دانلود بازی Bionic Commando Rearmed برای کامپیوتر – نسخه CPY

دانلود بازی Bionic Commando Rearmed برای کامپیوتر – نسخه CPY


منبع: دانلود ها

72

1398/10/26

01:38


با وجود این که مهم ترین اصل در بازی های پلتفرمر (پریدن) تا به امروز بدون تغییر مانده و تقریبا هیچ بازی پلتفرمری وجود ندارد که از این اصل تبعیت نکند اما یک بازی پلتفرم/شوتر منحصر به فرد به نام Bionic Commando که در سال ۱۹۸۷ توسط کپکام برای دستگاه های آرکید و کامپیوترهای خانگی تولید شد. این روند را تغییر داد. خلاقیت اصلی بازی Bionic Commando این بود که بر خلاف تمام بازی های پلتفرمر دیگر، قهرمان بازی نمی توانست بپرد.

در عوض او به یک دست بایانیک(دانش ترکیب بافت های بدن موجودات زنده با ابزارهای الکترونیکی یا مکانیکی) مجهز بود که به او اجازه می داد از آن به عنوان یک قلاب بالابر استفاده کرده یا هم چون مرد عنکبوتی تاب بخورد و به این ترتیب از سکویی به سکوی دیگر منتقل شود. اما این خلاقیت قابل توجه باعث شد هم نسخه آرکید و هم نگارش کامپیوتری آن محبوبیت زیادی به دست آورد. پس از موفقیت بازی، کپکام در سال ۱۹۸۸ ادامه بازی را با همان نام به صورت انحصاری برای کنسول NES تولید کرد که موفقیتی باور نکردنی به دست آورد. این مساله موجب ساخت  تعدادی دنباله و دوباره سازی برای نسخه NES شد.

Bionic Commando Rearmed PC-CPY

دانلود-بازی-Bionic-Commando-Rearmed

اما شاید در بن تمام بازی هایی که براساس BCNES ساخته شده اند، هیچ بازیی به خوبی بازی Bionic Commando Rearmed نباشد. این بازی دوباره سازی تقریبا دقیقی از نگارش آمریکایی BCNES است که با گرافیک بسیار زیبا و تغییرات جزئی در گیم پلی و داستان برای کامپیوتر و کنسول های نسل هفتم عرضه شده است.

داستان بازی Bionic Commando Rearmed تقریبا با نسخه آمریکایی BC برای NES یکسان است. در نگارش ژاپنی BC، قهرمان ما با نیروهای نازی درگیر شده  و در نهایت در پایان بازی رهبر نیروهای نازی یعنی هیتلر را به قتل می رساند. اما در نگارش آمریکایی هیتلر با یک شخصیت دیگر جایگزین شده و نام گروه منفی بازی نیز تغییر پیدا کرد.

به طور کلی حال و هوای بازی در مراحل Down Top با بازی اصلی مو نمی زند و در مراحل Scroller Side هم بهبودهای متعددی پیدا کرده است. در این مراحل تاکید اصلی روی استفاده درست از دست بایانیک برای منتقل شدن از یک سکو به سکوی دیگر و شلیک به دشمنان است اما دست ما اکنون قابلیت های جدیدی دارد. به عنوان مثال بازیباز می تواند با استفاده از دستش گلوله ها را دفع کند یا از اشیای موجود در محیط به عنوان سپر استفاده کند.بهتر از همه این که پس از ارتقا بازیباز می تواند دشمنان را گرفته و آن ها را پرتاب کند.

info

Classic side-scrolling gameplay is reporting back for duty with Bionic Commando Rearmed, a remake of the classic NES game, out now on PC.

20 years after the 8-bit classic was released, Bionic Commando Rearmed recreates the world of the original with a complete “2.5D” visual revamp. Bionic Commando Rearmed preserves the original’s mix of swinging and shooting in an intense 2D side-scroller, all to the tune of a brand-new soundtrack based on the classic 8-bit music from the NES masterpiece.

But Rearmed is far more than just a remake – it features all-new modes such as the 2-player co-op play, smarter enemy AI, new bionic arm abilities, new weapons, bigger bosses and online rankings. Faithfully sticking to the story of the NES game, Bionic Commando Rearmed tells the story of Nathan “R.A.D.” Spencer’s first mission, sent in to retrieve captured agent Super Joe from the hands of the Imperials.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Supported OS:Windows® XP Service Pack 2 or Windows Vista™

Processor:Intel Pentium 4 2 Ghz/AMD XP 2200+

Memory:1 GB RAM

Graphics:128 MB DirectX 9c compatible card / nVIDIA GeForce 6600 GT / or ATI equivalent

Sound:DirectX 9 compatible sound card

DirectX®:DirectX 9c

Hard Drive:650 MB free hard drive space

Peripherals:Keyboard and mouse, Xbox 360 controller supported

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Bionic Commando Rearmed-CPY با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو