شیک ترین مدل های طراحی ناخن با لاک صدفی

شیک ترین مدل های طراحی ناخن با لاک صدفی


منبع: نمناک

1,020

1398/10/26

14:00


یکی از انواع لاک های خوشرنگ و زیبا؛ لاک صدفی است که موجب زیبایی ناخن می شود و هیچگاه از مد نمی افتد و در هر موقعیتی می توان از آن استفاده کرد.

زیباترین مدل های لاک صدفی و طراحی ناخن

 لاک از وسایل آرایشی پرطرفدار میان بانوان و دختر خانم ها است که خریدن آن نیز برای آن ها لذت بخش است  اما انتخاب لاک بین لاک های خوشرنگ و متنوع کار سختی است .بیشتر خانم ها رنگ لاک های شان را معمولا با لباس های شان ست می کنند بنابر این باید در انتخاب لاک دقت کنند. زیباترین مدل های طراحی ناخن با لاک صدفی را می توانید در این بخش از دنیای مد نمناک ببینید و از آن ها ایده بگیرید.

یکی از انواع لاک های خوشرنگ و زیبا لاک صدفی است که موجب زیبایی ناخن می شود و هیچگاه از مد نمی افتد و در هر موقعیتی می توان از آن استفاده کرد.

لاک صدفی اکلیلی


 لاک صدفی انواع گوناگونی مانند براق ،آینه ای ،اکلیلی،مات و... دارد و ترکیب آن با رنگهای دیگر زیبایی خیره کننده ای برای ناخن ها ایجاد می کند.

انواع لاک صدفی


میتوان از لاک های صدفی به تنهایی استفاده کرد و یا با نگین های ریزی برای طراحی ناخن این رنگ لاک رابا نگین های ریزی به کار برد و با این کار درخشش و زیبایی دست خود را به اوج رساند.

لاک صدفی


طراحی ناخن با لاک صدفی


مدل های لاک صدفی


دیزاین ناخن با لاک صدفی


برای زیباتر شدن دست های تان می توانید لاک صدفی را با رنگهای دیگر ترکیب کنید که یکی از این رنگ ها صورتی است، ترکیب بی نظیر لاک صورتی صدفی در هر موقعیتی مناسب است و مانیکور ناخن ها را زیباتر نشان می دهد.

لاک صدفی و صورتی

ترکیب زیبای لاک صدفی صورتی

لاک صدفی صورتی


 فرنچ ناخن با لاک صدفی


لاک صدفی آینه ای


انواع لاک صدفی


برخی از افراد لاک های مات را بیشتر از لاک های براق می پسندند، این رنگ لاک برای ناخن های کشیده و بلند مناسب است و در مجالس خاصی می توان از آن استفاده کرد .

طراحی ناخن


لاک صدفی آینه ای


لاک صدفی


انواع مدل های لاک صدفی


لاک اکلیلی صدفی باعث زیبایی و درخشش ناخن ها می شود برای طراحی ناخن با لاک صدفی و اکلیلی می توانید چند تا از ناخن های تان را با این رنگ دیزاین کنید.

دیزاین ناخن با لاک صدفی


انواع لاک صدفی


انواع دیزاین ناخن با لاک صدفی


لاک آینه ای صدفی نیز در بین دختر خانم ها پرطرفدار بوده و باعث می شود در مجالس عروسی مانند نگین بدرخشید، تصاویری از زیباترین انواع مدل های لاک صدفی را ببینید و از آن ها ایده بگیرید.

مدل های دیزاین ناخن با لاک صدفی آینه ا

مدل های دیزاین ناخن با لاک صدفی آینه ای

دیزاین ناخن با لاک صدفی


 لاک صدفی


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو