دانلود بازی The White Door برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی The White Door برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

162

1398/10/25

03:54


داستان بازی The White Door در مورد شخصیتی به نام رابرت هیل است که در یک مرکز بهداشت و روان از خواب بیدار می شود. گویا آقای هیل از مشکل آلزایمر رنج می برد و بسیاری از خاطرات خود را از یاد برده است. حال شما در این بازی باید کارهای روزمره را انجام دهید و رویاهای وی را کشف کنید. باید بدانید که آقای هیل چه کسی بوده است و برای چه هدفی می جنگد. به او در یادآوری خاطراتش کمک کنید و بفهمید که چه هدفی دارد. داستان بازی تعاملی است و با گیم پلی اشاره و کلیک دنبال می شود. گرافیک بازی ساده و هنری است و از لحظه لحظه حضور در چنین محیط لذت خواهید برد. ماجراجویی های بازی به صورت صفحات جدا تعبیه شده است و در همین یک صفحه نمایش داده می شود. گیم پلی بازی واقعا خلاقانه است و کنترل کامل آقای هیل را برعهده می گیرید.

The White Door PC-DARKZER0

دانلود-بازی-The-White-Door

بازی The White Door شامل معماهای بسیاری است و باید به شیوه های زیرکانه به دنبال یادآوری خاطرات باشید. وقایع غیرمنتظره ای در انتظار شما است و اتفاقات سورئالیست در بازی وجود دارد. هر روز با جو خاصی روبرو می شوید و از لحاظ روانی متوجه تغییرات آقای هیل شوید. بازی اسرار زیادی برای کشف شدن دارد و تا انتهای ماجرا می تواند شما را هیجان زده کند. آهنگ سازی بازی یکی از نقاط قوت بازی است و ویکتور به خوبی می دانسته که چه طور تعلیق را در بازی بیشتر کند. مرکز درمان Rusty Lake به مکانی برای احیای روح و حافظه آقای هیل تبدیل شده است و هرگز نباید از نجات وی ناامید شوید. شما هر صبحی که بیدار می شوید درواقع یک قدم به جلو رفته اید و می توانید به مکان های بیشتری بروید. معماهای بازی گاها خیلی ساده و گاها بسیار چالش برانگیز هستند.

info

Robert Hill wakes up in a Mental Health facility and suffers from severe memory loss. Follow the facility’s strict daily routine, explore his dreams and help him recall his memories. The White Door is a new point-and-click adventure developed by the creators of the Cube Escape & Rusty Lake series.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® XP/Vista/7,8, 10 or later

Processor: 1.8 Ghz Processor

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Direct X 9.0c compatible video card

DirectX: Version 9.0c

Storage: 100 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The White Door-DARKZER0 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو