دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۰ برای خانه های امروزی و شیک

دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۰ برای خانه های امروزی و شیک


منبع: دکوراسیون

481

1398/10/22

17:33


دکوراسیون پذیرایی 2020

پذیرایی یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای محسوب می شود که طراحی داخلی آن از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و وسایلی که در دسترس دارید دیزاینی بی نظیر و جدید را در سال پذیرایی منزل تان ایجاد نمایید. در ادامه ایده هایی برای دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۰ را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۰

با شروع سال ۲۰۲۰ تغییرات زیادی در دیزاین داخلی قسمت های مختلف منزل ایجاد شده است و اگر شما تمایل دارید پذیرایی منزل تان نیز در سال جدید طراحی داخلی متفاوتی داشته باشد بهتر است از انواع دکوراسیون های پذیرایی ۲۰۲۰ الگوبرداری نمایید.

دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی

طراحی داخلی پذیرایی در سال ۲۰۲۰

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی بهتر است ابتدا سبک دکوراسیون مورد نظر خود را از بین سبک های کلاسیک و مدرن و امروزی انتخاب نمایید سپس با توجه به سبک دکوراسیون انتخابی تان اقدام به طراحی داخلی پذیرایی نمایید.

برای داشتن پذیرایی با فضایی بی نظیر باید ابتدا یک نقطه کانونی را در سالن پذیرایی انتخاب نمایید که این نقطه بهتر است زیبا و جذاب باشد تا بتوانید مبلمان و سایر وسایل مختلف را در اطراف آن به راحتی بچینید. شومینه و پرده از نقاط کانونی ایده آل در سالن های پذیرایی محسوب می شوند و علاوه بر این شما می توانید مبلمان را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید که در این صورت بهتر است جدا از ست مبلمان اصلی تان یک مبل دو یا سه نفره با طراحی و رنگی متفاوت و خاص را تهیه نمایید و آن را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید.

اجرای دکوراسیون داخلی

مبلمان یکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون پذیرایی محسوب می شوند بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ مبلمان و چیدمان آن ها در پذیرایی منزل تان حساسیت لازم را به خرج دهید. مبلمان رنگ روشن برای سالن های پذیرایی با فضای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و اگر فضای سالن پذیرایی منزل شما بزرگ است در انتخاب رنگ مبلمان محدودیت زیادی نخواهید داشت همچنین اگر تمایل دارید سال های زیادی از مبلمان منزل تان استفاده نمایید مبلمان با رنگ های خنثی نظیر بژ و نخودی و کرم می توانند برایتان انتخاب مناسبی باشند.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون زیبا و مدرن سالن پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی 2020

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون شیک پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی کلاسیک

طراحی داخلی پذیرایی

دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی

مبلمان سلطنتی و کلاسیک برای دکوراسیون پذیرایی سلطنتی و کلاسیک مناسب هستند و در سالن پذیرایی با سبک دکوراسیون مینیمال و مدرن می توانید از انواع مبلمان مدرن و اسپرت استفاده نمایید.

فرش یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در سالن پذیرایی است. توجه داشته باشید که فرش پذیرایی نباید به اندازه ای باشد که همه سطح کفپوش پذیرایی را بپوشاند بنابراین بهتر است در سالن های پذیرایی کوچک از فرشی استفاده نمایید که فاصله آن از هر طرف با دیوارها ۱۳ سانت باشد و در سالن های پذیرایی بزرگ نیز بهتر است از فرشی استفاده نمایید که فاصله آن از هر طرف با دیوارها ۴۵ سانت باشد.

اگر تمایل دارید در سالن پذیرایی از فرش های گرد و کوچک استفاده نمایید بهتر است فرش را به گونه ای پهن نمایید که مبلمان روی آن قرار بگیرد.

اگر سالن پذیرایی منزل تان دارای پنجره ها است می توانید به کمک پرده های کلاسیک یا سلطنتی پنجره ها را بپوشانید و پرده را عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که برای جذابیت بیشتر دکوراسیون سالن پذیرایی بهتر است طرح و رنگ پرده با طرح و رنگ سایر وسایل موجود در پذیرایی مطابقت و همخوانی داشته باشد.

برای تزیین سالن پذیرایی ۲۰۲۰ می توانید از مجمسه و تابلوهای دیواری و وسایل عتیقه و … استفاده نمایید همچنین بهتر است برای ایجاد فضایی مطبوع در پذیرایی از گل ها و گیاهان شاداب و سرسبز استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون خاص پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی سلطنتی

دیزاین پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی 2020

دکوراسیون پذیرایی مدرن

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دیزاین پذیرایی

دکوراسیون زیبا و خاص پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی 2020

طراحی نوپردازی سالن پذیرایی ۲۰۲۰

یکی از مهم ترین اهداف دکوراسیون پذیرایی ایجاد فضایی آرام و صمیمی برای مهمان ها و اعضای خانواده است از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نورپردازی پذیرایی حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

برای طراحی نورپردازی سالن پذیرایی بهتر است از ترکیب نور های زرد و سفید استفاده نمایید همچنین می توانید برای ایجاد نورپردازی مناسب در فضای پذیرایی علاوه بر لوسترهای مدرن و کلاسیک از چراغ های آویز و آباژورهای ایستاده یا رومیزی و چراغ های دیوارکوب استفاده نمایید. چراغ های ریلی و نور مخفی نیز می توانند فضایی متفاوت را در پذیرایی منزل شما ایجاد نمایند از این رو بهتر است برای تاکید روی عناصر دکوراتیو و کناف سقف و دیوار در اطراف آن ها از این نوع نورپردازی ها استفاده نمایید.

دیزاین داخلی سالن پذیرایی

نورپردازی پذیرایی بزرگ

طراحی نورپردازی سالن پذیرایی

دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی

طراحی داخلی سالن پذیرایی

دکوراسیون داخلی پذیرایی

طراحی داخلی پذیرایی

طراحی داخلی پذیرایی

طراحی داخلی پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی خاکستری

نورپردازی پذیرایی

نورپردازی سالن پذیرایی

در این مطلب روش هایی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۰ را به شما عزیزان معرفی کردیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضایی بی نظیر را در سالن پذیرایی منزل تان ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو