آخرین وضعیت درمان احمدرضا معتمدی

منبع: برترین ها

109

1398/10/20

21:35


احمدرضا معتمدی هنرمند فیلمساز که به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری است، این روزها زیر نظر دو پزشک متخصص قلب، عروق، مغز و اعصاب تحت درمان است.

خبرگزاری ایسنا: احمدرضا معتمدی هنرمند فیلمساز که به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری است، این روزها زیر نظر دو پزشک متخصص قلب، عروق، مغز و اعصاب تحت درمان است.

شیما معتمدی، دختر این هنرمند در ملاقاتی که خبرنگار با این کارگردان داشت، درباره آخرین وضعیت درمان پدرش گفت: ایشان حدود ده روز پیش به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شدند. دو روز اول در بخش آی سی یو بودند و بعد از آن به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

آخرین وضعیت درمان احمدرضا معتمدی از زبان دخترش

به گفته او، این هنرمند در حال حاضر زیر نظر دو پزشک متخصص قلب و عروق و مغز و اعصاب، مراحل درمان خود را طی می‌کند.

شیما معتمدی که ترجیح داد در این دیدار، تصویری از پدرش ثبت نشود، امیدوار است این فیلمساز بزودی با شروع دوره درمانی فیزیوتراپی، روند بهبود خود را آغاز کند.

احمدرضا معتمدی که در کارنامه هنری‌اش ساخت فیلم‌هایی همچون «سوء تفاهم»،«راه رفتن روی سیم»،«آلزایمر»،«قاعده بازی»،«دیوانه‌ای از قفس پرید»،«زشت و زیبا» و «هبوط» را دارد، متولد سال 1340 و دانش آموخته رشته اقتصاد و دارای دکترای رشته فلسفه است که علاوه بر ساخت فیلم، در حول مباحث تئوریک هنر و فلسفه زیبایی شناسی هم مطالبی را نگاشته است.

او حدود دوازده سال پیش هم به دلیل عارضه قلبی، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو