بیندازید.


•    فعالیت در دوران قاعدگی
ذکر این نکته نیز ضروری است که، ورزش در دوران قاعدگی، نه تنها مضر نیست، بلکه برای بدن لازم است و بسیاری از دردهای قاعدگی را تسکین می دهد. تنها باید بدانید چه ورزش هایی را انجام دهید و از چه تمریناتی بپرهیزید. در این بخش می توانید به کمک ویدیوهای آموزشی که توسط تیم پزشکی مینت آماده شده است، در این دوران به درستی ورزش کنید و تمرینات مناسب را انجام دهید تا بتوانید علائم روحی و جسمی دوران عادت ماهیانه را تسکین دهید.


•    تست بارداری
یکی از سوالات رایجی که اکثر مخاطبان مینت از دکتر فائزه شهبازی و تیم پزشکی مینت دارند؛ این است که احتمال بارداری در شرایط مختلف چقدر است؟ آیا با داشتن رابطه در دوران قاعدگی؛ احتمال بارداری وجود دارد؟ از چه زمانی می توانم از تست بارداری استفاده کنم؟ در پاسخ باید بگوییم که در بارداری عوامل مختلفی مانند زمان رابطه با توجه به سیکل قاعدگی، نظم قاعدگی ها، تعداد رابطه و... تاثیر گذار هستند. در اپلیکیشن مینت، می توانید با در نظر گرفتن همه این عوامل و علائم و با پاسخ دادن به یک سری از سوالات، احتمال بارداری خود را تخمین بزنید.


•    انتخاب بهترین روش جلوگیری از بارداری
همچنین یکی از مشکلاتی که اکثر زوجین به خصوص در اوایل ازدواج با آن مواجه هستند، نحوه انتخاب روش های جلوگیری از بارداری است. باید بگوییم که روش های جلوگیری از بارداری تنها به قرص و کاندوم محدود نیستند و هر زوجی باید با توجه به سوابق پزشکی و تمایلات خود، روش مناسب ضد بارداری را انتخاب کند. به عنوان مثال، برخی از بانوان مایل نیستند که از روش های هورمونی استفاده کنند؛ بنابراین باید تمامی قرص ها و همچنین آی یو دی های هورمونی را کنار بگذارند.


انواع زیادی از روش های جلوگیری مانند دیافراگم، چسب پوستی، روش های کاشتنی، تزریقی و... وجود دارند، که استفاده از آن ها، بسیار راحت تر و سالم تر از روش های رایج هستند، اما بسیاری از زوجین با این روش ها آشنا نیستند. به همین دلیل تیم مینت بخشی را به نام انتخاب بهترین روش جلوگیری از بارداری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است، که زوجین می توانند با پاسخ دادن به سوالات آن و وارد کردن سوابق پزشکی و تمایلات خود، بهترین روش جلوگیری را انتخاب کنند.


•    مرجع اطلاعات تخصصی سلامت بانوان
مجموعه مینت برای کسانی هم که قصد بارداری دارند، ابزار و اطلاعات جامعی را ارائه داده است. به کمک این اپلیکیشن می توانید دوران تخمک گذاری خود را مشخص کنید و در این دوران رابطه داشته باشید تا احتمال بارداریتان بالا برود. همچنین این تیم موفق شده است تا بنابر آخرین دستاوردهای علم پزشکی دنیا، بخشی را به نام تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری ارائه کند. به کمک راهکارهای علمی این بخش، تا درصد زیادی می توانید جنسیت مورد نظر فرزندتان را، خودتان در دوران اقدام به بارداری انتخاب کنید.


در نهایت پس از همه این فرایند ها و دوران اقدام به بارداری، چنانچه به علائم بارداری خود مشکوک هستید، می توانید به وبسایت مینت یا وبلاگ اپلیکیشن آن سر بزنید و همه علائمتان را با مینت چک کنید. در وبسایت مینت همه اطلاعاتی که یک خانم برای سلامتی خود نیاز دارد؛ فراهم شده است و در رابطه با موضوعاتی مانند بارداری، تخمک گذاری، یائسگی، بیماری های مقاربتی، قاعدگی، ناباروری، شیردهی، بعد از زایمان و... به طور کامل صحبت شده است.


همچنین چنانچه سوالی داشتید، می توانید به اینستاگرام مینت مراجعه کنید و سوالات خود را مستقیما از خانم دکتر فائزه شهبازی و سایر اعضای تیم پزشکی مینت بپرسید و پاسخ خود را دریافت کنید.

 
•    دانلود اپلیکیشن
چنانچه می خواهید اپلیکیشن مینت را نصب کنید؛ کافیست " مینت " را در گوگل پلی یا کافه بازار جست و جو کنید یا آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

http://bia2safa.net/goto/web/url/1165496

 

همچنین برای دسترسی به وبسایت مینت، می توانید " سایت مینت " را در گوگل سرچ کنید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو