دیدن جوراب در خواب

کفش و جوراب دو مورد از مواردی هستند که همیشه با هم گفته می شوند و یا همیشه با هم خریده می شوند.

گاهی اوقات خواب جوراب برای ما پیش می آید و برای ما جالب است تا بدانیم که جوراب در خواب چه تعبیری دارد؟ برخی اوقات تعبیر خواب جوراب هدیه گرفتن مورد نظر است. جوراب زنانه در خواب دارای تعبیر متفاوت از جوراب مردانه در خواب است. پوشیدن جوراب در خواب هم دارای معنی خاص خود است. اگر شما هم خریدن جوراب را در خواب تجربه کرده اید و یا می خواهید بدانید که تعبیر شستن جوراب در خواب چه می شود، ما را تا پایان این مقاله از پارسی نو همراهی کنید.


تعبیر کلی دیدن جوراب در خواب

اگر در خواب ببینیم که جوراب به پا داریم امری است کاملا عادی و فقط وقتی اهمیت پیدا می کند که حالتی غیر متعارف داشته باشد. جوراب در خواب های ما خدمتی است که انجام می دهیم و کاری است که می کنیم و طبعا انتظار پاداش و خیر را داریم.

اگر دیدیم جورابی بسیار بلند پوشیده ایم که حتی از زانوی ما می گذرد خواب ما می گوید که در روزهای آینده در امری مبالغه میکنیم و افراط ما زیان بخش است. اگر جوراب ما کوتاه بود نشان دهنده قصور و کوتاهی ما است در انجام وظایف محوله. در این حالت خواب می گوید که شکست می خوریم.

برخی از معبران نوشته اند جوراب مال است و آبرو. اگر جورابی ببینید که نو است و قبلا پوشیده نشده و به شما تعلق دارد نشان مال و پول است. اگر جورابی به پا داشتید که به خودتان تعلق ندارد چشم داشت به مال دیگری است. سوراخ یا پاره بودن جوراب نوشته اند هتک حرمت و خدشه دار شدن آبروی بیننده خواب است.

باز هم نوشته اند که اگر با لباس کامل ولی پای بدون جوراب باشید خوب نیست و باید مراقب سلامت خود باشید. چنان چه در خواب ببینید جوراب خود را بخشیده یا فروخته اید بخشی از مال خود را از دست می دهید. یک لنگه جوراب به پا داشتن نگرانی مالی است. جوراب نو و تمیز به پا داشتن خبر از این است که به سفر می روید و حوادث خوبی برایتان اتفاق می افتد. اگر جوراب ما در خواب سوراخ یا پاره بود از شکست خبر می دهد و اگر کثیف بود از بیماری و گرفتاری.

اگر جوراب ما رنگی زشت و ناپسند داشت کاری می کنیم که مردم پشت سر ما بد می گویند. اگر جوراب ما بوی بد و ناخوش داشت مردم از ما متنفر و منزجر می شوند. اگر در خواب دیدیم که جوراب زنانه پوشیده ایم کاری می کنیم که در نظر مردم سبک می شویم و اعتبار و شخصیت ما متزلزل می گردد همین حالت است اگر در خواب ببینیم که جوراب پشت و رو پوشیده ایم و بالاخره اگر در خواب ببینیم که جورابی را لنگه به لنگه پوشیده ایم رازی هست که در پنهان کردنش می کوشیم و سعی داریم کسی از آن مطلع نشود.


تعبیر خواب جنس و رنگ جوراب

ابن سیرین می‌ گوید: اگر ببینی جوراب پشمی یا جورابی که طرح و نقش دارد پوشیده‌ای، یـعـنـی «کنیزک» زیبایی به دست می‌آوری یا با زن زیبایی ازدواج می‌کنی.
ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی جوراب نو نخی یا ابریشمی پوشیده‌ای، یـعـنـی خدمتکار با اصل و نسبی خواهی داشت که از او بهره‌مند می‌شوی.
ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی جوراب تو از پوست جانوری می‌باشد، با توجه به نوع پوست تعبیر آن به این صورت است: پوست شتر: خدمتکار تو بلندهمت و اصیل خواهد بود، پوست گوسفند:
خدمتکار تو از مردم عادی خواهد بود، پوست اسب: خدمتکار تو اصالتاً از بزرگان و روسا و سپاهیان خواهد بود، پوست شکار: خدمتکار تو از مردم بیابان‌نشین خواهد بود.
ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی جوراب زرد پوشیده‌ای، یـعـنـی صاحب خدمتکاری می‌شوی که مثل آدم‌های مریض، رنگ پریده و زرد است.
ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی جوراب قرمز پوشیده‌ای، یـعـنـی صاحب خدمتکار بی‌شرم و حیائی می‌شوی.
ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی جوراب سیاه پوشیده‌ای، یـعـنـی اگر انسان درستکاری هستی، تعبیرش خوب است، ولی اگر درستکار نیستی، تعبیرش نیز بد می‌باشد.

تعبیر خواب جوراب صورتی

تعبیر خواب جوراب صورتی به سبک زندگی شما اشاره دارد. این خواب همچنین نشانه عشق، شادی، شیرینی و آزادی است.

تعبیر خواب جوراب قهوه ای

تعبیر دیدن جوراب قهوه ای در خواب نشانه این است که سعی می کنید بر روی کارها و یا چیزهایی تمرکز کنید که ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد. متاسفانه تمام انرژی خود را صرف کارهای بیهوده می کنید و این موضوع جز درجا زدن سود دیگری برای شما ندارد.

تعبیر خواب جوراب سفید

تعبیر خواب جوراب سفید نشان دهنده شخصیت خونسرد و آسان گیر و آرام شماست . شما سعی می کنید کارهایی انجام دهید که رضایت دیگران را جلب کنید و خواسته های دیگران را برآورده کنید. این موضوع به دلیل انعطاف پذیری بیش از حد شما در زندگی است.

تعبیر خواب جوراب آبی

تعبیر دیدن جوراب آبی در خواب به چیزهای نگران کننده در زندگی شما اشاره دارد. سعی کنید به خود آرامش داده و استرس را از خود دور کنید.

تعبیر خواب جوراب سبز

تعبیر دیدن جوراب سبز در خواب نشان دهنده تغییرات مثبت در زندگی است. ارتباط شما با دوستان نزدیکتان بهبود یافته و امیدتان به زندگی بیشتر شده است.

تعبیر خواب جوراب رنگی (زرد، سرخ، سیاه)

محمدبن سیرین گوید : اگر بیند جوراب زرد داشت، دلیل که او را خادمی بیمارگون پیدا گردد. اگر بیند جوراب او سرخ است دلیل که او را خادمی شر و بی‌شرم است. اگر بیند جوراب او سیاه است، اگر بیننده مصلح است، نیکو است، اگر مفسد است، بد بود.

مطیعی تهرانی : اگر جوراب ما رنگی زشت و ناپسند داشت کاری می‌کنیم که مردم پشت سر ما بد می گویند.


تعبیر خواب جوراب پوشیدن

تعبیر پوشیدن جوراب در خواب نشانه راحتی است. شما در محیطی زندگی می کنید که در آن راحت و آسوده هستید.

کارل یونگ ، پروفسور سوییسی میگوید : تعبیر خواب پا کردن جوراب ، گرمی و راحتی است.

شستن جوراب در خواب , خریدن جوراب در خواب


تعبیر خواب جوراب زنانه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر خواب پوشیدن جوراب زنانه آن است که کاری می کنیم که در نظر مردم سبک می شویم و اعتبار و شخصیت ما متزلزل می گردد

لوک اویتنهاو می گوید : تعبیر خواب جوراب زنانه فلاکت است

جوراب در خواب نشانه چیست؟

محمدبن سیرین گوید : جوراب در خواب، خادمی است از شمار زنان. اگر بیند جوراب نو از ابریشم یا از ریسمان پوشیده است، دلیل که او را خادمی است اصلی و از او بخرد، یا زنی با جمال بخواهد.

جابر مغربی گوید : اگر بیند جوراب در پای داشت، دلیل که مال نگهدارد. اگر بیند جوراب سفید و پاکیزه در پای داشت، دلیل که زکات مال داده بود.

مطیعی تهرانی : اگر در خواب ببینیم که جوراب به پا داریم امری است کاملاً عادی و فقط وقتی اهمیت پیدا می‌کند که حالتی غیر متعارف داشته باشد. اگر با لباس کامل ولی پای بدون جوراب باشید خوب نیست و باید مراقب سلامت خود باشید. چنان چه در خواب ببینید جوراب خود را بخشیده یا فروخته‌اید بخشی از مال خود را از دست می‌دهید.

تعبیر خواب جوراب خوردن

اگر خواب دیدید که به طرز عجیبی جوراب گاز می زنید و یا می خورید تعبیرش این است که دوست دارید به خواسته های خود برسید. شما بیش از حد انعطاف پذیر هستید و درک بالایی دارید شما نسبت به رفتارهای زشت اطرافیانتان صبور هستید و هیچ شکایتی نمی کنید.

تعبیر خواب خریدن جوراب

تعبیر خواب خریدن جوراب سفر است. شما در تهیه و تدارک سفری در اینده هستید. این سفر برای شما بسیار آرام بخش است و برای سلامت روح و جسم شما مفید است.

تعبیر خواب گشتن به دنبال جوراب

اگر خواب دیدید که به دنبال جوراب خود می گردید تعبیرش این است که اخبار و اطلاعات شگفت انگیزی را خواهید گرفت. اگر جورابتان را دراوردید و به کسی دادید تعبیرش این است که دوست دارید دیگران نیز مانند شما شاد باشند.

تعبیر خواب فروش جوراب

تعبیر فروختن جوراب در خواب نشانه این است که دیگران شما را قضاوت می کنند و مردم در حال نظاره شما هستید و دوست دارند ببینند در زندگی چه تصمیمی می گیرید.

تعبیر خواب جوراب شلواری

تعبیر خواب جوراب شلواری این است که برای سلامتی خود احتیاج به مراقبت بیشتری دارید. یا ممکن است نیاز باشد تا از اموال خود بیشتر نگهداری و محافظت کنید. سعی کنید بیشتر مراقب خود باشید.

کارل یونگ ، پروفسور سوییسی میگوید : دیدن یا پوشیدن جوراب شلواری در خواب به معنی تمایلات جنسی است. رنگ جوراب شلواری را در نظر گیرید. اگر بی رنگ یا بژ باشد، بیانگر جدایی است. اگر مشکی باشد، سمبلی از تمایلات جنسی پنهان شده است که منتظر بیان شدن است. تعبیر خواب جوراب شلواری قرمز تمایلات جنسی آشکار است.
تعبیر خواب جوراب شلواری پاره یا نخ کش نبود عزت نفس و اعتماد به نفس پایین است

تعبیر خواب جوراب چرک

محمدبن سیرین گوید : اگر بیند جورابش چرکین و کهن بود، دلیل که خادمش را به فساد متهم کنند. اگر بیند جورابش ضایع شد یا بسوخت، دلیل بر مرگ خادم بود، و بعضی از معبران گویند : جوراب، مال و خواسته است.

مطیعی تهرانی : اگر جوراب کثیف بود نشان از بیماری و گرفتاری دارد.

تعبیر خواب بوی جوراب

محمدبن سیرین گوید : اگر جوراب بوی خوش دهد، دلیل که زکات مال بدهد. اگر بوی جوراب ناخوش بود، دلیل که زکات مال ندهد و زبان مردم بر وی دراز شود.

حضرت امام جعفر صادق فرماید : اگر بیند از جوراب او بوی خوش می‌آمد، دلیل که در مرگ و زندگانی مدح و ثنایش گویند.
اگر بوی ناخوش کند، او را ملامت و نفرین کنند.

مطیعی تهرانی : اگر جوراب ما بوی بد و ناخوش داشت مردم از ما متنفر و منزجر می‌شوند.

تعبیر خواب جوراب پاره و سوراخ

تعبیر خواب جوراب پاره و سوراخ این است که در مورد چیز مهمی با دیگران مخالف هستید. این مساله باعث شده که به مدت طولانی آسیب ببینید و اعتمادتان به دیگران را کاملا از دست بدهید.

اگر خواب جوراب پاره و سوراخ ببینید و در خواب سعی کردید جورابتان را بدوزید تعبیرش این است که سعی می کنید یک راه منطقی را برای خود پیش بینی کنید.

لوک اویتنهاو می گوید : تعبیر خواب جوراب پاره این است که مقدار زیادی پول به دست خواهید آورد

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر سوراخ یا پاره بودن جوراب در خواب هتک حرمت و خدشه دار شدن آبروی بیننده خواب است

تعبیر خواب جوراب بچه

تعبیر خواب جوراب بچه نشانه این است که در سفر پول زیادی خرج می کنید و احتمالا از خرید های خود رضایت کافی ندارید.

تعبیر خواب جوراب بلند و جوراب کوتاه

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : اگر دیدیم جورابی بسیار بلند پوشیده‌ایم که حتی از زانوی ما می‌گذرد خواب ما می‌گوید که در روزهای آینده در امری مبالغه می‌کنیم و افراط ما زیان بخش است.
اگر جوراب ما کوتاه بود نشان دهنده قصور و کوتاهی ما است در انجام وظایف محوله. در این حالت خواب می‌گوید که شکست می‌خوریم.
آنلی بیتون می‌ گوید : دیدن جوراب ساقه بلند در خواب، نشانه آن است که از روابط بی بند و بار با زنان لذت کسب می‌کنید.
اگر دختری خواب ببیند نخ جوراب ساقه بلندش در رفته است، نشانه آن است که دست به اعمالی زشت و ناپسند خواهد زد.
اگر دختری خواب ببیند جوراب ساقه بلندی پر نقش و نگار به پا کرده است، نشانه آن است که خواهید کوشید توجه مردان را به سوی خود جلب کند.

تعبیر خواب جوراب نو و جوراب دیگران

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : اگر جورابی ببینید که نو است و قبلاً پوشیده نشده و به شما تعلق دارد نشان مال و پول است. اگر جورابی به پا داشتید که به خودتان تعلق ندارد چشم داشت به مال دیگری است.

تعبیر خواب جوراب نو وجود تغییرات جدید در زندگی و کار است. این خواب این نوید را به شما می دهد که تغییرات مثبتی را در زندگی ایجاد خواهید کرد و در آینده نیز خوش شانس خواهید بود.

تعبیر خواب پابرهنه و بدون جوراب

اگر خواب دیدید که پابرهنه بودید و یا جوراب نداشتید تعبیرش این است که در زندگی باید بیشتر از خود محافظت کنید زیرا مشکلات زندگی شما را نا امید کرده است. سعی کنید امیدوار باشید و تلاش کنید. از طرفی این خواب به دلیل دلسوزی و اعتماد بیش از حد شما نسبت به دیگران است. سعی کنید تعادل را در زندگی حفظ کنید و دراین مورد هم زیاده روی نکنید.

تعبیر خواب جوراب خیس

تعبیر دیدن جوراب خیس در خواب به سوء تفاهم هایی در زندگی شما اشاره می کند که شما را بسیار ناراحت و اندوهگین خواهد کرد. به همین دلیل سعی کنید آن ها را برطرف کنید تا به آرامش برسید.

تعبیر خواب جوراب لنگه

تعبیر دیدن یک لنگه جوراب در خواب، نشان دهنده آسیب و ضربه های روحی به شماست.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر خواب یک لنگه جوراب به پا داشتن نگرانی مالی است .
اگر در خواب ببینیم که جورابی را لنگه به لنگه پوشیده ایم تعبیر این خواب رازی هست که در پنهان کردنش می کوشیم و سعی داریم کسی از آن مطلع نشود .