بهاره رهنما در دورهمی , بهاره رهنما در خندوانه

یکی از بازیگران زن ایرانی پر حاشیه، بهاره رهنما است. ازدواج بهاره رهنما برای بار دوم باعث پر رنگ تر شدن این بازیگر در فضای مجازی شد و همین حضور مستمر او باعث واکنش هایی نسبت به او و زندگی خصوصی اش شده است.

بهاره رهنما لاغر و چاق شدن هم برایش باعث ایجاد حواشی شده است. بهاره رهنما اینستاگرام را به صفحه ای تبدیل کرده است که در آن روزمرگی های خود را برای هوادرارنش منتشر می کند. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما زندگی خصوصی بهاره رهنما را منتشر کرده ایم ضمن این که عکس های جدید بهاره رهنما را هم در همین مقاله می توانید مشاهده کنید.


بیوگرافی کامل بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر خوب کشورمان است که در عرصه های سینما، تلویزیون و تئاتر فعال است. این بازیگر زن ایرانی در تاریخ ۱۰  آذر سال ۱۳۵۲ در اراک به دنیا آمده است. محل دقیق تولد این بازیگر روستای هزاره شهر اراک است.

بهاره رهنما از سال ۱۳۷۱ تا کنون در عرصه هنر کشورمان فعالیت دارد و در اکثر کارهای طنز اجتماعی و کمدی هم خوب ظاهر می شود.

خانواده بهاره رهنما

این هنرمند با اخلاق کشورمان در یک خانواده هنرمند متولد شده است. مادر بهاره رهنما پروین قائم مقامی است که او هم در عرصه بازیگری فعال است و در اکثر مجموعه های طنز حضور دارد. پدر بهاره رهنما جلال رهنما است. بر اساس آنچه تا کنون منتشر شده است، بهاره رهنما یک خواهر دارد که در خارج از کشور زندگی می کند.

خانواده بهاره رهنما , تحصیلات بهاره رهنما

تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی و در رشته ادبیات نمایشی ادامه داده است. گفتنی است که  او در رشته حقوق قضایی نیز در مقطع کارشناسی ارشد مدرکش را دریافت کرده است. او علاوه این که در زمینه بازیگری فعال است، داستان نویس، روزنامه نگار ، سفر دوستی و سفرنامه نویس، نقاله خوان ، کافه و رستوران دار هم هست.

فعالیت بهاره رهنما در عرصه مدلینگ

بهاره رهنما در سال ۱۳۹۴ به عنوان مانکن لباس برای یک برند چندین کار تبلیغاتی انجام داد.


ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما تا کنون دو بار ازدواج کرده است. همسر اول بهاره رهنما پیمان قاسم خانی است که ایشان هم از جمله هنرمندان و نویسندگان خوب کشورمان است. این دو هنرمند بنا به دلایل شخصی چند سالی است که از هم جدا شده اند. طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی دارای حواشی زیادی بود. در ابتدا بهاره این جدایی را انکار کرد و همه را شایعه کسانی دانست که نمی توانند شاهد خوشبختی آنها باشند.

البته خود بهاره رهنما در صفحات شخصی خود در فضای مجازی به دختران مجردی که وارد زندگی مردان متاهل می شوند، اعتراض کرده بود و همین هم باعث شد تا طرفدرارن او دلیل احتمالی طلاق او و همسرش را ارتباط زن دیگری با همسرش بدانند. در نهایت در سال ۱۳۹۵ آنها از هم جدا شدند، اما بهاره رهنما گفت که این جدایی باعث نمی شود تا ارتباط دوستی ۲۵ ساله ما به هم بخورد. او گفت که پیمان قاسم خانی بهترین دوست زندگی من است.

بهاره رهنما بر خلاف برخی از خانمها، پس از جدایی از پیمان از او بدی نگفته است و بر عکس همیشه به خوبی از او یاد کرده است.

عکس بهاره رهنما و همسرش

حاصل ازدواج پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما یک دختر است. دختر بهاره رهنما پریا نام دارد و در حال حاضر هم برای ادامه تحصیل در خارج از کشور به سر می برد. ظاهرا پریا قاسم خانی هم مانند والدینش هنرمند است و در زمینه موسیقی فعالیت دارد. ناگفته نماند که پریا قاسم خانی تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد.

ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریور ۱۳۹۶ ازدواج مجدد خود را اعلام کرد.  نام همسر دوم بهاره رهنما، امیر خسرو عباسی است. از رمان ازدواج دوم بهاره رهنما، هوارداران او این بازیگر را بیشتر در فضای مجازی می بینند و همین حضور مداوم او در شبکه‌ های اجتماعی انتقادات زیادی را از طرف کاربران این شبکه‌ها متوجه او کرده است.

بهاره رهنما و همسرش امیر خسرو عباسی

درباره همسر دوم بهاره رهنما

شوهر دوم بهاره رهنما که امیرخسرو عباسی نام دارد، از نظر مالی وضعیت خوبی دارد چرا که مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست است. اگر می خواهید در مورد نحوه آشنایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی اطلاعاتی را به دست آورید، باید گفت که باب آشنایی آنها از زمانی شروع شد که بهاره رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود که نهایتاً این آشنایی و این همکاری هم منجر به ازدواج آنها شد.

امیرخسرو عباسی هم قبلا ازدواج کرده است و حاصل ازدواج اول امیرخسرو عباسی هم یک دختر است. اما در حال حاضر خانواده بهاره رهنما متشکل از همسر جدیدش امیر خسرو عباسی و دخترش پریا قاسم خانی است.

البته خبرهایی هم در مورد این که بهاره رهنما اجازه ملاقات دختر امیرخسرو عباسی با پدرش را نمی دهد هم مدتی در فضای مجازی پیچید و از آنجایی که این اقدام او با حمله کاربران فضای مجازی مواجه شد، بهاره رهنما این خبر را تکذیب کرد و گفت ما صرفا در مورد تربیت او حساسیت های لازم را داریم و این ارتباطی با ملاقات آنها با هم ندارد.


شغل دوم بهاره رهنما چیست؟

این روزها مد شده است که بسیاری از بازیگران در کنار کار اصلی و هنری شان، به شغل های دیگر هم مشغول هستند که اکثرا هم کافه داری و رستوران داری را انتخاب می کنند. بهاره رهنما هم مانند بسیاری از این هنرمندان ایرانی رستوران داری را به عنوان شغل دوم خود برگزیده است.

نام رستوران بهاره رهنما  + آدرس

این بازیگر زن مشهور ایرانی، رستورانی بنام گوزن دارد که آدرسش در سعادت آباد تهران است. او در روزهای مختلف در رستورانش می رود و به نمایشنامه خوانی می پردازد.

اقدام جالب بهاره رهنما در رستورانش آن بوده است که از تابلوهای متغییر بر روی دیوارهای رستوران خود استفاده کرده است. او هر ماه کارهای هنرمند جوانی را انتخاب می کند و بر روی دیوارهای آنجا نصب می کند و قیمت این آثار هنری را هم زیر آن ها می نویسد تا هرکسی تمایل داشت آنها را خریداری کند. بهاره رهنما با سود این کار در رستوران خود به بچه هایی که درگیر بیماری های خاص هستند کمک می کند و در واقع یک اقدام خیر خواهانه است که قابل تقدیر است.

بهاره رهنما اولین سفیر خیریه مهبان

تازه ترین اخبار در مورد بهاره رهنما آن است که این بازیگر در زمینه توانمندسازی بانوان مناطق محروم فعالیت هایی را در منطقه آزاد چابهار آغاز کرده است. او در طی مصاحبه ای گفته است: پس از تقدیر از من به وسیله یونیسف در راستای آرمان پنجم (برابری حقوق زنان و کودکان) از اهداف هفده گانه توسعه سازمان ملل، سعی کردم به شکل تخصصی‌تر بر روی توانمندسازی زنان مناطق محروم فعالیت کنم.

بهاره رهنما گفت که بعد از سفرم در سال ۹۶ به زاهدان و بعد از سفر امسالم به چابهار و آشناییم با هنر زیبای سوزن‌دوزی در این منطقه، مصمم شدم که در راستای فعالیتم در حوزه زنان و آموزش، به شکل متمرکز مدتی روی این خطه جغرافیایی از کشورم کار کنم.

بهاره رهنما چاق , بهاره رهنما اینستاگرام

بعد از آشنایی بهاره رهنما با خیریه خوب و معتبر “مهبان“ از پیشنهاد سفیر شدن او برای این مؤسسه که هدف اصلی آن توانمند کردن و آموزش زنان این منطقه است، استقبال کرد و پذیرفت. خوب است بدانید که خیریه مهبان با هدف توانمندسازی زنان و آموزش در منطقه سیستان و بلوچستان بنا نهاده شده و در حال حاضر هم مشغول به فعالیت است.

ظاهرا بهاره رهنما قصد دارد تا  در این عرصه و به خصوص در زمینه معرفی و شناساندن هنر سوزن‌دوزی زنان سیستان و بلوچستان به ایران و جهان فعالیت هایی را انجام دهد. او معتقد است که این منطقه جغرافیایی از ایران و هنر خاص سوزن دوزی آن می‌تواند همچون نگینی از ایران بر تارک گردشگری جهان بدرخشد و به عنوان جاذبه گردشگری هم در این صنعت مطرح شود.

گفتنی است که مراسم اهدای حکم سفیری بهاره رهنما با حضور دکتر مهدی دل‌روشن مشاور امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار و مهندس حسام‌الدین یوسفی مدیر روابط عمومی منطقه آزاد چابهار در اسفند ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

چاقی و لاغر شدن بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از هنرمندانی است که مشکل اضافه وزن را دارد. اخیرا عکسهایی از این بازیگر منتشر می شود که در این عکسها او لاغر شده است. این که بهاره رهنما چاق چه طور به بهاره رهنما لاغر تبدیل شده است برای بسیاری از مخاطبان او جای سوال دارد.

او در زمینه افزایش وزن خود می گوید که تا زمان دبیرستان لاغر بوده است به حدی که لاغری او موجب نگرانی خانواده اش می شده است تا زمانی که او متوجه کم کاری تیروئید می شود که این مشکل در زمینه سلامتی با بروز چاقی همراه است.

او برای رفع مشکل اضافه وزن خود به روشهای درمانی زیادی متوسل شده است از جمله بالون وزن را مورد استفاده قرار داده است که آن را بی تاثیر خوانده و فقط درد زیاد آن را یادآوری می شود.

بهاره رهنما نسبت به کاربران فضای مجازی که به لاغر شدن و چاق شدن او واکنش نشان می دهند و یا در زمینه ازتباط او و همسر دومش هم واکنش نشان می دهند و اظهار نظر می کنند، گلایه داشته است.


فیلم شناسی بهاره رهنما

فیلم های سینمای بهاره رهنما

سالنام فیلمنقشکارگردان
۱۳۹۷ایکس لارج

پاستاریونی

ترمیناتور

آقای سانسور

محسن توکلی

سهیل موفق

رضا سبحانی

علی جبارزاده

۱۳۹۶آینه بغللابی ومنمنوچهر هادی
۱۳۹۵هشتگرحیم بهبودی فر
خوب، بد، جلفراننده بدپیمان قاسم‌خانی
آس و پاسآرش معیریان
۱۳۹۳۳۶۰ درجهمرمرسام قریبیان
۱۳۹۲طبقه هساثکمال تبریزی
آشنایی با لیلاعادل یراقی
۱۳۹۰بچگیتو فراموش نکنجلال فاطمی
خنده در بارانپرستارداریوش فرهنگ
۱۳۸۹جرمفروغمسعود کیمیایی
زنان ونوسی، مردان مریخیسیمینکاظم راست‌گفتار
زن‌ها شگفت انگیزندمهرداد فرید
هرچی خدا بخوادنوید میهن‌دوست
ورود آقایان ممنوعیاسمن آقاسی (دبیر ادبیات)رامبد جوان
۱۳۸۸عروسکفرشتهابراهیم وحیدزاده
بعد از ظهر سگی سگیسارامصطفی کیایی
پوپک و مش ماشااللهزهرهفرزاد مؤتمن
سن پطرزبورگرعنابهروز افخمی
ورود زنده‌ها ممنوعجواد مزدآبادی
۱۳۸۷چارچنگولیملوسکسعید سهیلی
ده رقمیفیروزههمایون اسعدیان
شیرینزن تماشاگرعباس کیارستمی
۱۳۸۶توفیق اجباریبیتامحمدحسین لطیفی
دایره زنگیشعله کجوریپریسا بخت‌آور
۱۳۸۳شبانهامید بنکدار / کیوان علیمحمدی
ماجراهای اینترنتی (چای نت)حسین قناعت
۱۳۸۱گاوخونینینابهروز افخمی
۱۳۸۰نان و عشق و موتور ۱۰۰۰بارانابوالحسن داوودی
۱۳۷۹بچه‌های بدپرستارعلیرضا داوودنژاد
۱۳۷۶بادام‌های تلخترگلکاظم معصومی
۱۳۷۴عاشقانهغزالعلیرضا داوودنژاد
غزاللیلامجتبی راعی
۱۳۷۱افعیزن مالکمحمدرضا اعلامی

سریال های تلویزیونی بهاره رهنما

  • همسایه‌ها (۱۳۹۵)
  • کشیک قلب (۱۳۹۵)
  • غیرعلنی (۱۳۹۴)
  • خوب بد زشت (۱۳۹۳)
  • پژمان (۱۳۹۲)
  • خداحافظ بچه (۱۳۹۱)
  • چک برگشتی (۱۳۹۰)
  • گاوصندوق (۱۳۸۸)
  • مأمور بدرقه (۱۳۸۷)
  • مرد هزار چهره (۱۳۸۶)
  • کتاب‌فروشی هدهد (۱۳۸۵ بازیگر میهمان)
  • زیر زمین (۱۳۸۵)
  • من یک مستأجرم (۱۳۸۲)
  • روشنتر از خاموشی (۱۳۸۲)
  • پرونده‌های مجهول (۱۳۸۰)
  • داستان یک شهر۲ (۱۳۷۹)
  • بازگشت به خانه (۱۳۷۵)
  • بچه مهندس (۱۳۹۷)

مدل آرایش بهاره رهنما , مادر بهاره رهنما

تله فیلم های بهاره رهنما

  • بازی به کارگردانی سروش صحت

بهاره رهنما در شبکه نمایش خانگی

  • شام ایرانی (۱۳۹۰) به کارگردانی بیژن بیرنگ
  • ساخت ایران (۱۳۹۰)
  • شرف خانواده فاضل (۱۳۹۲)

بهاره رهنما و فیلم نامه نویسی

  • شبهای برره (یکی از نویسندگان)
  • باغ مظفر (یکی از نویسندگان)
  • شمس العماره (یکی از نویسندگان)

تئاترهای بهاره رهنما

  • ۱۳۹۷ – شاه لیر (کارگردان مسعود دلخواه)
  • ۱۳۹۷ – بیوهٔ نویسنده فقید (کارگردان مقداد اسلامی)
  • ۱۳۹۷ – فصل فراموشی (نویسنده و کارگردان)
  • ۱۳۹۷ – تابستان فراموشی (نویسنده و کارگردان)
  • ۱۳۹۷ – بلافیگورا (کارگردان سعید دشتی)
  • ۱۳۹۶ – اپراتور نسل چهارم (کارگردان باقر سروش)
  • ۱۳۹۶ – خورشیدهای همیشه (بازیگر، کارگردان و یکی از نویسندگان به همراه امیرعلی رادی، زهرا اسماعیل‌زاده)
  • ۱۳۹۶ – آرامش زن زیبایی است که شوهر دارد (نویسنده و بازیگر) – کارگردان: امیرحسین اسانی
  • ۱۳۹۶ – دیگری (کارگردان و بازیگر)
  • ۱۳۹۶ – سونات پاییزی – کارگردان: جلال تهرانی
  • ۱۳۹۵ – حرفه‌ای – کارگردان: رضا کیانیان
  • ۱۳۹۵ – زنانی که به بزها خیره شده‌اند – کارگردان: ایوب آقاخانی
  • ۱۳۹۵ – دوباره اون آهنگ رو بزن سم – کارگردان: داوود بنی اردلان
  • ۱۳۹۴ – عامدانه، عاشقانه، قاتلانه – نویسنده و کارگردان: ساناز بیان
  • ۱۳۹۴ – انگار در چشم‌های تو اسب می‌دود – نویسنده: سهراب حسینی- کارگردان :طاها ذاکر
  • ۱۳۹۳ – تو دهنتُ می‌بندی یا من؟ (نویسنده و بازیگر) – کارگردان: داوود بنی اردلان
  • ۱۳۹۳ – نمایش اسپانیایی – کارگردان: شیوا اردویی
  • ۱۳۹۳ – آرسنیک و تور کهنه – کارگردان: حسین پارسایی
  • ۱۳۹۳ – دورهمی زنان شکسپیر (بازیگر، نویسنده و کارگردان)
  • ۱۳۹۳ – با من بستنی می‌خوری؟ (بازیگر و کارگردان)
  • ۱۳۹۲ – بادی که تو را برد‚ مرا خشک کرد – کارگردان:علی نرگس نژاد
  • ۱۳۹۲ – پسران آفتاب – کارگردان:سیامک صفری
  • ۱۳۹۱ – غبار – کارگردان:بهاره رهنما
  • ۱۳۹۱ – چشم‌هایی که مال توست – کارگردان:نسیم ادبی
  • ۱۳۹۱ – این تابستان فراموشت کردم – کارگردان: بهاره رهنما
  • ۱۳۹۱ – خیال‌های جاده جاجرود – تهران – کارگردان:غزاله معتمد
  • ۱۳۹۱ – گروتسکی بر تبارشناسی دروغ و تنهایی – کارگردان : سجاد افشاریان
  • ۱۳۹۰ – تراس – کارگردان:محمدرضا خاکی
  • ۱۳۹۰ – فیل – کارگردان:بهناز نازی
  • ۱۳۹۰ – می‌خواهم با میوسوو ملاقات کنم – کارگردان:محمود عزیزی
  • ۱۳۸۸ – هاملت با سالاد فصل – کارگردان:هادی مرزبان
  • ۱۳۸۷ – خدای کشتار – کارگردان:علیرضا کوشک جلالی
  • ۱۳۸۴ – پنجره‌ها – کارگردان: فرهاد آییش
  • ۱۳۷۹ – تله تئاتر پیش از آشنایی
  • ۱۳۷۵ – تله تئاتر «ای نسیم باران»

کتاب های بهاره رهنما

  • پای به جاده زدن، نشر نگاه ۱۳۹۶
  • زن باران، نشر نگاه، ۱۳۹۴
  • مالیخولیای محبوب من، نشر نگاه ۱۳۹۲
  • ماه هفت شب، نشر نگاه،۱۳۸۹
  • چهار چهارشنبه و یک کلاه‌گیس، نشر چشمه، ۱۳۸۸

همچنین ببینید : ماجرای ازدواج مهناز افشار سلفی های ترلان پروانه و بیوگرافی بهاره افشاری