هیجان انگیزترین مراکز تفریحی در شهر تاریخی اصفهان

منبع: همگردی

110

1398/10/24

20:06


اصفهان یکی از استان های تاریخی و جذاب کشورمان است که هر ساله در تمام فصول سال میزبان گردشگران و مسافران زیادی است. جدا از آثار تاریخی و باستانی زیادی که این استان دارد، مراکز تفریحی هیجان انگیزی هم در این استان وجود دارد که در این مقاله به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد. همیشه در سفر به هر شهر و استانی یکی از دغدغه های مسافران، پیدا کردن اقامتگاه است که در این مقاله بهترین اقامتگاه های نزدیک هر مرکز تفریحی را بیان می کنیم تا بدون دردسر بتوانید به اجاره خانه در اصفهان بپردازید.

آکواریوم اصفهان

یکی دیگر از جاهای دیدنی اصفهان که خاص و البته تازه تاسیس است، آکواریوم آن است. ساختن یک تونل آکواریومی در شهر کویری اصفهان، می تواند یک مکان تفریحی جالب باشد. آکواریوم اصفهان به شما کمک می کند تا سفری هیجان انگیز را تجربه کنید و برای اولین بار حیوانات جدید و خاص را ببینید. برای بازدید از این جاذبه گردشگری، باید به پارک جنگلی ناژوان بروید. ورودی آکواریوم شبیه به شکل موج ساخته شده است و در ساخت این ساختمان دقت زیادی شده است تا برای همگان مناسب باشد. سطوح شیبداری که در این محل ساخته شده است، عبور و مرور را برای افراد ویلچری و کالسکه دار مناسب کرده است. برای رسیدن به تونل آکواریومی باید 7 متر به زیر زمین بروید تا محفظه های غول پیکر آکواریوم را که در آن ها بیش از 6500 گونه وجود دارد، را ببینید. در نزدیکی آمواریوم اصفهان اقامتگاه های زیادی وجود دارد که از آن جمله می توان به سوئیت و مهمانپذیر اشاره کرد.

شهر رویاها

یکی از هیجان انگیزترین مراکز تفریحی اصفهان که می توانید برای گذران اوقات فراغت به آن جا بروید، شهر رویاهای اصفهان است و در آن وسایل خاص و هیجان انگیزی وجود دارد که از بودن در آن جا لذت خواهید برد. ترن هوایی یکی از جاهای تفریحی این شهر است که فضایی توام با ترس و دلهره را به وجود می آورد.

یکی دیگر از تجربیات هیجان انگیز این شهر، سفر به فضاست. شاید کمی دور از دسترس باشد اما در حدود 7 دقیقه و به کمک واقعیت مجازی می توانید به فضا سفر کنید، یا به اقیانوس بروید و دنیای زیر آب را ببینید. تکنولوژی پیشرفته ای که در این مجموعه قرار دارد، می توانید به جاهای ناشناخته بروید و تجربیات جدید به دست آورید.

شهربازی این مجموعه بزرگترین شهربازی خاورمیانه است که تنوع بازی های آن آنقدر زیاد است که از تفریح در آن خسته نخواهید شد. در نزدیکی این مجموعه تفریحی، اقامتگاه های زیادی وجود دارد که اجاره سوئیت در اصفهان به صرفه تر خواهد بود.

جاذبه های گردشگری اصفهان

باغ گلها

یکی از جذاب ترین مناظری که در اصفهان وجود دارد، باغ گلهای آن است که در آن انواع گل و گیاه وجود دارد و برای حدود 250 نفر ظرفیت دارد. از مجموعه گل های منحصر به فردی که در باغ گل ها وجود دارد می توان به گل خانه، باغ صخره ای، برکه و باغ رز اشاره کرد. امکانات دیگری هم در این مجموعه وجود دارد که از آن جمله میتوان به نمایشگاه های مختلف، آمفی تئاتر روباز و... اشاره کرد.

باغ پرندگان

یکی دیگر از مهیج ترین مراکز تفریحی اصفهان که در پارک جنگلی ناژوان قرار دارد، باغ پرندگان است. در این باغ زیبا بیش از 130 گونه و 4 هزار پرنده زندگی می کنند که به دلیل زیبایی منحصر به فرد هر کدام، به یکی از مکان های تفریحی اصفهان تبدیل شده است. این باغ به دلیل نزدیکی به زاینده رود و مناسب بودن شرایط آب و هوایی آن برای پرندگان، به یک زیستگاه مناسب برای آن ها تبدیل شده است.

برای این که بتوانید بدون دغدغه و در کمترین زمان در این شهرها اقامت داشته باشید، باید از روش های آنلاین استفاده کنید. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما کمک می کند تا از راهی ایمن بتوانید ویلا یا اقامتگاه اجاره کنید. در هومسا تمام ویلاها و اقامتگاه ها با جزئیات، تعداد نفرات، قیمت و مکان دسترسی مشخص شده است و حتی از همین الان می توانید برای هر زمانی که می خواهید، اقامتگاه دلخواه خود را اجاره کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو