با امضای قرارداد صداپیشگی با دیزنی؛
                    «مگان مارکل» قدم بعدی برای جدایی از خانواده سلطنتی بریتانیا را برداشت

با امضای قرارداد صداپیشگی با دیزنی؛ «مگان مارکل» قدم بعدی برای جدایی از خانواده سلطنتی بریتانیا را برداشت


منبع: سینما پرس

154

1398/10/22

23:49


سینماپرس: دوشس ساسِکس برای کمک مالی به پروژه نجات «فیلم‌های بدون مرز» طی قراردادی با کمپانی دیزنی همکاری می‌کند.

مگان مارکل

سینماپرس: دوشس ساسِکس برای کمک مالی به پروژه نجات «فیلم‌های بدون مرز» طی قراردادی با کمپانی دیزنی همکاری می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر،  مگان مارکل در ازای کمک مالی به یک موسسه خیریه حیات وحش با دیزنی قرارداد امضا کرده است.

روزنامه بریتانیایی «تایمز» گزارش داد که مارکل در ازای یک کمک خیریه برای حفاظت از فیل‌ها تحت عنوان برنامه «فیل‌های بدون مرز» برای یک پروژه نامشخص دیزنی صداپیشگی انجام می‌دهد.

این قرارداد پس از آن صورت می‌گیرد که «پرنس هری» و همسرش «مگان مارکل» اعلام کرده بودند که قصد دارند از عضویت در خانواده سلطنتی بریتانیا بیرون بیایند و یک زندگی عادی داشته باشند.

خانواده سلطنتی به اعلامیه این زوج از طریق حساب رسمی توییتر و وب سایت خود با این جمله پاسخ دادند: «بحث و گفتگو با دوک و دوشس ساسِکس در مرحله اولیه است. ما تمایل آن‌ها به رویکرد متفاوت را درک می‌کنیم، اما این‌ها موضوعات پیچیده‌ای هستند که رسیدگی به آن‌ها زمان می‌برد.»

آخرین ارتباط کاری این زوج با کمپانی دیزنی به ماه جولای و حضور در اکران اولیه اروپایی فیلم سینمایی انیمیشن «شیرشاه» بازمی‌گردد.

این نمایش برتر در حمایت از سازمان پارک‌های حیات وحش آفریقایی برگزار شد که شاهزاده هری از آن حمایت می‌کند.

شاهزاده هری نوه ملکه بریتانیا و همسر «مگان مارکل» با خبر جدایی خود از خانواده سلطنتی و استعفا از انجام وظایف پادشاهی، خانواده سلطنتی را به لرزه انداختند. این در حالیست که ظاهرا ملکه الیزابت دوم نیز از این موضوع بی‌خبر بوده است.

این زوج در بیانیه‌ای غافلگیر کننده اعلام کردند که قصد دارند زمان زندگی خود را بین بریتانیا و آمریکای شمالی تقسیم کرده و روابط گسترده خود با مطبوعات را حذف کنند.

به گزارش «بی‌بی‌سی» فضای کاخ از چنین تصمیمی «ناامید» و تا حدی «آسیب‌دیده» توصیف شد. روزنامه‌های روز پنجشنبه بریتانیا نیز  از «شکاف» بین اعضای خانواده سلطنتی و «دلخوری» ملکه نوشتند.  برخی از رسانه‌ها این تصمیم را با تصمیم پادشاه ادوارد هشتم مقایسه کردند. ادوارد هشتم در سال ۱۹۳۶ به دلیل ازدواج با یک زن مطلقه آمریکایی از پادشاهی بریتانیا کناره‌گیری کرد و از خانواده سلطنتی اخراج شد.

این تصمیم هری و مگان مارکل پس از یک سال آشفتگی در روابط آن‌ها با خانواده سلطنتی  و بزرگتر شدن شکاف هری و برادرش ویلیام اتخاذ شد. این زوج در بیانیه خود اعلام کردند: «ما قصد داریم از خانواده سلطنتی جدا شده، کار کنیم و استقلال مالی خود را به دست آوریم.»

علاوه بر این، سال‌هاست که بخش اعظمی از افکار عمومی بریتانیا به شدت به وجود سلسله پادشاهی و نماد زندگی اشرافی معترض بوده و هرساله اعتراض‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد و بیشترین نارضایتی خود را اینگونه ابراز می‌کنند که «ما نمی‌خواهیم مالیات پرداخت کنیم تا خرج اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی‌های منسوخ و بدون کارایی پادشاهی بریتانیا» شود.

*فارس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو