سلبریتی هایی که در سال ۲۰۱۹ به خانه بخت رفتند

سلبریتی هایی که در سال ۲۰۱۹ به خانه بخت رفتند


منبع: روزیاتو

249

1398/10/17

22:42


مطلب پیش رو فهرستی است از مشهورترین چهره هایی که در سال ۲۰۱۹ ازدواج کردند، ازدواج هایی که گاهی با سر و صدای فراوان و مراسمی مجلل برگزار شدند و گاهی مخفیانه و خصوصی.

نیکولاس کیج و اریکا کویکه

ازدواج سلبریتی ها در سال 2019

کیج ۵۵ ساله و کویکه ی ۳۴ ساله بعد از حدود یک سال رابطه ی عاشقانه، در مارس ۲۰۱۹ با یکدیگر ازدواج کردند. اما ۴ روز بعد در حالی که هنوز مجوز ازدواج شان را هم دریافت نکرده بودند، کیج از دادگاه تقاضای ابطال این ازدواج را کرد. او و کویکه در دادگاه در حال مشاجره دیده شده بودند. این زوج در ژوئن ۲۰۱۹ رسماً از یکدیگر جدا شدند.

ادریس البا و سابرینا داور

ادریس البا، جذاب ترین مرد سال ۲۰۱۸ از نگاه نشریه ی People، و سابرینا داور، دختر شایسته ی سابق ونکوور کانادا، در آوریل ۲۰۱۹ طی مراسمی مجلل که ۳ روز به طول انجامید، با یکدیگر ازدواج کردند. این مراسم عروسی در مراکش برگزار شد.

البای ۴۶ ساله در سال ۲۰۱۸ در جریان فیلمبرداری فیلمش «یاردی» (Yardie) از داور ۲۹ ساله، ملکه ی زیبایی سابق، خواستگاری کرده بود.

جود لا و فیلیپا کون

لای ۴۶ ساله و کون ۳۲ ساله طی مراسمی ساده در آوریل ۲۰۱۹ به عقد یکدیگر درآمدند.

اینطور که گفته می شود رابطه ی عاشقانه ی این زوج از سال ۲۰۱۵ آغاز شده. کون مدرک دکتری دارد و از پایه گذاران یک شرکت مشاور به نام Stride است که به سازمان ها کمک می کند عملکردی سازگار با محیط زیست داشته باشند.

کریس پرت و کاترین شوارتزنگر

این زوج بعد از یک سال رابطه ی عاشقانه، در ژوئن ۲۰۱۹ در ایالت کالیفرنیای آمریکا با یکدیگر ازدواج کردند. پرت ۳۹ ساله و شوارتزنگر ۲۹ ساله، دختر آرنولد شوارتزنگر بازیگر مشهور، در حساب های اینستاگرامی خود از دوستان و خانواده ی خود و همینطور برند آرمانی برای کمک به برگزاری مراسم ازدواج خود تشکر کردند. لباس هر دوی آن ها از برند آرمانی بود.

زوئی کراویتز و کارل گلزمن

کراویتز ۳۰ ساله در اکتبر ۲۰۱۸ اعلام کرد که او و گلزمن ۳۱ ساله ۸ ماه قبل، مخفیانه و بدون اطلاع هیچ کس با یکدیگر نامزد کردند.

مراسم ازدواج رسمی این زوج در ژوئن ۲۰۱۹ در شهر پاریس با حضور تعدادی از چهره های مشهور برگزار شد، از جمله: همبازی های کراویتز در سریال «دروغ های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) یعنی ریس ویترسپون، لارا درن و شیلین وودلی، و همینطور کریس پاین و دنزل واشینگتن. اعضای مشهور خانواده ی عروس هم در این مراسم حضور داشتند، یعنی پدرش لنی کراویتز، مادرش لیسا بونت و پدر خوانده اش جیسون موموآ.

جو جوناس و سوفی ترنر

جوناس ۲۹ ساله و ترنر ۲۳ ساله در مراسمی غافلگیرانه در مه ۲۰۱۹ در شهر لاس وگاس آمریکا به عقد یکدیگر در آمدند.

این زوج یک ماه بعد در مراسمی دیگر که در جنوب فرانسه و با حضور خانواده و دوستان آن ها برگزار شد، ازدواج خود را جشن گرفتند.

نیک و کوین جوناس، برادران داماد و همسران شان، پریانکا چوپرا و دنیل جوناس، و همینطور اشلی گراهام و میسی ویلیامز، همبازی ترنر در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones)، از چهره های مشهور حاضر در مراسم عروسی این زوج بودند.

اد شیرن و چری سیبورن

شیرن و سیبورن ۲۷ ساله از ژوئن ۲۰۱۸ با یکدیگر نامزد بودند و اینطور که گفته می شود، در دسامبر ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند اما آن را علنی نکردند.

از قرار معلوم شیرن در متن یکی از قطعات آلبوم جدیدش به نام Remember the Name، به ازدواج خود اشاره کرده بود. او در مصاحبه ای در ژوئیه ی ۲۰۱۹ خبر ازدواج خود را به طور رسمی تأیید کرد و گفت آهنگ مذکور در واقع قبل از ازدواج او و همسرش ساخته شده بود اما او می دانست که تا قبل از انتشارش آن ها با یکدیگر ازدواج خواهد کرد.

هایدی کلوم و تام کاولیتس

کلوم ۴۶ ساله و کاولیتس ۳۰ ساله، گیتاریست گروه موسیقی Tokio Hotel، بعد از حدود یک سال رابطه ی عاشقانه در دسامبر ۲۰۱۸ نامزدی خود را اعلام و سپس در فوریه ی ۲۰۱۹ رسماً با یکدیگر ازدواج کردند.

این زوج مراسم عروسی دوم خود را در اوت ۲۰۱۹، بر روی یک قایق تفریحی در نزدیکی یکی از سواحل ایتالیا برگزار کردند.

این سومین ازدواج کلوم و دومین ازدواج کاولیتس است.

دواین جانسون و لورن هاشیان

جانسون و هاشیان با اعلام خبر ازدواج خود در اوت ۲۰۱۹ در ایالت هاوایی ِ آمریکا طرفداران را غافلگیر کردند.

این زوج از سال ۲۰۰۷ با یکدیگر هستند و ۲ دختر هم به نام های جاسمین و تیانا دارند.

جاستین بیبر و هیلی بالدوین

بیبر ۲۵ ساله و بالدوین ۲۲ ساله بیشتر از یک سال قبل رسماً با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج اما تصمیم گرفتند یک مراسم عروسی رسمی هم در سپتامبر ۲۰۱۹ برگزار کنند. این مراسم مجلل در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا برگزار شد.

سرگی برین و نیکول شاناهان

اکتبر ۲۰۱۹ بود که خبر رسید برین ۴۶ ساله، از پایه گذاران گوگل و شاناهان ۳۴ ساله، پایه گذار یک استارتاپ تکنولوژی در حوزه ی خدمات قانونی، در سال ۲۰۱۸ باهم ازدواج کرده بودند.

این زوج در اواخر سال ۲۰۱۸ صاحب اولین فرزند خود که یک دختر است شدند.

جفری دین مورگان و هیلاری برتون

برتون ۳۷ ساله و مورگان ۵۳ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی در کنار هم و با داشتن ۲ فرزند از یکدیگر، در اکتبر ۲۰۱۹ رسماً باهم ازدواج کردند.

مراسم عروسی این زوج به طور خصوصی برگزار شد.

جنیفر لارنس و کوک مارونی

لارنس ۲۹ ساله و مارونی ۳۴ ساله در اکتبر ۲۰۱۹ در مراسمی که با حضور ۱۵۰ میهمان در ایالت رود آیلند آمریکا برگزار شد با یکدیگر ازدواج کردند. کریس جنر، اما استون، ادل و امی شومر از چهره های مشهور حاضر در این مراسم بودند. این زوج در فوریه ی ۲۰۱۹ با یکدیگر نامزد کرده بودند.

رافائل نادال و زیسکا پرلو

نادال ۳۳ ساله، ستاره ی تنیس و پرلوی ۳۱ ساله، بعد از ۱۴ سال رابطه، در اکتبر ۲۰۱۹ با یکدیگر ازدواج کردند. مراسم عروسی این زوج در یکی از قصرهای اسپانیا برگزار شد. آن ها در مه ۲۰۱۹ نامزدی خود را اعلام کرده بودند.

نیکی میناژ و کنت پتی

میناژ ۳۶ ساله در اوت ۲۰۱۹ اعلام کرد که او و پتی ۴۱ ساله ظرف چند ماه آینده با یکدیگر ازدواج خواهند کرد و اینطور هم که به نظر می رسد آن ها به تصمیم خود عمل کرده اند.

میناژ در اکتبر ۲۰۱۹ ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که دو لیوان منقوش به کلمات «آقا» و «خانم» را نشان می داد. دو کلاه هم در این ویدئو به چشم می خورد که روی آن ها «عروس» و «داماد» نوشته شده بود. علاوه بر این ها، میناژ در شرح ویدئو نوشته بود: «اونیکا تانیا ماراژ-پتی» که اسم کامل خود او و نام خانوادگی همسرش است.

جیمز مک آووی و لیسا لیبرتی

اینطور که گفته می شود مک آووی و لیبرتی ۴۰ ساله، در اکتبر ۲۰۱۹ مخفیانه با یکدیگر ازدواج کردند. به گفته ی رسانه ها، شنیده شده که آووی لیبرتی را «همسر» خود نامیده و گفته آن ها «اخیراً» باهم ازدواج کرده اند.

هیلاری داف و متیو کوما

داف و کومای ۳۲ ساله بعد از به دنیا آمدن دخترشان در اکتبر ۲۰۱۸، در مه ۲۰۱۹ با یکدیگر نامزد کردند. این زوج مراسم عروسی خود را در دسامبر ۲۰۱۹ برگزار کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو