یوسف تیموری چند سال دارد , یوسف تیموری اینستاگرام

یکی از چهره های کمدی در عرصه بازیگری در ایران، یوسف تیموری است. این بازیگر جوان در فیلم های کمدی اجتماعی زیادی ایفای نقش کرده است. از جمله یوسف تیموری در زیر آسمان شهر در ذهن همه مخاطبان ماندگار شده است. این بازیگر مرد مشهور ایرانی متاهل است.

همسر یوسف تیموری یک خانم تایلندی است و در حال حاضر هم با پسرش در تایلند اقامت دارند. اگر شما می خواهید بدانید که یوسف تیموری چند سال دارد و یا یوسف تیموری اینستاگرام دارد یا نه؟ ما را تا پایان این مقاله از پارسی نو همراهی کنید.


بیوگرافی کامل یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر مشهور مرد ایرانی است که اغلب با کارهای کمدی او را دیده ایم. این بازیگر در تاریخ ۶ دی ماه از سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده است. البته او اصالتاً اهل آبادان است. ناگفته نماند که هر چند نام این هنرمند یادآوری کارهای کمدی است اما باید بدانید که یوسف تیموری در چند فیلم‌ جدی نیز بازی کرده است و چنان در این فیلم ها خوش درخشیده است که موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل‌ مرد از اولین ‌دوره جشنواره جام‌جم شد.

یوسف از سال ۱۳۷۶ به صورت حرفه ای عرصه سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت است و در این مدت هم موفق شده است تا هواداران زیادی را به خود جلب کند. گفتنی است که وی علاوه بر بازیگری به موسیقی هم علاقه مند است و در نواختن گیتار مهارت دارد.

در مورد خانواده یوسف تیموری هم باید بدانید که او دارای دو خواهر و یک برادر است. در مورد شغل و نام اعضای خانواده او اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

تحصیلات یوسف تیموری

در زمینه میزان تحصیلات این بازیگر باید بدانید که او دارای دیپلم ریاضی و فیزیک است. در حیطه بازیگری هم دوره ساخت فیلم های انیمیشن را در سال ۱۳۷۳ و در شرکت کلک خیال سپری کرده است.


ازدواج یوسف تیموری

در مورد وضعیت تاهل یوسف تیموری باید بدانید که او ازدواج کرده است. همسر یوسف تیموری یک دختر تایلندی است. او نام خانوادگی همسرش را به نام فامیل خود تغییر داده است. نام همسر یوسف تیموری، راپان تیموری واقف است.

یوسف تیموری و همسرش

یوسف تیموری و همسرش راپان تیموری

حاصل ازدواج یوسف تیموری و همسرش یک پسر است. نام پسر یوسف تیموری آرمین تیموری واقف است. چندی قبل این بازیگر در قالب یک مصاحبه تلویزیونی گفت که همسر و پسرش برای همیشه به تایلند رفته اند چون فکر می کند که آنجا راحت تر هستند و ادامه داد که تا الان می گفتم آرمین پسر من است و همه می گفتند چرا دروغ می گویی و چرا شبیه به خودت نیست و الان که می گویم با مادرش رفته است باز هم مردم باور نمی کنند.

در نهایت هم گفت آرمین برای همیشه پسر من است! در واقع او در این مصاحبه گفت که آرمین پسرش نیست و او پسر همسر تایلندی اش را به فرزندی پذیرفته است و در حال حاضر همسر و فرزندش را برای ادامه تحصیل آرمین راهی تایلند کرد و قول داد که زود به زود به آن ها سر بزند. یوسف نوری گفت که با مشاوره از روانشناس من و همسرم واقعیت را به آرمین گفتیم و او می داند من پدر واقعی او نیستم!

یوسف تیموری و همسرش راپان تیموری

یوسف تیموری و همسرش راپان و پسرش آرمین تیموری

چرا یوسف تیموری با دختر ایرانی ازدواج نکرد؟

بعد از انتشار خبر ازدواج یوسف تیموری با یک دختر تایلندی همه متعجب شدند که چرا او با یک دختر ایرانی ازدواج نکرد؟! او در مورد این ابهام هواداران خود اینگونه گفت که: برای بازیگری مثل من، ازدواج کردن با یک دختر ایرانی با سختی هایی همراه بود و ادامه داد چرا که ناخود آگاه زمینه ذهنی در طرف مقابلم نسبت به میزان جدیت حرف های من وجود داشت که شاید دارم دروغ می گویم و یا دارم شوخی می کنم و یا در حال نقش بازی کردن هستم.

منظور یوسف تیموری آن بود که  کیس های مد نظرش به مسئله زندگی مشترک نگاه جدی نداشتند یا کمتر این نگاه را داشتند. در نهایت یوسف تیموری هم گفت که: در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند!

نظر همسر یوسف تیموری در باره او

همسر یوسف تیموری در مورد آشنا شدن و در نهایت ازدواج با این بازیگر مرد مشهور ایرانی این گونه گفته بود که: در اوایل آشنایی مان تصور می کردم که شاید یوسف در این مورد که بازیگری است که تا این حد در ایران شهرت دارد به من دروغ گفته باشد و شاید این تصورم به این علت بود که یوسف مدام در حال شوخی کردن و خندیدن بود!

راپان تیموری در مورد همسرش یوسف این گونه گفته بود که: جالب است بدانید روزهای اول که طرفدارانش با او عکس می گرفتند و از او امضا می خواستند، فکر می کردم این امکان وجود دارد که با دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا من تصور کنم که او آدم مشهوری است. اما بعدا متوجه شدم که همه صحبت هایش حقیقت داشته است و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران به شمار می رود!

یوسف تیموری و پسرش , پسر یوسف تیموری

علاقه مندی های یوسف تیموری

او از جمله کسانی است که بسیار تمایل داشته تا خلبان شود اما بازیگر شده است. او به ورزش هم علاقه دارد و در ابتدا بسیار علاقه مند بوده است تا فوتبالیست شود و در پست دروازه بانی باشد. او گفته است که من احمدرضا عابدزاده را بسیار دوست دارم و او را عمو احمد خطاب می کنم و بر این اعتقاد هستم که او در زمین فوتبال هم بازی می کرد و هم بازیگری.

در نهایت او به ورزش بوکس روی آورده است و می گوید که این ورزش برای دروازه بان شدن بسیار مفید است چون ترس صورت از توپ را از بین می برد و در ضمن گفته است ورزش بوکس باعث می شود تا فرم و ریتم بدن برای بازیگری هم آماه باشد. آنطور که خودش گفته است مدتی از این ورزش دور افتاده است اما دوباره به آن بازگشته است و به  صورت پیوسته سعی در انجام این ورزش دارد. گفتنی است که او اساره کرده است در گذشته به ورزش های اسکی و شنا هم علاقه مند بوده ام.

یوسف تیموری از جمله بازیگران مرد ایرانی است که بر این اعتقاد است یک هنرمند باید در زمینه های مختلف هنر دستی بر آتش داشته باشد و خودش این قاعده را رعایت کرده است. از جمله تیموری در نواختن گیتار دارای مهارت است و یک دوره ای هم کار سفال انجام داده است. وی گفته که یک خانه چوبی برای خودم ساخته ام که از خود خانه و وسایل گرفته همه را خودم ساخته ام. یعنی صفر تا صد ساخت و طراحی خانه کار خودم بوده است!

یوسف تیموری در عرصه بازیگر به ژانر اجتماعی در سینما علاقه مند است.

یوسف تیموری و رسیدن به شهرت

یوسف تیموری از جمله بازیگرانی است که سر کلاس مرحوم سمندریان حضور داشته است و آن روزها اصلا فکر نمی کرد که به شهرت و محبوبیت اینچنینی در بین مخاطبان دست پیدا کند. او با استعداد هنری فوق العاده ای که دارد شب و روزش را به بازی و بازیگری اختصاص داد. این بازیگر مدرک کاردانی خود را از هنرستان صدا و سیما دریافت کرد و تصمیم گرفت به طور رسمی بازیگر بودن را تجربه کند. با پشتکاری که داشت نصرالله رادش او را به محمد رحمانیان معرفی کرد.

پس از مدتی ساخت هوای تازه کلید خورد و به این ترتیب یوسف تیموری اولین حضورش را در مقابل دوربین تجربه کرد. نقش آفرینی یوسف تیموری با سیب خنده باعث شد تا در بین مخاطبان به چهره ای ماندگار تبدیل شود و در ذهن ها ثبت شود. با بازی در سریال طنز زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان، بعد از مدتی کوتاه همه مردم او را با نام فولاد زیر آسمان شهر می شناختند. به این تریب یوسف تیموری به شهرت دست یافت و برای مخاطبان دارای محبوبیت خاصی شد.

دوستان نزدیک یوسف تیموری

تیموری در پاسخ به این سوال که در بین همکاران با چه کسی صمیمی هستی و کدام را بیشتر دوست داری؟ گفته است که: همه همکاران را دوست دارم و برای من قابل احترام هستند. او گفته است با برخی احساس صمیمت بیشتری دارم از جمله همانطور که در بیرون از محیط کار با شهاب حسینی صمیمی هستم در حین کار این صمیمیت با جواد رضویان متجلی می شود، ولی در این میان یک نفر هست که اگر یک روز او را نبینم واقعا کلافه می شوم و آن یک نفر هم رضا شفیعی جم است.

شغل دوم یوسف تیموری

این بازیگر ایرانی هم مانند سایر هنرمندان دارای شغل دوم است اما او سراغ کافه داری و رستوران داری نرفته است و در کار صادرات و واردات لوسترهای مدرن مشغول به فعالیت است. او در این مورد گفته است که زمانی که درگیر بازیگری نباشم و سر پروژه ای نباشم در فروشگاه اسکار لوستر مشغول واردات و صادرات لوستر هستم.

تلگرام یوسف تیموری , اینستاگرام یوسف تیموری

فعالیت های تبلیغاتی یوسف تیموری

این بازیگر جوان و با اخلاق در اینستاگرام خود برخی فعالیت های تبلیغاتی را هم انجام می دهد. از جمله او برای مجموعه کلینیک ‌های زیبایی پادرا و پایدار که در ایران و خارج از ایران دارای شعبه است، در پیج خود تبلیغ می کند و یقینا این گونه فعالیت های تبلیغاتی برای او هم درآمدزا هستند.

اینستاگرام یوسف تیموری

یوسف تیموری از جمله هنرمندانی است که بسیار مورد علاقه مخاطبان سینما و تلویزیون است و اغلب از طریق شبکه های اجتماعی با آنها در تعامل است. از جمله یوسف تیموری در اینستاگرام یک پیج دارد که آدرس آن yousefteymoori است و شما می توانید با فالو کردن این هنرمند محبوب او را مورد حمایت قرار داده و از جدیدترین ها در مورد هم مطلع شوید. از جمله جدیدترین عکس های یوسف تیموری و فیلم جدید یوسف تیموری و….


فیلم شناسی یوسف تیموری

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی ایکس لارج به کارگردانی محسن توکلی در سال ۱۳۹۷

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی آپاچی به کارگردانی آرش معیریان در سال ۱۳۹۷

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی لازانیا به کارگردانی حسین قناعت در سال ۱۳۹۶

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن به کارگردانی محمد حسین فرح بخش در سال ۱۳۹۵

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی جوکر به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۹۴

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی پرستوهای عاشق به کارگردانی فریال بهزاد در سال ۱۳۸۸

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی چشمک به کارگردانی جهانگیر جهانگیری در سال ۱۳۸۷

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی در شب عروسی به کارگردانی رضا قهرمانی در سال ۱۳۸۷

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی موش به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۱۳۸۷

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی مجنون لیلی به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۶

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی خواستگار محترم به کارگردانی داود موثقی در سال ۱۳۸۵

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی دختر میلیونر به کارگردانی اکبر خامین در سال ۱۳۸۵

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی بوتیک به کارگردانی حمید نعمت الله در سال ۱۳۸۲

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی معادله به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده در سال ۱۳۸۲

بازی یوسف تیموری در فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش به کارگردانی ایرج طهماسب در سال ۱۳۸۰

فیلم های ویدئویی، تلویزیونی یوسف تیموری

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی عروس بندر به کارگردانی امیر معقولی در سال ۱۳۹۷

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی بندرعباس در سال ۱۳۹۴

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی بلوف ۲۰۱۴ به کارگردانی محسن درمنش در سال ۱۳۹۳

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی بچه های عوضی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۹۱

یوسف تیموری کیست , یوسف تیموری ویکی پدیا

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی ماشین عروس به کارگردانی خداد جلالی در سال ۱۳۹۱

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی کبری ۰۰۱۲ به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۹۰

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی سیا زنگی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی مواظب خودت باش عزیزم به کارگردانی یوسف تیموری در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی عاشقی با اعمال شاقه به کارگردانی حسام حمیدی در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی ارث شیرین به کارگردانی شهاب حسینی در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی کات کلانتری به کارگردانی علی میری رامشه در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی وفا ۲۰۱۲ به کارگردانی رضا شفیعی جم در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی گوهر به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی با من شوخی نکن به کارگردانی محسن منشی زاده در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی یک بام و دو هوا به کارگردانی یوسف تیموری در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی دامادی به نام صفر به کارگردانی فرشاد ارج در سال ۱۳۸۹

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی هشت به کارگردانی محمد رسولی در سال ۱۳۸۸

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی کادوی در به در به کارگردانی یوسف تیموری در سال ۱۳۸۸

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی به روح پدرم به کارگردانی سید جوا  رضویان در سال ۱۳۸۸

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی کبری ۰۰۱۱ به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۸۸

بازی یوسف تیموری در فیلم تلویزیونی قاتلین پیرمرد به کارگردانی اصغر نعیمی در سال ۱۳۸۷

سریال های تلویزیونی یوسف تیموری

بازی یوسف تیموری در سریال زوج یا فرد به کارگردانی علیرضا نجف زاده در سال ۱۳۹۸ از شبکه ۳

بازی یوسف تیموری در سریال پنچری به کارگردانی بروز نیک نژاد در سال ۱۳۹۶ از شبکه ۳

بازی یوسف تیموری در سریال حالت خاص به کارگردانی افشین اربابی در سال ۱۳۹۴ از شبکه  نسیم

بازی یوسف تیموری در سریال آمین به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۳۹۴ از شبکه ۱

بازی یوسف تیموری در سریال بچه های نسبتا بد به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۳۹۳ از شبکه  ۱

بازی یوسف تیموری در سریال خروس به کارگردانی سعید آقاخانی در سال ۱۳۹۲ از شبکه دو – ماه رمضان

بازی یوسف تیموری در سریال تجربه های آقای خوشبخت به کارگردانی داریوش ربیعی در سال ۱۳۹۱ از شبکه آموزش

بازی یوسف تیموری در سریال سایه سلطان به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در سال ۱۳۹۰ از شبکه دو

بازی یوسف تیموری در سریال دست بالای دست به کارگردانی محسن یوسفی در سال ۱۳۹۰ از شبکه سه

بازی یوسف تیموری در سریال راه در رو به کارگردانی سعید آقاخانی در سال ۱۳۸۹ از شبکه سه – ایام نوروز

بازی یوسف تیموری در سریال باغ شیشه ای به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۸۸ از شبکه دو

بازی یوسف تیموری در سریال ماه عسل به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۱۳۸۷ از شبکه  دو – ایام نوروز

بازی یوسف تیموری در سریال غیر محرمانه به کارگردانی مسعود رسام در سال ۱۳۸۷ از شبکه تهران

بازی یوسف تیموری در سریال خط شکن به کارگردانی مسعود تکاور در سال ۱۳۸۷ از شبکه تهران

بازی یوسف تیموری در تله فیلم بختک به کارگردانی یوسف تیموری در سال ۱۳۸۶ از شبکه سه

بازی یوسف تیموری در سریال یک وجب خاک به کارگردانی علی عبدالعلی زاده در سال ۱۳۸۶ از شبکه سه – ماه رضمان

بازی یوسف تیموری در سریال قرارگاه مسکونی به کارگردانی سید جواد رضویان در سال ۱۳۸۶ از شبکه تهران – ایام نوروز

بازی یوسف تیموری در سریال زندگی به شرط خنده به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۸۵ از شبکه تهران

بازی یوسف تیموری در سریال کوچه اقاقیا به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۸۳ از شبکه تهران

بازی یوسف تیموری در سریال زیر آسمان شهر ۱ به کارگردانی مهران غفوریان در سال ۱۳۸۰ از شبکه سه

بازی یوسف تیموری در سریال آشتی کنان به کارگردانی مجید صالحی در سال ۱۳۸۲ از شبکه سه

بازی یوسف تیموری در سریال قطار ابدی به کارگردانی بهروز بقایی و رضا عطاران در سال۱۳۷۸ از شبکه سه

بازی یوسف تیموری در سریال این چند نفر به کارگردانی مهران غفوریان در سال ۱۳۷۸ از شبکه سه

بازی یوسف تیموری در سریال مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران در سال ۱۳۷۷ از شبکه یک

بازی یوسف تیموری در سریال سیب خنده به کارگردانی رضا عطاران و شیرین جاهد در سال ۱۳۷۶ از شبکه یک

بازی یوسف تیموری در سریال سرزمین سبز به کارگردانی بیژن بیرنگ و مسعود رسام در سال ۱۳۷۶ از شبکه دو