کیارا فرانی کیست؟ آشنایی با بلاگر معروف ایتالیایی

کیارا فرانی کیست؟ آشنایی با بلاگر معروف ایتالیایی


منبع: زیبامون

695

1398/10/24

13:36


در این بخش از زیبامون شما رو با زندگی شخصی و حرفه ای کیارا فرانی (کیارا فرانگی) آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کیارا فرانی کیست؟ آشنایی با بلاگر معروف ایتالیایی

دنیای پیشرفته و مدرن امروزی این امکان رو ایجاد کرده تا در هر نقظه از این کره خاکی که باشید، بتونید با افراد موفق، سرشناس و معروفی که در حوزه فعالیت خودشون درخشان و موفق بوده اند آشنا بشید. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار در همه جای جهان هست و این فرصت رو برای همه افراد ایجاد کرده تا بتونن از این طریق، هم ارتباط نزدیکی با اطرافیان خودشون داشته باشند و هم به عنوان اینفلوئنسر فعالیت کنند.

در واقع اینفلوئنسر یا بلاگر، شخصی تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب، وبلاگ و ... هست. یک اینفلوئنسر در ابتدا به دلیل مهارت، حرفه، دانش، جایگاه اجتماعی و ... که داره، در شبکه اجتماعی مورد نظر خودش، حضور پیدا میکنه و افراد مختلفی به دلیل علاقه شخصی به این فرد و یا یادگیری از او، صفحه او را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند.

اینفلوئنسرها تاثیر خیلی زیادی در تغییر روند زندگی، افزایش مهارت و دانش، تصمیم گیری در رابطه با خرید یا فروش محصولات و ... دارند و از این طریق هم میتونن منبع درامدی برای خودشون ایجاد کنند. 

ما در این بخش از زیبامون دات کام به زندگی شخصی و حرفه ای بلاگر معروف ایتالیایی به نام کیارا فرانی (کیارا فراگنی) پرداخته ایم. با ما همراه باشید و با این بلاگر فوق العاده زیبا و معروف ایتالیا بیشتر اشنا شوید.

 

کیارا فرانی کیست و چگونه فعالیت خود را شروع کرده است؟

کیارا فرانی یا کیارا فراگنی (Chiara Ferragni)  دختر زیبای ایتالیایی هست که در تاریخ 7 مه 1987 در شهر در کرمونا، ناحیه لومباردی در کشور ایتالیا متولد شده است. کیارا اولین فعالیت های خودش رو در سال 2009، به عنوان بلاگر و وبلاگ نویس در زمینه مد و فشن و مسافرت از طریق وبلاگ خود "The Blonde Salad" شروع کرد و از این طریق، همکاری های گسترده ای با برندهای معروف در زمینه مد و زیبایی داشت.

 

کیارا فراگنی

 

این وبلاگ در همان سال های شروع فعالیت با استقبال و توجه خیلی زیادی از طرف دوستداران مد و فشن مواجه شد و همین موضوع زمینه رو برای افزایش محبوبیت و معروف شدن کیارا فراهم کرد. تعداد بازدید کنندگان وبلاگ او در همان سال های ابتدایی به بیش از 12 میلیون نفر رسید که در نوبه خود بسیار زیاد و منحصر به فرد بود. علاوه بر این کیارا استایل فوق العاده زیبا و منحصر به فردی هم داشت که همین موضوع هم باعث شد تا مسیر موفقیت رو سریع تر طی کنه.

کیارا فرانی در ایسنتاگرام هم از سال 2012 شروع به فعالیت کرد و اولین پست خودش رو در این فضای مجازی هم منتشر کرد.

در سال 2013 نام کیارا فرانی به عنوان یکی از 500 شخصیت تاثیرگذار در صنعت مد توسط کمپانی BOF یا (The Business of Fashion) معرفی شد.

در سال 2015، نام کیارا فرانی در مجله فوربز در لیست 30 نفر تاثیرگذار زیر 30 سال قرار گرفت و در همان سال ها بود که خواهر کیارا به نام والنتینا فراگنی هم به عنوان یک استعداد جدید وارد تیم The Blonde Salad شد.

رژیم کاربردی -16:8-چیست؟بهترین رژیم برای کاهش وزن

 

کیارا فرانی و خواهرانش

 

علاوه بر این در سال 2015، مجله ووگ اسپانیا، تصویر کیارا فراگنی رو به عنوان اولین وبلاگ نویس مد، روی جلد مجله چاپ کرد و بعد از این موضوع، عکس کیارا بر روی جلد بیش از 50 مجله دیگر هم چاپ شد. 

سال 2015 رو میتونیم به عنوان نقظه عطف فعالیت های کیارا فرانی معرفی کنیم. زیرا در این سال، دانشگاه هاروارد مطالعه ای رو در مورد روش کسب و کار و موفقیت کیارا فرانی انجام داد و این موضوع باعث شد تا او بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیره.

در سال 2016، وبلاگ The Blonde Salad به یک تجارت الکترونیکی و وب سایت معتبر در زمینه سبک زندگی، ارتقا پیدا می کنه و در حال حاضر به یک مجله انلاین و منحصر به فرد در زمینه مد و فشن تبدیل شده است.

در سال 2016 برند Pantene که برند معروف اسپانیایی در زمینه تولید محصولات مراقبتی و زیبایی موهاست، کیارا فرانی رو به عنوان سفیر جدید جهانی خود معرفی کرد.

در سال 2017، مجله فوربز (FORBES) از کیارا فرانی به عنوان تاثیرگذارترین و قدرتمندترین اینفلوئنسر دنیا یاد می کند و همچنین کیارا، رتبه دوم جذاب ترین اینفلوئنسر مد و فشن رو در اینستاگرام به دست میاره. اولین فروشگاه محصولات برند کیارا فرانی با عنوان Chiara Ferragni Collection هم در همان سال در میلان افتتاح شد. 

در سال 2018، روزنامه ایتالیایی Corriere della Sera، کیارا فرانی رو به عنوان آینده اقتصاد ایتالیا به همراه ماریو دراگی و جورجیو آرمانی معرفی میکند. 

و اکنون در سال 2020 صفحه اینستاگرام کیارا فرانی چیزی در حدود 18 میلیون فالوور دارد که این تعداد در رقابت نزدیکی با فالوررهای سلبریتی های بسیار معروف دنیا و فرشته های ویکتوریا سکرت دارد! همین موضوع باعث شده تا از کیارا فرانی به یک مد نویس معروف، بلاگر و اینفلوئنسر قدرتمند در زمینه مد و فشن تبدیل بشه و با عنوان پیشگام در صنعت مد و ارتباطات شناخته می شود و یک کارآفرین بسیار موفق هست.

او در طول سال های فعالیت خودش به عنوان بلاگر و اینفلوئنسر، در طراحی لباس، کفش، اکسسوری و ... همکاری خیلی زیادی هم با برندهای معروف داشت.

 

ازدواج کیارا فرانی و زندگی شخصی او

کیارا فرانی در رشته حقوق در حال تحصیل بود اما به دلیل مشغله های خیلی زیادی که داشت، این رشته رو ناتموم گذاشت. او و فدریکو لوسیا (Federico Lucia) رپر و تهیه کننده ایتالیایی، در اواخر سال 2016، آشنا شدند و در تاریخ 6 مه 2017، مراسم نامزدی خودشون رو برگزار کردند.

مراسم عروسی کیارا فرانی و فدریکو لوسیا در اول سپتامبر 2018 در شهر نوتو سیسیل برگزار شد. مراسم عروسی این دو یکی از مراسم های حیرت انگیز و عالی در دنیا بود و بالغ بر میلیون ها دلار هزینه داشت. مراسم عروسی کیارا یکی از بزرگترین و عجیب ترین همکاری های بین المللی بود و بازخورد جهانی نیز داشت. این دو صاحب پسری به نام لئون (Leone) هستند که در تاریخ 19 مارس 2018 متولد شده است.

 

کیارا فرانگی و همسرش در روز عروسی

 

کیارا و فدریکو در میلان و لس آنجلس در رفت و امد هستند و در این دو شهر بزرگ زندگی می کنند. هشتگ TheFerragnez# یکی از هشتگ های مشترک کیارا و همسرش هستند که بر روی عکس های شخصی و خانوادگی این دو در اینستاگرام مورد استفاده قرار میگیره.

 

کیارا فرانی و حضور او در جشنوار فیلم ونیز

 

عکس جدید کیارا

 

موفقیت ها و درخشش هایی که کیارا فرانی 30 ساله به همراه داشت باعث شد تا مستندی از زندگی و کار حرفه ای او ساخته بشه. این مستند در سپتامبر سال 2019 با عنوان "Chiara Ferragni Unposted" در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درامد و به مدت 3 روز در سینماهای ایتالیا اکران شد و در این سه روز، بیش از صد و هشت هزار نفر به تماشای این مستند رفتند. 

این فیلم مستند توسط کمپانی Amazon Prime هم توزیع شده و اکنون در 200 کشور جهان در دسترس هست. 

 

برند شخصی کیارا فراگنی

کیارا برند شخصی خودش رو هم راه اندازی کرده و با همکاری طراحان بزرگ دنیا، لباس، کیف، کف، اکسسوری و ... رو هم با نام chiaraferragnicollection هم از طریق سایت هم از طریق فروشگاه های بسیار معتبر و شناخته شده ای که در میلان، شانگهای، پاریس و ... وجود داره به فروش می رسونه.

لباسها و اکسسوری های برند کیارا، هنگی دارای ظاهر بسیار خیره کننده و پر زرق و برق هستند و امضای مخصوصی هم دارند. یک چشم آبی با مژه های بلند و چشمک زن، امضای مخصوص کیارا فراگنی بر روی محصولات برند خودش هست و این موضوع زیبایی و خاص بودن محصولات این برند و رو چندین برابر بیشتر کرده است. علاوه بر این عبارت CF هم یکی دیگه از مشخصه های اصلی برند کیارا فرانی هست که بر روی محصولات برند او دیده می شود.

 

فروشگاه برند کیارا فرانی

 

فروشگاه برند کیارا فرانی

 

ست سوییشرت شلوار صورتی دخترانه برند کیارا فرانی

 

ست سوییشرت شلوار صورتی دخترانه برند کیارا فرانی

 

کاپشن دخترانه برند کیارا فراگنی

 

کاپشن دخترانه برند کیارا فراگنی

 

کوله پشتی درخشان و خاص برند کیارا

 

کوله پشتی درخشان و خاص برند کیارا

 

کیف پول جذاب از برند کیارا فرانی

 

کیف پول جذاب از برند کیارا فرانی

 

قاب موبایل برند کیارا فرانی

 

قاب موبایل برند کیارا فرانی

 

 

لباس عروس کیارا فراگنی

لباس عروس کیارا فراگنی، لباسی فوق العاده زیبا و خیره کننده از برند دیور (Dior) بود. بالاتنه لباس عروس کیارا قلاب دوزی شده بود که با آستین های بلند و یقه کوتاه و ایستاده، زیبایی فوق العاده ای به همراه داشت. دامن لباس عروس او کاملا حریری و پف دار هست و گفته می شود بیش از 400 متر پارچه برای دوخت آن استفاده شده است. علاوه بر این دوختن این لباس عروس چیزی بیش از 1600 ساعت زمان برده است. قلاب دوزی بالاتنه لباس عروس کیارا فرانی، به شیوه باستانی جنوب ایتالیا و فرانسه بوده و این تکنیک فقط مختص زنان آن دوره بوده است.

 

کیارا فراگنی با لباس عروس

 

کیارا فراگنی و پدرش در روز عروسی

 

کیارا فرگنی و پدرش در روز عروسی

 

دکوراسیون مراسم عروسی کیارا فراگنی

 

دکوراسیون مراسم عروسی کیارا فراگنی

 

کیارا در مراسم عروسی خود 2 مدل لباس عروس بر تن داشت. لباس عروس دیگر او لباسی حریری و ابریشمی به رنگ صورتی و ارغوانی بوده که بر روی این لباس نقوش و نوشته های خاصی وجود داشت و این لباس هم به نوبه خود جذابیت و درخشش فوق العاده ای رو برای کیارا فراگنی ایجاد کرد. این لباس بعد از مراسم ازدواج و برای مراسم مهمانی پوشیده شد.

 

دومین لباس عروس کیارا فرانی

 

جدیدترین عکس های کیارا فرانی

 

استایل زمستانی کیارا فرانی

 

استایل زمستانی کیارا فرانی

 

استایل کیارا با برند شنل

 

استایل کیارا با برند شنل

 

استایل کیارا فرانی برای کریسمس

 

استایل کیارا فرانی برای کریسمس

 

کیارا فرانی همسر و پسرش

 

کیارا فرانی همسر و پسرش

 

کیارا فراگنی و پسرش

 

کیارا فراگنی و پسرش

 

کیارا در روز برفی

 

کیارا در روز برفی

 

کیارا فرانی در مسجد ابوطبی

 

کیارا فرانی در مسجد ابوطبی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو