قاتل مدیر دانشگاه امام صادق (ع) دستگیر شد

منبع: ساتین

84

1398/10/23

12:44


سرهنگ آذین رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس گفت: حدود ساعت ۲۰ امشب افرادی که در همسایگی دانشگاه زندگی می‌کردند با مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰) تماس گرفته و وقوع قتلی را اعلام کردند

وی افزود: بعد از این تماس، تیم عملیات کلانتری در محل حاضر، تحقیقات آغاز و مشخص می‌شود که درگیری بین دو نفر از کارمندان این دانشگاه بوده است.

این مقام انتظامی گفت: طی یک عملیات پلیسی، متهم در خیابان خوردین دستگیر می‌شود و به قتل اقرار و علت قتل را هم اختلاف مالی و کاری عنوان می‌کند.

وی گفت: قاتل که فردی ۴۴ ساله است می‌گوید که من نگهبان دانشگاه امام صادق بودم و مقتول که فردی ۴۷ ساله است مدیر عمومی و مسئول تدارکات دانشگاه امام صادق (ع) بوده است که از مدت‌ها قبل با هم اختلاف مالی و کاری داشتیم.

سرهنگ آذین تصریح کرد: این متهم در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان می‌کند امشب هنگامی که مسئول تدارکات (مقتول) محل را ترک کرده و قصد رفتن به خانه را داشته است درگیری بین ما پیش می‌آید و با یک میلگرد به سر او ضربه وارد کردم که این ضربه موجب کشته شدن و جان باختن او می‌شود.

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در خاتمه افزود: با توجه به اقرار متهم، پرونده در اختیار مرجع قضائی برای رسیدگی بیشتر قرار گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو