عکس های مهناز افشار , فیلم های سینمایی مهناز افشار

یکی از ستاره های سینمای ایران، مهناز افشار است که یکی از بازیگران مطرح و پرکار دهه ۸۰ سینمای ایران به شمار می رود. البته این را هم باید گفت که او یکی از بازیگران پر حاشیه کشورمان هست که خواسته یا ناخواسته برایش حاشیه درست می شود.

مثلا شوخی جنسی مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر ۹۷ یکی از مواردی است که ناخواسته برایش پیش آمد. این را هم باید گفت که بعد از ازدواج مهناز افشار حواشی او بیشتر هم شد چرا که همسر مهناز افشار یاسین رامین است که به جهت جنجال شیر خشک فاسد مدتی سر زبانها بود. حاملگی مهناز افشار و زایمان مهناز افشار هم با حواشی زیادی همراه بود.


بیوگرافی کامل مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر محبوب و جوان کشورمان در ۲۱ خرداد ماه سال ۱۳۵۶ به دنیا آمد. او در تهران متولد شده است. مهناز افشار هنرمندی است که در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته است. این بازیگر از جمله هنرمندان زنی است که برای ورودش به عرصه هنر و بازیگری به جهت این که دارای خانواده مذهبی بوده است، با مشکل و مخالفت آنها مواجه شده است.

این را هم بدانید که نام پدر مهناز افشار، جواد افشار است. اما علیرغم این مخالفت ها او در کلاس های آموزش بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد و توانست به صورت موفقی در عرصه هنرپیشگی ظاهر شود.

بیوگرافی کامل مهناز افشار

مهناز افشار از سال ۱۳۷۴ تا کنون به شکل حرفه ای مشغول فعالیت بوده است.

از نظر تحصیلات، میزان تحصیلات مهناز افشار دیپلم است که در رشته تجربی آن را اخذ کرده است. او برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین مشغول بوده است.

مهناز افشار علاوه بر بازیگری در کار جواهرآلات هم دستی بر آتش دارد. او در این خصوص گفته است که:برادر کوچکترش چیزی در حدود ۱۵-۱۴ سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت می کند و او نیز  گاهی با برادرش همکاری می کند. همکاری مهناز افشار با برادرش در جواهر سازی به این شکل است که طراحی های جدیدی که به ذهنش می رسد را به او ارائه می دهد و برادر مهناز افشار نیز آنها را می سازد.


علایق مهناز افشار

تبریک تولد بهترین شادباشی است که مهناز افشار تاکنون در زندگی اش شنیده است و به معنای واقعی تولد را دوست دارد. این بازیگر خود را خیلی شکمو معرفی می کند و می گوید که غذا خوردن را بسیار دوست دارد و در این خصوص ادامه می دهد که :“به نظر خودم دست پخت عالی دارم چون به علت شکمو بودنم برای غذا درست کردن وقت می گذارم و طعم و مزه غذا هم برایم فوق العاده اهمیت دارد”

غذاهای مورد علاقه مهناز افشار لوبیا پلو و ماکارونی هستند و به علت همین علاقه این غذاها را بسیار خوب درست می کند.

مهناز افشار مدتی مزون لباس داشته است اما به خاطر وقت گیر بودن این کار، از ادامه دادن فعالیت در این راستا صرف نظر کرده است.

مهناز افشار عاشق تزیینات منزل است و بسیار تمایل دارد که هر چند سال یکبار فضای جدیدی را برای خانه اش طراحی و اجرا کند.

بیوگرافی مهناز افشار , زندگی مهناز افشار


ورزش های مورد علاقه مهناز افشار

این بازیگر با اخلاق کشورمان، در میان ورزشها به اسکی و شنا و به ورزش والیبال علاقه دارد.

برند تجاری مورد علاقه مهناز افشار

مهناز افشار در این مورد گفته است که در دهه ۷۰ طرفدار برند ورساچه بوده است و این برند را به سلیقه خود نزدیک دانسته است و بعد از آن طرفدار برند گوچی بوده است. مهناز افشار برند بربری را اصلا دوست ندارد و گفته است که این روزها در انتخابها پورش دیزاین را خیلی می پسندم. او اشاره کرده است که این برند سلیقه همسرش هم هست. این بازیگر ظاهرا برند  ایوسن لارن را هم خیلی دوست دارد.

به طور کلی این بازیگرزن ایرانی گفته است که اصولا برندهایی که تولید خیلی محدود دارند مورد پسند من هستند.

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ ازدواج کرده است. او همسر یاسین رامین است. همسر مهناز افشار فرزند محمدعلی رامین است. پدر شوهر مهناز افشار معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد بوده است.

خطبه عقد مهناز افشار و یاسین رامین توسط سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران قرائت شد و آنها را به عقد هم درآورده است.

حاصل ازدواج مهناز افشار یک دختر بوده است. دختر مهناز افشار لیانا نام دارد که مانند مادرش متولد ماه خرداد است.

پدر یاسین رامین , لیانا رامین

یاسین رامین همسر مهناز افشار و دخترش

نظر مهناز افشار در مورد بازیگر شدن دخترش

مهناز افشار در حاشیه جشنواره فیلم فجر ۹۷ گفت که اجازه نمی دهم که لیانا سختی هایی را من کشیده ام را بکشد و ترجیح می دهم که برای آینده شغلی خود مسیری دیگری را انتخاب کند. او گفت مادرش بسیار برای او که از سن ۱۸ سالگی بازی می کند نگران بود و غصه خورده و اکنون که خود مادر است نمی تواند این نگرانی ها را تحمل کند.


فعالیت حرفه‌ای مهناز افشار

در مورد این که مهناز افشار چگونه حرفه بازیگری را آغاز کرده است باید بدانید که او هنرپیشگی را ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ شروع کرد و بعد از آن با نقش پردازی در فیلم سینمایی به نان دوستان که به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ تولید شد، موفق شد که به عرصه سینما گام بگذارد. اوج شهرت و موفقیت مهناز افشار به ایفای نقش او در فیلم سینمایی به نام شور عشق به کارگردانی نادر مقدس برمی گردد که در سال ۱۳۷۹ تولید شده است.

یکی از علل موفقیت مهناز افشار به شباهت زیاد او به گوگوش بر می گردد. گوگوش را که همه می شناسند که خواننده و بازیگر مشهور ایرانی دردوره قبل از انقلاب است. همین شباهت مهناز افشار در توجه رسانه‌ها به او در شروع فعالیت های هنری اش تأثیر زیادی داشته است.

مهناز افشار یکی از ستاره های سینما در دهه هشتاد است و موفق شد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران باشد. مهناز افشار در سال‌های پایانی دهه هشتاد با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت تلاش کرد تصویر شناخته‌ شده از خود را دگرگون کند؛ این تلاش او به دریافت جایزه و تقدیرنامه های زیادی از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی منتهی شد.

این بازیگر در سال ۱۳۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سینمایی به نام «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف ایفای نقش کرد. ناصر سعیداف کارگردان سرشناس تاجیک است.

مهناز افشار در بیشتر نقشهایی که کار کرده است، کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا را ایفا کرده است . او خود می گوید که کاراکترهای خاکستری را به نقشهای کاملا مثبت و کاملا منفی ترجیح می دهم و بر این اعتقاد است که خاکستری بودن یک نقش کمک می کند که مخاطب تا انتهای فیلم را ببیند و منتظر کشف جدیدی در فیلم باشد. مهناز افشار همیشه تمایل داشته است که نقشهای متفاوت و عجیب غریب را بازی کند و گفته است که : آرزویم این است که نقش آنتونی کویین در گوژ پشت نتردام را بازی کنم .

مهناز افشار از از فیلمهای “سالاد فصل” ، “آتش بس” و “دعوت” بعنوان فیلمهای متفاوت و ارزشمند کارنامه هنری خود نام می برد.

اعتقادات جالب مهناز افشار

مهناز افشار در سینما به قسمت و اتفاقات ناشی از اعتقاد راسخ دارد و عنوان می کند که: من بر این اعتقاد هستم که مسیرم تعیین شده است. مهناز افشار در کودکی از انجام کارهای سخت که دارای هیجان زیادی بوده اند لذت می برده است و به همین علت برعکس بچه های همسن و سال خود، هیچوقت تمایل نداشته است دکتر یا مهندس شود بلکه با کمال تعجب میخواسته است که راننده کامیون شود!

ذهنیت و تعریف مهناز افشار از خودش

تعریف و ذهنیتی که مهناز افشار از خودش دارد به این شکل است که می گوید:آدمی با میلیون ها صفت خوب و بد هستم اما اگر حمل بر خودخواهی نباشد، آدم خونگرمی هستم و به دوستانم تا جایی که در توانم باشد محبت میکنم و توقع جبران محبت هم ندارم.


حواشی زندگی مهناز افشار

مهناز افشار در تاریخ ۴ آذر ماه ۱۳۹۶ در برنامه زنده سی و پنج حاضر شد و در این برنامه در مصاحبه‌ای که با فریدون جیرانی داشت از بسیاری از موارد و شایعات شکل گرفته در زندگی شخصی خود گفتگو کرد.

جنجال شرط مهناز افشار برای ازدواج با یاسین رامین

مهناز افشار برای ازدواجش با یاسین رامین شرط کرده بود که او همسر دیگر خود را طلاق دهد. فرزند رامین هم اطاعت امر کرده بود و پس از انجام این شرط، رضایت مهناز افشار برای ازدواج اخذ کرده بود!

بیوگرافی کوتاه همسر مهناز افشار

محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار متولد سال ۱۳۶۰ است و فرزند ارشد محمد علی‌ رامین هم هست. او دارای مدرک دکترا از کشور آلمان است و به لحاظ موقعیت شغلی پدرش، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است. همسر یاسین رامین پیش از ازدواج با مهناز افشار هم متاهل بوده است و یک بار ازدواج کرده است. اختلاف سنی مهناز افشار با همسرش ۴ سال است.

قابل ذکر است که در زمان ازدواج مهناز افشار شایعات زیادی منتشر شد که یکی از آنها این خبر بود که همسر او متولد سال ۱۳۶۶ است که مهناز افشار هم اعلام کرده بود که محمدامین رامین برادر یاسین متولد ۱۳۶۶ است و گفت که من هیچگاه نمی توانم با کسی که ۱۰ سال از من کوچکتر است زندگی کنم و همسرم متولد سال ۶۰ است.

برخی از سایت های خبری هم اعلام کرده اند که یاسین رامین همسر دوم مهناز افشار است و همسر اول مهناز افشار شخصی به نام سجاد رفیعی بوده است که در مورد این فرد اطلاعات موثقی در دست نیست.

زندگی شخصی مهناز افشار , همسر مهناز افشار

همسر مهناز افشار و ماجرای جنجالی واردات شیر خشک فاسد

در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ یاسین رامین همسر مهناز افشار بازداشت شد. علت بازداشت همسر مهناز افشار واردات شیر خشک فاسد از طرف شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر بود که با شکایت این سازمان، به علت عدم توانایی در پرداخت وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی دستگیر شده بود.

واکنش مهناز افشار به اتهامات وارد شده به همسرش

این بازیگر مدتی بعد از این ماجرای جنجالی نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده و عنوان کرد :

وارد کردن شیر خشک آلوده و فاسد، جنایتی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن رد شد. من هیچ فراری از ماجرایی که درباره همسرم مطرح شده است نکرده‌ام. چون این که مطرح می‌کنند همسر من شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت.

او این گونه ادامه داد که همسر من هفت ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده در زندان بوده است و پرونده این ماجرا برای او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او شکل گرفته است بعید نیست همسرم محکوم هم بشود اما بگذارید محکوم بشود، بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده.

در همین راستا مهناز افشار در آذر ماه سال ۹۷ اعلام کرد که همسرش در مورد «شایعه پراکنی ها» در خصوص پرونده شیر خشک و همینطور در مورد مهریه میلیاردی افشار، از رسانه‌ها شکایت می‌کند.

مهناز افشار و حمایت از اصلاح طلبان  در انتخابات مجلس

این بازیگر در در اسفند ماه ۱۳۹۴ با انتشار یک متن در صفحه توئیترش به طور رسمی اعلام کرد که در انتخابات مجلس دهم شرکت می کند واعلام کرد که د راین انتخابات به اصلاح طلبان رأی خواهد داد.

افشار در این توئیت خود بیان کرد که: با تمام آنچه که مشخص است و من هم می‌دانم بهتر است که… من به لیست اصلاح‌طلبان رأی می‌دهم و امیدوارم آنچه که نباید نشود.

او این حمایت از اصلاح طلبان را به توئیتر خود محدود نکرد و در صفحه اینستاگرام خود نیز با انتشار یک یادداشت با هفت بند  به شهروندان و هوادران خود پیشنهاد حمایت از اصلاح طلبان را در انتخابات مجلس داد.

زندگی شخصی مهناز افشار , همسر مهناز افشار


مهناز افشار و حمایت از کودکان غزه

این بازیگر مشهور ایرانی، در فاجعه کشتار مردم غزه به دست سربازان رژیم صهیونیستی ضمن این که  با مردم ستمدیده فلسطین ابراز همدردی کرد، بخشی از دستمزد خود برای ایفای نقش در فیلم “پسر آدم ، دختر حوا” را به کودکان بی پناه غزه اختصاص داد.

جنجال زایمان مهناز افشار در خارج از کشور

بارداری در ایران – زایمان در آلمان تیتر حاشیه پر رنگ در مورد مهناز افشار بود. خبر رفتن مهناز افشار در ماه های پایانی بارداری اش به کشور آلمان باعث شد تا یک مدت این خبر منتشر شود که مهناز افشار به خارج از کشور مهاجرت کرده است. اما این خبر با تولد دخترش لیانا در آلمان  بعد تازه ای گرفت که این بازیگر صرفا برای اینکه دخترش از امتیار شناسنامه ای خارج از کشور بهره مند شد در آن کشور رایمان کرده است.  مهناز افشار در واکنش به این خبر گفت که همسرم هم متولد آلمان است و به این علت ترجیح دادیم تا دخترمان هم در این کشور متولد شود. او گفت من آلمان و مردمش را دوست دارم چون بسیار قانونمند هستند.

حضور مهناز افشار در تبلیغ پوشک آمریکایی

مهناز افشار و دخترش در یک ویدیو تبلیغاتی برای پوشک آمریکایی پمپرز دیده شدند و نکته جالب آن است که این نخستین بار بود که یک بازیگر و فرزندش در تبلیغ ویدیویی یک برند خارجی شرکت می کنند.

واکنش پدر شوهر مهناز افشار به عکس منتشر شده او در یک مجله

محمدعلی رامین به دنبال انتشار عکسی از عروسش در مجله رویش که در آن عکس مهناز افشار در حالت دراز کشیده روی برگهای پاییزی بود، به او لقب معلوم الحال را داده بود و این نشریه هم توقیف شده بود. مهناز افشار از این برخورد پدر همسرش بسیار آزرده شده بود.

گفتنی است که محمدعلی رامین با ازدواج مهناز افشار و پسرش موافق نبوده و حتی در مراسم ازداج آنها هم شرکت نکرده است.

جنجال بودجه تئاتر پشت قباله مهناز افشار

مرضیه برومند، کارگردان مطرح سینما و تلویزیون در اعتراض به وضعیت تئاتر کشور گفت: «متاسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر است که همسر یک رجل سیاسی شده است! مرضیه برومند گفت که تا امید اهالی تئاتر ته نکشیده است، فکری به حال این وضعیت اسفناک کنید! او گفت که این چه بودجه‌ای است برای تئاتر مملکت؟! جای خجالت دارد، ۱۱ میلیارد تومان بودجه یک آپارتمان یک کمی خوب است!»

در همان زمان، سایت های خبری در تکمیل این واکنش نوشتند که بودجه سالیانه تئاتر ایران ۱۱ میلیارد تومان است و بر این اساس آن بازیگر خانم سینمای ایران(مهناز افشار) ۲۲ میلیارد تومان پشت قباله خود دارد.

مهناز افشار هم در مورد این جنجال واکنش نشان داد و به مرضیه برومند گفت که مهریه من ۱۰ شاخه گل نرگس است که اگر بخواهید تقدیم تئاتر ایران می کنم که مرضیه برومند هم گفته بود اگر راست می گویید بنز زیر پایتان را بفروشید و به تئاتر ایران تقدیم کنید.


حواشی مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر ۹۷

مهناز افشار در اکران فیلم قسم در جشنواره فیلم فجر ۹۷ با لباسی متفاوت در عموم ظاهر شد. لباس او کت و شلوار با پارچه ای با طرح خاص بود که بسیاری از کاربران این لباس او را مرود انتقاد قرار دادند.

مهناز افشار و همسرش , مهناز افشار و یاسین رامین

در این مورد این بازیگر ۴۱ ساله کشورمان، در صفحه شخصی اش گفت که طراح این لباسش خواهر همسرش, صالی رامین بوده است.

جزییات شوخی جنسی مهناز افشار در جشنواره فیلم فجر

مهناز افشار، در پی حاشیه ساز شدن انتشار یک ویدئو  از او با پیمان معادی در مراسم فرش قرمز فیلم «ناگهان درخت» در پردیس ملت، در توییتر خود اعلام کرد که:

«دیشب یک لحظه سرم رو آوردم بین سر پیمان معادی و مهراب قاسمخانی برای گرفتن عکس. به شکل کاملا اتفاقی زاویه‌ای که از این عکس منتشر شده برای سایرین این ذهنیت را ایجاد کرده بود که شوخی جنسی کردم! مهناز افشار در ادامه این توئیت خود نوشت که خواهر و برادر مدعی، حقارت و قضاوت تو یک زاویه بیشتر ندارد و معنی آن ذهن کثیف تو است اما حرکت بی منظور و عادی من چند زاویه دارد.»

واکنش مهناز افشار به انتخاب نشدنش در جشنواره فیلم فجر

در جشنواره فیلم فجر سال ۹۷ مهناز افشار انتخاب نشد و ظاهرا از این وضعیت ناراضی بوده و گله مند. او در صفحه توئیتر خود یادداشتی اعتراض آمیز را منتشر کرد و چند ساعت بعد آن را پاک کرد. همین کار او باعث ایجاد حواشی برایش شد. او در توئیت بعدی خود اعلام کرد که مصمم تر از همیشه برای مردم کار می کند و در قید و بند تخریب اطرافیان نیست. او در توئیت خود برنده شدن الناز شاکردوست به عنوان بهترین بازیگر زن در جشنوراه فیلم فجر ۹۷ را به او تبریک گفت.

در این حاشیه ایجاد شده برای مهناز افشار، عبارت «همینی که هست» مورد توجه برخی از کاربران قرار گرفته بود.

سابقه کار تهیه‌ کنندگی مهناز افشار

این بازیگر زن مشهور ایرانی سابقه کار تهیه کنندگی را هم داشته است. وی در آبان ۱۳۹۱ تهیه کننده کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی بود که این کنسرت در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و درآمد آن برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان اختصاص یافت.

در این کنسرت خیرخواهانه تعدادی از سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران حاضر شدند. در این کنسرت به تهیه کنندگی مهناز افشار که «داروگ» نام گرفته بود، روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان قطعات با نام های «ای وطن»، «تویی نیازم»، «اگر یه روز بیای سراغم»، «تازه‌ترین زخم دلم»، «بازآمده‌ام»، «گل یاس»، «نفس کشیدن سخته» و «خلیج فارس» و «خاک وطنم» را اجرا کرد.

افتخارات و جوایز دریافتی مهناز افشار

  • کاندید سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازیدر فیلم دارکوب ۱۳۹۶
  • کاندید سیمرغ بلورین به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر برای بازی در فیلم پل چوبی ۱۳۹۰
  • برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر برای بازی در فیلم طبقه سوم ۱۳۹۰
  • برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای ایفای نقش در فیلم برف روی کاج‌ها ۱۳۸۹
  • برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای بازی در فیلم برف روی کاج‌ها ۱۳۸۹
  • کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای بازی در فیلم سعادت‌آباد ۱۳۸۹
  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای بازی در فیلم سعادت‌آباد ۱۳۸۹
  • برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای بازی در فیلم طبقه سوم ۱۳۸۸
  • کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای بازی در فیلم تسویه‌حساب ۱۳۸۶

در ادامه گفتی است که مهناز افشار برای نقش آفرینی در فیلم تهران تا بهشت ساخته ابوالفضل صفاری در بهمن ماه سال ۱۳۹۲ برای حضور در جشنواره فیلم روتردام به هلند رفت. فیلم تهران تا بهشت ۵ بهمن ماه آن سال در جشنواره روتردام هلند به نمایش درآمد و با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد.


فیلم‌شناسی مهناز افشار

فیلم های سینمایی مهناز افشار

سال تولیدنام فیلمکارگرداننقش
۱۳۹۷قسممحسن تنابنده
۱۳۹۷ناگهان درختصفی یزدانیان
۱۳۹۷آبی به رنگ آسمانامیر رفیعیراوی
۱۳۹۷آشفته‌گیفریدون جیرانی
۱۳۹۶شاه‌کشوحید امیرخانی
۱۳۹۶لس آنجلس تهرانتینا پاکروانآیدا
۱۳۹۶دارکوببهروز شعیبینیلوفر
۱۳۹۵ارادتمند؛ نازنین بهاره تیناعبدالرضا کاهانیتینا
۱۳۹۵گیلداامید بنکدار، کیوان علیمحمدیگیلدا
۱۳۹۵نهنگ عنبر ۲: سلکشن رؤیاسامان مقدمرؤیا
۱۳۹۴خانه‌ای در خیابان چهل و یکمحمیدرضا قربانیفروغ
۱۳۹۴نهنگ عنبرسامان مقدمرؤیا
۱۳۹۳معلمناصر سعیدافهدیه
۱۳۹۲دلم می‌خوادبهمن فرمان‌آرامریم
۱۳۹۲بیگانهبهرام توکلیسپیده
۱۳۹۲متروپلمسعود کیمیاییخاتون
۱۳۹۲چه خوبه که برگشتیداریوش مهرجوییحوری یاسمین
۱۳۹۱از تهران تا بهشتابوالفضل صفاریغزال
۱۳۹۱هیچ‌کجا هیچ‌کسابراهیم شیبانیساناز
۱۳۹۰پل چوبیمهدی کرم‌پورشیرین
۱۳۹۰یک عاشقانه سادهسامان مقدمگندم
۱۳۸۹برف روی کاج‌هاپیمان معادیرؤیا
۱۳۸۹سعادت‌آبادمازیار میریلاله
۱۳۸۹قصه پریافریدون جیرانیسروین فروزش
۱۳۸۸طبقه سومبیژن میرباقریزن جوان
۱۳۸۸پسر آدم، دختر حوارامبد جوانمینا بزرگمهر
۱۳۸۷خاطرهنادر طریقتپریچهر
۱۳۸۷امشب شب مهتابهمحمدهادی کریمیسحر
۱۳۸۷پوپک و مش ماشااللهفرزاد مؤتمنپوپک
۱۳۸۷شیرینعباس کیارستمییکی از تماشاگران
۱۳۸۷دعوتابراهیم حاتمی‌کیاشیدا صوفی
۱۳۸۷شبانه‌روزامید بنکدار، کیوان علیمحمدیفوژان
۱۳۸۷انعکاسرضا کریمینسیم
۱۳۸۶تسویه‌حسابتهمینه میلانیسارا
۱۳۸۶کلاغ پرشهرام شاه‌حسینیسارا
۱۳۸۵رئیسمسعود کیمیاییطلا
۱۳۸۵محاکمهایرج قادرینگار
۱۳۸۴آتش‌بستهمینه میلانیسایه
۱۳۸۴آکواریومایرج قادریشیرین
۱۳۸۴تلهسیروس الوندنازنین محرابی
۱۳۸۴چه کسی امیر را کشت؟مهدی کرم‌پورمرجان
۱۳۸۴کارگران مشغول کارندمانی حقیقیسحر
۱۳۸۳سالاد فصلفریدون جیرانیمهرانگیز
۱۳۸۲کماآرش معیریانمریم
۱۳۸۱سیزده گربه روی شیروانیعلی عبدالعلی‌زادهلیلا
۱۳۸۱دختری در قفسقدرت‌الله صلح‌میرزاییآذر
۱۳۸۱زهر عسلابراهیم شیبانیشراره
۱۳۸۰نگیناصغر هاشمیندا
۱۳۷۹خاکستریمهرداد میرفلاحبیتا
۱۳۷۹شور عشقنادر مقدسسحر
۱۳۷۸دوستانعلی شاه‌حاتمیسارا
۱۳۷۸شیرهای جوانمحسن محسنی‌نسبلیلا

فیلم های مهناز افشار در شبکه خانگی و تلویزیون

سال تولیدنام سریالسمتکارگرداننقش
۱۳۹۶–۹۷گلشیفتهبازیگربهروز شعیبیراحله گلشیفته
۱۳۹۵–۹۶عاشقانهبازیگرمنوچهر هادیگیسو برازنده
۱۳۹۳–۹۴عشق تعطیل نیستبازیگربیژن بیرنگنفس
۱۳۹۲کلاه‌قرمزی ۹۲بازیگر مهمانایرج طهماسبخودش
۱۳۷۷گم‌شدهبازیگرمسعود نوابیسحر

تئاترهای مهناز افشار

سال تولیدنام نمایشکارگرداننقش
۱۳۹۶الیور توئیستحسین پارسایینانسی
۱۳۹۳دور همی زنان شکسپیربهاره رهنماژولیت
۱۳۹۱بیست و یک بار مردن در سی روزصابر ابر
۱۳۹۰آمدیم، نبودید، رفتیمرضا حداد

 

عکس قدیمی مهناز افشار

عکس قدیمی مهناز افشار


همچنین ببینید : حواشی زندگی بهنوش طباطبایی عکس های ترلان پروانه و بیوگرافی طناز طباطبایی