دانلود Adobe Photoshop Elements 2020.1 – ابزار ویرایش ساده تر تصاویر

دانلود Adobe Photoshop Elements 2020.1 – ابزار ویرایش ساده تر تصاویر


منبع: پی سی دی

137

1398/10/26

03:51


دانلود Adobe Photoshop Elements 2020.1 - ابزار ویرایش ساده تر تصاویر

Adobe Photoshop Elements نسخه جدید این نرم افزار ویرایش عکس محبوب می باشد که شما توسط آن می توانید عکس های روزانه خود را به تصاویر هنری زیبایی تبدیل کنید. با ویرایش عکس های خود توسط امکانات ساده این نرم افزار و تنظیمات خودکار آن می توانید عکس های زیبایی خلق کنده و آنها را در شبکه های اجتماعی مختلف و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

امکانات Adobe Photoshop Elements :

–    استفاده از بهترین تکنولوژی ترکیب عکس برای هماهنگ کردن سبک یک عکس با دیگری، ساخت پانوراماهای کامل، نورپردازی خوب عکس ها و ترکیب عناصر مختلف صورت برای ساخت تصاویر زیبا
–    امکانات منحصر به فرد ویرایشی نرم افزاز Adobe Photoshop که بالاترین استاندارد ویرایش عکس های دیجیتال را شامل می شوند را در این نرم افزار در اختیار خواهید داشت.
–    استفاده از Adobe Photoshop Elements برای تمامی مقاصد مانند دسته بندی و جستجوی عکس ها، ویرایش و زیباسازی عکس ها
–    جستجو و مدیریت تمامی عکس ها و ویدئو کلیپ ها از دیگر قابلیت های نرم افزار است. شما می توانید از گزینه های خودکار برای پیدا کردن عکس و کلیپ مناسب ( عکس هایی از افراد با مکان های خاص) استفاده کنید.
–    آیا می خواهید یک عکس را روتوش کنید یا به یک عکس پرتره افکت های هنری اضافه کنید؟ این نرم افزار شما را در تمامی این مراحل به صورت مرحله به مرحله کمک می کند.
–    امکاناتی برای سفیدتر کردن دندان ها، صاف کردن پوست، تنظیم رنگ، کنتراست و نورپردازی عکس ها و سپس انتخاب بهترین نتیجه از بین پیش نمایش های مختلف یک عکس و امکان حذف آنی خط و خش از روی یک عکس
–    زیباسازی بخش های خاصی از یک عکس با بیش از 100 افکت براش و انتشار آنها
–    ساخت تقویم، کارت تبریک و … تنها در چند دقیقه با استفاده از قالب های آماده نرم افزار که امکان ویرایش را نیز دارند، بسیار ساده خواهد بود.
–    شما با ساخت  آلبوم های عکس و ویدئوی انلاین با استفاده از قالب های انیمیشن می توانید تصاویر و ویدئو کلیپ های خود را برای دیگران به نمایش بگذارید.
–    و …

تبلیغات
دانلود
دانلود

دانلود Adobe Photoshop Elements

#حجمسرور پی سی دی
15.2GBDOWNLOAD

– رمز فایل فشرده: www.p30day.com

تصاویر

دانلود Adobe Photoshop Elements 2020.1 - ابزار ویرایش ساده تر تصاویر

راهنمای نصب

1. پس از دانلود, فایل RAR را به کمک نرم افزار Winrar استخراج نمایید. توجه داشته باشید قبل از نصب نرم افزار اتصال کامپیوتر خود را از اینترنت قطع کنید و سپس شروع به نصب نمایید.
2. پس از نصب نیز از اتصال برنامه به اینتنرت به کمک یک فایروال جلوگیری کنید.
3. در صورت عدم جلوگیزی از اتصال برنامه به اینترنت به هیچ عنوان Login نکنید تا فعال سازی برنامه از بین نرود.
4. محتویات فایل crack را به محل نصب شده کپی کنید.

در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو