آکاایران: این چیزها شانس را به خانه تو می آورند!

آکاایران: چه خرافاتی باشی و چه به آن اعتقادی نداشته باشی، همیشه داشتن کمی شانس در زندگی و حتی در خانه ایده خوبی است. به جای آنکه همیشه مهره مار یا برگ شبدر چهارپر با خودت داشته باشی، این چیزها خانه تو را با شادی، سلامتی و شانس پر می کنند. در ادامه با "آکا" بخوان چه چیزهایی شانس را به خانه تو می آورند.

۱. گل های تازه!

گل های تازه نه تنها شادی را به خانه تو می آورند، بلکه افرادی که قوانین فنگ شویی را اجرا می کنند معتقدند گل های تازه شانس اهالی خانه را هم افزایش می دهد. پس برای خودت یک دسته گل تازه دلپذیر درست کن و مراقب خار ساقه گل ها باش.

۲. میوه!

حتماً از فواید تغذیه ای میوه ها مطلع هستی و می دانی چه گنج فوق العاده ای هستند. نکته جالب آنکه یک کاسه از مرکبات می تواند ثروت را جذب کند. به همین دلیل می توانی این میوه های خوشرنگ و خوش عطر را روی کابینت آشپزخانه گذاشته تا انرژی مثبت به خانه بیاوری.

این چیزها شانس را به خانه تو می آورند! این چیزها شانس را به خانه تو می آورند!

۳. فیل!

این حیوانات بزرگ و ملایم عاقل، وفادار و پایدار هستند که آنها را تبدیل به نماد شانس می کند. می توانی یک مجسمه کوچک فیل یا تصویر زیبایی از این حیوانات یا هر چیز دیگری که این حیوانات دلپذیر را به نمایش می کشد، در خانه بگذاری تا شانس خانواده ات بیشتر بشود!

۴. عود!

درست است که رایحه منتشر شده از عود می تواند فضای خانه را دل انگیز کند، اما برخی از افراد معتقدند دود می تواند حس و حال و انرژی منفی را از خانه دور کند. دفعه بعدی که روز خوبی نداشتی، یک عود با رایحه گرم روشن کن تا خودت را با شانس و هارمونی احاطه کنی.

این چیزها شانس را به خانه تو می آورند! این چیزها شانس را به خانه تو می آورند!

۵. در به رنگ قرمز!

اگر در ورودی خانه تو جنوبی است، طبق قوانین فنگ شویی، برای شانس بیشتر باید آن را به رنگ قرمز یا نارنجی دربیاوری. درهای روی به شمال باید آبی یا مشکی، درهای رو به غرب باید به رنگ طوسی یا سفید و درهای رو به شرق باید به رنگ قهوه ای یا سبز باشد!

"چگونه داخل ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟" را اینجا بخوانید.

.

منبع : yasaman.com