همه چیز درباره قلم سفید کننده دندان + معرفی بهترین مارک

همه چیز درباره قلم سفید کننده دندان + معرفی بهترین مارک


منبع: زیبامون

458

1398/10/23

19:13


این روزهای روش های خیلی زیادی برای سفید و درخشان شدن دندون ها وچود داره که استفاده از قلم سفید کننده دندان یکی از این روش هاست. در ادامه با مزایا و روش استفاده از قلم سفید کننده دندان بیشتر آشنا خواهید شد.

همه چیز درباره قلم سفید کننده دندان + معرفی بهترین مارک

هیچ چیزی نمیتونه به اندازه داشتن دندان های سفید و درخشان، زیبایی چهره شما رو تکمیل کنه و اگر در کنار تمام تلاشی که برای زیباتر شدن چهره خود انجام دادید، توجهی به تمیزی، سفیدی و درخشانی دندان ها نداشته باشید، زیبایی چهره شما آنطور که باید؛ دیده نمی شود و میشه گفت تلاش شما بی فایده بوده است!

در واقع لبخند شما، یکی از مهم ترین دارایی های شماست و باید برای افزایش زیبایی لبخند خود و حفظ سلامتی دندان ها، به طور مرتب از روش های پاکسازی موثر برای دندان ها استفاده کنید و سفید بودن دندان ها رو در اولیت زیبایی چهره خود قرار بدید.

خوشبختانه این روزها روش های متعددی برای سفید تر شدن دندان ها وجود داره. شما میتونید هم با استفاده از روش های خانگی برای سفید تر شدن دندان ها، به این خواسته خود برسید و هم میتونید با استفاده از روش های جدید در دندان پزشکی از جمله بلیچینگ دندان ها، سفیدی و درخشش فوق العاده ای رو برای دندان ها ایجاد نمایید.

 

لبخند زیبا

 

علاوه بر این روش دیگری هم برای سفیدتر شدن دندان ها وجود داره که این روش تقریبا جدیدتر و آسان تر بوده و در کنار قیمت مناسب آن، اثربخشی خوبی هم برای سفید شدن دندان ها به همراه داره. قلم سفید کننده دندان (Teeth Whitening Pen) ابزاری هست که به شما این امکان رو میده تا به سرعت سفیدی خیره کننده ای برای دندان های خود ایجاد نمایید.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید، روش استفاده از قلم سفید کننده دندان را یاد بگیرید، مزایا و معایب استفاده از این قلم رو بخونید و با بهترین برندهای قلم سفید کننده دندان آشنا بشید و بعد با اطمینان خاطر از این محصول برای سفید تر شدن دندانهای خود استفاده نمایید.

 

قلم سفید کننده دندان چیست؟

قلم سفید کننده دندان، درست شبیه به یک مداد یا خودکار هست و درون این قلم، ژل مخصوصی برای سفید کردن دندان ها تعبیه شده است. اندازه این قلم به گونه ای هست که میتونید به راحتی در کیف یا جیب خود قرار دهید. این قلم های سفید کننده دندان کوچک، قابلیت این رو دارند که لکه های باقی مونده روی هر سطح دندان رو از بین ببرند و کمک می کنند تا رنگ دندان ها بهبود پیدا کنه و بسیاری از قلم های سفید کننده دندان بلافاصله بعد از یک بار استفاده، نتایج قابل قبولی رو به وجود میارن.

 

قلم سفید کننده دندان

 

قلم سفید کننده دندان دارای چه ترکیبات و عناصری هست؟

پراکسید (Peroxide )، ماده فعال اصلی در اکثر محصولات سفید کننده بدون نسخه، از جمله قلم سفید کننده دندان هست. طبق اعلام انجمن دندانپزشکان آمریکا (ADA)، کاربامید پراکسید (carbamide peroxide) که در بسیاری از محصولات سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد، به پراکسید هیدروژن ( hydrogen peroxide ) و اوره تجزیه می شود و در نهایت این پراکسید هیدروژن هست که به عنوان یک عامل فعال، باعث سفید شدن دندان ها می شود.

یک محصول سفید کننده دندان، حاوی 10 درصد کربامید پراکسید (carbamide peroxide) و تقریبا 3.5 درصد هیدروژن پر اکسید هست. در این ترکیب، پراکسید تجزیه شده و باعث میشه تا اکسیژن به مینای دندان برسه و باعث روشن تر و سفید تر شدن دندان ها میشه.

از دیگر ترکیباتی که در قلم سفید کننده دندان مورد استفاده قرار میگیره میشه به موارد زیر اشاره کرد:

گلیسیرین (glycerin)

کربوپول (carbopol)

هیدروکسید سدیم (sodium hydroxide) 

مواد طعم دهنده

 

امروزه بسیاری از محصولات سفید کننده دندان در دسترس تمام افراد وجود داره و فقط براساس میزان و نوع مواد فعال، فرم و بسته بندی محصول و نحوه استفاده از آن متفاوت هستند و قلم سفید کننده دندان، یکی از این محصولات هست.

کلینیک دندانپزشکی آراد

 

مزایای استفاده از قلم سفید کننده دندان چیست؟

دندان ها نسبت به رنگ های موجود در مواد غذایی، میوه هایی مانند انواع توت، سس های قرمز و زرد، چای، قهوه، نوشابه های تیره، سیگار کشیدن و ... حساس بوده و ممکنه در اثر استفاده  طولانی از این موارد، تغییر رنگ خیلی زیادی رو دندان ها ایجاد بشه. قلم سفید کننده دندان این قابلیت رو داره که با این لکه های معمولی و روزمره مبارزه کرده و این لکه ها رو از روی دندان ها پاک کنه.

از اونجایی که این قلم ها دارای اندازه جیبی بوده و عملکرد مناسبی هم در از بین بردن لکه های دندان دارند، میشه گفت جز محصولات پرکاربرد و موثر برای سفید کردن دندان ها محسوب میشن. تاثیر قلم سفید کننده دندان بسیار سریع بوده و فقط چند ثانبه بعد از مصرف، اثربخشی خودش رو بر روی دندون ها نشون میده.

کلینک دندانپزشکی نکو

بنابراین از بهترین مزایای استفاده از قلم سفید کننده دندان میتوان به اثربخشی سریع آن، استفاده راحت برای همه افراد و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن ان اشاره کرد.

تنها نکته ای که باید در استفاده از قلم سفید کننده دندان بدانید این هست که حداقل تا یک ساعت بعد از استفاده از این قلم بر  دندان ها، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید، تا اثربخشی قلم سفید کننده دندان و روند سفید شدن دندان ها موثر تر و موندگار تر باشه.

 

قبل و بعد از سفید کردن دندان

 

معایب استفاده از قلم سفید کننده دندان چیست؟

تمام محصولاتی که برای افزایش زیبایی ساخته می شوند، در کنار تمام مزایایی که دارند، ممکن هست دارای معایبی هم باشند و لازمه قبل از استفاده از هر محصولی، هم از مزایای آن مطلع باشید و هم معایب ان را بدانید و بعد با توجه به اطلاعاتی که در دسترس دارید، تصمیم نهایی خودتون رو برای استفاده از اون محصول بگیرید.

از معایبی که برای قلم سفید کننده دندان وجود داره می تونیم به این موارد اشاره کنیم:

  • ژل موجود در قلم سفید کننده دندان به راحتی توسط بزاق دهان از بین میره و یا اینکه به لب ها مالیده میشه و خوب این موضوع ممکنه از نظر سلامتی مشکلاتی رو برای هر فرد ایجاد کنه.

 

  • گاهی اوقات ممکنه قلم سفید کننده دندان از برندهای نامعتبر و بی کیفیت خریداری بشه و بعد از استفاده نه تنهای سفیدی برای دندان ها ایجاد نکنه بلکه باعث ایجاد مشکلات جدی تر برای دهان و دندان ها شود.

 

  • ترکیبات استفاده شده در قلم سفید کننده دندان ممکنه باعث ایجاد سوزش و حساسیت در لثه ها بشه. علاوه بر این  ممکنه استفاده از قلم سفید کننده دندان، باعث ایجاد حساسیت دندانی و یا تحریک در بافت دهان بشه.

 

  • استفاده از این قلم سفید کننده در دوران بارداری و شیردهی ممنوع هست و حتما باید قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.

 

  • این محصول برای افرادی که دندان های روکش شده، کامپوزیتی و لمینت دارند،  انتخاب مناسبی نیست و لازمه قبل از استفاده حتما با دندانپزشک خود مشورت کنند.

 

روش استفاده از قلم سفید کننده دندان چگونه است؟

 

استفاده از قلم سفید کننده دندان

 

قلم سفید کننده دندان به گونه ای طراحی شده که استفاده از اون بسیار آسان بوده و بدون استفاده از ظرف و وسیله اضافی، کار سفید کردن دندان ها رو به طور موثر انجام میده. این قلم کمک میکنه تا لکه های دندانی بعد از دو روز استفاده، به طور کامل از روی دندانها از بین میره و کمک میکنه تا لبخندی زیباتر و درخشان تر داشته باشید.

برای استفاده از این قلم سفید کننده، ابتدا باید دندان هاتون رو به خوبی مسواک بزنید و این قلم رو بر روی دندان ها بکشید! این قلم سفید کننده دندان حاوی ژل مخصوصی هست که بعد از استفاده، یک لایه نازک از این ژل بر روی دندان ها قرار می گیره و باید این ژل تمام سطح دندان ها رو پوشش بده. 

این محصول برای اینکه اثر بخشی خیلی عالی بر روی دندان ها داشته باشه باید برای مدت زمان کوتاهی (15 تا 30 دقیقه) روی دندان ها بمونه. در طول این مدت باید سعی کنید تا لب ها و گونه کمترین تماس رو با دندان ها داشته باشند. بنابراین نباید بالافاصله بعد از استفاده از قلم سفید کننده، دندان های خود رو بشویید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر ذضا نادری

 

معرفی بهترین مارک قلم سفید کننده دندان

 

قلم سفید کننده دندان وایت اسمایل

 

WhiteSmile Teeth Whitening Pen

 

نام محصول: WhiteSmile Teeth Whitening Pen

وایت اسمایل یکی از برندهای مطرح آلمانی هست و در زمینه تولید محصولات سفید کننده دندان در دنیا حرف اول را می زند. محصولات این برند همگی مورد تایید و تضمین دندانپزشکان اروپا بوده و کیفیت خیلی بالایی هم دارند.

قلم سفید کننده وایت اسمایل در دو طعم نعنایی و توت فرنگی طراحی و تولید شده است. این محصول دارای خاصیت ضد حساسیت، ضد پوسیدگی و ضد باکتری بوده و از مینای دندان هم محافظت می کند. 

 

قلم سفید کننده دندان اسنو 

 

Snow Teeth Whitening Pen

 

نام محصول: Snow Teeth Whitening Pen

قلم سفید کننده دندان اسنو یکی دیگر از محصولات معتبر و تایید شده جهانی هست که تاثیر خیلی خوبی در افزایش درخشش و سفیدی دندان ها دارد. برای اینکه اثربخشی این محصول به طور کامل مشخص شود باید روزانه به مدت 10 دقیقه و حداقل سه هفته مورد استفاده قرار بگیره. برای اثربخشی بیشتر این قلم، در بسته بندی این، کیت LED هم وجود داره.

 

قلم سفید کننده دندان Colgate

 

Colgate Whitening Pen

 

نام محصول: Colgate Whitening Pen

این محصول میتونه دندان ها رو سه تا پنج درجه روشن تر کنه و نتیجه اون ظرف مدت یک روز قابل مشاهده خواهد بود. برای اثربخشی بهتر لازمه که دوبار در روز و به مدت 3 هفته از این محصول استفاده نمایید. این قلم سفید کننده با یک مسواک مخصوص در یک بسته بندی قرار دارند و استفاده از اون برای تمام افر ادی که به سلامت و زیبایی دندان ها خود اهمیت می دهند، توصیه می شود.

 

قلم سفید کننده دندان Go Smile

 

Go Smile Teeth Whitening Pen

 

نام محصول: Go Smile Teeth Whitening Pen

Go Smile یکی از کمپانی هایی هست که بر روی طراحی و تولید محصولات سفید کننده دندان متمرکز هست و اگر به فکر سفیدی و درخشش دندان هایتان باشید، احتمالا نام این برند رو بارها شنیده اید. قلم سفید کننده دندان از این برند یکی از محصولاتی هست که اثربخشی خیلی سریع بر روی دندان ها داره و به دلیل تکنولوژی که در ساخت اون استفاده شده، شما میتونید خیلی سریع و فوری نتیجه اون رو بر روی دندان های خود ببینید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو