چطور در خانه خط چشم بالدار بکشیم ؟

چطور در خانه خط چشم بالدار بکشیم ؟


منبع: آرگا

373

1398/10/17

10:35


در این مطلب با نحوه کشیدن خط چشم بالدار و نکاتی برای آرایش چشم ها به کمک این مدل خط چشم آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل خط چشم زنانه و دخترانه مورد توجه تان قرار بگیرد.

خط چشم بال دار از انواع مدل خط چشم های پرطرفدار و جذاب برای خانم ها در رده سنی های مختلف محسوب می شود و بهتر است شما برای کشیدن این نوع خط چشم ابتدا به فرم چشم هایتان توجه داشته باشید سپس وسایل مورد نیاز برای کشیدن این نوع خط چشم را فراهم کنید.

آموزش خط چشم بالدار به صورت مرحله به مرحله

آرایش چشم ها تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام میکاپ چشم هایتان در انتخاب مدل خط چشم و سایه چشم حساسیت لازم را به خرج دهید. خط چشم ها امروزه در انواع مدل های مختلف نظیر خط چشم گربه ای و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به فرم چشم ها و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه نحوه کشیدن خط چشم بال دار را به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار خواهیم داد که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید این مدل خط چشم را به راحتی بکشید.

مدل خط چشم بالدار

مراحل کشیدن خط چشم

خط چشم بالدار از انواع سبک های محبوب در بین خانم ها و دختران جوان محسوب می شود و بهتر است شما برای داشتن مهارت بیشتر در زمینه کشیدن این نوع خط چشم تمرین و تکرار لازم را داشته باشید تا بتوانید این مدل خط چشم را به راحتی بکشید و جذابیت ظاهری چشم های خود را افزایش دهید. مراحل کشیدن این نوع خط چشم به صورت زیر است :

مدل خط چشم

۱. ابتدا توجه داشته باشید که باید اندازه و شکل خط چشم با فرم چشم های شما مطابقت و همخوانی داشته باشد سپس مدل سایه چشم را انتخاب نمایید و مراحل زیرسازی میکاپ چشم را انجام دهید و به کمک رنگ هایی مناسب اقدام به کشیدن سایه چشم کنید.

۲. برای کشیدن خط چشم بالدار ابتدا باید شکل کلی خط چشم را ایجاد نمایید که بهتر است این کار را به کمک مداد چشم انجام دهید سپس به کمک خط چشم مایع آن را کامل نمایید.

۳. در صورت تمایل می توانید به زیر چشم هایتان یک چسب نواری بچسبانید یا از یک تکه مقوا استفاده نمایید و آن را به صورت اریب زیر چشم ها قرار دهید تا بتوانید این مدل خط چشم را به زیبایی و بدون هیچگونه عیبی بکشید.

۴. خط چشم پلک بالا را از گوشه داخلی چشم هایتان بکشید و آن را در امتداد پلک بالا ادامه بدهید تا به گوشه خارجی چشم هایتان برسید. توجه داشته باشید که هر چقدر به سمت انتهایی چشم بروید خط چشم را باید به تدریج پهن تر نمایید و به انتهای خط چشم که رسیدید موازی با کاغذ یا چسبی که زده اید خط چشم را به سمت بالا ببرید.

مراحل کشیدن خط چشم

۵. در این مرحله نوبت به کشیدن بال می رسد که باید از انتهای خط چشم به ابتدا یا میانه خط چشم وصل نمایید که در این صورت خطی ایجاد می شود که فضای ایجاد شده بین دو خط بالا و پایین را باید بعد از وصل کردن دو سر پر نمایید. در صورت تمایل می توانید خط چشم را مقداری پهن تر نمایید و دنباله آن را هم بیشتر کنید که به سلیقه خودتان بستگی دارد.

۶. مژه هایتان را به کمک فرمژه فر دهید سپس آن ها را ریمل بزنید در صورت تمایل می توانید گوشه داخلی چشم هایتان را به کمک سایه رنگ نقره ای یا سفید یا هایلایتر روشن نمایید. توجه داشته باشید که این کار باعث می شود خط چشم شما دنباله دار بولد و مشخص شود.

مدل خط چشم زنانه

نکات طلایی که باید بدانید

۱. در صورت تمایل می توانید از مداد یا خودکار یا هر نوع شی صاف دیگر استفاده نمایید و به کمک روشی که ذکر شد برای کشیدن بال صاف اقدام نمایید.

۲. خط چشم برای هر دو چشم باید به صورت کاملا متقارن کشیده شود که می توانید این کار را با دقت زیاد و تمرین فراوان انجام دهید همچنین در هنگام کشیدن این نوع خط چشم باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید.

۳. اگر در هنگام کشیدن خط چشم اشتباه کردید می توانید گوش پاک کنی را به وازلین آغشته نمایید و قسمت اشتباه یا لکه های ایجاد شده بر اثر خط چشم را به کمک وازلین و به آرامی پاک نمایید همچنین می توانید برای پوشاندن نواقص از کانسیلر با جنس خامه ای استفاده نمایید.

خط چشم زنانه

۴. خط چشم ها دارای سه نوع مایع و مدادی و ژل می باشند که در هنگام انتخاب نوع آن ها باید مراقب باشید. خط چشم های مایع و ژل روی پلک چشم ها برجسته تر می باشند و اگر شما مبتدی هستید ممکن است کار با آن ها برایتان دشوار باشد. خط چشم های مدادی می توانند خط چشم را ملایم و به صورت دقیق تر بکشند و شما می توانید در زمان کشیدن خط چشم آن ها را به خوبی کنترل نمایید بنابراین این نوع خط چشم ها برای افراد مبتدی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

۵. بهتر است بعد از استفاده از مرطوب کننده و سایه چشم ابتدا خط چشم خود را بکشید سپس زیر چشم هایتان را کانسیلر بزنید و به کمک یک کرم پودر مات کننده آرایش چشم هایتان را تکمیل نمایید تا اگر نقصی وجود دارد با این روش بتوانید آن را به راحتی برطرف نمایید.

خط چشم

۶. قبل از کشیدن خط چشم بالدار از مطابقت و همخوانی آن با فرم چشم هایتان مطمئن شوید سپس از این مدل خط چشم برای میکاپ چشم های خود استفاده نمایید.

۷. برای کشیدن این نوع خط چشم می توانید از خط چشم های رنگی نظیر خط چشم سرمه ای و قهوه ای و … استفاده نمایید که در این صورت بهتر است رنگ خط چشم با رنگ چشم ها و رنگ سایه مطابقت و همخوانی داشته باشد.

خط چشم دخترانه

در این مطلب با مراحل کشیدن خط چشم بال دار و نکات طلایی برای کشیدن این مدل خط چشم آشنا شدید که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید در کشیدن این نوع خط چشم مهارت لازم را بدست آورید و میکاپی بی نظیر و بدون نقص برای چشم هایتان داشته باشید و در مهمانی ها و مکان های مختلف به زیبایی بدرخشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو