اجازه دهید این دستمال های بسیار زیبا ومتناسب با میز جشن کریسمس را که برایتان طراحی کرده ایم را نشانتان دهیم. وسط آنها را با روبان های زیبایی بسته و روی آن را با برگ و وسایل تزئینی زنگوله دار تزئین کرده ایم.


در اینجا انواع طراحی ها و تزئینات برای دستمال های کاغذی که برای میز غذاخوری استفاده می شود را برایتان توضیح داده ایم.بسیار جذاب و زیبا می توانید با بهره گیری ازاین روش ها دستمال ها را تزئین کرده و روی میز غذاخوری کریسمس از آنها استفاده کنید.


استفاده از دو رنگ قرمز و سفید :
این مدل تزئین بسیارساده و در عین حال زیبا است و بسیار کلاسیک طراحی شده است.با استفاده از ظروف با ترکیبی از دو رنگ قرمز و سفید و استفاده ازیک دستمال قرمز رنگ همراه با برگ هایی از درخت انگورمی توان تزئین زیبایی را برای دستمال ها طراحی کرد.

دستمالی



تزئین دستمال متناسب با میز کریسمس :
این مدل تزئینات بسیارهماهنگ با ایام کریسمس می باشد .استفاده از یک ظرف سفید رنگ با مدل توپ توپی که قرمز رنگ است و دستمالی هم که استفاده شده به رنگ قرمز است که آن را لوله کرده و دوطرف آن را با وسایل تزئینی نقره ای و زنگوله دار می بندیم.برای تزئین دستمال میز کریسمس پیشنهاد می شود از دو رنگ سفید و قرمز استفاده کرد.

دستمال



دستمال سفره به شکل برگ
از یک بشقاب ساده و دور طلایی استفاده کرده و داخل آن یک دستمال ساده ی سفید رنگ می گذاریم وسط دستمال را جمع کرده و دور آن را یک حلقه ی تزئینی طلایی می بندیم که با رنگ دور بشقاب هماهنگ باشد.تزئینی بسیار ساده و کلاسیک انجام داده ایم.

برگ




تزئین دستمال به شکل کادو پیچ :
در این مدل تزئین دستمال را به مانند یک هدیه ای برای کریسمس بسته بندی کرده ایم.دستمال ساده ی سفید رنگی را زیر ظرف غذا قرار داده و دور تا دور ظرف را با یک روبان سبز رنگ به مانند یک جعبه کادو می پیچیم.

اجازه



دستمال به شکل جیب و ترکیبی از دو رنگ سفید و قرمز :
از ظروف سفید و قرمز استفاده کرده و یک دستمال قرمز رنگ را به شکل جیب درآورده و داخل آن را با یک شاخه گل سفید همیشه بهار تزئین کرده و قاشق و چنگال را هم داخل آن می گذاریم.

تزئین



دستمال همیشه سبز :
یک دستمال ساده سفید رنگ را در نظر گرفته و روی آن یک شاخه سبز رنگ قرار داده و یک توپ قرمز تزئینی روی آن گذاشته و با یک روبان ساده قرمز دور تا دور آن را می بندیم.

نکته : برای آنکه تزئینات ما متناسب با ایام کریسمس باشد بهتر است از دو رنگ قرمز و سفید استفاده شود و در اینجا می توانید از یک شاخه ی سبز درخت که در حیاطتان هم است استفاده کنید.

اینگونه



دستمال های لوله ای و زنگوله دار :
اجازه دهید این دستمال های بسیار زیبا ومتناسب با میز جشن کریسمس را که برایتان طراحی کرده ایم را نشانتان دهیم. وسط آنها را با روبان های زیبایی بسته و روی آن را با برگ و وسایل تزئینی زنگوله دار تزئین کرده ایم.

تان



دستمالی بزرگ برای زیر ظروف :
زیر ظروف یک دستمال بسیار بزرگ قرار داده و آن را با برگ درختان تزئین کرده وبا یک وسیله ی تزئینی زنگوله دار دور تا دور آنرا می بندیم و در نهایت ظروف خود را روی این دستمال تزئین شده می چینیم.

نکته : با این مدل تزئینات می توان به محیط طبیعی نزدیک تر شد و صفا و صمیمیت بیشتری را به جمع مهمانان آورد.

سفره



تزئین دستمال با حرف اول نام مهمانان :
در اینجا یک دستمال ساده ی سفید را در نظر گرفته و روی آن یک شاخه سبز رنگ قرار داده و نکته مهم آن است که بسیار زیبا و جذاب می توان با کلاف های دو رنگ قرمز و سفید حرف اول اسم هر کدام از مهمانان را به صورت لاتین در آورده و روی دستمال ها گذاشته و این مدل طراحی بسیار جالب است.

دستمال



استفاده از یک گیره لباس برای تزئین دستمال :
یک دستمال بزرگ سفید رنگ را در نظر گرفته و روی آن می توان یک نامه زیبا برای هر کدام از مهمانان نوشته و با یک گیره می توان آن را بست تا خود مهمان گیره را باز کرده و آنرا بخوانند. نکته : در این مدل تزئینات بهتر است متناسب با رنگ گیره یک کاسه کوچک متناسب با همان رنگ قرار داده و در نهایت می توان یک کادوی بسیار کوچک هم داخل آن قرار داد.

تان



دستمال قرمز و سفید و متناسب و همرنگ با کل میز :
از یک دستمال قرمز و سفید استفاده کرده که متناسب با ظروف غذاخوری بوده و دور تا دور دستمال را با یک روبان که هماهنگ با مدل ظروف و وسایل روی میزمی باشد می پیچیم و آنرا به شکل یک جعبه هدیه ی کوچک در می آوریم.

کریسمس



seemorgh.com
تزئین میز غذا - آکاایران

شام

تزئین میز غذا تزئین میز غذا● برای تزئین و چیدن گل روی میز خوب است که چند نکته اساسی و مهم را به یاد داشته باشید: ...
دستمال سفره های آراسته - آکاایران

میز

دستمال سفره های آراسته دستمال سفره های آراسته دستمال سفره های تمیز و اتوکشیده که به شکل هایی زیبا تا شده اند، از بهترین زینت بخش های یک میز غذای آراسته هستند. ...
گردآوری خانه داری و کاردستی آکا