سن محمدامین کریم پور

امروزه برای کسب درآمد و مشغول شدن و مشهور شدن نیاز به گرفتن مدارک دانشگاهی نیست بلکه با کمک استعدادهای ذاتی خود و با کمی خلاقیت به راحتی می توانید مسیر موفقیت و درآمدزایی را پیش ببرید.

امروزه فضای مجازی هم در این زمینه بسیار کمک کننده است و بسیار از افراد و چهره هایی که صاحب نام شده اند و موفقیت کسب کرده اند از همین فضا برخواسته اند و در بین مردم برای خودشان جا باز کرده اند. از جمله این افراد محمد امین کریم پور است که کمدین مطرح در اینستاگرام است و ماهانه درآمد خوبی هم از پیج خود دارد و جالب آن که مدرک تحصیلی بالایی هم ندارد. در این مقله از پارسی نو ضمن درج اینستاگرام محمد امین کریم پور به بیوگرافی کامل محمد امین کریم پور هم پرداخنه ایم.


بیوگرافی محمد امین کریم پور کمدین

محمد امین کریم پور کمدین مطرح در اینستاگرام در ۷ مرداد سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد است. او متولد ماه مرداد است گفته می شود که متولدین این ماه بسیار گرم، اجتماعی، شوخ و مردم دار هستند و باید گفت که این خصوصیات در کریم پور دیده می شود. گفتنی است که سمبل این ماه «شیر» است و رنگ آن هم طلایی است.

از نظر اصالت باید بدانید که محمد امین از طرف پدری، اهل سمنان (دامغان) است و مادرش هم اصالتا شمالی است.

از نظر تحصیلی او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته برق الکترونیک ست که مدرک خود را از دانشگاه علمی کاربردی دریافت کرده است. گفتی است که کریم پور به اصطلاح بچه اکباتان است و از نظر علایق ورزشی هم طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس است.

بیوگرافی محمد امین کریم پور

محمدامین فعالیت هنری خود را چگونه آغاز کرد؟

او در این مورد گفته است که از زمان دبیرستان فعالیت هنری خود را استارت زده ام و با فعالیت در عرصه فیسبوک شروع کردم. او گفته است که در ابتدا ۵ هزار فرند خوب در این شبکه اجتماعی داشتم که کارهای من را دنبال می کردند. آرام آرام این تعداد بالا رفتند و کارم گرفت!

او گفت که وقتی قابلیت استفاده از اینستاگرام با گوشی هم در اختیار کاربران قرار گرفت من شروع به ساختن کلیپ های کوتاه کردم و بعد از انتشار دیدم که بازتاب خوبی دارند و کاربران بسیار استقبال کرده اند.

او گفت بعد از این که مدل کار به سبک داب اسمش در فضای مجازی مد شد، من هم همین سبک را در کارم مورد استفاده قرار دادم که بسیار موفقیت آمیز بود و تا جایی پیش رفتیم که در اوج قرار گرفتیم.

خلاصه این که محمد امین ابتدا از ساخت فتوشاپ و بعد با ساخت کلیپ های خنده دار موفق شد تا به شهرت هم برسد.


ازدواج محمد امین کریم پور

در مورد وضعیت تاهل محمد امین کریم پور باید بدانید که او در آبان ۹۸ ازدواج کرده و هم اکنون متاهل است. قبلا در مصاحبه ایی وقتی از او پرسیده شد که کی ازدواج می کنی؟ او گفت که هنوز به ازدواج فکر نمی کنم اما وقتی که یک مقدار خودم را جمع و جور کردم و یک خانه ای تدارک دیدم، آن وقت حتما ازدواج می کنم!

ازدواج محمدامین کریم پور

عکس ازدواج محمد امین کریم پور و همسرش

آرزوی محمد امین کریم پور چه بود؟

او در این مورد گفته است که همیشه به فکر این بودم که فوتبالیست شوم و هر روز هم می رفتم یک جا و تست می دادم. او گفته است که هیچ گاه به این مورد فکر نمی کردم که از طریق فضای مجازی و اینستاگرام بتوانم پول درآوردم و هیچ گاه به این اپلیکیشن ارتباطی به عنوان منبع درآمد نگاه نمی کردم!

به شهرت رسیدن محمد امین کریم پور

جریان مشهور شدن محمد امین به این شکل بود که ویدیوهای طنز ۱۵ ثانیه محمد امین، آرام آرام به فیلم های حرفه ای طنز یک دقیقه مبدل گشتند و او در اینستاگرام با دو میلیون فالوور به شهرت عجیبی دست پیدا کرد و بابات داشتن فالورهای فعال هم منبع درآمد قوی پیدا کرد.

شاید بتوان گفت که محمد امین کریم پور یک نخبه محسوب می شود چرا که بسیاری از سلبریتی ها و هنرمندان مشهور موفق نشده اند تا به این حجم از دنبال کننده در فضای مجازی دست یابند!

میزان درآمد محمد امین کریم پور , محمد امین کریم پور کیست

میزان درآمد محمد امین کریم پور

محمد امین کریم پور کمدین مشهور در اینستاگرام در حال حاضر با داشتن تعداد بالایی از فالوورها در این شبکه اجتماعی، به راحتی تبلیغات مختلف را دریافت می کند که بابت تبلیغ آنها در پیج اش هم پول زیادی دریافت می کند. به این ترتیب او در عرصه مجازی تبلیغات حرفه ای نیز انجام می دهد. کریم پور برای تبلیغات خودش سناریو می نویسد، خودش ایفای نقش می کند، فیلم می گیرد و از هر تبلیغات ۵ تا ۱۰ میلیون تومان حق الزحمه دریافت می کند.

بر طبق آنچه که خودش گفته است او ماهانه چیزی بین ۲۰ تا ۶۰ میلیون درآمد دارد.

موفقیت محمد امین کریم پور در عرصه تئاتر

در کارنامه هنری این هنرمند جوان کار در زمینه تئاتر هم دیده می شود. بر طبق آنچه که گفته است او در مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با همکاری عرفان علیرضایی و تعدادی از بازیگران و کارگردان تئاتر، یک نمایش طنز را در تالار اریکه ایرانیان روی صحنه برده است. نام این تئاتر طنز آنها  این سه تا گرامی بوده است.

بر طبقه گفته های وی، این نمایش در طی ۲۸ اجرا موفق شد تا به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته باشد که باید گفت رکورد دار بهترین فروش در تهران است. ظاهرا ۶ اجرای آخر نمایش این سه تا گرامی محمد امین کریم پور و همکارانش به دلیل لغو مجوز از وزارت ارشاد لغو شده بود.

پیشنهادات انتخاباتی برای محمد امین کریم پور

او گفته است که در عرصه انتخابات سمت هیچ جناح خاصی نرفتم هر چند که در این زمینه پیشنهادات و پول های خوبی هم پیشنهاد شد و شورای شهر هم اصرار زیادی برای شرکت من در انتخاب داشتند که من نپذیرفتم و کارم را با سیاست قاطی نکردم.

ازدواج محمد امین کریم پور , محمد امین کریم پور ویکی پدیا

اینستاگرام محمد امین کریم پور

یکی از روشهای ارتباطی در دنیای امروزی استفاده از اینستاگرام است. با استفاده از این شبکه اجتماعی بسیاری از هنرمندان و افراد صاحب نام با مخاطبان خود در ارتباط هستند. در این شبکه اجتماعی عکس های جدید خود را منتشر می کنند، در مورد فعالیت های خود با هواداران شان پست هایی به اشتراک می گذارند. محمد امین کریم پور یکی از هنرمندان کمدی کشورمان است که در این شبکه اجتماعی پیجی دارد.

آدرس محمد امین کریم پور در اینستاگرام mohamadaminkarimpor است که می توانید به آن مراجعه کرده و ضمن فالو کردن وی، او را مورد حمایت قرار داده و همزمان می توانید کلیپ های خنده دار او را ببینید.


عکس های محمد امین کریم پور

محمد امین کریم پور و رضا عطاران

عکس های محمدامین کریم پور

محمد امین کریم پور در روسیه

کلیپ های محمد امین کریمپور

کلیپ های محمدامین کریم پور

میزان درامد محمدامین کریم پور