راهنمای استفاده از رنگ شتری در لباس ها

راهنمای استفاده از رنگ شتری در لباس ها


منبع: زیبامون

596

1398/10/17

14:10


در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با قابلیت های بی نظیر رنگ خاص و کلاسیک شتری برای ایجاد یک استایل بی نظیر، آشنا کنیم با ما همراه باشید.

راهنمای استفاده از رنگ شتری در لباس ها

در دنیای فشن و مد امروز رنگ شتری یکی از رنگ‌هایی شده است که اکثریت خانم‌ها گاه به گاه ممکن است نسبت به آن گارد داشته باشند و نخواهند از این رنگ استفاده کنند. این باور که رنگ شتری خیلی وقت است که از مد افتاده، مدتی است که بین دوستداران مد رواج پیدا کرده است. ولی این یکی از اشتباهاتی است که شما دارید در رابطه با استایل خود به آن مرتکب می شوید و باید در رابطه با آن تجدید نظر کنید. با ما در زیبامون  همراه باشید تا شما را با قابلیت های بی نظیر این رنگ زیبا تاثیری که می‌تواند در استایل و تیپ شما داشته باشد آشنا کنیم.

در واقع رنگ شتری یکی از آن رنگهای طبیعی است ،که می‌تواند به هر رنگ پوست و هر چهره و اندامی بیاید و باعث شود شما با ساده ترین لباس ها بسیار جذاب و متفاوت به نظر برسید.

به این علت که رنگ شتری رنگ خنثی است باعث نمی شود که حین پوشیدن آن توجهات زیادی به شما جلب شود، اما این رنگ قابلیت این را دارد که باعث شود برای افرادی که دارند به شما نگاه می کنند منظره آرامش بخش و دلپذیری باشید. در ضمن این رنگ به شدت شیک و باکلاس است و حس نوستالژیکی دارد.

دلایل گفته شده و دلایل دیگری که در ادامه به آنها می پردازیم، از نکات مهمی هستند که باعث می‌شوند، شما بخواهید رنگ شتری را یکی از پایه‌های اصلی استایل خود کنید.

رنگ شتری برای همه مناسب است

رنگ شتری

 رنگ شتری یکی از معدود ترین رنگ های خنثی است که به تمام رنگ های پوست و تمام سلیقه ها می آید. تمام افراد با همه ویژگی‌های ظاهری می توانند از آن استفاده کنند. مهم نیست شما رنگ پریده باشید پوست سبزه ای داشته باشید و یا پوستتان گندمی باشد، در تمام این موارد شما قادر هستید از سر تا پا رنگ شتری را در استایل و تیپ خود استفاده کنید و بازهم بی نظیر و جذاب به نظر بیایید.

 اما فراموش نکنید که برای اینکه بیش از حد تیپ ساده‌ای نداشته باشید لازم است کنار رنگ شتری کمی هم از رنگ های دیگر استفاده کنید.در این صورت هم وقار و زیبایی خود را حفظ کرده اید و هم تیپ خسته کننده ای نخواهید داشت.

در همه موقعیت ها می توان از آن استفاده کرد

 همان طور که گفتیم رنگ شتری یک رنگ خنثی است، در نتیجه از این رنگ خاص و شیک می‌توان در تمام موقعیت های اجتماعی استفاده کرد. از آنجایی که این رنگ رنگ جیغی نیست و توجه زیادی را جلب نمی‌کند، برای افرادی که دوست دارند تیپ رسمی داشته باشند،با وقار به نظر برسند و یا متفاوت باشند این رنگ بهترین رنگ است . مهم نیست جنسیت شما خانم است یا آقا همیشه می‌توانید در موقعیتهای اجتماعی و رسمی و در اداره از این رنگ به راحتی برای استایل خود استفاده کنید.

کت و شلوارهای شتری رنگ از شیک ترین و متفاوت ترین رنگ برای کت و شلوار هستند و مانتو ها و کت های مجلسی مخصوص خانم ها که شتری رنگ هستند می‌توانند در اکثر مجالس به خانمها تیپ بی‌نظیری هدیه کنند.

 اما خیال نکنید که این رنگ فقط مخصوص موقعیت های اجتماعی جدی و رسمی است شما می توانید از این رنگ در یک دورهمی دوستانه با دوستانتان نیز استفاده کنید.میتوانید خیلی راحت از این رنگ هنگامی که برای یک قدم زدن عادی به بیرون از خانه می روید استفاده کنید و حتی می توانید از این رنگ در خانه نیز استفاده کنید. رنگ شتری کنار شلوار جین و لباس های جین به شدت زیبا به نظر می‌رسد و برای فصل زمستان و پاییز به شدت مناسب است زیرا حال و هوای گرمی دارد و باعث می شود شما در چشم دیگران آرامش بخش و متین به نظر برسید.

می توانید رنگ شتری را با رنگ های زیادی مخلوط کنید

یکی از قابلیتهای بی نظیر رنگ شتری این است که می‌توان آن را با رنگ های مختلفی ست کرد. این رنگ به طور ویژه‌ای در کنار سایر رنگ های خنثی، بی نظیر به نظر می رسد. شما می توانید یک بلوز و شلوار به رنگ سیاه و سفید بپوشید و روی آن یک کت شتری رنگ به تن کنید و یک استایل زیبا داشته باشید. اما فقط این رنگ‌های خنثی نیستند که کنار رنگ شتری بی نظیر به نظر می‌رسند در واقع اکثر طیف های رنگی متفاوت نیز می توانند با رنگ شتری هماهنگی خوبی به وجود بیاورند.

رنگ شتری به خاطر ویژگی های گرم و خنثی ای که دارد قابلیت این را دارد که با با هر کدام رنگ ها ترکیب جدیدی ایجاد کند.در نتیجه شما می توانید کنار این رنگ از رنگ های روشن ، تیره ، گرم و حتی رنگ های جیغ استفاده کنید و باز هم خوش تیپ و خوش سلیقه به نظر برسید. در واقع رنگ شتری در کنار رنگ هایی که توجه زیادی را جلب می کنند به شدت خوب عمل می کند. رنگهای خردلی، زرد و قرمز باعث می‌شوند که رنگ شتری حتی زیباتر جلوه کند.

چند راهنما استایل برای ست کردن کت و لباس های شتری رنگ

رنگ شتری

 کت ها و پالتوهای بلند شتری رنگ

تا به حال فکر کرده‌اید که چرا کت های شتری رنگ این روزها انقدر محبوب شده اند؟ رنگ شتری همانطور که بالاتر گفتیم یک رنگ خنثی است و به آسانی می توان با آن کار کرد .شما میتوانید شتری را با اکثر لباس ها و شلوار ها و کیف و کفش هایتان ست کنید ،در نتیجه این رنگ محبوبیت بالایی دارد .اگر کت  شتری رنگی دارید، قادر هستید به راحتی آن را با شلوارهای چرم، شلوارهای مشکی، دامن، بلیز و هر لباسی که مشکی رنگ است ،ست کنید.

مورد دیگری که می‌توانید با کمک آن میان دوستانتان بدرخشید، پوشیدن پالتو های بلند و شتری رنگ است. این پالتوها وقار و زیبایی خاصی به کسی که آنها را به تن کرده است می دهند و باعث می شوند فرد مورد نظر تیپ و استایل کلاسیک و به‌شدت جذابی داشته باشد. در کنار پالتو بلندتان چکمه های بلندی که تا زانو می رسند بپوشید و سعی کنید از عینک آفتابی نیز استفاده کنید. در این حالت شما تیپ مرموز و جذابی خواهید داشت و هر کجا بروید نگاه های زیادی را جذب خواهید کرد.

کت ها و پالتوهای کوتاه شتری رنگ

رنگ شتری

وقتی حرف از کت می شود یکی از مسائل مهمی که به شدت روی تیپ شما تاثیر می‌گذارد اندازه و طول آن است. اگر زیاد دوست ندارید که پالتو و کت های بلند بپوشید چیزی انتخاب کنید که تا زانویتان می‌رسد و برای اینکه ترکیب رنگ بهتری داشته باشید، کنار آن از یک شال گردن روسری و یا دستمال گردن خاکستری رنگ استفاده کنید. با این ترکیب رنگ شما باهوش و با شخصیت تر به نظر می رسید و همچنین تیپ کژوال تری خواهید داشت.

پوشیدن رنگ شتری با یک رنگ گرم و توجه برانگیز

یکی از فکر هایی که افراد بعد از خریدن رنگ شتری در بین لباس هایشان می‌کنند این است که دیگر قادر نیستند از اکثریت رنگ‌ها در کنار این رنگ استفاده کنند. اما این اشتباهی است که می توانید در حق استایل و تیپ خود مرتکب شوید. همانطور که قبلا چندین بار به آن اشاره کردیم  شتری یک رنگ کاملاً خنثی است و رنگ‌های خنثی در کنار رنگ‌های گرم بیشتر می‌درخشند. اگر یک پالتو و کت شتری بلند دارید یکی از روشهایی که می توانید با کمک آن شیک تر و متفاوت تر به نظر برسید این است که آن را با یک شلوار یا بلوز که رنگ کاملا متفاوتی دارد همراه کنید .

رنگ شتری

مثلاً پوشیدن کت شتری در کنار یک شلوار قرمز یا زرد رنگ می تواند یک ترکیب رنگ بی‌نظیر ایجاد کند و باعث شود تیپ شما به شدت متفاوت شود و خاص به نظر برسید. از ترکیب کردن این رنگ با رنگ های دیگر نترسید و در این زمینه شجاعانه عمل کنید. کت شتری شما و یا بلوزی که با آن رنگ انتخاب کرده اید قرار است در اکثر مواقع با اکثر رنگ ها به شما تیپ زیبایی بدهد پس در ترکیب کردن رنگ ها مردد نباشید.

ترکیب کردن کت شتری با بلوز شتری

رنگ شتری

یکی دیگر از اشتباهاتی که خانم‌ها در حین استفاده از لباس‌های شتری رنگشان به آن دست می زنند، این است که فکر می کنند اگر قرار است به عنوان مثال یک کت شتری رنگ پوشند، دیگر انتخاب خوبی نیست که در سایر لباس هایشان از این رنگ استفاده کنند. اما این نقطه نظر به شدت اشتباه است! همراه کردن یک بلیز یا سوییشرت شتری زیر کتی که به همین رنگ دارید، یک انتخاب به شدت شیک و بی نظیر است و می‌تواند استایل شما را به شدت ارتقا دهد.

پس هیچ وقت در استفاده زیاد از این رنگ نیز تردید نکنید. همانطور که گفتیم این شتری ، رنگ آرامش بخشی است و در استفاده از آن کلمه زیاده روی وجود ندارد .آزادانه از تمام لباس هایی که با این رنگ خریداری کرده اید استفاده کنید و نگران اینکه بیش از حد به نظر برسد نباشید.

همراه کردن کت و لباس های شتری با جین های تنگ

رنگ شتری

یکی از زیباترین و فوق العاده ترین استفاده هایی که می توانید از کت و بلیزهای شتری رنگ خود بکنید همراه کردن آن با جین هایتان است.جین ‌ها باعث می‌شوند استایل شما به سمت کژوال برود و کت شما به شما حال و هوای کلاسیک و شیک می دهد.ترکیب این دو مورد با یکدیگر باعث می‌شود که تیپتان منحصر به فرد و خاص شود و فراموش نکنید که در فشن خاص بودن و خلاقانه عمل کردن، همیشه بهترین راه است. برای اینکه حتی شیک تر به نظر برسید در کنار شلوار جین تان از کتونی و یا اسنیکر استفاده کنید.

همراه کردن رنگ شتری با طرحهای پلنگی و خالدار

رنگ شتری

طرح های پلنگی و خالدار از آن مدل طرح هایی هستند، که فقط در شرایط و موقعیت‌های خاصی می توان از آنها استفاده کرد. اما حالا که شما تصمیم گرفته اید در کمد خود رنگ شتری را اضافه کنید، وقت آن است که با خیال راحت از طرح های پلنگی و خالدار تان نیز استفاده کنید. ترکیب رنگی که این دو مورد کنار هم تشکیل می دهند به شدت بی نظیر است و باعث می شود استایل شما حال و هوای جدید و متفاوتی پیدا کند.

در این مقاله سعی کردیم شما را با قابلیت های بی نظیر رنگ شتری و استفاده هایی که می تواند از آن در ارتقای استایل خود به کنید آشنا کنیم .فراموش نکنید که این رنگ هیچ وقت قرار نیست از مد بیفتد و همانند رنگ مشکی میتواند همیشه برای شما در اکثر موقعیت ها همراه خوبی باشد.

 از ست کردن و ترکیب کردن این رنگ با رنگ های مورد علاقه خود فراری نباشید و فراموش نکنید که اولین اصول خاص و زیبا به نظر رسیدند این است که در تیپ و استایل خود خلاقیت به خرج دهید و رنگ شتری دست شما را برای تست کردن استایل های متفاوت و ترکیب رنگهای متفاوت به شدت باز می گذارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو