برانکو از پرسپولیس جدا شد/عکس

منبع: ایران آرت

144

1398/3/27

00:46


ایران آرت: سرمربی پرسپولیس بعد از سه فصل موفق همراه این تیم تصمیم به جدایی گرفت و با الاهلی عربستان قرارداد بست.

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به همراه پرسپولیس شد، با اتمام فصل شایعه جدایی‌اش از جمع سرخ پوشان و حضور روی نیمکت الاهلی عربستان به گوش رسید و طی روزهای اخیر این اخبار قوت گرفت تا جایی که اکنون رسانه‌های سعودی این انتقال را قطعی دانستند.

این سرمربی کروات که سه سال رویایی با کسب ۶ قهرمانی با پرسپولیس تجربه کرد، امروز هم به مسؤولان باشگاه پرسپولیس عنوان نمود قصد فسخ قرارداد سال آینده‌اش را دارد و می‌خواهد فصل بعد در خارج از ایران به سرمربیگری ادامه دهد.

در حالی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده مطالبات گذشته برانکو آماده است و پیش پرداخت فصل آینده او را نیز خواهد داد، اما ظاهرا برانکو ایوانکوویچ تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد ندارد سال بعد در جمع سرخ پوشان بماند و به همین ترتیب با باشگاه الاهلی عربستان به توافق نهایی رسیده است.

دقایقی قبل توئیترهای رسانه‌های عربستانی ریاضیه، ارم اسپورت و ... خبر از توافق نهایی برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی عربستان دادند و عنوان کردند قرارداد او به زودی رسمی و رسانه‌ای خواهد شد.

اما برخی خبرنگاران عربستانی نیز در توئیتر اعلام کردند قرارداد برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان در روز چهارشنبه هفته گذشته امضاء شده ولی او از امیر منصور بن مشعل، مدیرعامل این باشگاه درخواست کرده این قرارداد را نهایی نکند تا قرارداد او با باشگاه پرسپولیس فسخ شود.

تا این لحظه سایت و رسانه‌های مجازی باشگاه الاهلی عربستان خبر حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم را تایید نکردند ولی علاوه بر سایت‌های سعودی، تصاویری هم از بازدید سرمربی فصل قبل پرسپولیس از کمپ باشگاه الاهلی در اتریش منتشر شده که به نوعی پیوستن او به این تیم را قطعی می‌کند.

01413471



01413474

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو