دنیا مدنی

یکی از بازیگرانی که دارای خانواده هنرمندی است، دنیا مدنی است. مادر دنیا مدنی یکی از مشهورترین بازیگران زن ایرانی است. رویا تیموریان مادر دنیا و درنا است. درنا مدنی نام خواهر دنیا مدنی است.

پدر دنیا مدنی هم از جمله کسانی است که در عرصه هنر کشورمان فعال بوده است. نام پدر او ولی الله مدنی است. در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا اطلاعات پراکنده در مورد زندگی خصوصی دنیا مدنی را در کنار هم گرد آوریم از جمله به آدرس اینستاگرام دنیا مدنی اشاره کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی یکی از بازیگران زن ایرانی به شمار می آید که مدتی است وارد عرصه بازیگری شده است و طرفدارانی برای خود جمع کرده است. البته او پیش از بازیگر شدن در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و الان هم طراحی لباس را ادامه می دهد و هم هنرپیشه است. وی در تاریخ ۱۳ تیر سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است. در مورد دنیا مدنی این را باید بدانید که او دختر رویا تیموریان بازیگر زن مشهور ایرانی است.

دنیا مدنی و مادرش , رویا تیموریان و دخترش

دنیا مدنی و مادرش رویا تیموریان

بیوگرافی مختصر از رویا تیموریان مادر دنیا مدنی

نام اصلی این بازیگر دلارا تیموریان است که در تاریخ ۲۷ اسفند سال ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمده است و از سال ۱۳۶۲ تا کنون در عرصه هنر کشورمان به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت است. او تاکنون دو بار ازدواج کرده است. همسر اول رویا تیموریان میر ولی الله مدنی بوده است که از او دو دختر به نام های دنیا و درنا مدنی دارد. همسر دوم رویا تیموریان مسعود رایگان است که از بازیگران مرد مشهور ایرانی به شمار می رود. گفتنی است که این بازیگر زن در سال ۱۳۸۲ برای بار دوم ازدواج کرده است.

عکس کودکی دنیا مدنی

عکس کودکی دنیا مدنی

در مورد خانواده دنیا مدنی بیشتر بدانید

دنیا مدنی فرزند رویا تیموریان است و فقط دارای یک خواهر است. خواهر دنیا مدنی، درنا مدنی نام دارد. پدر دنیا مدنی هم میر ولی الله مدنی نام دارد. در مورد میر ولی الله مدنی هم باید بدانید که او از تهیه کنندگان با سابقه سینمای کشورمان است. گفتنی است که دنیا دختر کوچک رویا تیموریان و میر ولی الله مدنی است و درنا از او بزرگتر است.

دنیا مدنی در کل در خانواده ای هنرمند به دنیا آمده و پرورش یافته است. او دارای یک پسر خاله هم بود. نیما طباطبایی پسر خاله دنیا مدنی است که یکی از کارگردانان جوان کشورمان بود که متاسفانه به علت تومور مغزی مدتی پیش درگذشت. شوهر مادر دنیا مدنی یعنی مسعود رایگان هم بازیگران مطرح کشورمان است.

دنیا مدنی و پدرش , عکس خانوادگی دنیا مدنی

دنیا مدنی و پدرش و زن باباش

تحصیلات دنیا مدنی

در مورد تحصیلات دنیا باید بدانید که وی از جمله هنرمندانی است که در رشته مرتبط با هنر تحصیل کرده است. وی دارای مدرک کارشناسی در رشته طراحی لباس است که مدرک خود را از یکی از دانشگاههای مالزی دریافت کرده است. او در جهاد دانشگاهی تهران تحصیل اش را ادامه داده است و در حال حاضر هم طراح لباس و هم بازیگر است.


ازدواج دنیا مدنی

در مورد وضعیت تاهل این بازیگر باید بدانید که دنیا مدنی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و بنابراین هر عکس و خبری در مورد دنیا مدنی و همسرش کذب است. هر چند شایعه ازدواج دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد هم مدتی پیچید، اما در نهایت این خبر هم تکذیب شد!

دنیا مدنی عکس

در مورد علیرضا کمالی نژاد هم باید بدانید که او هم یکی از بازیگران ایرانی است که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است. وی فارغ  التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و از سال ۱۳۷۹ تا کنون در عرصه هنر کشورمان مشغول به فعالیت هنری است. شاید بتوان گفت مهمترین نقش او که در ذهن مخاطبان ماندگار شده است، بازی او در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان بوده است. این سریال در سال ۱۳۹۵ ساخته و پخش شد. وی در این سریال نقش روزبه را داشت.

شروع فعالیت هنری دنیا مدنی به عنوان طراح لباس

دنیا مدنی پیش از شروع تحصیلات آکادمیک خود در کشور مالزی از سال ۱۳۸۹ فعالیت هنری اش را در قالب کمک طراح و دستیار صحنه سینما در کنار آتوسا قلمفرسایی استارت زد و در کارش هم فرد موفقی بوده است.

دنیا مدنی

دنیا مدنی چگونه بازیگر شد؟

دنیا مدنی نخستین بار با ایفای نقش در سریال زندگی جای دیگری است وارد دنیای بازیگری شد. این سریال در سال ۱۳۹۱ و به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شد. به این ترتیب وی بازیگری را در کنار کار طراحی لباس تجربه کرد و آرام آرام در مسیر هنر به صورت حرفه ای گام گذاشت.

دنیا مدنی با استعداد خاص هنری خود موفق شد تا به دنیای سینما هم وارد شود. در مورد تجربه حضور دنیا مدنی در سینما هم باید بدانید که بازی او در فیلم سینمایی مفت آباد نخستین تجربه او در سینما به شمار می رود. او در مورد این تجربه گفته است که: حضور در این کار خیلی برای من کیف داشت، پژمان تیمورتاش کارگردان فیلم به من اعتماد کرد!

او در مورد این که نخستین بار خود را بر پرده سینما می دید هم اظهار نظر کرده است و این چنین گفته است که: هیچ وقت حال بار اول که فیلم را بر روی پرده دیدم فراموش نخواهم کرد، در آن لحظه دست خواهرم درنا را محکم گرفته بودم و قلبم داشت از سینه ام بیرون می پرید!

دنیا مدنی در سال ۱۳۹۷ در سریال مناسبتی این ماه به نام رهایم نکن ایفای نقش کرد که مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفت. وی در این سریال نقش فرناز را بازی کرد که مورد تجاوز قرار گرفت.

گالری لباس دنیا مدنی

دنیا گالری عنوان مجموعه طراحی و فروش لباس این بازیگر محبوب زن ایرانی است که خودش عهده دار مدیریت آن است. در مورد آدرس گالری دنیا مدنی هم باید بدانید که این مجموعه در ونک پارک از قدیمی ترین پاساژ های تهران قرار دارد و می توانید به آن مراجعه کرده و ضمن ملاقات با خانم بازیگر لباس مورد نظرتان را خریداری یا سفارش طراحی دهید.

گفتنی است که دنیا مدنی طراحی لباس مادرش را در جشنواره بین المللی فجر به عهده داشت. یکی از مهمترین نکات مد نظر دنیا در طراحی لباس آن است که او به راحت بودن لباس خیلی اعتقاد دارد و معتقد است لباس باید طوری باشد که فرد با پوشیدن آن اعتماد به نفس پیدا کند.

دنیا مدنی , درنا مدنی

دنیا مدنی و خواهرش درنا

اینستاگرام دنیا مدنی

این بازیگر زن مشهور ایرانی مانند سایر هنرمندان داخلی و خارجی در شبکه های اجتماعی فعال است. از جمله دنیا مدنی در اینستاگرام پیجی به آدرس doniamadaniii دارد که با فالو کردن آن می توانید جدیدترین عکس های دنیا مدنی را مشاهده کنید و یا از جدیدترین فعالیت ها و فیلم های دنیا مدنی مطلع شوید. این بازیگر در توییتر هم فعال است و آدرس او در توییتر هم twitter.com/doniamadani است که می توانید مراجعه کنید و از تازه ترین های این هنرمند مطلع شوید.

اینستاگرام درنا مدنی

درنا خواهر دنیا مدنی است که در اینستاگرام دارای آیدی dornamadani است. پیج او خصوصی است و امکان دسترسی برای عموم وجود ندارد.

 

دنیا مدنی در ورزشگاه آزادی

سن دنیا مدنی

دنیا مدنی در پاریس

آرایش دنیا مدنی

عکس دنیا مدنی