میثم ابراهیمی instagram , دانلود آهنگ میثم ابراهیمی عشقم

یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار در بین جوانان کشورمان، میثم ابراهیمی است. جوانان مشتاق عرصه موسیقی همیشه دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی را در اولویت دانلود آهنگ های جدید خود قرار می دهند.

میثم ابراهیمی جون دلم هم یکی از بهترین آهنگ هایی است که هوادارانش به خوبی از آن استقبال کرده اند. ما در این مقاله از پارسی نو مقاله میثم ابراهیمی ویکی پدیا را به صورت کامل تر و بهتر گرداوری کرده ایم و در آن به جزییات بیشتری از جمله ازدواج میثم ابراهیمی اشاره کرده ایم. همچنین ادرس پیج اینستاگرام میثم ابراهیمی را هم درج کرده ایم. ما را همراهی کنید.


بیوگرافی کامل میثم ابراهیمی

یکی از خوانندگان محبوب کشورمان میثم ابراهیمی است که در تاریخ ۸ شهریور ماه از سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده است. او از سال ۱۳۸۳ تا کنون در عرصه موسیقی پاپ مشغول به فعالیت به شکل حرفه ای است.

میثم ابراهیمی دارای مدرک کاردانی در رشته موسیقی است و همچنین دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت فرهنگی است. ابراهیمی از دوران کودکی و در دوران مدرسه به خوانندگی علاقه داشته است. او گفته است که همیشه عضو فعال گروههای سرود و تواشیح بوده است و در هیئت ها هم فعالیت نوحه خوانی داشته است. میثم ابراهیمی گفته است در دوران کودکی و نوجوانی ما مثل الان کلاس های موسیقی وجود نداشت و به موسیقی بهای چندانی داده نمی شد.

خانواده میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی دارای خانواده ۵ نفره است و فرزند آخر خانواده خود است و دارای یک خواهر و یک برادر است. او در حال حاضر در یکی از مناطق شمال شرق تهران ساکن است. این خواننده موفقیت های خود را مدیون خانواده اش و حمایت های آنها می داند.

علایق و خصوصیات شخصی میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی در زمینه آهنگسازی هم دستی بر آتش دارد اما فعالیت اصلی او خوانندگی است و خیلی درگیر کار آهنگسازی نمی شود. او بر این اعتقاد است که بر ای رسیدن به موفقیت در هر زمینه ای از جمله در عرصه موسیقی باید صبور بود.

در میان رنگ ها به رنگ سفید علاقه مند است و در بین انواع غذاها خورشت قورمه سبزی را خیلی دوست دارد و خودش گفته به حدی این غذا را دوست دارم که حتی اگر سیر هم باشم تمایل به خوردن دارد.

در مورد ورود میثم ابراهیمی به عرصه موسیقی با پارتی بازی از او سوال شده بود که او جواب داده بود من همیشه سعی می کنم روابطم با آدمها خوب باشد و از آنها به عنوان نردبان برای پیشرفت خودم استفاده نمی کنم.

آهنگ های جدید میثم ابراهیمی , اینستاگرام میثم ابراهیمی


ازدواج میثم ابراهیمی

در مورد وضعیت تاهل میثم ابراهیمی باید گفت که او هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است و اگر می خواهید عمس میثم ابراهیمی و همسرش را ببینید باید صبور باشید تا او ازدواج کند که بتوانید عکس همسر میثم ابراهیمی را مشاهده کنید.

سبک خاص آهنگ های میثم ابراهیمی

ابراهیمی از جمله خوانندگانی است که ریتم های شاد و غمگین هر دو را کار می کند و در خصوص این سبک خاص خواندن با او مصاحبه شده بود و او هم به تغییر سبک و رویه خود در موسیقی اذعان داشت و اشاره کرد که این تغییر و پریدن از ریتم غمگین و آرام در آهنگ ها به ریتم شاد و تند، چیزی است که مردم می خواهند. او ادامه داد که من یک خواننده هستم و می بایست آنچه مد نظر مردم و طرفدارانم است را اجرا کنم. میثم ابراهیمی گفت که گرایش خودم بیشتر به سمت آهنگ های غمگین است اما اولویت نظر و خواسته من نیست بلکه خواسته و نظر مردم برای من به عنوان خواننده اولویت دارد.

میثم ابراهیمی و خوانندگی تیتراژ برنامه ها

این خواننده جوان موسیقی پاپ در تلویزیون هم فعالیت داشته است. او اجرای تیتراژهای متعدد برای برنامه های تلویزیونی و سریال های تلویزونی بر عهده داشته است. از جمله برنامه هایی که میثم ابراهیمی خوانده تیتراز آنها بوده است می توان به برنامه خانه فیروزه ای اشاره کرد که طی سالهای ۸۷ تا ۸۹ از شبکه ۳ سیما پخش می شود.

همچنین میثم ابراهیمی خواننده تیتراژ برنامه امروز هنوز تمام نشده در سه فصل بوده است که از شبکه اول سیما پخش می شده است. خوانندگی تیتراژ برنامه خانه مهر که از شبکه جهانی جام جم پخش می شود را هم میثم ابراهیمی بر عهده داشته است.


میثم ابراهیمی خوانندگی آهنگ تیتراژ سریالهای تلویزیونی به شرح زیر را هم بر عهده داشته است.

  1. سریال دردسرهای عظیم در سال ۱۳۹۳ از شبکه سه سیما با اجرای آهنگ چشمامو بستم.
  2. سریال سر به راه در ایام نوروز سال ۱۳۹۴ با اجرای آهنگ عشق

شروع فعالیت هنری میثم ابراهیمی تا حرفه ای شدن

این هنرمند و خواننده پرطرفدار فعالیت اش در عرصه موسیقی را با قرائت قرآن در دوران کودکی آغاز کرد. سپس با پشتیبانی سید محمد علوی و همچنین با حمایت پدرش فعالیت در عرصه خوانندگی و موسیقی را در کنار درس اش به صورت همزمان ادامه داد.

میثم ابراهیمی در سال ۱۳۸۳ یعنی  زمانی که ۱۹ سال سن داشت، قطعه آهنگ وطنم را اجرا کرد و این آهنگ در صدا و سیما پخش شد و مردم بسیار آن را پسندیدند.  به عبارتی آهنگ وطنم میثم ابراهیم باعث به شهرت رسیدن او و باعث معرفی او به مخاطبان شد و به این شکل مخاطبان کارهای جدید او را دنبال می کردند. او موفق شد تا در سال ۱۳۹۲ اولین آلبوم خود به نام نبض را منتشر کند.

گفتنی است که علاوه بر این که مخاطبان از آهنگ وطنم او بسیار استقبال کردند، صدای او در تیتراژ سریال دردسرهای عظیم هم باعث مطرح شدن دوباره او شد.

میثم ابراهیمی در قالب داور برنامه سه شو هم حضور داشته است. این برنامه مسابقه صدا است.

میثم ابراهیمی چگونه وارد تلویزیون و اجرای تیتراژ برنامه ها شد؟

در مورد به شهرت رسیدن میثم ابراهیمی خودش این گونه گفته است که در سال ۱۳۸۵ یا ۸۶ بوده است که یک قطعه با آهنگسازی آرش ملک به مناسبت روز مادر خواندم و در نظر داشتم این آهنگ مناسبتی را در اختیار دفتر موسیقی صدا و سیما بگذارم.

میثم ابراهیم در این مصاحبه اینگونه ادامه داده است که : قبل از این‌که به صدا و سیما بروم به دفتر یکی از دوستانم که تهیه‌ کننده بود مراجعه کردم  و در آنجا به صورت کاملا اتفاقی با مدیر تولید یکی از برنامه‌ های صداوسیما آشنا شدم.

ایشان این اهنگ من را شنید و استقبال خوبی از آن کرد و گفت که برنامه ‌ای به نام خانه فیروزه‌ ای در دست تولید دارد که قسمت اول آن هفته آینده و دقیقا هم‌ زمان با روز مادر پخش خواهد شد. به این شکل و کاملا اتفاقی قطعه آهنگ اجرایی من برای روز مادر به عنوان تیتراژ خانه فیروزه‌ای برگزیده شد.

دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی , میثم ابراهیمی جون دلم

اجرای اولین کنسرت میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی با صبوری که دارد بالاخره موفق شد تا پس از نزدیک به هفت سال فعالیت در عرصه موسیقی، در تاریخ ۱۶ دی ماه سال ۱۳۹۴ اولین کنسرت و اجرای زنده خود را تجربه کند. این کنسرت در برج میلاد برگزار شد.

بازیگری میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی مانند برخی از خوانندگان دیگر به عرصه بازیگری هم کشیده شده و در این زمینه هم سابقه فعالیت دارد. در مورد فیلم میثم ابراهیمی باید بدانید که او در نقش خواننده در به اسم و به جای خودش در فیلمی به نام حس خوب زندگی به کارگردانی فرناز امینی در سال ۱۳۹۵ ایفای نقش کرده است. گفتنی است که او خوانندگی تیتراژ فیلم حس خوب زندگی را هم عهده دار بوده است.

میثم ابراهیمی در اینستاگرام

این خواننده هم مانند بسیاری از هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است و از جمله اینستاگرام میثم ابراهیمی یکی از پیج های مورد علاقه کاربران در فضای مجازی است که آدرس پیج او meisamebrahimi@ است و می توانید آن را فالو کرده و جدیدترین آهنگ ها و جدیدترین عکس های میثم ابراهیمی را دنبال کنید.


مشهورترین تک آهنگ های میثم ابراهیمی

تک آهنگ های مشهور میثم ابراهیمی که مخاطبان زیادی را به خود جذب کردند به شرح زیر هستند:

تک آهنگ های خونه فیروزه ای میثم ابراهیمی

تک آهنگ همین امروز میثم ابراهیمی

تک آهنگ شکوه جاودان میثم ابراهیمی

تک آهنگ درد دل میثم ابراهیمی

تک آهنگ کسی رو ندارم میثم ابراهیمی

تک آهنگ چرا دستات سرده میثم ابراهیمی

تک آهنگ خیانت کردنم خوبه میثم ابراهیمی

تک آهنگ شهر باران میثم ابراهیمی

سایر تک آهنگ های میثم ابراهیمی به شرح زیر هستند :

تک آهنگ فوق العاده میثم ابراهیمی

تک آهنگ به تو مدیونم میثم ابراهیمی

تک آهنگ با تو بد نمیشم میثم ابراهیمی

تک آهنگ عادت نکردم میثم ابراهیمی

تک آهنگ چشمام و بستم میثم ابراهیمی

تک آهنگ تو میدونی میثم ابراهیمی

تک آهنگ قبول کن میثم ابراهیمی

تک آهنگ اشک میثم ابراهیمی

تک آهنگ خودتم میدونی میثم ابراهیمی

تک آهنگ دوراهی میثم ابراهیمی

تک آهنگ عشق میثم ابراهیمی

تک آهنگ نارنجی میثم ابراهیمی

تک آهنگ دوست دارمت میثم ابراهیمی

تک آهنگ ستاره بارون میثم ابراهیمی

تک آهنگ خستم میثم ابراهیمی

تک آهنگ خواهش میثم ابراهیمی

تک آهنگ یادگاری میثم ابراهیمی

تک آهنگ خاطره میثم ابراهیمی

تک آهنگ اونم رفت میثم ابراهیمی

تک آهنگ تو و من میثم ابراهیمی

تک آهنگ چی میشه میثم ابراهیمی

تک آهنگ یه ثانیه میثم ابراهیمی

جدیدترین آهنگ های میثم ابراهیمی

آهنگ های جدید میثم ابراهیمی که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته اند به شرح زیر هستند:

آهنگ سنگدل میثم ابراهیمی

آهنگ عشق جذاب میثم ابراهیمی

آهنگ جان جان میثم ابراهیمی

آهنک عروسک میثم ابراهیمی

آهنگ توهم میثم ابراهیمی

آهنگ زود گذشت میثم ابراهیمی

آهنگ ریکاوری میثم ابراهیمی

همخوانی های میثم ابراهیمی

میثم ابراهیمی به صورت هم خوان در آهنگ خسته ام محمد علیزاده شرکت داشته است.

میثم ابراهیمی به صورت هم خوان در آهنگ تگرگ مازیار فلاحی شرکت داشته است.

میثم ابراهیمی به صورت هم خوان در منظومه احساس عرفان خاکی شرکت داشته است.

میثم ابراهیمی با پازل بند، علیرضا طلیسچی، مهرزاد امیرخانی، فواد غفاری، امیربهادر دهقان و آرش پاکزاد هم همکاری هایی داشته است.

میثم ابراهیمی بوم بوم ، میثم ابراهیمی اونم رفت

نام آلبوم‌ های میثم ابراهیمی

آلبوم نبض میثم ابراهیمی در سال ۱۳۹۲

آلبوم تگرگ میثم ابراهیمی در سال ۱۳۹۳

آلبوم تیک میثم ابراهیمی