پارتیشن شیشه ای و کاربرد آن در اتاق کودک

پارتیشن شیشه ای و کاربرد آن در اتاق کودک


منبع: اوما

381

1398/10/17

21:07


پارتیشن شیشه ای و کاربرد آن در اتاق کودک

اگر شما هم به تازگی عضو جدیدی به خانوادتان اضافه شده است و یا در راه دارید حتما با نگرانی های زیادی از جمله کوچک بودن منزل و نبود فضای کافی برای یک خانواده کوچک دارید تا آخر این متن با ما همراه باشید.
خانه های کوچک و آپارتمان های امروزی شاید فضای کمی داشته باشند ولی به همان اندازه می توانند خانواده شما را دور هم جمع کنند و لذت باهم بودن و تجربه های شگفت انگیز را برایتان به ارمغان بیاورد، اگر شما هم در منزلتان فضاهایی دارید که فکر می کنید با تقسیم نمودن آن می توانید نیاز خودتون وکوچولوهای خوشکلتونو به یک فضای قابل استفاده و آروم برآورد کنیده این مقاله دقیقا برای شما تدوین شده است.

همانطور که میدانید شرکت ها و کارخانه های زیادی در امر ساخت پارتیشن فعالیت دارند و با سازه های مختلفی جهت اجرا اقدام می کنند در میان همه این متریال ها شیشه به علت زیبایی و مینیمال بودن و البته سبکی تسبت با سایر متریال ها طرفداران زیادی پیدا کرده است شرکت درسان جام یکی از برترین و بهترین طراحان و مجریان پارتیشن های شیشه ای در سطح ایران و خاورمیانه محسوب می شود.

 

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن چیست؟

پارتیشن به سازه ای الحاق می گردد که با متریال هایی از قبیل چوب،ام دی اف،آجر،سنگ،شیشه و ... در فضای داخلی یا خارجی ساختمان به عنوان جدا کننده و یا محصور کننده یک قسمت ساخته و اجرا می گردد، این قسمت می تواند تبدیل به یک اتاق شیشه ای مجزا برای کودکان دلبندتان به عنوان اتاق خواب و یا اتاق بازی استفاده شود.

پارتیشن ها در واقع جداره هایی از جنس ترجیحا سبک هستند که فقط مسئولیت جداسازی و محرمیت فضاها را برعهده دارند به عنوان دیوار های باربر محسوب نمی شوند.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که این پارتیشن های شیشه ای به عنوان جداره های دیوار برای اتاق کودک خطرناک نیستند؟

در اینجا درسان جام با اطمینان خاطر به شما می گوید در صورتی که از شیشه سکوریت و یا شیشه لمینیت تاکیدا با آرم استاندارد و خرید از برند و شرکت معتبر جهت پارتیشن های شیشه ای استفاده نمایید هیچگونه خطری از نظر الگوی شکست و یا تخریب نخواهد داشت و می تواند بدون هیچگونه مشکلی اجرا شود.

نکته قابل توجه در اتاقک ها و پارتیشن های شیشه ای که برای اتاق کودک استفاده می گردد این است که در صورت شکست احتمالی شیشه سکوریت، شیشه به قطعات زیر و بدون گوشه و لبه برنده می شود از این رو بدان شیشه سکوریت یا شیشه ایمنی هم می گویند.

 

پارتیشن شیشه ای چیست؟

تاکنون درباره پارتیشن و کاربری آن توضیحاتی ارائه شده است و میدانیم پارتیشن ها در اصل همان تقسیم کننده های فضاهای داخلی هستند که قرار است تا حد زیادی از شلوغی و درهمی فضاهایی که نیاز به جداسازی دارند را کاهش دهند و یا اتاقی مجزا برای شما یا کودکتان در آن ایجاد نماید، در این قسمت به این می پردازیم که بهترین متریال برای پارتیشن چیست؟

 

بهترین و کاربردی ترین متریال برای جداساز ها یا پارتیشن های شیشه ای متریالی است که علاوه بر سبک بودن زیبا و کارآمد نیز باشد و این کارآمدی یعنی همان تامین نور، تهویه، دید بصری و نیاز کارفرما که در بستر اجرای پروژه رفع می گردد، از این رو پیشنهاد گروه فنی و مهندسی درسان جام به شما مشتریان محترم استفاده از متریال شیشه جهت پارتیشن های اداری، تجاری و مسکونی می باشد و دلیل ما برای ارائه این پیشنهاد به شرح ذیل است:

 

انواع پارتیشن شیشه ای

1. پارتیشن های شیشه ای نسبت به نوع چوبی و ... دارای ظاهری زیبا تر و اصطلاحا چشم نوازتر میباشد بالاخص در زمان ترکیب آن با یک طرح سندبلاست خاص و دکوراتیو می تواند هیجان و پویایی را در محیط اتاق خواب،اتاق بازی کودکان و اتاق کار و یا تجارت شما چندین برابر نماید.

2. پارتیشن شیشه ای نسب به سایر متریال های موجود دارای مقاومت نسبتا بالا و وزن کمتری می باشد که خود این امر می تواند تا حد زیادی در خواست کارفرمایان بالاخص والدینی که نگران اجرای پارتیشن های شیشه ای به سبک مدرن برای اتاق کودکان هستند را پوشش دهد.

3. در برخی موارد شما اتاق هایی دارید که فقط یک پنجره در آن موجود است و سایر فضاهای ساختمان شما از این پنجره نور را تامین می نماید در این زمان اگر بخواهید پارتیشنی از جنس غیر شیشه ای داشته باشید می بایست سایر فضاها را با منبع نور مصنوعی تغذیه نمایید که همین امر راندمان فعالیت را طبق مباحث روانشناسی پایین آورده و نشاط را از فضای موجود را می برد و از جنبه دیگر نیاز به نور برای تامین انرژی و شادی را در کودکان را از بین خواهد برد.

4. پارتیشن های شیشه در مواردی که به صورت دو یا چند جداره اجرا شوند حتی قابلیت بالاتری نسبت سایر متریال ها خواهد داشت و به عنوان عایق صوتی نیز از آن استفاده می شود.

5. قیمت متناسب و مقرون به صرفه شیشه سکوریت نسبت به سایر متریال ها موجب محبوبت این آن در میان مصرف کنندگان شده است.

 

پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن شیشه ای:

درسان جام با بیش از 20 سال سابقه اجرایی در زمینه نصب و راه اندازی پارتیشن های شیشه ای توانایی اجرای پارتیشن های شیشه ای باتوجه به مکان و محل پروژه و درخواست کارفرمایان را به صورت لولایی،کشویی و یا لت های ثابت دارد  که در ذیل به تضیحات مختصری درباب هر کدام می پردازیم:

 

انواع پارتیشن شیشه ای

1.پارتیشن های شیشه ای با درب لولایی:

این پارتیشن ها همانطور که از تیترشان مشخص است به صورت لولایی تک لنگه و یا دولنگه با بازشوهای 90 و 180 درجه ساخته می شوند که باتوجه به درخواست مشتریان توسط شرکت درسان جام قابل اجرا می باشد.

پارتیشن های لولایی عموما برای مکان هایی که فضای بازشو حداقل 90 درجه را در اختیار دارید بسیار متناسب و شیک می باشد و با توجه به تنوع یراق آلات شیشه سکوریت درباب درب های لولایی می تواند سلیقه اکثریت کارفرمایان را تامین نماید برای مثال در پارتیشن های  شیشه با درب لولایی می توانید از استوپ های آذرجام با 3 سال گارانتی بدون قید و شرط و یا استوپ های بدون تخریب خارجی استفاده نمایید و یا در صوتی که مایل به اجرا استوپ یا همان آرام بند نباشید درسان جام پیشنهاد می کند از لولاهای شیشه به دیوار و شیشه به شیشه استفاده نمایید و این رسالت ماست که تامین کننده هر سلیقه ای باشیم و این همان اصل مشتری مداریست که سرلوحه شرکت درسان جام می باشد.

 

درب لولایی

2.پارتیشن های شیشه ای با درب کشویی:

در برخی فضاها امکان اجرا پارتیشن های شیشه ای با درب های لولایی بازشو نخواهد بود و این امر ناشی از نبود فضای کافی جهت بازشو درب ها خواهد بود، در اینجا شما می توانید از دربهایی استفاده نمایید که در جهت افقی به سمت راست یا چپ حرکت می کنند این درب ها که بدان درب های کشویی می گویند قابلیت اجرا به صورت تک لنگه و دولنگه را خواهد داشت.

این درب ها از نظر مکانیزم بازشو نسبت به نوع لولایی از ظاهر ساده تری برخوردار هستند و از نظر اتصالات دارای اتصالات متفاوت و پیچیده ای می باشند در این سبک نیز درسان جام مجری انواع درب های کشویی شیشه ای و پارتیشنی به صورت فریم دار و فریم لس با انواع فریم استیل، استیل طلایی، آلومینیومی و رنگ کوره ای با انواع یراق آلات ایرانی درجه یک و خارجی می باشد.

 

پارتیشن با درب کشویی

3.پارتیشن های شیشه ای ثابت:

این پارتیشن ها نسب به دو نوع قبلی از تنوع اجرایی کمتری برخوردار است برای مثال فقط برای مکان هایی که بحث پوشش فضا و یا تقسیم بندی مطرح است می تواند کاربردی باشد و به دو صورت فریم دار با فریم های استیل، استیل طلایی و آلومینیومی و فریم لس(بدون فریم) قبال اجرا می باشد.

 

پارتیشن شیشه ای ثابت

انواع پارتیشن از نظر فریم:

پارتیشن ها به دو دسته فریم دارو فریم لس یا همان بدون فریم تقسیم بندی می شوند در نوع فریم دار شرکت درسان جام در الویت بندی اجرایی از فریم استیل، استیل طلایی و سپس از فریم آلومینیومی دوتکه و آلومینیومی با سطح مقطع  U شکل استفاده می نماید، کلیه فریم های مصرفی ما از برترین برندهای موجود در ایران بوده و با کیفیتی بی بدیل و قابل رقابت با سایر همکاران در بازار اجرا می گردد.

 

انواع پارتیشن از نظر فریم

مزایای پارتیشن های شیشه ای:

  • قابل اجرا به صورت فریم دار و فریم لس
  • سبکی وزن و جرم نسب به سایر متریال ها
  • قابل اجرا در انواع ساختمان های اداری،تجاری و مسکونی
  • سهولت در اجرا و قابل بازکردن و نصب مجدد
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه
  • زیبایی بصری و کارآمدی 
  • تنوع در طرح و نوع شیشه های مصرفی
  • عایق حرارتی و رطوبتی نسبت به کاربری فضا 
  • جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل فضا
  • قابلیت ارجاع و انکسار و انعکاس نور به داخل فضاها

 

پارتیشن شیشه ای

نحوه سفارش پارتیش شیشه ای در درسان جام:

شرکت درسان جام از برترین فعالان در عرصه طراحی، اجرا و تولید پارتیشن های شیشه در ایران می باشد و در بسیاری از پروژه های بنام و مطرح مانند پروژه ارگ تجریش، پروژه رستوران های زنجیره ای مایا، پروژه رستوران برج میلاد و ... به عنوان مجری حضور داشته و رزومه قوی در این زمینه در اختیار دارد.

شما مشتریان گرامی جهت ثبت سفارش کافیست به صورت آنلاین وارد سایت شده و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن ثبت و منتظر تماس کارشناسان فروش از سوی شرکت باشید و یا با شماره های ذیل تمای حاصل فرمایید:

02144560925 - 021444561184 - 02144560764

شرکت درسان جام نماینده برتر کارخانجات آذرجام مفتخر به ارائه اجرای انواع پارتیشن های شیشه ای مخصوص اتاق کودک و فضاهای داخلی منازل مسکونی می باشد و این روند طی طراحی و برنامه ریزی توسط مهندسان و تکنسین های این شرکت و زیر نظر کارفما اجرا می گردد. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو