نکات آرایش زمستانی 2020

نکات آرایش زمستانی 2020


منبع: رژلب

303

1398/10/21

03:23


 

ترفندهای آرایش زمستانی به پیشنهاد رژلب

تاثیر استفاده از انواع مرطوب کننده و آبرسان در لطافت پوست

 

آرایش زمستانی

آرایش زمستانی 2020

 


در فصل زمستان که به دلیل نوع آب و هوا احتمال خشکی پوست و پوسته پوسته شدن آن افزایش می یابد، این وظیفه ماست که فکری به حال درخشش و زیبایی آن کنیم. به نظر می رسد خشک و پوسته پوسته شدن پوست در فصل زمستان امری بسیار نرمال است و خوشبختانه لوازم آرایشی و تکنیک های بسیاری وجود دارد تا به وسیله آن پوست را درخشان و جذاب جلوه داد که در این مطلب از سایت رژلب به آن ها خواهیم پرداخت.


1. در مصرف مرطوب کننده خساست به خرج ندهید


شاید استفاده از مرطوب کننده تنها قدم کوچک برای محافظت از پوست در فصل زمستان باشد؛ اما در روند میکاپ روزانه شما می تواند بسیار موثر باشد. چرا که چهره شما را شفاف و براق جلوه می دهد و باعث می شود آرایش روی آن بهتر بنشیند. شما می توانید قبل از استفاده از هایلایتر، مرطوب کننده بزنید. یک میکاپ آرتیست مشهور در جهان عقیده دارد که برای تقویت درخشش طبیعی پوست باید وقت بیشتری گذاشت. در استفاده از مرطوب کننده سخاوتمند باشید و از آن به مقدار کافی در گردن خود نیز استفاده نمایید.


2. زمان استفاده از مرطوب کننده را بدانید


هیدراته کردن پوست بسیار حائز اهمیت است. بهترین زمان استفاده از مرطوب کننده، درست بعد از حمام کردن است که پوست مرطوب بوده و آمادگی پذیرش مرطوب کننده را دارد. از طرفی، چون آب زیر پوست در حمام بخار می شود، استفاده از مرطوب کننده در این زمان می تواند کمک شایانی به رطوبت رسانی پوست کند. بهتر است از محصولات حاوی ویتامین های E و C برای درخشندگی بیشتر پوست استفاده نمایید. شما می توانید از Fresh's Vitamin Nectar Glow Juice Antioxidant Face Serum برای زیباتر شدن پوست خود استفاده نمایید.

 

مرطوب کننده

مرطوب کننده صورت فرش Fresh


3. از لوازم آرایشی پودری اجتناب کنید


استفاده از لوازم آرایش پودری باعث می شود پوست شما لکه دار جلوه کند. در عوض استفاده از کرم CC که حاوی یک سایه گرمتر از رنگ پوست شما است، توصیه می شود. اگر به دنبال تصحیح کننده پوست خوب هستید، پیشنهاد رژلب به شما این دو گزینه است:
- Beauty Luminessence CC Control Color Brighten Moisturizer SPF 35

 

کارکشن پوست

کارکشن پوست جورجیو آرمانی

 


- Super Corop CC Cream Daily Correct Broad Spectrum SPF 35 Supergoop

 

سی سی کرم

معرفی یک سی سی کرم خوب

 

4. از یک پرایمر درخشان کننده پوست استفاده کنید


به جای استفاده از یک پرایمر مات، از یک پرایمر درخشان کننده استفاده نمایید. استفاده از پرایمر درخشان کننده به شما کمک می کند تا پوستی شفاف و زیبا داشته باشید و آرایش جلوه بهتری داشته باشد. با وجود پرایمر های پیشنهادی زیر می توان حتی با وجود بادهای زمستانی نیز آرایش براق و زیبایی داشت:
- VDL Lumilayer Primer

 

پرایمر خوب

پرایمر VDL


- Flesh Beauty's Illuminating Primer

 

پرایمر

پرایمر فلش FLESH


- Laura Mercier's Radiance Foundation Primer

 

پرایمر خوب

پرایمر لورا مرسیه

 

5. از فوندیشن های مایع و خامه ای استفاده کنید


تنها لوازم آرایشی که می تواند خشکی و پوسته های صورت شما را به خوبی کاور کند، فوندیشن است. بهتر است برای این فصل از کرم پودر مایع و پایه آب استفاده کنید تا پوست تان بیش از پیش نرم و صاف شود. در مقابل، استفاده از کرم پودر خشک و مات می تواند پوست شما را خسته و تشنه جلوه دهد. اگر خیلی تمایلی به استفاده از فوندیشن مایع و خامه ای ندارید، می توانید در نهایت پوست خود را با یک لایه پنکک بپوشانید.


6. از هایلایتر مایع استفاده کنید


برای جلوه طبیعی آرایش خود می توانید از هایلایتر مایع به همراه یک اسفنج مرطوب استفاده نمایید. هایلایترهای مایع بسیاری در بازار لوازم آرایش و زیبایی وجود دارند که می توانید استفاده کنید. هایلایتر جورجیو آرمانی یکی از بهترین گزینه ها است. اگر می خواهید هزینه کمتری را بابت هایلایتر مایع بپردازید، گزینه های لورآل و ان وای ایکس نیز بسیار خوب هستند.

 

هایلایتر

هایلایتر جورجیو آرمانی

 

 

هایلایتر

هایلایتر لورآل

 

 

هایلایتر

هایلایتر ان وای ایکس


7. هرگز از مصرف آبرسان ها غافل نشوید


به عنوان آخرین نکته برای آرایش زمستانی، باید به شما بگوییم که از مصرف آبرسان غافل نشوید. اگر متوجه می شوید که پوست شما در طول روز بسیار خشک و شکننده است یا آرایش تان ماسیده می شود، از آبرسان استفاده نمایید. اسپری آبرسانی پوست بسیاری در بازار موجود هستند که می توانید مورد استفاده قرار دهید. بخور صورت نیز در این باره کمک بسیاری به شما می کند. علاوه بر این، گلاب طبیعی دارای خاصیت آبرسانی پوست است و شما می توانید شب ها قبل از خواب مقدار اندکی از آن را روی صورت اسپری کنید تا در طول روز صورت شفاف و زیباتری داشته باشید.

 

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو