پس انداز کردن برای آینده با این راهکارهای طلایی

پس انداز کردن برای آینده با این راهکارهای طلایی


منبع: نمناک

195

1398/10/23

16:01


پس انداز کردن نوعی آینده نگری و جزء برنامه های اقتصادی برای داشتن آینده ای روشن می باشد پس با راه های صحیح و موثر درآمد خود را پس انداز کنید.

10 راه موثر پس انداز کردن برای آینده

کسب درآمد کار راحت و خیلی لذت بخشی است، پولی که بدست می آوریم و برایش سخت کار کرده ایم، و هر ماه تمام آنرا خرج می کنیم، هرچیزی که می خواهیم می خریم و به آینده فکر نمی کنیم.

آینده، برای برخی افراد، خیلی دور است که فکر می کنیم لازم نیست که حتی در موردش فکر کنیم اما در واقع بهترین زمانی است که می توان درموردش فکر کرد. زمانی که بحث پول پیش می آید، ما به اندازه کافی کاری انجام نمی دهیم.

اکثریت مردم در کشورهای اروپایی از هیچ تا 5% درآمد خود را پس انداز می کنند، در حالی که پیشنهاد می شود که هر ماه 15% درامدتان را پس انداز کنید چرا؟ دلایل زیادی برای پس انداز وجود دارد که با اشاره به روش های آن در ادامه این بخش از نمناک مطرحشده است.

پس انداز

روش های پس انداز صحیح و موثر

اهداف پس انداز کردن برای آینده

بین امروز و درامد ماه بعدمان، خیلی اتفاق ها می تواند رخ دهد ممکن است شغلمان را از دست بدهیم، درامدمان افزایش یا کاهش پیدا کند، مریض شویم و دیگر قادر به کار کردن نشویم. استراتژی در مورد درآمدی که ما در حال حاضر برای ایجاد برنامه برای آینده می گذاریم، یکی از بهترین چیزهایی است که می توانیم با پولی که به دشواری به دست آوریم، انجام دهیم.

آینده فقط بازنشستگی نیست :آینده فردا است.

این کار اجازه می دهد تا از چرخه حقوق به حقوق شکسته شود و یا اجازه می دهد که خرید بزرگ انجام شود، مانند یک وسیله نقلیه، به تعطیلات رفتن و یا خرید خانه. زندگی حقوق به حقوق شگفت آور است، فقط مربوط به افراد کم درآمد نیست، بلکه مربوط به هر کسی است که قادر به تهیه یک بودجه و پس انداز نمی باشد و به دنبال آن قادر به تعیین اهداف پس انداز و رسیدن به آنها نیست.

پس انداز کردن پول

برای پس انداز هدف داشته باشید

پس انداز کردن برای بازنشستگی

صرف نظر از سن شما، اگر قصد دارید در هر زمانی به بازنشستگی برسید، مهم است که امروزتان را نجات دهید، پس انداز کنید و پس انداز کنید. بگذارید یکی دیگر از 10 فهرست برتر را بررسی کنیم، این یکی برای برنامه ریزی بازنشستگی است.

گزینه های بسیاری برای پس انداز در بازنشستگی و راه هایی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله برنامه پس انداز بازنشستگی کارفرمایان. بررسی نیازهایتان از طریق یک ماشین حساب بازنشستگی نیز مفید است ؛ هنگامی که شما متوجه اهمیت پس انداز و نقش آن در زندگیتان شدید، تعیین اهداف گام بعدی است.

بخشی از اهداف مالی تعیین شده این اطمینان را به شما می دهند که می توانید آنها را برآورده سازید برای مثال، می توانید از ماشین حساب پس انداز آنلاین استفاده کنید تا مطمئن شوید نیازهای شما با برنامه شما منطبق است.

پس انداز و بازنشستگی

برای بازنشستگی با برنامه ریزی پس انداز کنید

گام های خاص و موثر برای پس انداز کردن برای آینده

مسلما با آموزش و استفاده ازابزارها، اهداف واقع بینانه ای را برای پولتان تعیین می کنید.

1. اولین چیزی که باید انجام دهید این است که یک بودجه داشته باشید و به آن بچسبید:

این شامل واقعیتی در مورد وضعیت مالی خانوار شما و تعیین اعداد صادق و قابل دستیابی مربوط به هزینه های شما می شود تا بتوانید پس انداز کنید. گفتم که پس انداز می کنید و فکر کردن درباره پس انداز کافی نیست.

2. شما باید گردش پول خود را بدانید:

آن چه که است، چگونه کار می کند و گردش پولتان در خانواده شخصی چگونه به نظر می رسد. درآمد و هزینه های خود را بررسی کنید و ببینید که کدام عادت های خرجتان الکی است. در مورد تغییراتی که می توانید انجام دهید راسخ باشید، تا بتوانید پولی برای پس انداز داشته باشید.

3. اگر ازدواج کرده اید، ارتباطات و کار تیمی در مورد امور مالی خانواده بسیار مهم است:

برای نجات، هر دوی شما باید با هیجان، طبق روال برنامه ها و منابع خود پیش بروید بهترین طرح های ارائه شده بدون حضور همه خانواده، آشفتگی خواهد آورد.

پس انداز برای زوج ها

برای پس انداز با خانواده تان برنامه ریزی کنید

4. درک تفاوت بین نیازها و خواسته ها و شناسایی خودتان؛

قادر به گفتن نه باشید، هنگامی که چیزی با اهداف مالی شما در امروز و در آینده هماهنگ نیست در مقابلش ضعیف عمل نکنید.

5. با پس انداز پول به صورت خودکار، پول می رود و باقی می ماند:

اگر تا پایان ماه صبر کنید تا بعد پس اندازتان را انجام دهید، احتمال این خواهد بود که پس اندازی انجام ندهید. به صورت خودکار زمانی که حقوق می گیرید، پس اندازتان را انجام دهید اگر اهداف پس اندازی داشته باشید، می توانید پولی را که در هر حسابتان قرار داده اید به حساب دیگر وارد کنید، یا می توانید از چندین حساب پس انداز برای اهداف مختلفتان استفاده کنید. زمانی که پس انداز می کنید و رشد آن را می بینید، احتمال بیشتری وجود دارد که آن را مدام انجام دهید.

پس انداز برای آینده

با گرفتن حقوق پس اندازتان را انجام دهید

6. تمام چیزهایی که پرداخت می کنید را بررسی کنید:

شما پول بابت چه چیزهایی می پردازید که ممکن است نیازی به آنها نداشته باشید؟ آیا راهی برای پرداخت کمتر وجود دارد؟ گاهی اوقات حتی متوجه نیستیم که هر ماه هزینه چه چیزهایی را پرداخت می کنیم تا بتوانیم آنها را بررسی کنیم.

7. چه هزینه ها و اقلامی را می توانید به منظور افزایش اهداف پس اندازتان قطع کنید؟

نرخ بانکی 5 فرصت برای بودجه و کاهش هزینه هایتان را باعث می شود، از جمله انرژی و ماشین گاز، مواد غذایی، بانکی و اعتباری، مالیات و بیمه اتومبیل. همه این مناطق باید برای فرصت ها بررسی شوند.

8.به یاد داشته باشید که هدفتان هر چه که هست را از همین حالا شروع کنید:

چیزی همواره برای منابع شما رقابت می کند پس انداز در آینده باید در خط مقدم ذهن شما ، بدون توجه به هر چیز دیگری در اطرافتان صورت گیرد.

هدف از پس انداز

بهترین راه های پس انداز برای آینده

9. فرزندان خود را نیز در نظر بگیرید:

این فوق العاده مهم است که آنها را در مورد پس انداز و هزینه آموزش دهید ؛ آنها رفتارهای شما را آشکار می کنند و نقش خود را برای پول در زندگی شان می بینند.

برخی از درس های ضروری که در این مقاله خلاصه می شده عبارتند از:صبر کردن برای خرید چیزی که می خواهید، پس انداز، شناساندن راه های ویژه ای به کودکان برای پس انداز کردن مانند شیشه یا قلک، انتخاب گزینه های هوشمندانه و درک اینکه چه وقتی پول خرج شود، این نمی توان در جای دیگری صرف شود.

10. اهمیت پس انداز را می شناسید، اما از زندگیتان نیز لذت ببرید:

حرف آخر :

استراتژی های فوق به شما کمک می کنند که یک بودجه داشته باشید و برای اهدافتان پس انداز کنید، در حالی که برای انجام برخی از سرگرمی ها نیز بودجه داشته باشید به یاد داشته باشید، یک هدف بدون یک برنامه فقط یک آرزو است آن را بنویسید، زمان و فرصت را ایجاد کنید و آن را انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو