مهاجرت به قبرس شمالی

تیم تخصصی مهاجرتی GO2TR سال ها در زمینه مهاجرت فعالیت کرده است. اما اکنون قصد دارند در زمینه های تخصصی تری فعالیت کرده و راه های مختلف مهاجرت به قبرس شمالی را به شما عزیزان ارائه دهند.

از آنجایی که در سراسر ایران بحث مهاجرت باب شده؛ مردم به دنبال راهی هستند که با خیالی آسوده به کشور مورد نظر خود مهاجرت کنند و بتوانند به فردی حرفه ای و متخصص در این زمینه اعتماد کنند. در همین راستا تیم تخصصی مهاجرتی GO2TR در تلاش است بهترین خدمات خود را ارائه دهد تا مردم بدون نگرانی به قبرس شمالی یا هر کشور دیگری مهاجرت کنند.


رایج ترین روش های مهاجرت به قبرس شمالی

را های مهاجرت به قبرس شمالی متعدد است اما باید به توانایی و خواسته های خود توجه داشته باشید و بدانید کدام راه بهترین شما خواهد بود. قبل از مهاجرت به قبرس شمالی باید از خود بپرسید کدام راه مناسب من است؟ چه امکانات سلامتی و حقوقی شامل حال من می شود؟ آیا در یک سال اول آمادگی پذیرش تغییرات را دارم؟ اگر در پاسخ دهی به این سوالات موفق بودید و دلیل قانع کننده ای برای تحصیل در قبرس شمالی داشتید آن موقع می توانید از طریق مجموعه مهاجرتی GO2TR اقدام کنید. در ادامه ما ۵ روش اخذ اقامت قبرس شمالی را ارائه می نماییم.

۱ – مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل

اگر می خواهید برای تحصیل به یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا مهاجرت کنید ما به شما قبرس شمالی را پیشنهاد می کنیم. نظام آموزشی قبرس شمالی به دور روش دولتی و خصوصی پایه گذاری شده و از سر تا سر جهان برای شرکت در رشته های پزشکی و دندانپزشکی یا تحصیل داروسازی در قبرس شمالی و تحصیل مهندسی در قبرس شمالی مهاجرت می کنند. خبر خوش این است که در کنار دوران تحصیلی می توانید به کار کردن مشغول باشید و مقداری از هزینه های زندگی در قبرس شمالی را کسب کنید. دیگر نکته مثبت تحصیل، پایین بودن هزینه تحصیل در قبرس شمالی بوده که نسبت به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا بسیار کمتر است.

دانشگاه های برتر قبرس شمالی :

۱- Dogu Akdeniz ـniversitesi

۲- Yakin Dogu ـniversitesi

۳- Cyprus International University

۴- Girne Amerikan ـniversitesi

۵- Lefke Avrupa ـniversitesi

تحصیل در قبرس

۲ – مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار

قبرس شمالی کشوری جذاب است که سالانه توریست ها زیادی را به سمت خود کشانده است. همین موضوع باعث شده افراد زیادی که برای مسافرت به این کشور سفر می کنند به فکر تغییر شغل و مکان زندگی بیفتند. مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار فرایندهای خود را داشته و چندان هم سخت نیست. تیم تخصصی مهاجرتی GO2TR توصیه می کند، با پیدا کردن کارفرما در قبرس شمالی و مشغول شدن به کار، به اقامت دائم برسند. ناگفته نماند که کارفرما شما باید اثبات کند که در قبرس شمالی موفق به یافتن کارمند مورد نظر خود نشده و در انتها شما را جهت همکاری انتخاب کرده است.

شرایط اقامت قبرس شمالی

۳ – مهاجرت به قبرس شمالی از راه سرمایه گذاری

یکی از بهترین و سریع ترین راه های مهاجرت به قبرس شمالی، از روش سرمایه گذاری یا همان خرید ملک است. شاید پر هزینه ترین راه نیز به نظر برسد اما تنها با این روش می توان وارد خاک قبرس شد و در کوتاه ترین زمان اقامت دائم قبرس شمالی و در نهایت اتحادیه اروپا را بگیرید.  لازم به تذکر است که اگر ملکی را در قبرس شمالی خریدید به هیچ عنوان اجازه ندارید تا ۲ سال بعد به فردی بفروشید. اگر بتوانید قوانین سرمایه گذاری در قبرس شمالی را رعایت کنید می توانید در کشور بمانید در غیر این صورت از طرف دولت قبرس دیپورت خواهید شد.

اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک

۴ – مهاجرت به قبرس شمالی از طریق ازدواج

چهارمین راهی که می توان با دردسر کمتری به قبرس مهاجرت کرد، ازدواج خواهد بود. اگر همسر شما تبعه قبرس باشد؛ و ازدواج شما به صورت صوری نباشد به سرعت می توانید اقامت دائم قبرس را بگیرید. پس فراموش نکنید برای گرفتن اقامت قبرس شمالی از طریق ازدواج باید به دولت قبرس ثابت کنید ازدواج کرده اید و در کنار هم زندگی می کنید. در غیر این صورت دیپورت می  شوید و اجازه اقامت دائم نخواهید داشت.

مهاجرت به قبرس

۵ – مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تولد نوزاد

به صورت عمومی باید بدانید برای مهاجرت به قبرس شمالی، گرفتن تابعیت هر کشوری بر اساس خاک و خون است. اما کشور قبرس شمالی تابعیت خون را برگزیده است. به این معنا که اگر فرزند شما در قبرس شمالی به دنیا آید؛ طبق قانون کشور قبرس تابعیت پدرش را کسب خواهد کرد. ناگفته نماند که اگر کودکی با تابعیت نامعلوم به دنیا آید باید بعد از ۲۱ سالگی برای گرفتن تابعیت قبرسی اقدام کند.

مهاجرت به قبرس 2019

در انتها باید اضافه کرد که تیم تخصصی مهاجرتی GO2TR سال ها در حوزه های مختلف از جمله تحصیل در خارج، سفر به خارج از کشور و زندگی در خارج فعالیت کرده و با داشتن دو شعبه در تهران و آنکارا بهترین و مطمئن ترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد. این مجموعه با ایجاد مشاوره رایگان و تخصصی شما را در خصوص کشور قبرس شمالی راهنمایی خواهند کرد.