دانلود بازی Half-Life برای کامپیوتر

دانلود بازی Half-Life برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

157

1398/10/26

01:52


بازی Half-Life یک بازی ویدئویی علمی–تخیلی به سبک تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت ولو ساخته شده‌ است و اولین قسمت از مجموعه بازی‌های رایانه‌ای نیمه‌جان است. در بازی Half-Life بازیکن نقش دکتر گوردون فریمن را بدست می‌گیرد، او یک دانشمند فیزیک نظری است که باید راه فراری از یک آزمایشگاه مخفی به بیرون، و همچنین راهی به جبران تحقیقاتی سری که به اشتباه موجب ایجاد پورتالی به جهان موجودات عجیب الخلقه‌ای که قصد نابودی بشر را دارند، پیدا کند.

با انتشار بازی، منتقدان این مجموعه را مورد ستایش قرار دادند. نیمه‌جان به عنوان بهترین بازی سال توسط مجله بازی، رایانه شخصی در نوامبر ۱۹۹۹، اکتبر ۲۰۰۱ و آوریل ۲۰۰۵ شناخته شد و بیش از ۵۰ جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کرد. روندبازی نیمه‌جان تا چندین سال بعد از انتشار تأثیر بسزایی در بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص داشت و همچنین آن را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تمام زمان رایانه می‌پندارند.

Half-Life PC-P2P

دانلود-بازی-Half-Life

بازی Half-Life یک عنوان در سبک تیراندازی اول شخص است که بازیباز در آن باید به مبارزه و حل معماها بپردازد تا در بازی پیشرفت کند. در مقایسه با بیشتر بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص آن زمان، که برای شرح جزئیات داستان بازی متکی بر میان پرده‌ها بودند، نیمه‌جان به‌طور کلی داستان بازی را به صورت سکانس‌های داستانی و با دید اول شخصی که بازیباز می‌تواند آن را کنترل کند بازگو می‌شد.

در این راستا، بازی دارای هیچ میان پرده‌ای نمی‌باشد و بازیباز به ندرت اختیار کنترل گوردون را از دست می‌دهد و در تمام طول بازی، بازی از چشم‌های او دنبال می‌شود. نیمه‌جان دارای مرحله نمی‌باشد، در ازای آن بازی به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که نام آن بخش با جلو رفتن بازیکن در بازی، بر روی صفحه نمایش داده می‌شود.

بازی دارای معمایی از قبیل استفاده از جعبه‌های اطراف برای درست کردن یک راه‌پله کوچک برای رفتن به بخش بعدی که بازیباز باید به آنجا سفر کند، می‌یاشد. در برخی معماها، از محیط برای کشتن دشمنان استفاده می‌شود، مانند کشیدن سوپاپ بخار آب، برای پاشیدن بخار داغ بر روی دشمنان. غول آخرهای کمی در بازی وجود دارند که بازیباز باید با آن‌ها به‌طور مستقیم روبرو شده و آن‌ها را شکست دهد.

در اواخر بازی، بازیباز با پوشیدن لباس HEV، قابلیت پرش بلند را دریافت می‌کند که به هنگام نشستن و پریدن به آن اجازه افزایش سرعت و پرش طولی را می‌دهد. بازیباز باید بر این قابلیت در اواخر بازی برای گذشتن از معماهای پرشی زن تکیه کند. در بیشتر زمان‌ها بازیباز تنهایی به مبارزه می‌پردازد، اما برخی مواقع نیز بعضی شخصیت‌های انتخاب نشدنی مانند گاردهای امنیتی و دانشمندان به او کمک می‌کنند، هر دوی آن‌ها در کنار شما مبارزه کرده و شما را در رسیدن به منطقه جدید و کشف اطلاعات یاری می‌کنند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • این نسخه شامل نسخه های Half-Life Source ،Half-Life 2 ،Half-Life 2: Episode One ،Half-Life 2: Episode Two می باشد که شامل آخرین آپدیت تا تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ است.
  • استفاده شبیه ساز LumaEmu v1.9.7 برای تعویض سریع زبان بازی و همچنین برطرف کردن باگ های گیم پلی بازی.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس دیتای رسمی و MD5 رسمی می باشد.
  • حجم بازی از ۲۰٫۴ گیگابایت به ۳٫۸گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما حدود ۲ الی ۸ دقیقه است.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب بازی حداکثر ۲۱ گیگابایت (در صورت نصب تمامی زبان ها) می باشد.
  • برای تغییر زبان بازی باید از فایل Language Selector.bat که در پوشه بازی قرار دارد باید استفاده کنید.
  • همچنین برای تغییر زبان و متن های بازی به زبان انگلیسی می توانید از فایل Force English Voiceovers.bat استفاده کنید و برای برگرداندن به زبان پیش فرض باید از فایل Restore All Voiceovers.bat استفاده کرد.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی (با احتساب فضای VRAM) برای نصب این ریپک نیاز است.
info

Named Game of the Year by over 50 publications, Valve’s debut title blends action and adventure with award-winning technology to create a frighteningly realistic world where players must think to survive. Also includes an exciting multiplayer mode that allows you to play against friends and enemies around the world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

500 mhz processor, 96mb ram, 16mb video card, Windows XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

سیستم پیشنهادی:

800 mhz processor, 128mb ram, 32mb+ video card, Windows XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Half-Life-P2P با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Half-Life Source Quadrilogy-FitGirl :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو