معرفی مطب دندان پزشکی دکتر نادری

معرفی مطب دندان پزشکی دکتر نادری


منبع: زیبامون

515

1398/10/22

14:06


با زیبامون همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین مراکز مراقبت از دندان ها در سطح کشور اشنا کنیم.

معرفی مطب دندان پزشکی دکتر نادری

سلامت و زیبایی دندان ها یکی از مسائلی است که از اهمیت به شدت بالایی برخوردار است. امروزه کلینیک‌ها و مراکز مخصوصی که خدمات مراقبت و درمان دندان ها را انجام می دهند، یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمدترین مراکز هستند زیرا که دندان ها نقش بزرگی در زیبایی و سلامت ما ایفا میکند و مراقبت از آنها حیاتی است.

در این بخش از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با مطب دندانپزشکی دکتر رضا نادری آشنا کرده تا در صورت نیاز به مراقبت از دندان هایتان بتوانید به یک محل مطمئن برای این کار مراجعه کنید

معرفی کلی مطب دندان پزشکی دکتر نادری

مطب دندان پزشکی دکتر نادری

مطب دندانپزشکی دکتر رضا نادری یکی از مراکز خدمت رسانی و مراقبت از دندان است که دارای محیطی به شدت مدرن و پیشرفته و امروزی می باشد که در دو شعبه واقع در تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 در مطب دندانپزشکی دکتر نادری شما می توانید مطمئن باشید که برای رسیدگی به دندان های تان از بهترین مواد و متریال از معتبرترین برندهای آمریکایی و اروپایی استفاده شده و تمام تیم پزشکی مجرب و متخصص هستند و همچنین تمام مطب کاملاً بهداشتی و مناسب برای رسیدگی به دندان های شماست.

در مطب دندانپزشکی دکتر نادری شما می توانید انواع خدمات درمانی و زیبایی را برای دندان های خود دریافت کرده و همچنین با یک دکتر باتجربه در زمینه سلامت دندان های خود مشورت کنید. در ادامه برای شما لیستی از تمام خدماتی که در این مطلب ارائه می‌شود آماده کرده ایم .

طراحی کامپیوتری smile design مطابق سلیقه بیمار ، در مطب دکتر نادری

مطب دندان پزشکی دکتر نادری

شما اغلب میشنوید مردم میگویند افراد مشهور دارای لبخندی زیبا هستند که البته این همان لمینت کردن دندان است که در دندانپزشکی زیبایی به لبخند هالیوودی شهرت دارد. اولین قدم برای رسیدن به این لبخند زیبا انتخاب یک دندان پزشک مناسب است.

یکی از خدماتی که شما می توانید در مطب دندانپزشکی دکتر نادری از آن بهره مند شوید، طراحی لبخند است. طراحی لبخند شامل مجموعه ای از درمان هاست که روی دندان ها و لثه ها صورت می گیرد تا باعث شود شما لبخند زیباتر و جذاب تری داشته باشید.  انواع مختلف طراحی‌ لبخند هالییودی، شامل لمینت های سرامیکی ,ونیرهای کامپوزیتی و بلیچینگ یا همان پروسه سفید کردن دندان است.

مطب دندان پزشکی دکتر نادری

شما میتوانید با بهره‌گیری از روکش های سرامیکی برای دندان هایی که به شدت تخریب شدند و یا ایمپلنت، دندان های از دست رفته تان را جایگزین کنید. با کمک طراحی لبخند دیجیتال که شامل یک نرم افزار مخصوص است دندانپزشک متخصص طراحی فرم و طرح لبخند را انجام داده و قبل از عمل به بیمار نشان می‌دهد تا بیمار بتواند نظر خود را راجع به آن بگوید و پروسه با سلیقه و نظر بیمار جلو برود. میتوانید با مراجعه به اینستاگرام مطب با چشمان خود میزان رضایت مراجعه کنندگان را مشاهده کنید.

کاشت ایمپلنت 

مطب دندان پزشکی دکتر نادری

اگر شما از کسانی هستید که در حادثه و یا به دلایل متفاوتی دندانهای خود را از دست داده اند.حالا می توانید با استفاده از ایمپلنت دندان یک جایگزین مناسب برای دندان های از دست رفته خود پیدا کنید. ایمپلنت دندان که از جنس تیتانیوم است دست به صورت میله باریکی است که درون استخوان فک قرار می گیرد و روی آن دندان مصنوعی جا گذاشته می شود.

در مطب دندانپزشکی دکتر نادری این عمل با دقت بالا و با جدید جدیدترین دستگاه های جراحی همراه با گذاشتن پروتزهای ثابت و متحرک انجام می شود و شما می توانید از لذت داشتن دندان هایی سالم دوباره بهره مند شوید. از استخوان تکیه گاه دندانها محافظت میشود.

 اگر فضای دندان از دست رفته ی شما خالی بماند و به موقع برای آن یک جایگزین مناسب قرار ندهید به مرور زمان دچار مشکلاتی همچون تحلیل و کاهش استخوان فک میشوید.در واقع هنگامی که دیگر استخوان از سمت دندان طبیعی حمایت نمیشود، تخریب شده و سفتی و استقامت خود را از دست میدهد. ایمپلنت دندانی تنها جایگزین دندان طبیعی است که از استخوان محافظت کرده و تولید استخوان طبیعی را تحریک میکند و مانع تحلیل آن میشود.

 

خدمات زیبایی دندان در مطب دندان پزشکی دکتر نادری

مطب دندان پزشکی دکتر نادری

بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان ها

 در این درمان به کمک پزشک متخصص رنگدانه هایی که باعث شده اند رنگ دندان های شما تغییر کند و یا دندانهایی که به خاطر ژنتیک بدرنگ هستند را شما می توانید زیبا و سفید کنید. در مطب دندانپزشکی دکتر نادری عمل بلیچینگ دندان با بهترین مواد سفید کننده توسط یک دکتر مجرب و متخصص انجام شده و شما میتوانید پس از مراجعه به این مطب لذت دوباره داشتن دندان هایی سفید و زیبا و لبخندی جادویی را مزه کنید.

مطب دندان پزشکی دکتر نادری

از دیگر خدماتی که برای سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی دکتر نادری  ارائه می شود عمل کامپوزیت دندان است که یکی از روش های جدید و پر طرفدار برای درمان و زیبایی لبخند به شمار می آید. در واقع در این روش یک ماده مخصوص که به صورت خمیر است بر روی دندان قرار گرفته و باعث می شود دندان جلوه زیباتری داشته باشد.

در مطب دندانپزشکی دکتر نادری شما می توانید برای ترمیم دندان های شکسته شده و خالی و همچنین برای برطرف کردن لکه های روی دندان و مرتب کردن دندان های تان و رسیدن به زیبایی مورد نظرتان از روش کامپوزیت دندان استفاده کرده و لبخند زیبایی را به خودتان هدیه کنید.

در کنار این موارد شما می توانید از روش لمینت‌ دندان نیز بهره ببرید و انتخاب روش مورد نظر کاملا به شما بستگی دارد.

مطب دندان پزشکی دکتر نادری

تراشیدن دندان یکی دیگر از خدماتی است که در مطب دندانپزشکی دکتر نادری  می‌توانید از آن بهره‌مند شوید این عمل کاملا به صورت دیجیتال انجام می گیرد و در آن با برش و حذف یک لایه نازک از مینای دندان دندان شما برای ارتودنسی یا لمینت و روکش آماده می شود.

کامپوزیت دندان در مطب دندان پزشکی دکتر نادری

اگر پروتزهای دندان، کامل و برای تمام دندانهای شما ساخته شوند و حالت دندان مصنوعی را داشته باشند به آنها پروتزهای متحرک گفته می‌شود. این روش برای کسانی که تمام دندانهای خود را از دست دادند و یا در تمام دندان های خود مشکل دارند گزینه مناسبی است. شما می‌توانید این پروتزها یا در واقع دندان مصنوعی را از دهان خود خارج کنید اما اگر پروتز دندانی فقط مخصوص یک دندان خاص باشد و به صورت یک دندان جدید در دهان کاشته شود به این مورد پروتز دندان ثابت می گویند.

 

همچنین مطب دندان پزشکی دکتر نادری مجهز به دستگاه دندانپزشکی کدکم است که به کمک آن طراحی پروتز دندانی ای که با کمک نرم افزار های مخصوص برای بهبود و ترمیم های دندانی استفاده می شود؛ ممکن می گردد.

در این روش بعد از اینکه دندانپزشک دندان های فاسد یا شکسته شما را ترمیم نمود. از دندان و اطراف آن اسکن گرفته و این تصویر را به کامپیوتر منتقل میکند سپس با کمک نرم‌افزار نواحی جا افتاده را برای تهیه ترمیم مجازی جایگزین می نماید . سپس اطلاعات به دستگاه منتقل شده و از یک بلوک جامد سرامیکی یک دندان کامپوزیتی تراشیده می شود و پس از طراحی آن و شکل گرفتن دندان کامپوزیتی، دندان ترمیمی در دهان بیمار تنظیم شده و در محل جا گرفته می شود. با این روش بیمار می تواند از یک دندان مخصوص که با توجه به شرایط دهان و لثه هایش طراحی شده استفاده کند و جای خالی دندان قبلی خود را به بهترین شکل پر کند.

 

ارتودنسی دندان در مطب دندان پزشکی دکتر نادری

 اگر شما از افرادی هستید که به صورت ژنتیکی دندان های نامرتب دارند و یا دندان هایشان در محل مناسب رشد نکرده و از این امر دارند رنج می برند، می توانید با مراجعه به کلینیک دندان پزشکی دکتر نادری و بهره گیری از خدمات بی نظیر این مطب برای ارتودنسی و مرتب سازی دندان ها این مشکل را یکبار برای همیشه برطرف کنید. این خدمات با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در این مطب ارائه شده و نظیر آن را نمی توانید جای دیگری پیدا کنید.

همچنین عمل ارتودنسی در این مطب با اقساط 12 ماهه ارائه می‌شود که می تواند به مراجعه کنندگان کمک بی‌نظیری در این زمینه باشد.

 

خدمات دندان پزشکی عمومی در مطب دکتر نادری

مطب دندان پزشکی دکتر نادری

شما در این مطب می توانید علاوه بر رسیدگی به دندان های خود و زیباتر کردن آنها  از خدمات عمومی ای که در هر دندانپزشکی ارائه می شود نیز بهره مند شوید. در مطب دندانپزشکی دکتر نادری شما متوانید از خدمات ترمیم دندان، جرم گیری، کشیدن دندان، جراحی دندان ها و کشیدن دندان عقل نیز بهره ببرید و به سلامت دندان های خود رسیدگی کنید. در این مطب با کمک یک دکتر متخصص و با تجربه دندان های شما معاینه می شود مشکلات آنها بررسی شده و روند درمان با مشورت و رضایت شما پیگیری می شود.

 متوجه هستید که برای این که دندان هایتان را به بهترین شکل ممکن درمان شده و مشکلات دهان و لثه تان برطرف شود نیازمند بهره گیری از خدمات یک متخصص مجرب هستید و مطب دندانپزشکی دکتر نادری قادر است تمام این خدمات را با بهترین شکل خود به شما ارائه دهد.

عصب کشی دندان ها در مطب دندان پزشکی دکتر نادری

 اگر دندان های شما در برابر مواد قندی و اسیدی و یا باکتری ها قرار بگیرد رو به سوی پوسیدگی میبرد و پوسیدگی اگر در سطح مینای دندان که بافت بسیار سخت و بدون حس و سطحی ترین لایه باشد، علامتی جز تغییر رنگ ندارد و از درد هم خبری نیست. ولی اگر پوسیدگی دندان شما به سمت عاج دندان که بافت زنده و دارای حس های عصبی است پیش برود هنگام جویدن غذا و یا نصف هنگام خوردن شیرینی شما ممکن است اذیت شده و احساس درد کنید.

هنگام بروز اینگونه درد ها شما می توانید با مراجعه به دندانپزشک و با ترمیم دندان مشکل خود را برطرف کنید. اما اگر به وضعیت دندان رسیدگی نکنید پوسیدگی به سمت پالپ دندان پیشرفت کرده و با ایجاد التهاب در بافت عروقی و عصبی کم کم مشکل دندان شما جدی می‌شود و در این حالت نیاز به عصب کشی دارید.

عملیات عصب کشی یک عملیات به شدت تخصصی است که باید توسط یک پزشک مجرب انجام شود و برای انجام آن باید چندین جلسه به مطب دکتر مراجعه کنید. شما نیاز دارید برای این عمل و بازیابی دندان هایتان یک پزشک جراح متخصص در زمینه دندانپزشکی داشته باشید و اگر مردد هستید که به کجا مراجعه کنید باید به شما بگوییم که در مطب دندانپزشکی دکتر نادری خدمات عصب کشی نیز ارائه می شود.

راه های ارتباطی با کلینیک و مطب دندان پزشکی دکتر نادری

شما می توانید برای دریافت مشاوره و انجام تمام جراحی ها و عمل های روی دندانی که در بالا به توضیح برخی از آن ها پرداختیم به مطب دندان پزشکی دکتر نادری در دو شعبه واقع در تهران و کرج به ادرس های زیر مراجعه نمایید.

مطب ۱: آیت الله کاشانی، بین وفاآذر و عقیل، روبروی اداره برق، ساختمان ساروین، پلاک ۳۴۸، طبقه ۵، واحد ۱۷ 
تلفن: ۴۴۰۴۱۲۶۶ - ۴۴۰۴۱۲۷۰ 
ساعت حضور در مطب تهران: یکشنبه ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ و چهاشنبه ۹ الی ۱۳ 
مطب ۲: کرج، فاز ۴ مهرشهر، بلوار شهید رزهبان، نبش ۴۰۲ غربی، ساختمان پارسا ۴، طبقه ۲ 
تلفن: ۰۹۱۲۳۹۵۵۹۲۸ - ۰۲۶۳۳۵۳۲۸۶۴ - ۰۲۶۳۳۵۰۴۶۶۴ 
ساعت حضور در مطب کرج: شنبه، دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ و چهارشنبه ۱۶ الی ۲۰

همچنین میتوانید برای اشنایی بیشتر با روند کار مطب و میزان رضایت مراجعه کنندگان به اینستاگرام مطب به ادرس dr_rezanaderii نیز مراجعه کنید.
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو