آشنایی با صبا راد و زهرا خاتمی راد مجریان مستعفی از تلویزیون+ بیوگرافی

آشنایی با صبا راد و زهرا خاتمی راد مجریان مستعفی از تلویزیون+ بیوگرافی


منبع: کولاک

626

1398/10/22

12:50


در این مطلب بیوگرافی صبا راد و زهرا خاتمی راد دو مجری که با تلویزیون قطع همکاری کردند را می خوانید. صبا راد، مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم» روز شنبه ۲۱ دی ماه در پستی اینستاگرامی از قطع همکاری خود با صدا و سیما خبر داد.

بیوگرافی صبا راد و زهرا خاتمی راد

بیوگرافی صبا راد و زهرا خاتمی راد

این مجری در پست اینستاگرامی خود نوشت: «این روزها می‌خواهیم دلمان گرم شود نه سرمان … ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌وقفه شما مردم عزیز در تمام سال‌های فعالیتم، از این طریق اعلام می‌کنم پس از ۲۱ سال کار در رادیو و تلویزیون، قادر به ادامه فعالیت در رسانه نیستم. دیگر نمی‌توانم …»

صبا راد، همکاری‌اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در دو سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌التصویری اش به گوش می‌رسید. همچنین زهرا خاتمی راد دیگر مجری سیما نیز با انتشار پستی در اینستاگرام از قطع همکاری خود با صداوسیما خبرداد.

این استعفاها به دنبال افشای نقش پدافند ایران در ساقط کردن هواپیمای مسافربری اوکراینی و چند روز دروغ پردازی در رسانه های رسمی و صداوسیما صورت گرفت.

زندگینامه و بیوگرافی صبا راد و زهرا خاتمی راد

زندگینامه و بیوگرافی صبا راد و زهرا خاتمی راد

عکس و بیوگرافی صبا راد و زهرا خاتمی راد

عکس و بیوگرافی صبا راد و زهرا خاتمی راد

بیوگرافی صبا راد

صبا راد (فاطمه راد) در ۳۰ آبان ماه سال ۱۳۵۹ به دنیا آمد. او از سال ۷۵ گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

راد  همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است. او از سال ۷۵ گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود ۱۰۰ برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

همسر اول صبا راد مرتضی علی آبادی؛ بازیگر و مجری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال بود. بعد از چند سال این دو از هم جدا شده و صبا راد با مانی رهنما خواننده ازدواج کرد. راد در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت. همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

بیوگرافی زهرا خاتمی راد

زهرا خاتمی راد ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۶۰ در شهر آخن آلمان به دنیا آمد. وی همسر محمد بلخاری است. خاتمی راد مدرک مهندسی کشاورزی از دانشگاه تهران دارد و همچنین فارغ التحصیل رشته ادبیات آلمانی از دانشگاه شهید بهشتی است. به گفته خودش روزگاری که در سنین کودکی و چهار، پنج سالگی به سر می برد و پدرش در بخش صدای رادیو ایران گوینده اخبار آلمانی بود، یک روز به استدیو خبر می رود و آنچنان عاشق جو آنجا می شود که آرزو می کند روزی در صدا و سیما مشغول به کار شود. دیری نمی پاید که در سال ۸۴ به طور جدی وارد عرصه مجری گری می شود و کمتر زمانی پیش می آید که زهرا از آنتن صدا و سیما دور باشد.

مجری جوان که در سن ۲۲ سالگی تجربه مادر شدن را دارد آن چنان با فرزندش مانی اخت شده است که معتقد است در کنار مانی بزرگ شده و رشد کرده و چیزهای زیادی یاد گرفته است که گاهی سبب شده است نگاهش به زندگی تغییر کند. از جمله برنامه هایی که خاتم راد در آنها مجری بوده عبارتند از:

دخترانه – شبکه یک، تصویر زندگی – شبکه دو، دانستنیها، رموز موفقیت، تازه ها – شبکه یک، هفت سین – شبکه یک، شبکه یک شبکه هر ایرانی – شبکه یک، سیمای خانواده – شبکه یک، کلید – شبکه جام جم، خانه مهر – شبکه جام جم، شهرآورد – شبکه یک

زهرا خاتمی راد و همسرش

زهرا خاتمی راد و همسرش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو