اکانت تلگرام چگونه حذف می شود , اکانت تلگرام بدون شماره

با عادی شدن استفاده از انواع روشهای ارتباطی در دنیای مجازی، از جمله استفاده از تلگرام و…، زندگی ما دچار تحولاتی تازه شده است که گاهی برخی از ما تصور می کنیم شاید با حذف این روشهای ارتباطی دنیای مجازی، بتوانیم روال زندگی را به رویه دیگر و به رویه ای که دلخواه ما است باز گردانیم و ارتباطات را چهره به چهره کنیم.

گاهی هم دلایل متفاوتی برای حذف این اپلیکیشن ها در ارتباطات ما وجود دارد. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما به طور کامل در مورد روش حذف حساب کاربری تلگرام صحبت کرده ایم و به عبارتی دیگر روش حذف کامل اکانت تلگرام را به صورت تصویری آموزش داده ایم.

گاهی دیلیت اکانت تلگرام بدون پسورد مورد جستجوی کاربران قرار می گیرد که شاید بتوان به این دسته از عزیزان گفت که این کار تقریبا غیر ممکن است و به کد ارسالی از طرف آنها نیاز است.


آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام (دیلیت اکانت تلگرام)

دردوران معاصر بنا به تحولات تکنولوژیکی، سبک زندگی اکثر ما دچار تحولات اساسی شده است. برای همه ما داشتن گوشی هوشمند، داشتن لپ تاپ و… جزو ضروریات زندگی است. یکی از امکاناتی که از طریق این وسایل برای ما قابل استفاده است، کار کردن با انواع اپلیکیشن های ارتباطی است.

از جمله تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و… اما واقعیت آن است که تلگرام در بین همه این اپلیکیشن های ارتباطی دارای محبوبیت است و کارابران بیشتری را به سمت خود جلب کرده است. اما برخی از کاربران بنا هر علتی ممکن است درخواست حذف تلگرام خود را داشته باشند.

مثلا ممکن است کسی بخواهد اکانت جدیدی بسازد و یا تاریخچه اکانت قبلی خود را بخواهد پاک کند. بنا به هر علت، با حذف اکانت در تلگرام دسترسی خود و مخاطبان شان به آن اکانت هم امکان پذیر نیست. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، با ما در این مقاله همراه باشید تا به صورت آموزش گام به گام حذف اکانت تلگرام پیش بروید و کار حذف کردن را به صورت موفقیت آمیز انجام دهید.


چگونه اکانت تلگرام خود را حذف کنیم؟

در ابتدا باید بدانید که حذف کردن اکانت تلگرام بوسیله خود اپلیکیشن نمی تواند انجام گیرد و برای انجام این کار می بایست مراحل خاصی را خارج از اپ تلگرام به انجام برسانید که در ادامه آنها را به صورت کامل شرح داده ایم :

  • در گام نخست وارد صفحه ویژه برای غیرفعال‌ کردن حساب تلگرام شوید.

my.telegram.org/deactivate

  • بعد از این که وارد این صفحه شدید، یک جا یا همان باکس با این عنوان “Your Phone Number” را می توانید مشاهده کنید. در این قسمت می بایست شماره تلفن همراه خود را که حساب تلگرام شما با آن فعال است، را وارد کنید.

حذف تلگرام , آموزش حذف تلگرام

  • بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، بر روی دکمه ادامه که آبی رنگ است با عنوان “Next” کلیک کنید.
  • در مرحله بعد شما به باکس جدید وارد می شوید. در این باکس باید یک کد که در قالب شماره ای برای شما اس ام اس می شود را وارد کنید.

چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم , اکانت تلگرام

  • بعد از این که کد را وارد کردید روی دکمه “Sign in” کلیک کنید تا کار ادامه یابد.
  • در این گام می بایست در باکسی که در تصویر زیر قابل مشاهده است، علت حذف کردن اکانت‌ تگرام خود را بنویسید. البته این کار ضروری نیست و در صورتی که دلیل خواصی ندارید، می توانید این قسمت را پر نکنید. در هر صورت بر روی گزینه “Done” کلیک کنید تا کار جریان پیدا کند.

آموزش حذف کردن اکانت تلگرام , حذف کامل اکانت تلگرام

  • در گام بعد از گامهای حذف کردن اکانت تلگرام، یک بار دیگر از شما پرسیده می‌شود که شما از حذف اکانت خود اطمینان دارید یا خیر. شما در صورت اطمینان با کلیک کردن بر روی گزینه با عنوان “yes, delete my account”، این کار را با موفقیت انجام می دهید.

حذف کردن اکانت تلگرام , حذف دائمی اکانت تلگرام

  • چنانچه با موفقیت کار حذف کردن را انجام داده باشید، پیغام زیر برای شما به نمایش در می آید.

صفحه اصلی تلگرام , حذف اکانت تلگرام اندروید


نکات مهم در زمان انجام مراحل حذف اکانت تلگرام

شما از طریق مرورگر لپتاپ و کامپیوتر و همینطور از طریق مرورگرهای گوشی خود می توانید وارد صفحه مخصوص دیلیت اکانت تلگرام شوید. پس در این مورد مشکلی وجود ندارد.

به این نکته دقت داشته باشید که کد ارسالی برای حذف اکانت تلگرام که در مرحله ۴ به آن اشاره شده است، بوسیله خود برنامه و حساب کاربری اصلی تلگرام برای فرد درخواست کننده ارسال می‌شود.

این نکته را هم مد نظر داشته باشید که این سامانه به کوچک و بزرگ‌ بودن حروف کد ارسالی حساس است و باید با دقت لازم آن را وارد کنید تا کار ادامه یابد.

اگر درخواست حذف اکانت را از تلگرام دارید، به این نکته توجه داشته باشید که با حذف اکانت خود دیگر هیچ راه برگشتی برای شما وجود ندارد و همه اطلاعات شما در این اکانت از جمله چت‌های شما، مخاطبین تان و دیگر داده‌های شما از بین می‌روند و دیگر به هیچ وجه قابل دسترسی نیستند.

بعد از دیلیت اکانت تلگرام، مخاطبینی شما که با آن اکانت با شما در ارتباط بودن، دیگر نام کاربری شما را نمی بینند بلکه اکانت‌ شما را با عنوان “Deleted Account” برای آنها نشان داده می شود.

امیدواریم با آموزش مرحله به مرحله برای حذف کردن اکانت تلگرام در پارسی نو، بتوانید اکانت خود را به راحتی حذف کنید.


همچنین بخوانید : کانال عکس پروفایل در تلگرام – متن بیو برای تلگراممتن بیو برای اینستاگرام