دیدنی های نیوزلند و زیباترین نقاط گردشگری و تفریحی این کشور زیبا

دیدنی های نیوزلند و زیباترین نقاط گردشگری و تفریحی این کشور زیبا


منبع: آرگا

166

1398/10/18

12:15


نیوزلند از کشورهای زیبا و دیدنی در دنیا است و امکانات گردشگری زیادی در این کشور وجود دارد به دلیل تنوعی که در میان دیدنی های نیوزلند وجود دارد هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به این کشور سفر می کنند در این بخش نیز با دیدنی های جذابی از این کشور آشنا خواهید شد.

امکانات تفریحی توریستی مختلفی که در کشور نیوزلند برای گردشگران ارائه می شود یکی از دلایل جذب توریست در این کشور است مناطق توریستی نیوزلند دارای جذابیت زیادی هستند در این کشور وجود جزیره های تماشایی در کنار نقاط گردشگری مدرن همچون آسمان خراش ها و برج های لاکچری موجب حیرت است. زیبایی های نیوزلند به جاذبه های طبیعی و مدرن آن است در این کشور می توانید از چشم اندازهای تماشایی و خاص جنگل ها، سواحل، یخچال ها و … دیدن کنید در برخی از مناطق نیوزلند نیز می توان دره هایی را مشاهده کرد که در محیط زیست دارای اهمیت زیادی هستند. در نیوزلند فرهنگ خاصی حاکم است که این روزها با مدرنیته تلفیق شده است و از جذابیت زیادی برخوردار است به عنوان مثال می توانید با سفر به روستاهای این کشور بیشتر با فرهنگ سنتی و بومی آن ها آشنا شوید همچنین این روستاها دارای چشم اندازهای طبیعی بسیاری هستند.

دیدنی های نیوزلند کدام اند؟

مکان های دیدنی در نیوزلند شامل جاذبه ها و چشم اندازهای طبیعی هستند که از جمله آن ها می توان به طبیعت دیدنی کوهستان ها و دره ها اشاره کرد از سوی دیگر با وجود آسمان خراش ها و برج های بلند این کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. همچنین نگاهی به دیدنی های استرالیا و جاذبه های تماشایی آن می تواند برای هر گردشگری دارای جذابیت باشد که علاقه مندان می تواندد در لینک آن را دنبال کنند.

 

غار کرم های شب تاب نیوزلند:

یک غار فوق العاده زیبا که میلیون ها کرم شب تاب از سقف و دیوار های آن آویزان هستند و بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر اینکه عبور آب را از درون غار ببینند می توانند کرم های شب تاب که زیبایی خاصی نیز به این مکان بخشیده را مشاهده کنند. کرم های شب تابی که در این غار آویزان هستند رنگ آبی دارند و در تاریکی غار نور زیبایی شبیه به کهکشان دارند و زمانی که گردشگران با قایق از درون غار عبور می کنند بسیار شگفت زده خواهند شد این غار زیبا یکی از بهترین دیدنی های نیوزلند می باشد که همه ساله هزاران نفر از آن بازدید می کنند و از آن لذت می برند مکان این غار زیبا در جزیره شمالی نیوزلند قرار دارد.

نیولند چه جاذبه هایی دارد

اسلوپ پوینت نیوزلند:

منطقه ای بکر و فوق العاده با طبیعتی دست نخورده در جنوب نیوزلند که در معرض وزش باد های بسیار شدید قرار دارد و این باعث شده تا پوشش های گیاهی و درختان در طول رشد به شکل های عجیب و متفاوت در آیند. اسلوپ پوینت می تواند یک گزینه مناسب برای به حیرت در آوردن گردشگران باشد که قطعا از آن لذت خواهند برد همیشه روزانه و هفتگی عکس های زیبا و زیادی از اسلوپ پوینت و درختان این منطقه به اشتراک گذاشته می شود و بازدید های زیادی را جذب می کند این منطقه زیبا قطعا هر شخصی را شگفت زده خواهد کرد درختانی که در معرض وزش باد ظاهری جالب به خود گرفته اند .

دیدنی های خاص نیوزلند

جزیره وایهکه نیوزلند:

در نیوزلند جزایر زیبا و زیادی وجود دراد که می توانید در آن وقت خود را سپری کنید ولی اگر واقعا بخواهیم بگوییم یکی از بهترین دیدنی های نیوزلند قطعا نام وایهکه را به زبان می آوریم یک جزیره فوق العاده که حدود ۸ هزار نفر در آن سکونت دارند و شما می توانید از سواحل آن با ماسه های سفید ، کافه ها و گالری های هنری دیدن نمایید اگر علاقه مند به پیاده قدم زدن در ساحل هستید جزیره وایهکه یکی از زیبا ترین و پر پیچ و خم ترین جزیره ها با سواحل آرام و دلنشین است و برای بازدید از جاذبه های تاریخی این جزیره می توانید به حفاظتگاه استونی باتر بروید و از تونل های زیر زمینی که در جنگ جهانی دوم ساخته شده اند بازدید نمایید برای دسترسی به این جزیره نیز باید به اسکله پرینس در آوکلند بروید و با قایق هایی که در آنجا وجود دارد پس از سپری کردن فاصله ای نه چندان زیاد به جزیره وایهکه برسید.

چشم اندازی از نیوزلند

آکواریوم کلی تارلون نیوزلند:

یکی از بهترین ها تفریحات خانوادگی می باشد که در آن ماهی های گوناگون با رنگ های مختلف و دیگر موجودات دریایی را مشاهده خواهید کرد شما به داخل یک تونل خواهید رفت و به مشاهده ی نهنگ ها، ماهی ها، کوسه ها و … می پردازید این اکواریوم جذاب یک بخش دیگر نیز دارد که برای بازدیدکنندگان قطب جنوب را تداعی می کند که محوطه آن برفی است و می توانید از دیدن پنگوئن های زیبا لذت ببرید.

دیدنی های نیوزلند

پارک آلبرت نیوزلند:

پارکی زیبا و سرسبز که در شهر آوکلند قرار دارد و سرسبزترین پارک این شهر که در آن فواره های شگفت انگیز و گل های رنگارنگ که می توانید وقت خود را در آن سپری کنید و به آرامش برسید این پارک یکی دیگر از دیدنی های نویزلند است. در این پارک تعداد زیادی سرامیک ها و ساعت هایی را می بینید که بسیار زیبا ساخته شده اند و درفضای پارک نصب شده اند در یک سمت این پارک می توانید رصدخانه هواشناسی را ببینید که از سال ۱۹۰۹ میزان و وضعیت آب و هوای شهر آوکلند را اندازه و اعلام می کند.

طبیعت نیوزلند

تپه وان تری نیوزلند:

این تپه دیدنی که به عنوان نماد این شهر نیز شناخته می شود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند این تپه آتشفشانی که مخروطی شکل است در منطقه جنوب غربی از پارک سبز قرار گرفته است. ویرانه هایی که از شهرهای باستانی در این تپه دیده می شود در کنار چشم انداز طبیعی آن می تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب کند.

جاذبه های طبیعی نیوزلند

برج آسمان نیوزلند:

این برج شبیه یک سوزن طراحی شده است و یکی از دیدنی های نیوزلند است که ارتفاع آن ۳۲۸ متر است این برج یکی از نماها و ساختمان های برجسته شهر است و بر فراز آن می توانید چشم انداز عظیمی از شهر را نظاره گر باشید. این برج طرفداران زیادی دارد و بیشتر ویژه افرادی است که قصد ماجراجویی دارند یکی از لذت های مهم در سفر به این منطقه بازی بانجی جامپینگ است که تجربه ای بسیار لذت بخش برای شما خواهد بود.

جاذبه های زیبای نیوزلند

جاذبه های گردشگری نیوزلند دارای تنوع زیادی است این کشور سراسر جاذبه های طبیعی ار در خود جای داده است شهری مدرن و لاکچری با زیبایی های خاص خود که سفری چند روزه به شهرهای آن می تواند تجربه ای خاطره انگیز برای هر فردی باشد. علاقه مندان می توانند در لینک اطلاعات کلی درباره شرایط مهاجرت به نیوزلند کار و تحصیل در نیوزلند را کسب کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو