نازنین بیاتی خندوانه , اینستاگرام نازنین بیاتی

یکی از بازیگران جوان کشورمان نازنین بیاتی است که به تازگی وارد عرصه هنر بازیگری شده است و کمتر از یک دهه تعدادی از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

اگر در مورد بیوگرافی نازنین بیاتی سوالاتی در ذهن دارید، سوالاتی از قبیل ازدواج نازنین بیاتی و یا آدرس اینستاگرام نازنین بیاتی و… ما را در این مقاله از پارسی نو همراهی کنید. در این مقاله به شباهت نازنین بیاتی و ترانه علیدوستی پرداخته ایم و همینطور فیلم های نازنین بیاتی را لیست کرده ایم. ما را تا پایان همراهی کنید.


بیوگرافی کامل نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر زن مشهور ایرانی است که در تاریخ ۱۵ دی ماه از سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده است و از سال ۱۳۹۰ تا کنون به شکل حرفه ای مشغول به انجام فعالیتهای هنری است. او در عرصه سینما و تئاتر فعال است. گفتنی است که علاوه بر کار بازی، سابقه فعالیت های هنری با عنوان طراح لباس و صداپیشه را نیز در کارنامه هنری خود دارد و در عرصه موسیقی نیز کارهایی انجام داده است.

تحصیلات نازنین بیاتی

این بازیگر دارای مدرک کارشناسی در رشته تئاتر است که آن را از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن دریافت کرده است.

خصوصیات اخلاقی نازنین بیاتی

او به قول خودش دختر بسیار پر انرژی است و با علاقه پیگیر کارهایش است. او گفته است که روابط اجتماعی بالایی دارد و بعد از بازیگر شدن رفتارش با دوستانش تغییر نکرده و حتی با آنها گرم تر و صمیمی تر شده است.

خصوصیات اخلاقی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی از جمله هنرمندانی است که مردمی است و با مردم بودن را دوست دارد. او گفته است که به راحتی سوار اتوبوس، مترو و… می شود و از این وقتی برای بطالت ندارد خوشحال است.

او به مرحوم خسرو شکیبایی علاقه زیادی داشته است و یکی از آرزوهای او همبازی شدن با آن مرحوم بوده است که به قول خودش به حسرت زندگی اش تبدیل شده است.  نازنین بیاتی زمانی که در دوره راهنمایی مشغول به تحصیل بوده است خسرو شکیبایی را در لوکیشن فیلمبرداری می بیند و این آرزو از آن زمان در او شکل می گیرد.


ازدواج نازنین بیاتی

در مورد وضعیت تاهل نازنین بیاتی باید بدانید که او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است اما برخی از سایت ها و منابع خبریِ نامعتبر در مورد نازنین بیاتی و همسرش مطالبی را منتشر کرده و حتی عکس هایی را هم به همسر نازنین بیاتی نسبت داده اند که همه شایعاتی بیش نیستند و این بازیگر جوان ایرانی هنوز مجرد است.

نازنین بیاتی چگونه بازیگر شد؟

اگر به دنبال جواب این سوال هستید که بیاتی چطور به عرصه هنر بازیگری وارد شد باید بدانید که علاقه نازنین از ترم چهار دانشگاه و با پاس کردن درس مبانی بازیگری استارت خورد. او پیگیر این علاقه شد و از طریق یکی از دوستان خود برای تست فیلم به دفتر پرویز شهبازی کارگردان مراجعه کرد و بدون این که در دوره و یا کلاس بازیگری شرکت کند در تست پذیرفته شد و اینگونه بازیگر شد. به این ترتیب او در سال ۱۳۹۱ و با یک فیلم سینمایی به نام دربند به کارگردانی شهبازی وارد دنیای بازیگری شد.

بیوگرافی نازنین بیاتی

گفتنی است که علاقه و تلاش نازنین بیاتی باعث شد تا با اولین بازی خود آن هم در یک فیلم سینمایی موفق شود تا به عنوان نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برگزیده شود. او همچنین در رای گیری نویسندگان و منتقدان به عنوان بهترین بازیگر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

شغل دوم نازنین بیاتی

این هنرمند فقط در عرصه بازیگر فعالیت ندارد بلکه در زمینه های دیگر هم دارای ذوق هنری است. از جمله در عرصه نقاشی هم یک هنرمند چیره دست به شمار می آید. او در این مورد گفته است که نقاشی را از دوران کودکی آغاز کردم و به دنبال علاقه به نقاشی دیپلم خود را در رشته گرافیک اخذ کردم.

از او در مورد تفریحات فردی و چگونگی گذران اوقات سوال پرسیده شده بود که او هم در پاسخ گفته بود که تفریحاتم از فضای هنر زیاد جدا و دور نیست چرا که در این اوقات به سراغ مطالعه می روم و کتاب می‌ خوانم و یا فیلم می‌ بینم، نقاشی می‌ کشم. در خصوص علاقه به فیلم دیدن گفته است که این کار یکی از علایق شخصی من است و سعی می کنم تا با دوستانم به دیدن فیلم های خوبی که اکران می شود برویم.

به این ترتیب نازنین از نقاشی به عنوان یک بیزنس در کنار بازیگری بهره می گیرد. البته او گفته است در زمینه طراحی لباس هم فعالیت می کند و به نوعی شغل او محسوب می شود.


شباهت نازنین بیاتی و ترانه علیدوستی

گفته می شود که ترانه علیدوستی و نازنین بیاتی به هم شباهت دارند و خود او در مورد این صحبت ها گفته است که من بسیار خوشحالم که مخاطبان می گویند من به خانم علیدوستی شباهت دارم چرا که ایشان از بهترین بازیگران کشورمان به شمار می آیند.

نازنین بیاتی در خندوانه

بیاتی یکی از بازیگرانی است که در برنامه خندوانه رامبد جوان حاضر شده است. از زمانی که او در این برنامه میهمان شد طرفدارانش بیشتر شدند. بخشی از صحبت های او در این برنامه آن بود که حسرت شنیدن صدای مادربزرگش به دلش مانده است و در این مورد گفته بود که یک روز صبح مادر بزرگم به خانه ما زنگ زد و می خواست که با من صحبت کند اما من گفتم کار دارم و نمی توانم و همان شب هم متاسفانه مادر بزرگ او فوت کرده است و به این ترتیب نازنین همیشه حسرت شنیدن صدای او را دارد.

نازنین بیاتی در خندوانه

اینستاگرام نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در اینستاگرام دارای یک پیج است که در آن از فعالیت های هنری جدید خود برای فالورهایش می گوید و یا عکس های جدید خود را در این پیج به انتشار می رساند. اگر شما هم می خواهید عکس های جدید نازنین بیاتی را مشاهده کنید و یا می خواهید در جریان فعالیتهای هنری او قرار بگیرید می توانید به آدرس bayati__nazanin@ در اینستاگرام مراجعه کنید و این بازیگر خوب کشورمان را فالو کنید.

حواشی نازنین بیاتی

تحریم محرم نازنین بیاتی و واکنش بهاره رهنما به آن

نازنین بیاتی در ایام ماه محرم در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد که برای او با حواشی زیادی از طرف هنرمندان و مردم همراه بود. او این گونه نوشته بود که. : «در ماه محرم، در عوض پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای این که مردم را بگریانند، آن را هزینه خنداندن یتیمی کنید».

بهاره رهنما هم واکنش نشان داده بود که ادای افراد متجدد را درآوردن اصلا کار درستی نیست و گفته بود که باور کنید تجدد با بی دینی هیچ ارتباطی ندارد و…

نازنین بیاتی هم در پاسخ به همه واکنش های ایجاد شده گفته بود که منظور من این هست که به جای نذری دادن به افراد بی نیاز سعی کنیم در این ماه به فکر درمندان و افراد نیازمند باشیم و…

در مورد فعالیت های هنری نازنین بیاتی بیشتر بدانید

نازنین بیاتی در سریال عروسکی به نام شکرستان  با حسن رادفر همکاری داشته است. در این سریال عروسکی او به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت ‌های «رؤیا و پیشگو» حضور یافته است.

نازنین بیاتی و الناز حبیبی , نازنین بیاتی و ترانه علیدوستی


فیلم شناسی نازنین بیاتی

فیلم های سینمایی نازنین بیاتی

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی دربند به کارگردانی پرویز شهبازی در سال ۱۳۹۱ در نقش نازنین

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال ۱۳۹۲ در نقش ریحان

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی فرشته ها با هم می آیند به کارگردانی حامد محمدی در سال ۱۳۹۲ در نقش لیلا

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال ۱۳۹۲ در نقش پریسا

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال ۱۳۹۳ در نقش غزل

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۹۳ در نقش شیرین

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی مادری به کارگردانی رقیه توکلی در سال ۱۳۹۵ در نقش نوا

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی رفتن به کارگردانی نوید محمودی در سال ۱۳۹۵ در نقش مریم

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۶ در نقش مهناز

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی در سال ۱۳۹۶ در نقش مونا

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی زعفرانیه ۱۴ تیر به کارگردانی علی هاشمی در سال ۱۳۹۷ در نقش ماهرخ

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی مسعود اطیایی در سال ۱۳۹۷

بازی نازنین بیاتی در فیلم سینمایی ژن خوک به کارگردانی سعید افضلی در سال ۱۳۹۷ در نقش ماهرخ(ماهی)

نازنین بیاتی در نمایش خانگی

بازی نازنین بیاتی در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ در نقش گلی

بازی نازنین بیاتی در سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ در نقش همتا

تئاترهای نازنین بیاتی

حضور نازنین بیاتی در تئاتر خانه ای در انتهای خیابان بهار در سال ۱۳۹۵

حضور نازنین بیاتی در تئاتر دی روز (یک دقیقه سکوت) در سال ۱۳۹۶

حضور نازنین بیاتی در کنسرت نمایش “خالی از شب خالی از تو” در سال ۱۳۹۷

حضور نازنین بیاتی در تئاتر خروس لاری در سال ۱۳۹۷

حضور نازنین بیاتی در نمایش موزیکال “عروس مردگان” در سال ۱۳۹۸

جوایز و افتخارات نازنین بیاتی

بیاتی با بازی خود در اولین تجربه سینمایی خود در فیلمی به نام دربند خوب ظاهر شد و به خاطر بازی در این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیم فجر نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد و در نظر سنجی از نویسندگان و منتقدان او به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشنواره منتقدین سینما برگزیده شد.

همانطور که احتمالا می دانید نازنین بیاتی در سریال گلشیفته ایفای نقش داشته است و برای بازی در این سریال نمایش خانگی موفق شد تا تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشن حافظ را از آن خود کند.