عکس شاهرخ استخری و دخترش

یکی از بازیگران مرد مشهور ایرانی که دارای مخاطبان زیادی است، شاهرخ استخری است. در مورد بیوگرافی شاهرخ استخری مطالب زیادی در سایت های مختلف وجود دارد اما ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا به طور کامل در مورد زندگی خصوصی شاهرخ استخری صحبت کنیم.

از جمله بیوگرافی همسر شاهرخ استخری را آورده ایم و در مورد دختر شاهرخ استخری و البته بهتر است بگوییم در مورد دختران شاهرخ استخری صحبت کرده ایم و در ضمن آدرس اینستاگرام شاهرخ استخری و اینستاگرام سپیده بزمی پور را هم درج کرده ایم.


بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری از جمله بازیگرانی به شمار می رود که هر نقشی را نمی پذیرد و در هر نقشی که ظاهر می شود به خوبی آن را بازی می کند. این بازیگر محبوب در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است و از سال ۱۳۸۴ تا کنون به صورت حرفه ای در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری در عرصه کارآفرینی هم فعال است و البته چندین شعبه جواهرات فروشی دارد. گالری جواهرات شاهرخ استخری سنجاق نام دارند.

نکته جالب در مورد تاریخ دقیق تولد شاهرخ استخری آن است که او گفته است دارای دو تاریخ تولد است، یکی اصلی و یکی شناسنامه ای! تاریخ اصلی تولد وی بنا به گفته های خودش، ۱۴ مهر سال ۱۳۵۹ است اما تاریخ تولد شناسنامه ای اش ۲۸ شهریور سال ۱۳۶۰ است. او گفته است که بیشتر مردم مرا با همان سال تولد واقعی ام می شناسند.

تحصیلات شاهرخ استخری

در مورد میزان تحصیلات شاهرخ استخری باید بدانید که او دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی صنایع است. او دارای مدرک مرتبط با رشته هنر نیست اما هنرمند قابل و با استعدای به شمار می رود. او گفته است که از همان دوران نوجوانی به هنر و تئاتر علاقه داشته است اما چون پدرش فارغ التحصیل از دانشگاه پلی تکنیک در رشته شیمی بود بسیار تمایل داشته است تا پسرش هم مثل خودش مهندس شیمی شود اما به گفته شاهرخ استخری، شیمی را در انتخاب رشته برگزیده است اما مهندسی صنایع پذیرفته شده است.


ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متاهل است و دارای دو فرزند دختر است. نام دختر بزرگ شاهرخ استخری پناه است و نام دختر کوچک او هم نبات است. پناه استخری و نبات استخری دو فرزند شاهرخ هستند که بسیار به او شباهت دارند. گفتنی است که هر دو دختر شاهرخ استخری متولد بلژیک هستند.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

همسر و دختران شاهرخ استخری

در مورد همسر شاهرخ استخری هم باید بدانید که نام همسر او سپیده بزمی پور است که هیچ گاه از او عکسی در فضای مجازی منتشر نشده بود و طرفداران او بسیار علاقه داشتند که زن شاهرخ استخری را ببینند تا این که پس از مدتها بالاخره عکس خانوادگی شاهرخ استخری با همسرش منتشر شد و هواداران او به آرزوی شان رسیدند!

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

خانواده شاهرخ استخری

گفتنی است که شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در سال ۱۳۹۰ یعنی زمانی که شاهرخ ۳۱ ساله بود با همدیگر ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۲ اولین فرزندشان یعنی پناه متولد شد. آبان ماه سال ۱۳۹۷ هم دختر دیگر آنها به دنیا آمد.

شاهرخ استخری در مورد خانواده همسرش گفته است که خانواده سپیده بزمی پور اصلا خانواده ثروتمندی نیستند و همسر او هم از سن ۱۶ سالگی در کف کارخانه ها کار کرده است و روی پای خودش ایستاده است. او گفته که ملاک ازدواج با همسرش هم همین شایستگی و استقلالش بوده است.

قد شاهرخ استخری

گفتنی است که نام پدر سپیده بزمی پور، امیر بزمی پور است که او هم مانند دامادش هنرمند است و در عرصه نقاشی فعالیت دارد.


در مورد خانواده شاهرخ استخری بیشتر بدانید

او اصالتا اهل شهر استخر در استان فارس است. پدر شاهرخ استخری کارمند شرکت پتروشیمی بوده است و مادر شاهرخ استخری هم خانه دار بوده است. وی فرزند ارشد خانواده است و دارای دو خواهر کوچک تر از خود است.

شاهرخ استخری و واکنش به انتشار عکس همسرش

سپیده بزمی پور در سالگرد تولد همسرش در سن ۳۹ سالگی اش، عکسی از خودش در کنار شاهرخ استخری و دو دخترشان را منتشر کرد و دلنوشته ای زیبا هم در آن برای او نوشت. با این کار سپیده بزمی پور انتظارها به پایان رسید و بالاخره هوادران شاهرخ توانستند عکس همسرش را ببینند. بسیار از سایت های خبری عکس را با این تیتر منتشر کردند که شاهرخ استخری از همسرش رونمایی کرد! استخری هم در توییترش به این گونه تیترها واکنش نشان داد و گفت مگر همسرم آیفونه که رونمایی بشه!

گفتنی است که پیش از این شاهرخ استخری در مورد عدم انتشار عکس همسرش، در طی یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود که خود همسرش تمایلی به انتشار عکس اش در فضای مجازی ندارد.

دلنوشته سپیده بزمی پور برای همسرش

تولدت مبارک مرد من …

خدارو هزار مرتبه شكر كه به دنیا اومدی  تا یاریو همدم من بشی و خیلی روزارو با هم پشت سر بذاریم … چه خوب … چه بد … چه سخت … چه اسون … تو پستی بلندیای زندگی هوای همو داشته باشیم … دست و همو بگیریم … یاد هم بندازیم كه خدا اون بالا نشسته … مگه میشه بنده ی خودشو فراموش كنه … حتمااا حكمت هست … شك نكن … بعد بازم تلاش كنیم … تو بخشی از وجود منی … من و تویی دیگه نیست … شدیم ما … ما و دو تا دختری كه خدا سرمون منت گذاشت و بهمون هدیه داد …

چقدر شكرش میكنم كه شماهارو دارم …چقدر پناه و نبات خوشبختن كه تورو دارن … تو قهرمان زندگیشونی و عشق زندگی من … مرسی برای تمام زحمتایی كه برای ما میکشی… من میدونم … میفهمم … تو خیلیمهربونی … شاید خیلیها اینو ندونن … اما تو بنده ی خوب خدایی … .

براتون با تمام وجودم بهترینای زندگی رو ارزو میكنم … ارزو میكنم عشقتون همیشه تا اخر عمرتون پایدار باشه … اگه هنوز پیداش نكردین اینو بدونین كه به وقتش خدا بهتربنشو براتون رقم میزنه … اگه از عشقتون دلگیرین با هم حرف بزنید و بیشتر از این دلتنگی نكشید … .

امیدوارم امشب صداتون به اون بالابالاهااااا برسه و دلتون غرق شادی و ارامش بشه …

ارزوهاتون دونه دونه براورده بشه …

تنتون سلامت باشه …

انتظارا هم تموم بشه و یه دنیا خوشحالی جاشو بگیره …

خدایا شكرت …

دوستون دارم مهربونای من …

شاهرخ استخری ویکی پدیا

واکنش سپیده بزمی پور به خبر جدایی اش از شاهرخ استخری

در زمان پخش سریال دلدادگان از شبکه سوم سیما خبر جدایی شاهرخ استخری از همسرش در فضای مجازی منتشر شد که دلیل آن هم استوری های پی در پی او برای دلتنگی دخترش پناه بود. بعد از انتشار این دست خبرها، سپیده بزمی پور در اینستاگرام دخترش که او آدمین اش است، با انتشار یک پست نوشت که دلیل دلتنگی های همسرم برای دخترمان، دوری او از ماست. من و پناه با هم به نزد پدر و مادرم در بلژیک آمده ایم چون من در اینجا زندگی مرده ام و طبیعتا باری کارهای اداری مانند بیمه، شهرداری و… باید مراجعه کنم و در این سفر همسرم شاهرخ استخری نتوانست به دلیل مشغله بازی در سریال جدیدش ما را همراهی کند. بنابراین نه ما از هم جدا شده ایم و نه پناه قرار است در خارج از کشور تحصیل کند.

به این صورت بود که همسر شاهرخ استخری به تمام شایعات در مورد طلاق شاهرخ استخری و همسرش پایان داد و شفاف سازی مناسبی انجام داد.

دانستنی های جلب دیگر از شاهرخ استخری

احتمالا نمی دانستید که این بازیگر مرد هیچ وقت خدمت سربازی نرفته است چرا که پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک در جبهه ها بوده است. وی قبل از بازیگر شدن وارد کننده ماشین الات راهسازی بوده است و در زمینه کار اقتصادی فعال بوده است.

ظاهرا این بازیگر مرد معروف ایرانی در زمینه ورزش فوتبال هم دستی بر آتش داشته است. او گفته است که در تیم فوتبال جوانان توپ زده است اما چون خانواده و پدرش راضی نبودند دیگر برای همیشه این ورزش را کنار گذاشته است. او گفته است که در زمان بازیگر شدن هم دوره ای ورزش بوکس را کار کرده ام.

شاهرخ استخری خیلی اهل شهرت و رسیدن به شهرت نیست و بنابراین گفته است که خیلی در میهمانی ها و اکران های خصوصی حاضر نمی شوم اما پیشنهاد کرده است که کسانی که اهل رسیدن به شهرت هستند، حتما این کار را بکنند و در این جمع ها حاضر شوند.

شاهرخ استخری فردی بسیار خواب آلود است و گفته است یکی از مهمترین مشکلات زندگی شخصی اش همین دیر بیدار شدن از خواب است. او گفته است که بارها در زمانِ مدرسه رفتن خواب مانده است و از مدرسه جا مانده و به خاطر دیر کردن هم بارها تنبیه شده است!

شاهرخ استخری چگونه بازیگر شد؟

این بازیگر مرد مشهور ایرانی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه و دریافت مدرک مهندسی صنایع، بصورت کاملا اتفاقی در سال ۱۳۸۱ با تئاتری به نام اسب ها که به کارگردانی محمد رحمانیان تهیه می شد، نخستین تجربه هنری خود را کسب کرد.

شاهرخ که متوجه شد در زمینه هنر دارای استعداد است، بعد از این تئاتر در دوره های بازیگری شرکت کرد. او در دوره های آموزشی در آموزشگاه کارنامه زیر نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکری و هدایت هاشمی شرکت کرد، از همدوره ای های شاهرخ استخری در دوره های آموزشی می توان به ساره بیات اشاره کرد.

شاهرخ اولین تجربه خود جلوی دوربین و بصورت جدی را با بازی در فیلم یک شب همین طوری کنارم باش در سال ۱۳۸۴ کسب کرد و وقتی که ۲۷ سال سن داشت یعنی در سال ۸۶ با بازی در سریال پریدخت در قاب تلویزیون ظاهر شد و نظر مخاطبان را به خود جلب کرد.

به شهرت رسیدن شاهرخ استخری

شاهرخ استخری با بازی در دو سریال تلویزیونی دلنوازان و فاصله ها به شهرت زیادی دست یافت.

شاهرخ استخری در دورهمی

این بازیگر محبوب در تاریخ ۲۷ بهمن سال ۱۳۹۶ در برنامه دورهمی حاضر شد و به سوالات مهران مدیری پاسخ داد. او در مورد مغرور بودن خودش گفت که من آدم مغروری نیستم و این که می گویند من مغرورم برمی گردد به نقش های من بویژه در سریال دلنوازان که برای همه ماندگار شده است. او در این برنامه از این که به مدت ۵ سال از فضای تلویزیون دور بوده است، اظهار نارحتی کرد و گفت منتظر پیشنهاد از سوی کارگردان نامی برای کار د رتلویزیون بودم که کار اشتباهی کردم و من در سریال آمین اصلا دیده نشدم!

او در مورد عاشق شدن اش گفت که بله من در حدود ۵ – ۶ سال قبل عاشق شدم. او گفت همسرم ۲۰ سال قبل از ایران رفته بودند و ما از طریق دوست مشترکمان با هم آشنا شدیم و همسرم به ایران آمد و بعد از ۱ سال آشنایی با هم ازدواج کردیم.

وی در مورد همسرش و کار کردن او در سن ۱۶ سالگی در کارخانه ها اشاره کرد و گفت این متن صحبت من در باره همسرم با انتقادات زیادی همراه بوده است و ادامه داد که در این مورد باید بدانید که همسر من در خارج از کشور زندگی کرده است و کار کردن در این کشورها در این سن یک امر کاملا طبیعی است و هیچ ربطی به مقوله نیاز مادی ندارد!

چرا شاهرخ استخری نقش های منفی بازی می کند؟ این سوالی بود که مهران مدیری از او پرسید و

شاهرخ هم در پاسخ گفت که علت این که به بازی در نقش های منفی شناخته شده است، پیشنهاد تهیه کنندگان است که باعث شده است تا پس از بازی در دو سریال ابتدای اش به شخصیتی منفی در سریال ها و فیلم ها تبدیل شود.

شاهرخ استخری و همسرش

اینستاگرام شاهرخ استخری

شاهرخ استخری مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است و از طریق این شبکه های اجتماعی با هوادارن خود در ارتباط است. از جمله شاهرخ استخری در اینستاگرام پیجی به آدرس shahrokh_estakhri دارد که می توانید با فالو کردن او جدیدترین عکس های شاهرخ استخری، عکس دختران شاهرخ استخری و خلاصه جدیدترین اخبار درباره شاهرخ استخری را دنبال کنید.

اینستاگرام سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام فعال است و پیجی به آدرس estakhrifamily در این شبکه اجتماعی دارد که در آن عکس هایی از همسر و دخترانش را منتشر می کند. گفتنی است که در این پیج بود که اولین بار عکس خودش را در کنار شاهرخ استخری و پناه و نبات منتشر کرد.


فیلم شناسی شاهرخ استخری

فیلم های سینمایی شاهرخ استخری

بازی شاهرخ استخری در فیلم ویدئویی آن آواز غمناک به کارگردانی آرش سنجابی در سال ۱۳۹۴

بازی شاهرخ استخری در فیلم سینمایی دوربین به کارگردانی محسن توکلی در سال ۱۳۹۳

بازی شاهرخ استخری در فیلم ویدئویی تعطیلات به کارگردانی سپهر محمدی در سال ۱۳۹۳

بازی شاهرخ استخری در فیلم سینمایی تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی در سال ۱۳۹۲

بازی شاهرخ استخری در فیلم سینمایی کبربت سوخته به کارگردانی کاظم معصومی در سال ۱۳۹۱

بازی شاهرخ استخری در تله فیلم سوگند به کارگردانی فرید شکرابی در سال ۱۳۹۱

بازی شاهرخ استخری در فیلم سینمایی پس کوچه های شمرون به کارگردانی کامران قدکچیان در سال ۱۳۹۰

بازی شاهرخ استخری در فیلم ویدئویی برگشت ناپذیر به کارگردانی امیر احمد انصاری در سال ۱۳۹۰

بازی شاهرخ استخری در فیلم سینمایی ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان در سال ۱۳۹۰

بازی شاهرخ استخری در فیلم ویدئویی یک دو سه به کارگردانی محمد خراط زاده در سال ۱۳۹۰

بازی شاهرخ استخری در فیلم سینمایی چک به کارگردانی کاظم راست گفتار در سال ۱۳۹۰

بازی شاهرخ استخری در فیلم ویدئویی تلخون به کارگردانی علیرضا امینی در سال ۱۳۸۶

بازی شاهرخ استخری در فیلم ویدئویی شریک به کارگردانی امیر احمد انصاری در سال ۱۳۸۷

بازی شاهرخ استخری در فیلم ویدئویی یک شب همینطوری کنارم باش به کارگردانی علی همراز در سال ۱۳۸۴

فیلم شناسی شاهرخ استخری

سریال های تلویزیونی شاهرخ استخری

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی پریدخت به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۸۶

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی مثل هیچ کس به کارگردانی عبدالحسین برزیده در سال ۱۳۸۷

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی ماه عسل به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۱۳۸۷

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۸

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۹

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی پرانتز باز (اپیزود یک بقچه توهم) به کارگردانی کیومرث پور احمد در سال ۱۳۸۹

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی آمین به کارگردانی بهرنگ توفیقی و منوچهر هادی در سال ۱۳۹۳

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی در سال ۱۳۹۵

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی پرواز در ارتفاع صفر به کارگردانی عبدالحسین برزیده در سال ۱۳۹۶

بازی شاهرخ استخری در سریال تلویزیونی دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷

شاهرخ استخری و پناه استخری

شاهرخ استخری و نبات استخری