همسر ساره بیات , ساره بیات ویکی پدیا

یکی از بازیگران زن مشهور ایرانی ساره بیات است که همه ما بازی ساره بیات در سریال عاشقانه را به یاد داریم. در این سریال ساره بیات و محمدرضا گلزار بازیگر مقابل هم بودند و در نقش زن و شوهری متفاوت بازی خوبی را ارائه دادند.

این بازیگر دارای حواشی خاصی نیست اما در مورد ساره بیات و رضا قوچان نژاد که شوهر خواهر ساره بیات است مدتی حرف هایی بر سر زبان ها بود که در این مقاله از پارسی نو بیشتر به آن پرداخته ایم. در ادامه آدرس پیج اینستاگرام ساره بیات را هم درج کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.

بیوگرافی کامل ساره بیات

ساره بیات بازیگر زن مشهور ایرانی است که در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۵۱ در شهر مقدس مشهد به دنیا آمده است و در حال حاضر در تهران زندگی می کند و از سال ۱۳۸۰ به صورت حرفه ای در عرصه سینما و تلویزیون فعال است و دارای طرفداران خاص خود است.

ساره بیات دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است. این بازیگر زن ایرانی با بازی در فیلم مقلد شیطان موفق شد تا به سینما راه یابد.

خانواده ساره بیات

در مورد خانواده او باید بدانید که ساره بیات دارای یک خواهر است. خواهر ساره بیات سَروین بیات نام دارد که همسر رضا قوچان‌نژاد فوتبالیست است.

گفتنی است که ساره بیات از جمله بازیگرانی است که خانواده اش مخالف بازیگر شدن او بوده اند! او در مورد مقاومت با مخالفت خانواده اش گفته است که من به صورت پنهانی رشته تحصیلی هنر را برای ورود به دانشگاه انتخاب کردم با این هدف که از راه هنر یواشکی وارد دنیای بازیگری شوم ولی در این زمینه موفق نشدم که مستقیم رشته بازیگری را بخوانم، خلاصه او گفته است که دانشگاه هنر را ادامه دادم و بعد از فارغ التحصیل شدن با کلاس‌ های بازیگری ذهن خانواده‌ ام را آماده کردم تا با من موافقت کنند!

ساره بیات و حامد بهداد در سریال دل

ساره بیات چگونه بازیگر شد؟

شروع فعالیت بازیگری ساره بیات بر می گردد به حضور او در تئاتر آن هم در سال ۱۳۸۰، او ۲ سال در زمینه تئاتر مشغول بود و با توجه به علاقه زیاد او در این خصوص در جشنواره پلیس بعنوان نفر اول بازیگر زن برگزیده شد. ساره بیات به علت مخالفت خانواده اش با کار بازیگری او و همینطور سن کم اش، مجبور شد تا  مدتی بازیگری رو کنار بگذارد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی شرکت کرد و در موسسه کارنامه دوره های کامل بازی را سپری کرد و به این شکل وارد عرصه بازیگری شد.


ازدواج ساره بیات

در مورد وضعیت تاهل ساره بیات باید بدانید که او مجرد است و ازدواج نکرده است. پس هر خبری در مورد همسر ساره بیات شنیدید تا از طرف خود او مورد تایید قرار نگیرد، باور نکنید.

اولین کار بازیگری ساره بیات

ساره بیات پس از گذراندن دوره های بازیگری در موسسه کارنامه در سال ۱۳۸۴ موفق شد تا به سریال یک مشت پرعقاب وارد شود و افتخار بازی در کنار رضا کیانیان، حامد بهداد نصیبش شود. بعد از این کار او در سال ۱۳۸۶ وارد عرصه سینما شد و در فیلم سینمایی مقلد شیطان ایفای نقش کرد.

ساره بیات چطور بازیگر فیلم جدایی نادر از سیمین شد؟

فیلم سینمایی جدای نادر از سیمین یکی از موفق ترین فیلم های سینمایی در تاریخ ایران بوده است که به کارگردانی اصغر فرهای ساخته شد و ساره بیات هم در آن ایفای نقش داشت. این بازیگر بوسیله ‌حبیب رضایی به گروه و دستیاران اصغر فرهادی در این فیلم معرفی شد.

ساره بیات در مورد تجربه کار با اصغر فرهادی گفته است که جلسات متعددی با اصغر فرهادی داشتیم تا به نکات گفته شده در نقش مورد نظر ایشان برسم و در آخر کار  و زمانی که برای ایفای نقش در این فیلم انتخاب شدم بسیار شادمان بودم، چرا که کار با اصغر فرهادی و گوهش برای من مثل کلاس درس بود و علاوه بر بازی چیزهای زیادی هم یاد گرفتم.

نظر ساره بیات در مورد بازی اش در فیلم محمد رسول الله

ساره بیات یکی از بازیگران فیلم پر بیننده محمد رسول الله است که در مورد احساسش برای نقش آفرینی در این فیلم تاریخی مذهبی گفته است که: حضور در بعضی کارها کاملا دلی است و آن احساس خوشایندی که فرد در آن کار دارد باعث می‌ شود که هیچ مسئله دیگری برای او مطرح نباشد. او گفته است نقش دایه پیامبر در فیلم محمد رسول الله برای من یک اتفاق مبارک بود که در انتخاب این نقش بدون توجه به هیچ مسله ای آن را پذیرفتم.

به شهرت رسیدن ساره بیات

بازی ساره بیات در سریال بی گناهان در سال ۱۳۸۷ باعث شد تا به چهره شناخته شده ای تبدیل شود و جایی برای خود در بین مخاطبان باز کرد.

ساره بیات اینستاگرام

به طور رسمی هم ساره بیات در سال ۱۳۸۹ با نقش آفرینی در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی در نقش راضیه، موفق شد تا جوایز زیادی را در جشنواره های داخلی و خارجی از آن خود کند و به این ترتیب بازی در این فیلم باعث به اوج رسیدن ساره بیات شد.

ساره بیات گفته است که به هر چیزی که در این حرفه می خواستم رسیده ام و جایگاهم را دوست دارم.  او گفته است که آدم پر توقعی نیست و در هر جایگاهی که هست چون با تلاش به آنجا رسیده است، آن جایگاه برایش ارزشمند است.


حواشی ساره بیات

ساره بیات و رضا قوچان نژاد و بغل کردن هم!

در طی یک مصاحبه بعد از پیروزی تیم ملی ایران که با رضا قوچان نژاد و ساره بیات انجام شد، در پایان مصاحبه ساره بیات و رضا قوچان نژاد همدیگر را مانند محرم بغل کرده و عکس یادگاری گرفتن که این کار آنها با واکنش های زیادی همراه بود. ساره بیات بعد در جشن تولد ۳۸ سالگی خود در این مورد توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۹۶  در مراسم اکران عمومی فیلم زرد که در سینما قدس و با حضور ساره بیات در حال برگزاری بود که پدر ساره بیات، رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی او را غافلگیر کردند و برایش جشن تولد ۳۸ سالگی گرفتند.

ساره بیات و رضا قوچان نژاد

ساره بیات و شوهر خواهرش رضا قوچان نژاد

بیات از پدرش و از قوچان نژاد و عزت الهی تشکر کرد و همین طور از کیروش بابت اجازه دادن به این دو فوتبالیست برای حضور در این مراسم تشکر کرد.

او در این مراسم غافلگیرانه دیگر قوچان نژاد را بغل نکرد و گفت فقط او تو تشکر می کنم. او گفت که رضا برای من مثل پدر، مثل برادر محرم است. او گفت که همه می گویند شوهر خواهر مثل برادر است اما به نظر من مثل پدر است چون خواهرت را که پاره تنت است به او می سپاری و فقط یک حس پدرانه است و نه برادرانه. رضا مثل پدر بالای سر خواهرم است و من او در عکسی که با هم گرفتیم واقعا احساس محرمیت به هم دارم و نه هیچ چیز دیگر!

ساره بیات و حامد بهداد در سریال دل

ساره بیات و حامد بهداد در سریال دل

اینستاگرام ساره بیات

ساره بیات هم مانند بسیاری از هنرمندان دیگر در شبکه های اجتماعی فعال است. از جمله ساره بیات در اینستاگرام برای فالورهای خود از فعالیتهای جدید هنری خود می گوید و همینطور عکس های جدید خودش را منتشر می کند. اگر شما هم می خواهید این بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان را دنبال کنید می توانید با مراجعه به آیدی sarehbayat_ در اینستاگرام او را فالو کنید. یکی از نکات جالب در اینستاگرام ساره بیات آن است که او هیچ کسی را در این اپلیکیشن دنبال نمی کند!

آدرس کانال تلگرام ساره بیات هم t.me/sareh_bayat هست که کانال رسمی این بازیگر زن مشهور ایرانی است و خودش این آدرس را در پیج اینستاگرامش قرار داده است که می توانید در آن هم عضو شوید. برای این هنرمند خوب و جوان کشورمان ارزوی موفقیت و درخشش بیشتر داریم.


فیلم شناسی ساره بیات

فیلم های سینمایی ساره بیات

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی در سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی لابیرنت به کارگردانی امیرحسین ترابی در سال ۱۳۹۷

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی در سال ۱۳۹۶

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی زرد به کارگردانی مصطفی تقی زاده در سال ۱۳۹۵

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان در سال ۱۳۹۵

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی لابی به کارگردانی محمد پرویزی در سال ۱۳۹۵

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی آاااادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال ۱۳۹۴

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی در سال ۱۳۹۴

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده در سال ۱۳۹۴

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن در سال ۱۳۹۴

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۹۲

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی در سال ۱۳۹۲

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی فصل فراموشی فریبا به کارگردانی عباس رافعی در سال ۱۳۹۲

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ به کارگردانی سعید آقاخانی در سال ۱۳۹۲

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۸۹

بازی ساره بیات در فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی در سال ۱۳۸۵

سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی ساره بیات

بازی ساره بیات در سریال یک مشت پر عقاب به کارگردانی اصغر هاشمی از شبکه یک سیما در سال ۱۳۸۶

بازی ساره بیات در سریال بی گناهان به کارگردانی احمد امینی از شبکه سوم سیما در سال ۱۳۸۷

بازی ساره بیات در سریال بانو به کارگردانی فرید سجادی حسینی از شبکه سوم سیما در سال ۱۳۸۸

بازی ساره بیات در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی از شبکه نمایش خانگی در سال ۱۳۹۵

بازی ساره بیات در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی از شبکه نمایش خانگی در سال ۱۳۹۷

تله فیلم های ساره بیات

بازی ساره بیات در تله فیلم تباهی

بازی ساره بیات در تله فیلم مرگ یه شاهر

بازی ساره بیات در تله فیلم ریسمان سبز

بازی ساره بیات در تله فیلم ترانه پاییزی

بازی ساره بیات در تله فیلم شیفت شبانه

جوایز و افتخارات ساره بیات

دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین در سال ۱۳۸۹

دریافت خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن از شصت و یکمین دوره جشنواره فیلم برلین برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین در سال ۱۳۹۰

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم جیپور هندوستان برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین در سال ۱۳۹۰

دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از انجمن منتقدان فیلم لندن برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین در سال ۱۳۹۱

دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش زن از جشنواره بین‌المللی فیلم پام اسپرینگز برای  بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین در سال ۱۳۹۱

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش یک زن از جشنواره بین‌المللی فجر برای بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا در سال ۱۳۹۲

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش یک زن از جشن خانه سینما برای بازی در فیلم ناهید در سال ۱۳۹۳

نامزد دریافت جایزه بهترین نقش یک زن از هشتمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم ناهید در سال ۱۳۹۳

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم راوی برای  بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا در سال ۱۳۹۴

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تیبورون آمریکا برای  بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا در سال ۱۳۹۴

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم آاااادت نمی کنیم در سال ۱۳۹۴

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم یونیورسال آمریکا برای بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا در سال ۱۳۹۴

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم نیوجرسی آمریکا برای بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا در سال ۱۳۹۴

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم ارواین آمریکا برای بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا در سال ۱۳۹۴

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی کویینز ورلد برای بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا در سال ۱۳۹۵

دریافت نشان بازیگری از جشن چلچراغ در سال ۱۳۹۵

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین ‌المللی فیلم عشق برای بازی در فیلم فصل فراموشی فریبا در سال ۱۳۹۵

دریافت جایزه بهترین بازیگر زن درام از هفدهمین جشن حافظ برای بازی در سریال عاشقانه در سال ۱۳۹۶

دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم شانگهای برای بازی در فیلم زرد در سال ۱۳۹۶

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از هجدهمین جشنواره حافظ برای بازی در فیلم زرد در سال ۱۳۹۷