خانم بازیگر: نمی‌دانستم آزار جنسی یعنی چه!

منبع: ایران آرت

111

1398/10/22

21:32


مارگو رابی می‌گوید معنای حقیقی آزار جنسی را تا پیش از خواندن فیلمنامه "بمب خبری" درک نکرده است.

ایران آرت: مارگو رابی، بازیگر نامزد اسکار در فیلم "بمب خبری" (Bombshell) به کارگردانی "جی روچ" در کنار "نیکل کیدمن" و "شارلیز ترون" ایفای نقش می‌کند. این فیلم داستانی برگرفته از آزارهای جنسی به زنان در محیط کاری شبکه‌ی فاکس نیوز روایت کرده است. اما علی‌رغم اینکه جنبش ضد-آزار جنسی "می‌تو" در سال ۲۰۱۷ شکل گرفت، رابی می‌گوید معنای حقیقی آزار جنسی را تا پیش از خواندن فیلمنامه‌ی "بمب خبری" درک نکرده.

این بازیگر استرالیایی در مصاحبه با "هرالد سان" می‌گوید: "وقتی فیلمنامه را برای اولین بار می‌خواندم، یکی از جملاتی که مرا شگفت‌زده کرد این بود که آزار جنسی شامل هرگونه تجاوز جنسی می‌شود. نمی‌دانستم آزار جنسی یعنی چه."

رابی ۲۹ ساله تصور می‌کرده است که در آزار جنسی "تماس فیزیکی" لازم است تا غیرقانونی یا نادرست شمرده شود. او اعتراف می‌کند که این کشف او را به شدت‌ شگفت‌زده کرده است.

به گزارش 30نما، "بمب خبری" روایت می‌کند که چگونه "راجر ایلز" مدیر شبکه‌ی فاکس نیوز به چندین مورد آزار جنسی متهم می‌شود و زنان از چه طریقی این مرد بدنام را سرنگون می‌کنند. "شارلیز ترون" در این فیلم نقش "مگان کلی" گوینده‌ی خبر فاکس نیوز را ایفا کرده و "نیکل کیدمن" در نقش "گرچن کارلسون" ظاهر شده است. اما رابی نقش یک شخصیت خیالی به نام "کایلا پاسپیسیل" را بازی می‌کند. ایلز پیش از استعفا، مدیر عامل شبکه‌های فاکس بود.

منتقدین از بازی ترون در نقش کلی ستایش کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که دوشنبه او نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن شود. رابی به تازگی نامزد دریافت جایزه‌ی بفتای بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده، اما در همین بخش برای بازی در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" هم نامزد بفتا است.

دیگر ستارگان "بمب خبری" شامل "جان لیتگو"، "کیت مک‌کینان"، "کانی بریتون"، "مارک دوپلاس"، "راب دلنی"، "مالکم مک‌دوول" و "الیسون جنی" می‌شوند. این فیلم اواسط دسامبر در آمریکا روی پرده رفته و تاکنون ۲۶.۸ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۲۸.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو