دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky برای کامپیوتر – نسخه PROPHET و GOG

دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky برای کامپیوتر – نسخه PROPHET و GOG


منبع: دانلود ها

131

1398/10/26

01:52


سالها بعد از حادثه نیروگاه هسته ای چرنوبیل هر روز شهر چرنوبیل و شهرهای اطراف بیشتر در سایه این واقعه دردناک فرو می روند. در این بین، در حالی که این مناطق دهشت آور خواسته و ناخواسته به فراموشی سپرده می شوند موجی از سودجویی و طمع دست یابی به اشیائی که در این حادثه تحت اثرات رادیواکتیو در طی این سال ها ارزشمند شده اند یا همان آرتیفکت ها، گروه گروه طمع پیشگان را روانه این مناطق که ZONE نامیده می شوند می کند. SHADOW OF CHERNOBYL داستان استرلوک، یکی از همین سودجویان که در اصطلاح S.T.A.L.K.E.R نامیده می شوند و کشف این حقیقت که استرلوک کیست و برای چه به ZONE پا نهاده است را دنبال می کرد.

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky PC-PROPHET

دانلود-بازی-S.T.A.L.K.E.R.-Clear-Sky

بازی S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky همانطور که از نامش پیداست پیش درآمدیست بر سایه چرنوبیل. آسمان پاک روایت گر سرگذشت استرلوک و سفرهای وی به ZONE قبل از وقایع بازی قبلیست و به نوعی داستان در این قسمت نقش راه گشای داستان مبهم S.T.A.L.K.E.R : SOC را ایفا می کند و به درگیری های شخصیت اصلی که او نیز همانند بازی قبلی دچار نقص در حافظه خود شده و استرلوک و چگونگی رابطه خود با این کاراکتر می پردازد.

فرم روایی نیز مشابه بسیاری از نکات ریز و درشت دیگر کاملا دست نخورده از بازی قبلی باقی مانده و کماکان ترکیبی از روایت گفتاری و نوشتاری و تعداد معدودی نیز صحنه های سینمایی از پیش رندر شده هرچند زیبا می باشد. نوع داستان سرایی در این قسمت نیز مبهم و کمی گیج کننده، در کنار سیلی از دیالوگ هاست که بعضا همراهی با آن را سخت می کند.

اتمسفر بازی S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky همچنان بزرگترین جنبه مثبت این بازی محسوب می شود. هرچند وقایع CLEAR SKY قبل از SOC به وقوع می پیوندند و به ظاهر نباید آلودگی به سطح سایه چرنوبیل رسیده باشد ولیکن از وحشتی که بر آن بازی قالب بود نه تنها چیزی کاسته نشده بلکه اینبار ZONE با خشونتی بمراتب بیشتر بازیباز را در آغوش نه چندان گرمش خفه می کند!

به مبارزه طلبیدن مرگ با آگاهی از اینکه تنها دوست حقیقی شما شجاعتی است که هر لحظه در میان وحشت ZONE رنگ می بازد، لذتی وصف ناشدنی را به شما منتقل می کند! تنها افت تعداد مراحل تاثیرگذار است که باعث می شود از نظر شدت همین تاثیرگذاری، SOC به مراتب بالاتر از CLEAR SKY قرار بگیرد. از منظر فنی بازی S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

افکت های صوتی بازی از صداهای محیطی گرفته تا صدای اسلحه ها علی رقم اینکه بسیار مشابه قبل هستند بسیار خوب کار شده اند ضمن اینکه بهبودهایی در کیفیت و همچنین تعداد و تنوع اصوات به چشم می خورد و از این بابت ایرادی به بازی وارد نیست.در کنار صداگزاری زیبا یکی دیگر از نکات واقعا مثبت CLEAR SKY گرافیک بینهایت زیبای آن است.

به مدد تلاش های بسیار GSC در ارتقای سطح کارایی XRAY ENGINE که در حالت استاندارد یک موتور قدیمی و نه چندان قوی محسوب می شود در SOC یکی از برترین نورپردازی و سایه زنی های ممکن را در کناری گرافیکی زیبا خصوصا از منظر هنری به نمایش گذاشت که جای بسی تقدیر داشته و دارد. اینبار همان نورپردازی و سایه زنی SOC با اضافه شدن جلوه های بینهایت زیبا و ارتقای سطح بازگشتی خارق العاده را رقم زده اند!

info

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky is set in 2011, one year prior to the events of the original S.T.A.L.K.E.R. game.

A group of stalkers, for the first time, reaches the very heart of the Zone-the Chernobyl Nuclear Power Plant-and triggers a cataclysm on the brink of a catastrophe. An immense blast of anomalous energy transforms the Zone: the once reliable and relatively safe roads are no longer so, the landscape is wiped clean by outbursts of anomalies, and previously unknown areas appear on the Zone map. Stalkers and expeditions perish or end up isolated within the lost territories.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Supported OS:Microsoft® Windows® XP(Service Pack 2)/Microsoft® Windows® 2000 SP4

Processor:Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+

Graphics:128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600

Memory:512 MB RAM

Sound:DirectX® 9.0 compatible sound card

Hard Drive:6 GB free hard disc space

سیستم پیشنهادی:

Supported OS:Microsoft® Windows® XP/Vista (SP1)

Processor:Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+

Graphics:256 MB DirectX® 9.0c compatible card* / nVIDIA® GeForce™ 8800 GT / ATI Radeon® HD 2900 XT

Memory:2 GB RAM

Sound:DirectX® 9.0 compatible sound card

Hard Drive:10 GB free hard disc space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky MULTi7-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو