فیلم های بهاره افشاری , بهاره افشاری در او یک فرشته بود

یکی از هنرمندان زن کشورمان بهاره افشاری است که همه ما بیشتر او را با سریال او یک فرشته بود می شناسیم که در نقش شیطان ظاهر شد. در مورد زندگی خصوصی بهاره افشاری شایعات زیادی وجود دارد بخصوص در مورد ازدواج بهاره افشاری.

در مورد بهاره افشاری و سردار آزمون و همینطور در مورد بهاره افشاری و بنیامین بهادری هم مدتها شایعاتی بر سر زبانها بود. در این مقاله از پارسی نو برای شما زندگی بهاره افشاری را منتشر کرده ایم و همینطور عکس های جدید بهاره افشاری را هم می توانید ببینید.


بیوگرافی کامل بهاره افشاری

بهاره افشاری  بازیگری که همه ما او را با بازی در سریال او یک فرشته بود می شناسیم، متولد ۴ تیر سال ۱۳۶۳ در شاهرود است. او علاوه بر بازیگری، طراح لباس هم هست. این هنرمند از سال ۱۳۸۱ تا کنون در عرصه هنر به شکل حرفه ای فعالیت دارد.

گفتنی است که این بازیگر سابقه کار کارگردانی را هم در کارنامه هنری خود دارد، و سریک که در تیرماه ۱۳۹۷ اکران شد نخستین فیلم مستند به کارگردانی بهاره افشاری است.

خصوصیات اخلاقی بهاره افشاری

این بازیگر در مورد ویژگیهای اخلاقی خود گفته است که من فردی خیلی رک هستم و تا به حال پشت سر کسی صحبت نکردم و همیشه رو در روی افراد با آنها صحبت می کنم.

 عکس بهاره افشاری قبل از عمل

او گفته است که تا جایی که بتواند از دروغ گفتن دوری می کند. همچنین اشاره کرده است که برای مردم خوش اخلاق هستم اما خانواده ام بر این اعتقاد هستند که من فردی بداخلاق هستم به شکلی که مادرم می‌گوید کسی که با من ازدواج کند، به او چک سفید امضا می‌ دهد!

تولیدی لباس پدر بهاره افشاری

این بازیگر هم اکنون به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که بهاره مدیریت بخش طراحی لباس این شرکت را خودش بر عهده دارد. این علاقه بهاره به مد و لباس و طراحی لباس بر می گردد به شغل پدر بهاره افشاری؛ باید بدانید که پدرش شرکت تولیدی لباس داشته است و به همین علت از دوران کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقه داشته است، اما در مدرسه به دنبال این علاقه نرفته است و در عوض در مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم خود را گرفته است.

گفتنی است که شرکت طراحی این خواهر و برادر از لباس تا معماری و طراحی صنعتی را شامل می شود و صبا سهیلی دختر آقای سهیلی نیز جز هئیت مدیره شرکت است.

مزون لباس بهاره افشاری

بهاره افشاری پس از گرفتن دیپلم اش، معلم خصوصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس شد و به نوعی می توان گفت به دنبال علاقه دوران کودکی اش رفته است.

سپس او خیلی زود با افتتاح مزون لباس موفق شد تا وارد حرفه طراحی لباس شود.

خصوصیات اخلاقی بهاره افشاری


تحصیلات بهاره افشاری

بهاره افشاری از نظر تحصیلات مرتبط با عرصه هنر است چرا که او دیپلم بازیگری دارد و همچنین فارغ‌التحصیل رشته نقاشی هم هست.

ارتباط بهاره افشاری با سایر هنرمندان

این بازیگر در بین همکاران خود رفقای صمیمی دارد. باید اشاره کرد که بهاره افشاری رفیق باز است و از دوستای هنری معروف او می بایست الناز حبیبی و نرگس محمدی را نام برد که بیشتر اوقات تفریحی و اوقات فراغتش را با این دوستان صمیمی اش می گذراند.

بهاره افشاری و میلاد کی مرام

بهاره افشاری و میلاد کی مرام بازیگران سریال ممنوعه


شغل بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن

بهاره افشاری قبل از این که هنرپیشه شود، در زمینه مونتاژ و نقاشی فعالیت می کرده است. باید دانست که بهاره افشاری قبل از آن که به عنوان یک هنرپیشه و بازیگر شناخته شده باشد، یک طراح لباس حرفه‌ای به شمار می آید و طراح لباسی است که همانطور که پیشتر اشاره کردیم، مزون داری را هم تجربه کرده است و با برپایی شوهای لباس بسیاری از بازیگران را به سمت خود جذب کرده بود. این جلب هنرمندان به عنوان مشتری به شکلی بود که در سال ۱۳۸۳  در مجله چلچراغ او را به عنوان جوان‌ترین طراح لباس ایران معرفی کرده و از او مصاحبه ای هم منتشر کرده بودند.

همسر بهاره افشاری , ازدواج بهاره افشاری

جالب است بدانید که همین مزون داری بهاره افشاری باعث ورود اوو به دنیای بازیگری شد. چهار ماه بعد از این که بهاره افشاری به عنوان جوان ترین طراح لباس از سوی مجله چلچراغ معرفی شده، او به دنیای بازیگری وارد می شود اما این ورود او محتاطانه بوده است به شکلی که از پذیرش هر نقشی خود داری می کرده است و علت این احتیاط در انتخاب نقش هم بر می گردد به این که از آنجایی که فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش یعنی در سال ۱۳۸۱ با یک سریال شروع کرده بود و به دلیل تجربه ناخوشایند در آن سریال تمایل ندارد نام آن سریال را در کارنامه هنری اش بگنجاند.

این تجربه ناخوشایند به حدی بود که بهاره افشاری حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کند. اما بعد از گذشت چند سال با تلاش کیانوش عیاری موفق شد تا به جمع بازیگران سریال روزگار قریب که داستان آن سرگذشت دکتر محمد قریب بود، بپیوندد.


ازدواج بهاره افشاری

این بازیگر جوان که در عرصه هنر کشورمان فعال است، ازدواج نکرده است و هنوز مجرد است.

بهاره افشاری در سریال روزگار قریب

بهاره افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش دیده شد و نقش آفرینی کرد. پس از  بازی در سریال روزگار قریب، عیاری او را برای نقش آفرینی در سریال او یک فرشته بود انتخاب کرد.

حواشی بهاره افشاری

در شهریور ماه از سال ۱۳۹۴ این خبر منتشر شد که بهاره افشاری و بنیامین بهادری با هم ازدواج کرده اند؛ این خبر پس از انتشار توسط این بازیگر تکذیب شد.

ظاهرا قرار بر این بوده است که بهاره افشاری در سریال دلنوازان نقش «یلدا» را ایفا کند اما به گفته وی دو روز قبل از فیلمبرداری این قرارداد فسخ می شود.

سن و قد بهاره افشاری

ممنوع الکار شدن بهاره افشاری

بهاره افشاری هم از جمله بازیگرانی است که ممنوع الکار شده است. این بازیگر از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در عرصه سینما ممنوع‌الکار شده بود.

علت ممنوع الکار شدن بهاره افشاری

این بازیگر و هنرمند جوان کشورمان به دلیل عدم تمایل به بازی در یک فیلم سیاسی، در سال ۱۳۸۹ درخواست کناره گیری از فیلم را کرد اما تهیه کننده آن فیلم از بهاره افشاری خسارت ۸۰  میلیونی خواست! که در نهایت بهاره افشاری به اجبار این فیلم را بازی کرد. اما بعدا از اتمام فیلم بوسیله روح الله شمقدری تهیه کننده فیلم و برادرش جواد به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شد!

این را هم باید در خصوص ممنوع التصویری بهاره افشاری درسینما افزود که این فیلم با هزینه ۴ میلیاردی ساخته شد اما در نهایت موفق شد تا به مبلغ ۲۷۶ میلیون در گیشه فروخته شود! بهاره افشاری اعلام کرده بود که نمی خواست با بازی در این فلیم جلوی ملت ایران بایستد چون بر این اعتقاد است که این مردم و مخاطبان هستند که بهاره افشاری را ساخته اند.

بهاره افشاری و سردار آزمون

یکی از شایعات در مورد بهاره افشاری، ارتباط او با سردار آزمون است. حواشی در مورد ازدواج بهاره افشاری و سردار آزمون منتشر شد بخصوص که عکس آنها با لباس ست شده هم منتشر شد.  بهاره در این مورد گفته بود که سردار آزمون برادر کوچولوی من است!

بهاره افشاری و سردار آزمون

بهاره افشاری و میلاد کی مرام

در مورد ارتباط میلاد کی مرام و بهاره افشاری هم باید گفت که مدتی شایعاتی در مورد آنها هم وجود داشت. البته در مورد روابط بهاره افشاری و امیرحسین آرمان هم مدتی خبرهایی در فضای مجازی پیچید. همه این خبرها از طرف ایشان تکذیب شده است.

به شهرت رسیدن بهاره افشاری

نقش آفرینی بهاره افشاری در سریال او یک فرشته بود در سال ۱۳۸۴ در نقش یک شیطان، باعث شد تا به شهرت دست یابد. ناگفته نماند که او در سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ هم موفق شد تا نظر مخاطبان را به شمت خود جلب کند.

سلفی بهاره افشاری


فیلم شناسی بهاره افشاری

فیلم های سینمایی بهاره افشاری

سالنام فیلمنقش
۱۳۹۷زندانی ها
۱۳۹۵عشقولانسمریم
۱۳۹۵گشت ۲طلا
۱۳۹۳تتل و راز صندوقچهروباه
۱۳۹۲معراجی‌هاراضیه
۱۳۸۹سه درجه تب
۱۳۸۹دردسر بزرگعاطفه
۱۳۸۹پایان‌نامهآذر
۱۳۸۸ازدواج در وقت اضافهشیرین
۱۳۸۷خیابان بیست و چهارمآرزو
۱۳۸۷زندگی شیرینآذر
۱۳۸۷کلبه
۱۳۸۶تسویه حسابلیلا
۱۳۸۶صد سال به این سال‌ها
۱۳۸۱ناف

سریال های تلویزیونی بهاره افشاری

بهاره افشاری و میلاد کی مرام , سن بهاره افشاری

سالنام سریالکارگرداننقش
۱۳۹۷ممنوعهامیر پورکیانترانه
۱۳۹۷مسابقه ۱۳ شمالیخودش
۱۳۹۷سر دلبرانمحمدحسین لطیفیسمیرا
۱۳۹۴نیازحسین سهیلی زاده
۱۳۹۳آخرین بازیحسین سهیلی زادهنسترن بوستانی
۱۳۹۳معراجی‌هامسعود ده نمکیراضیه
۱۳۹۰دست بالای دستسید محسن یوسفینوشین
۱۳۹۰مرد نقره‌ایکاظم معصومینورا
۱۳۸۹فاصله‌هاحسین سهیلی زادهبیتا
۱۳۸۶روزگار قریبکیانوش عیاریزری مامان (جوانی)
۱۳۸۴او یک فرشته بودعلیرضا افخمیشیطان
۱۳۸۲مسافر پردردسرشاهرخ حمیدی مقدم

همچنین ببینید : بیوگرافی مهناز افشار ترلان پروانه و طناز طباطبایی