نرگس محمدی و همسرش , نرگس محمدی و علی اوجی

یکی از بازیگران تقریبا بدون حاشیه نرگس محمدی است که می توان او را در زمره بازیگران زن ایرانی قرار داد که در مسیر پیشرفت هستند.

نرگس محمدی و همسرش یک زوج هنری هستند که گفته می شود به واسطه مهران مدیری با هم ازدواج کرده اند چون نرگس محمدی در دورهمی گفت که اصلا خواستگار ندارد و چیزی نگذشت که خبر ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی رسانه ای شد. پارسی نو ضمن آرزوی خوشبختی برای آنها در این مقاله به بیوگرافی کامل نرگس محمدی پرداخته است.


بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان است که در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است و از سال ۱۳۸۳ به صورت حرفه ای در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان فعالیت دارد.

اصالت نرگس محمدی

نرگس محمدی اصالتا اهل سراب آذربایجان شرقی است. او فرزند بزرگ خانواده است و دارای یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود است. نام خواهر نرگس محمدی سارا است و نام برادر او هم محسن است. مادر نرگس محمدی او را بهترین دوست خود معرفی کرده است.

نرگس محمدی اصالتا اهل کجاست

تحصیلات نرگس محمدی

نرگس محمدی دارای مدرک کارشناسی در رشته پرستاری است. خودش در مورد این که چطور شد که این رشته را خوانده است، گفته که در ابتدا به رشته هنر علاقه داشته است اما در روز آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما اتفاقی برایش می افتد و از آزمون جا می ماند و به دنبال این اتفاق نرگس رشته علوم تجربی را برای ادامه تحصیل انتخاب می کند و بعد در دانشگاه رشته پرستاری را دنبال می کند.


ازدواج نرگس محمدی

همسر نرگس محمدی علی اوجی است. او از تهیه کنندگان مطرح و البته از هنرمندان خوب کشورمان است و به این ترتیب یک زوج هنری خوشبخت به شمار می روند. نرگس محمدی و علی اوجی در سال ۱۳۹۶ با هم ازدواج کردند.

نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

نرگس محمدی و شوهرش علی اوجی

نرگس محمدی و شوهرش علی اوجی

نرگس محمدی و همسرش

نرگس محمدی و علی اوجی


علایق و خصوصیات نرگس محمدی

نرگس محمدی گفته است که مطالعه کردن را بسیار دوست دارد. نرگس مطالعه رمان را آنقدر دوست دارد که همیشه در ماشین اش یک کتاب برای خواندن دارد. البته او دیدن فیلم را هم برای خودش لذت بخش می داند. او بزرگترین ایراد اخلاقی خود را این می داند که بسیار زود به اطرافیان اعتماد می کند و هر کسی را که نزدیکش می شود به عنوان دوست خود تلقی می کند و البته گفته است که از این خصوصیت اخلاقی هم ضربه زیادی خورده اما از این نظر قابل کنترل نیست.

او گفته است که وقتی بسیار خسته و گرسنه باشد داد و بیداد راه می اندازد!

نرگس محمدی چگونه بازیگر شد؟

نرگس علیرغم این که در رشته ای غیر هنری تحصیل کرده است اما به هنر بسیار علاقه داشته و همین علاقه را پیگیر بوده است و باعث شده تا دنبال روشهای آکادمیک برود و پایش به کلاس های بازیگری باز شده است.

نرگس محمدی فارغ التحصیل دوره بازیگری از زیر نظر پرویز پرستویی و رویا تیموریان است و مدرک خود را از موسسه کارنامه دریافت کرده است.

نرگس در ابتدا به کار در عرصه تئاتر روی آورد و از اینجا وارد فضای هنر شد. اولین حضور جدی نرگس محمدی در سینما به بازی او در فیلم سینمایی ریسمان باز بر می گردد. نقش آفرینی نرگس محمدی در فیلم آناهیتا باعث شد تا استعداد او برای فیلمسازان و مخاطبان رو شود و به کارهای جدید دعوت شد. گفتنی است که وقتی نرگس ۱۹ سال سن داشته است با بازی در فیلم تنهایی باد جلوی دوربین رفت و بازی در فیلم آناهیتا پنجمین تجربه اش در این عرصه به شمار می رفت که در آن فیلم خوش درخشید.

به شهرت رسیدن نرگس محمدی

بازی نرگس محمدی در سریال ستایش باعث شد تا او به اوج شهرت دست یابد و تقریبا همه مخاطبان او را با نام ستایش می شناسند. هر چند این سریال و گریم نرگس محمدی در ستایش ۲ با انتقادات زیادی همراه بود اما این سریال طرفداران خاص خود را دارد به طوری که قرار شده تا فصول بعدی این سریال هم ساخته شود و جالب آن که نرگس محمدی اعلام کرده است در فصل های بعدی باز هم نقش ستایش را ایفا خواهد کرد.

این را هم باید بدانید که نرگس محمدی در سال ۱۳۸۹ در ستایش ایفای نقش داشت و در آن سال ۲۵ سال سن داشت.


حواشی نرگس محمدی

نرگس محمدی در برزیل

نرگس محمدی یک سفر جنجالی با هنرمندان کشورمان از جمله سام درخشانی، سید جواد هاشمی و… داشت. کلیپ نرگس محمدی و سام درخشانی تا مدتها دست به دست می چرخید و برای آنها بخصوص برای نرگس محمدی باعث ایجاد حواشی زیادی شد. سفر این هنرمندان به برزیل به دنبال پیگیری بازیهای جام جهانی ۲۰۱۴ بود. این هنرمندان از جمله نرگس محمدی در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی آن سال بودند. حریف ایران در این بازی تیم فوتبال نیجریه بود.

خلاصه داستان نرگس محمدی و سام درخشانی در برزیل و انتشار چند عکس و فیلم دعوای سام درخشانی باعث شد تا این دو هنرمند تیتر جنجالی بسیاری از سایت ها و مجلات خبری باشند.

نرگس محمدی در سریال ستایش

جزییات داستان اعدام نرگس محمدی

شباهت نام خانوادگی نرگس با نام خانوادگی یک زن متهم به قتل باعث شد تا برای او حواشی به وجود آید. داستان از این قرار بود که چندین بار عکس نرگس را اشتباهی به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی که متهم به قتل بود در بیلبوردهای تبلیغاتی سازمان عفو بین الملل منتشر شد که البته این اشتباه اصلاح شد.

مدل شدن نرگس محمدی

اکثر بازیگران در کنار هنرپیشگی و کار در عرصه هنر به حرفه های دیگر هم مشغول هستند از جمله رستوران داری، کافه داری، مدل شدن و… نرگس محمدی در عرصه مدلینگ وارد شده است و سابقه کار در این زمینه را هم دارد. در این مورد باید بدانید که نرگس محمدی بعنوان فتو مدل دارای سابقه فعالیت است، او یک مدت برای یک برند لباس مدلینگ بوده است و در ادامه همکاری با یک برند طلا و جواهرات را هم داشته است.

نرگس محمدی در دورهمی

این بازیگر خوب کشورمان هم مانند بسیاری از هنرمندان دیگر در برنامه پر مخاطب دورهمی مهران مدیری شرکت کرد و در این برنامه با صداقت تمام گفت که مدتها است که خواستگار ندراد و گفت که قبل از بازیگری گاهی خواستگار داشت اما بعد از بازیگر شدنش دیگر اصلا خواستگار ندارد و بعد از گذشت چند ماه از انجام این مصاحبه و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ خبر ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی در رسانه ها پیچید.

نرگس محمدی در دورهمی

اغلب مخاطبان مهران مدیری را بانی این ازدواج می دانند و البته علی اوجی هم در مورد تصمیم اش برای ازدواج با نرگس گفته است که بعد از دیدن مصاحبه نرگس با مهران با خودم گفتم که دختر به این خوبی چرا خواستگار ندارد و بعد تصمیم به خواستگاری گرفتم و در نهایت به ازدواج منجر شد.

علی اوجی در دورهمی گفت که همسرم نرگس بسیار حساس است و خیلی زود به خاطر مسائل کم اهمیت گریه اش می گیرد. اوجی مادر نرگس محمدی را هم بسیار تقدیر کرد و به خاطر تلاش ها و زحمات او در زمان برپایی مراسم ازدواج و نقل مکان به خانه جدیدشان که مصادف شده است با مسافرت اش به خارج از کشور، تشکر کرد.

گفتنی است که مراسم خواستگاری نرگس محمدی با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا صورت گرفته است.

نرگس محمدی در بوی باران

نرگس محمدی و همسرش در تی وی پلاس

علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در برنامه اینترنتی تی وی پلاس حاضر شدند و در این مصاحبه نرگس محمدی که می خواست از خوبی های همسرش بگوید گفت که «علی خیلی روان اش پاک است!» همین جمله تا مدتها اسباب خنده و شادی را در اینترنت فراهم کرد و البته این زوج دوست داشتنی هم خودشان در این برنامه بسیار بسیار خندیدند و البته مهران مدیری در دورهمی هم این جریان را از آنها مجدد پیگیر شد.

نرگس محمدی در بوی باران

سریال بوی باران یکی از سریال هایی است که از شبکه ۱ سیما پخش می شود و علیرغم ایرادات زیادی که از سوی مخاطبان به آن وارد می شود، اما دنبال کنندگان خاص خود را دارد. یکی از انتقادات بر این سریال آن است که نرگس محمدی همان کاراکتر ستایش را دارد و تکراری است و در دفاع از او در برابر مخاطبان  عباس نعمتی نویسنده سینما و تلویزیون گفته است که نقش او در سریال “بوی باران” شباهت زیادی به “ستایش داشت و این را اضافه کرد که: مرحوم خسرو شکیبایی وقتی فیلم هامون را بازی کرد مخاطبان نقش های او بعد از این فیلم را همیشه با “هامون” مورد مقایسه قرار می دادند.

عباس نعمتی در این مورد ادامه داد که بهروز وثوق هم یکی از بازیگرانی است که او را که همیشه در نقش “قیصر” میشناسیم. به این ترتیب نرگس محمدی و خسرو شکیبایی و بهروز وثوق از یک منظر مورد مقایسه قرار گرفتند و البته تا حدودی هم این صحبت ها را می توان واقعیاتی تلقی کرد که ذهن بسیاری از مخاطبان را پر کرده است و نباید به عنوان دیدی منفی نسبت به نرگس محمدی تلقی شود.

اینستاگرام نرگس محمدی

اینستاگرام نرگس محمدی

نرگس هم مانند بسیاری از همکاران خود از طریق شبکه های اجتماعی با هواداران خود در ارتباط است.از جمله نرگس محمدی در اینستاگرام فعال است و عکس های جدید نرگس محمدی و همسرش علی اوجی را می توانید در این پیج مشاهده کنید. آیدی اینستاگرام نرگس محمدی nargesmohammadi_narges است که می توانید به پیچ نرگس محمدی مراجعه کرده و او را با فالو کردن حمایت کنید.


فیلم شناسی نرگس محمدی

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

بازی نرگس محمدی در فیلم سینمایی مسلخ در سال ۱۳۹۵

بازی نرگس محمدی در فیلم سینمایی قرارمون پارک شهر در سال ۱۳۹۵

بازی نرگس محمدی در فیلم سینمایی عملیات مهد کودک در سال ۱۳۹۱

بازی نرگس محمدی در فیلم سینمایی ساعت شلوغی در سال ۱۳۹۰

بازی نرگس محمدی در فیلم سینمایی آناهیتا در سال ۱۳۸۷

بازی نرگس محمدی در فیلم سینمایی سوپر استار در سال ۱۳۸۷

بازی نرگس محمدی در فیلم سینمایی اخراجی ها در سال ۱۳۸۷

بازی نرگس محمدی در فیلم سینمایی تنهایی باد در سال ۱۳۸۳

سریالهای تلویزیونی نرگس محمدی

سریالهای تلویزیونی نرگس محمدی

بازی نرگس محمدی در سریال ستایش ۱

بازی نرگس محمدی در سریال ستایش ۲

بازی نرگس محمدی در سریال ستایش ۳

بازی نرگس محمدی در سریال بوی باران

بازی نرگس محمدی در سریال زعفرانی

بازی نرگس محمدی در سریال معمای شاه

بازی نرگس محمدی در سریال ما فرشته نیستیم

بازی نرگس محمدی در سریال میلیاردر

بازی نرگس محمدی در سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

بازی نرگس محمدی در سریال ششمین نفر

فیلم های تلویزیونی نرگس محمدی

بازی نرگس محمدی در فیلم تلویزیونی هوای خنک

بازی نرگس محمدی در فیلم تلویزیونی کویر

تئاترهای نرگس محمدی

بازی نرگس محمدی در تئاتر راپورتهای شبانه دکتر مصدق در سال ۱۳۹۵

بازی نرگس محمدی در تئاتر نظمیه زنان در سال ۱۳۹۱

جوایز و افتخارات نرگس محمدی

دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره تئاتر