زندگی حامد همایون , همسر حامد همایون

یکی از خوانندگان نوظهور پاپ کشورمان، حامد همایون است که جزو خوانندگان با اخلاق و پرطرفدار در بین جوانان ایرانی به شما می آید. این خواننده موسیقی پاپ اهل شیراز است و تا کنون هم ازدواج نکرده است.

اگر شما هم به دنبال بیوگرافی کامل حامد همایون هستید، حتما ما را در این مقاله از پارسی نو همراهی کنید. در مورد زندگی خصوصی او حتما شما هم خبر ازدواج حامد همایون و سحر دولتشاهی را شنیده اید اما باید بدانید که این خبر فقط یک شایعه بوده است.

خلاصه این که اگر به دنبال آهنگ جدید حامد همایون هستید و یا می خواهید بدانید کنسرت حامد همایون با همکاری چه کسی برگزار می شود و یا اگر می خواهید عکس پدر و مادر حامد همایون را ببینید، حتما با ما همراه باشید.


بیوگرافی حامد همایون + عکس های جدید

نام اصلی حامد همایون، آهنگساز و خواننده پاپِ پرطرفدار و جوان، سید حامد محمودزاده است که نام حامد همایون را به عنوان نام هنری خود انتخاب کرده و در بین هواداران خود به این شهرت دارد.

حامد همایون در تاریخ ۱۹ بهمن سال ۱۳۶۱ در شیراز متولد شد. حرفه او علاوه بر خوانندگی با سبک پاپ، آهنگسازی و نوازندگی است. ساز مورد علاقه حامد همایون، گیتار است.

در مورد حامد همایون بیشتر بدانید

در مورد این که چگونه سید حامد محمودزاده به شهرت رسید باید گفت که نخستین بار آثار این خواننده­ی جوان در سال ۱۳۹۴ با استقبال مخاطبان رو به رو شد. یعنی زمانی که آهنگ برنامه صبحگاهی از شبکه اول سیما به نام فرمول ۱ را اجرا کرد.

اگر بخواهیم بیشتر در مورد او و چگونگی معرفی شدنش در دنیای موسیقی صحبت کنیم، باید ادامه دهیم که حامد همایون در آغاز بوسیله فعالیت در پروژه استعدادهای موسیقی ایران مؤسسه ترانه شرقی مورد معرفی قرار گرفت.

اولین حضور تصویری این خواننده در تلویزیون در ویژه برنامه به مناسبت شب یلدا در سال ۱۳۹۵ بود. او در این شب به صورت زنده از برج میلاد تهران برای ویژه برنامه شبکه پنج اجرای  برنامه کرد.

در مورد انتشار اولین آلبوم حامد همایون بدانید که نخستین آلبوم رسمی وی به نام آلبوم دوباره عشق حامد همایون در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۳۹۵ برای مخاطبانش منتشر شد.

سبک ترانه ها و مضمون آهنگ های حامد همایون در مقایسه با سایر خواننده های هم دوره خود دارای تفاوت هایی است و خود او در این مورد در مصاحبه با روزنامه جام جم همزمان با انتشار اولین آلبومش گفته بود که اکثر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی حکایت دارند. اما من و همکارانم تصمیم گرفتیم پیشرو ترانه‌های شاد و مثبت باشیم.

اینستاگرام حامد همایون , عکس پدر و مادر حامد همایون

حامد همایون در کنار پدر و مادرش

درباره ترانه های و آلبوم های حامد همایون

همانطور که گفتیم نخستین آلبوم حامد همایون، «دوباره عشق» نام دارد که در ۲۳ دی ماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد. در مورد جزییات این آلبوم همایون باید بدانید که دارای هجده آهنگ است که ۱۲ آهنگ از این آلبوم قبلاً از انتشار رسمی در فضای مجازی منتشر شده بودند و ۶ آهنگ دیگر آن جدید بودند.

سبک هنری حامد همایون

سبک کاری حامد همایون را از نظر موسیقی می توان در ژانر پاپ قرار دارد. در مورد شیوه کار او باید این نکته را هم افزود که برخی از قطعات پاپ او با لحنی نوین همرته هستند و برخی از قطعات تلفیقی هم از موسیقی سنتی و الکترونیک به شمار می آیند.

شاید به جرات بتوان گفت که لحن و صدای حامد همایون خاص است اما موسیقی او ویژگی خاصی که بتوان او را از دیگر متمایز کند، ندارد؛ بلکه موسیقی و کارهای حامد همایون مورد اقبال مردم یا همان پاپ قرار گرفته است.


حاشیه های حامد همایون خواننده

گریه های حامد همایون به خاطر تغییر نام اصلی اش!

محسن رجب پور تهیه کننده موسیقی دوست و همکار حامد همایون که بیشترین ساعات و اوقات را با هم سپری کرده‌اند و کارهای هنری زیبایی را خلق کرده اند، درباره تغییر نام حامد محمودزاده به حامد همایون توضیحات جالبی داده است که در ادامه این مطلب از پارسی نو می توانید این خاطره جالب را بخوانید.

محسن رجب پور در این مورد می گوید :

«روزی که تصمیم گرفتیم تا نام حامد را عوض کنیم، به خدا قسم که حامد می خواست گریه کند، چرا که اولا عنوان می کرد که خیلی تمایل دارد که این موضوع را به اطلاع پدرش برساند و حالا ماجرا به شکلی شده بود که پدر حامد همایون هم تمایل داشت تا او نامش را عوض کند. محسن رجب پور در ادامه گفت که در مورد ضرورت عوض کردن نام حامد من بر این باور هستم که قسمتی از کار ما تجارت و برندسازی بر پایه استانداردهای اصولی است و بنابراین باید این کار در این راستا انجام می گرفت.

محسن رجب پور در مورد چگونگی همکاری با حامد همایون گفت که حامد بوسیله سامان امامی به بنده معرفی شد و دیدیم که او به مدت ۱۲ سال سابقه فعالیت هنری دارد و در ضمن دارای استعداد و توانایی هنری لازم هم بود، اما تنها مشکل حامد همایون برای شروع کار هنری و خوانندگی اش، فقط بلد نبودن راه و چاه د راین عرصه بود که ما در این حوزه همراهی اش کردیم تا مسیر برای او هموار شود.


آهنگ های جدید حامد همایون, کنسرت حامد همایون

حامد همایون و سرشناس بودن او قبل از خوانندگی!

حامد همایون در خصوص روند آغاز کار خود و رابطه اش با محسن رجب پور گفت:

«وقتی من در شهر شیراز انجام کارهای هنری و موسیقی را شروع کردم، آدم سرشناسی بودم چرا که هم شغل دولتی مناسب داشتم، هم شان و جایگاه دانشگاهی من مناسب بود و هم در یک موسسه و آموزشگاه موسیقی شرکات داشتم که در این آموزشگاه تدریس می کردم، اما اینها باعث رضایت من نشد. باور من این بود که اگر قرار است در دنیای هنر  فرد موفقی باشم، می بایست حرف گوش دهم و گرنه اتفاقی برایم نخواهد افتاد.

ضمن اینکه چنانچه قرار بود موفقیتی در شیراز به جهت خلاقیت خودم و انجام کارهایی که برای اکثر خوانندگان مشهور آن هم در گمنامی می کردم، این اتفاق در همان دوران این هم می توانست برای من بیفتد.»

مدیونی حامد همایون به محسن رجب پور

به اعتقاد این خواننده نوظهور پاپ، برند حامد همایون متعلق به محسن رجب پور است. چرا که به اعتقاد او رجب پور هم برای او و هم برای برخی خوانندگان از جمله بنیامین بهادری و گروه آریان زحمات زیادی کشیده است و نباید این زحمات نادیده گرفته شوند.


ماجرای جالب لهجه حامد همایون در ادای حروف متن ترانه هایش

همایون در مورد لهجه ای که در ادای حروف دارد، توضیحاتی داد که در ادامه پارسی نو می خوانید:

«ما روزی که تصمیم گرفتیم تا حامد همایون را به عنوان یک خواننده مورد معرفی قرار دهیم، به این فکر افتادیم که چه کاری انجام دهیم تا یک چیز جدیدی محسوب شود، من و سامان این لحن را ساختیم و ساخت این لحن هم  بر می گردد به اصیل‌ترین و کهن‌ترین لحن فارسی در متون قدیمی ایران و ما خودمان هم نامش لحن شاهنامه‌ای را بر آن گذاشتیم. اگر دقت کرده باشید نقالان هم همینطور شاهنامه خوانی می کنند.»


ازدواج حامد همایون و توضیحات او در این مورد

این خواننده جوان از علتش برای ازدواج نکردن این گونه گفت که :

«باید شرایط ازدواج پیش بیاید تا بتوانم ازدواج کنم و می بایست به جایگاهی برسم که از عهده خوشبخت کردن یک خانواده بربیایم و بتوانم یک خانواده را خوشبخت کنم. الان وقت ازدواج را ندارم و درگیر موسیقی و کنسرت هستم. ولی تصور نمی کنم خیلی این زمان دور باشد و شاید تا یک سال آینده ازدواج کنم، چرا که نه!.»

او به رامبد جوان در برنامه خندوانه گفته بود که اولین بار در سن ۱۸ سالگی عاشق شده بود.

حامد همایون در خندوانه و صحبت هایش

حامد همایون در برنامه خندوانه در مورد چگونگی شروع فعالیت موسیقی‌ اش گفت که :

«در واقع از سنین پنج، شش سالگی این داستان خوانندگی من آغاز شد و همیشه در کنار خاله و مادربزرگم خوانندگی می کردم، از دوران دبیرستان علاقه ام به موسیقی شدید شد و درگیر این مسئله بودم که به چه شکلی با این موضوع برخورد کنم و آن را با خانواده‌ام مطرح کنم. تا اینکه کار گفتن ان علاقه را از این جا شروع کردم که به پدر و مادر گفتم که برایم  یک گیتار بخرند.

پدرم  قبول کرد و گفت اگر به درس تو آسیبی وارد نکند،  مشکلی نیست، ولی مادرم موافق نبود و حتی تا یک سال پیش و قبل از قطعه «چتر خیس» مخالف کار خوانندگی من بود. البته ناگفته نماند که من به فوتبال هم علاقه داشتن و خیلی زیاد بازی می‌کردم و در این زمینه با سیاوش اکبرپور، غلامرضا رضایی و مهرزاد معدنچی هم دوره‌ای بودیم و بازی می کردیم. برای پیگیری این علاقه، در دانشگاه یک گروهی راه انداختیم به  به اسم شبدیز، خیلی بازیکنان حرفه‌ای نبودیم ولی مهم این بود که ما خودمان همه کار را انجام می دادیم.»

صحبت های رامبد جوان و حامد همایون به این جا کشید که آیا رفتارش پس از رسیدن به شهرت تغییر کرده است یا نه؟

که پاسخ حامد این گونه بود:

«نه تلاش کردم که رفتارم فرقی نکند، اما یک چیز در من زیاد شده و آن چیزی که در من بیشتر شده شکرگزاری خدای بزرگ است و این را هم خواستم که اگر زمانی من گفتنم زیاد بوده، کم شود.»

حامد همایون در خندوانه , عکس جدید حامد همایون

ماجرای بازیگر شدن حامد همایون

اخیرا حامد همایون خواننده پاپ کشورمان برای ایفای نقش در یک فیلم سینمایی به نام «ماموریت غیر ممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری انتخاب شده است.

اگر بخواهیم به جزییات بیشتری در مورد فیلم حامد همایون بپردازیم، باید بگوییم که این فیلم  دومین کار یعقوب غفاری بعد از فیلم سینمایی “پایان دوم” محسوب می شود که به علت مضمون داستانش در ارتباط با موسیقی، چند تن از خوانندگان پاپ را جزو ترکیب بازیگرانش قرار داده است.

فیلم سینمایی حامد همایون با عنوان ماموریت غیرممکن مضمون طنز اجتماعی دارد که محوریت آن فرار مغز‌ها و تولید داخلی است.  فیلمبرداری این کار در تهران آغاز شده است.

حامد همایون در فیلم ماموریت غیر ممکن و جزییات بیشتر از این فیلم

گفته می شود که چندین بازیگر مشهور و ۵ خواننده معروف پاپ کشورمان در این فیلم ایفای نقش دارند که بنا به موضوع فیلم که بی ارتباط با موسیقی نیست، این خوانندگان قرار است در نقش خود و به عنوان خواننده در این فیلم به کارگردانی یعقوب غفاری حضور داشته باشند.

تا کنون طبق اخبار منتشر شده در مورد بازیگران فیلم ماموریت غیر ممکن، حامد همایون در این فیلم با یک خواننده دیگر از کشورمان همبازی شده است. همایون که اولین بار است بازی در سینما را تجربه می کند در اولین حضورش در سینما، با “امیرعباس گلاب” همبازی شده است.

در مورد “امیرعباس گلاب” هم باید بدانید که خواننده پاپ کشورمان است که او نیز تا کنون تجربه حضور در سینما را نداشته است و حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم بنا به اطلاعات اولیه منتشر شده در مورد بازیگران این فیلم، سه خواننده دیگری که قرار است در این فیلم بازی کنند، چه کسانی هستند.

علاوه بر حامد همایون و امیرعباس گلاب که جزو خوانندگان بازیگر در  این فیلم سینمایی هستند، تاکنون حضور بازیگران محبوب و مشهوری از قبیل محمدرضا شریفی‌ نیا، پژمان بازغی، علی اوجی، سارا خوئینی ها و نسرین نصرتی نیز در این فیلم قطعی شده است.

داستان فیلم ماموریت غیر ممکن حامد همایون

در مورد جزییات داستان فیلم سینمایی با بازی حامد همایون باید گفت که این فیلم طنز اجتماعی است و در مورد داستانی درباره عشق یک جوان به خوانندگی است.  این جوان کریم نام دارد. کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه مطلع باشد، دلداده ماموری می شود که آن فرد ماموریت دارد تا فرمولی را از دانشمندی به سرقت ببرد. بعد از این که کریم متوجه این داستان مامور می شود، دو راه بیشتر برای انتخاب ندارد. و باقی ماجرا که باید منتظر بود و دید که چه می شود.

بنا به تازه ترین اخبار یعقوب غفاری  کارگردان دومین فیلم سینمایی در تلاش است تا این کار خود را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ اجرا می شود، آماده کند و حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این یلم سینمایی می تواند در صورت رسیدن به زمان ارسال آثار به جشنواره فیلم فجر نظر هیات داوران برای انتخاب را جلب کند یا خیر.


سرگرمی و تفریح حامد همایون چیست؟

بنا به صحبت های خودِ حامد همایون، به جز در آشپزی و فوتبال در هیچ زمینه دیگری ادعایی ندارد. اما در مورد آشپزی حامد همایون اعتقاد و نظر او بسیار جالب است چرا که او می گوید در آشپزی حرف ندارم!  به نظر خودش دستپخت خوبی دارد و حاضر است با هر کسی مسابقه بدهد. حامد همایون به ورزش هم علاقه دارد و گفته است که تا الان خیلی درگیر انجام فعالیت های هنری بوده است اما از این به بعد برای زمان های آزادش برنامه ریزی می کند تا ورزش را هم به صورت مناسب در زندگی خود وارد کند.

نام اصلی حامد همایون , آلبوم حامد همایون

علاقه حامد همایون به خوانندگان دیگر

حامد همایون از هنرمندان داخل ایران به استاد شجریان علاقه مند است و صدای همایون شجریان را دوست دارد. این دو به نظر حامد همایون جزو پدیده های عجیب و غریب موسیقی جهان به شمار می روند. حامد همایون «رگ خواب» همایون شجران را بسیار دوست دارد و بارها و بارها آن را گوش داده است.


مقالات مشابه : عکس و بیوگرافی احمد مهرانفر بیوگرافی مهران مدیری