قهرمان "ثور" به کمک استرالیا شتافت/ کمک یک میلیون دلاری کریس همورث به اطفای حریق

منبع: ایران آرت

121

1398/10/18

16:41


کریس همسورث بازیگر فیلم سینمایی "انتقام جویان: پایان بازی" یک میلیون دلار برای اطفای حریق استرالیا کمک کرد.

ایران آرت، در حالی که آتش سوزی همچنان به ویرانی‌های خود در استرالیا ادامه می‌دهد، التون جان و کریس همسورث هر کدام یک میلیون دلار برای حمایت از کمک‌های امدادی در این اقلیم اهدا کردند. به گفته ددلاین این آتش سوزی تا کنون وسعتی به اندازه کره جنوبی را تخریب کرده است.

از زمان شروع آتش سوزی‌ها در جنگل‌های استرالیا، بیش از ۲۰ انسان کشته شدند و هزاران گونه جانوری در این ناحیه از بین رفتند.

جان التون مبلغ اهدایی خود را در کنسرتی در سیدنی اعلام کرده است که باعث تشویق حاضران شد. او به جمعیت حاضر گفت: مردمانی هستند که جان‌های خود را برای نجات خانه‌های ما از دست دادند (آتشنشان ها). مردمانی هم هستند که جان و خانه شان را در این حادثه از دست داده اند و در نهایت گرفتاری حیوانات را می‌بینیم که زیستگاه آن‌ها نابود شده است. ‌

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کریس همسورث بازیگر فیلم‌های ابرقهرمانی "انتقام جویان" هم که در ملبورن استرالیا متولد شده، خبر کمک اهدایی خود را در شبکه اجتماعی  منتشر کرد. او نوشت: همانند همه شما من هم دوست دارم به دفع آتش سوزی‌های استرالیا کمک کنم. شما هم می‌توانید در این کمپین حمایتی شرکت کنید؛ هر ذره از این کمک‌ها ارزش دارد.

کلستی باربر کمدین استرالیایی نیز در این موضوع مشارکت کرده و در ۴ روز از ۹۴۶ هزار شخص ۲۶ میلیون دلار جمع آوری کرده است. این آتش‌سوزی توجه همگان را به خود جلب کرده بود و در چند روز گذشته افرادی مثل نیکول کیدمن و هیو جکمن حمایت خود را از آسیب دیدگان اعلام کردند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو