داستان‌های مهران رجبی و زبل خان: این‌جا، اون‌جا، همه‌جا

داستان‌های مهران رجبی و زبل خان: این‌جا، اون‌جا، همه‌جا


منبع: روزیاتو

143

1398/10/26

14:41


مهران رجبی، هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون، مجری برنامه، شاعر، ترانه سرا، گرافیست، خواننده و فعال اجتماعی و معلم پرورشی و عاشق فوتبال و خلاصه دنبال همه چیزهای خوب و شاد است.

مهران رجبی، متولد ۱۲ دی ماه سال ۱۳۴۰ در کرج است. او همشهری کیمیا علیزاده است. مهران رجبی، دانش آموخته رشته گرافیک است و مقطع ارشد را در دانشگاه تربیت مدرس گرفت. همسرش افسانه کیا بوده و دو دختر به نام زهرا و سارا دارد و پسری به نام علی رضا. نخستین حضور مهران رجبی در تلویزیون، سال هفتاد و شش بود که با  سریال «بچه های مدرسه همت» آمد. مهران رجبی تا کنون در ۶۷ فیلم سینمایی و ۵۲ سریال تلویزیونی در شبکه های مختلف، نقش آفرینی کرده است.

آچمز به کارگردانی مهرداد خوشبخت، فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت و موچین به کارگردانی حسین تبریزی، جدید ترین سریال های مهران رجبی است. او در سینما نیز در سال های اخیر در فیلم هایی چون: جانان، ماموریت غیر ممکن، تیغ و ترمه و ما خیلی با حالیم حضور یافت.

چهره فتوژنیک و استایل انرژی مثبت و شادی دارد و یکی از چهره های هنری دوست داشتنی است. او را در سریال ها در نقش های مختلف دیدیم. از تیپ کراواتی تا تیپی که در حمام، در نقش یک کاندیدای انتخابات، بدن خود را با لیفی از کف صابون در اختیار یک دلاک قرار داده است. خلاصه، طنز به روایت مهران خان رجبی، مثل مهران خان غفوریان، عالمی دارد . . .

مهران رجبی و خون گیری

پشت صحنه و مهران رجبی

او اخیرا مجری گری برنامه «هر چی شما بگین» شبکه اول سیما را بر عهده گرفته که به مناسبت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساخته شده است. او در این برنامه، تلاش دارد تا از نگاه دوربین شبکه ۱ که خود را شبکه ملی می‌داند، مردم را به حضور در انتخابات و آشنایی با این فضا در زمستان نود و هشت آشنا کند.

مهران رجبی

تیپ مهران رجبی در ویژه برنامه هر چی شما بگین شبکه اول سیما

موضوعی که از جهات مختلفی، مایه طنز کاربران در شبکه های اجتماعی شده است. در یکی از این برنامه ها، به طرز عجیبی، مهمان برنامه سانسور شده است. گویا این مهمان، یکی از نمایندگان کنونی مجلس است!

سانسور عجیب مهمان برنامه شماره ۳ «هر چی شما بگین» با مجری گری مهران رجبی

مهران رجبی این روزها، خیلی ها را یاد برنامه کارتونی زبل خان در دهه پر خاطره شصت می اندازد:

زبل خان اینجا، زبل خان اونجا، زبل خان همه جا. زبل خان رو همه می شناسن. همیشه پر هیجان ، بدون آرام و قرار . زبل خان اینجا. زبل خان اونجا. زبل خان همه جا . . . .

مهران رجبی همون زبل خان دهه شصت ما است که در سال‌های پایانی دهه نود شمسی، نقش آفرینی می کند و جوانان دهه شصتی را که روزگاری در دوران جنگ تحمیلی، به پشت بام ها می رفتند تا شلیک پدافند هوایی را نظاره گر باشند، به یاد زبل خان آن روزگار پر اشک و لبخند می‌اندازد….

ویژه برنامه انتخاباتی هر چی شما بگین شبکه ۱ سیما که بار دیگر مهران رجبی را در کانون توجه کاربران شبکه های اجتماعی و مخاطبان رسانه ملی قرار داده است، از ۲۴ آذر ماه روی انتن رفته است. این برنامه، ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای است و یکشنبه ها پس از سریال شبانگاهی پخش می شود. لوکیشن این برنامه گفت و گو محور در موزه شهید مدرس تهران است. به دلیل این که گویا تبلیغی برای مهمانان برنامه صورت نگیرد، صدا و تصویر آن ها مخدوش می شود.

دوربین مخفی یکی از آیتم‌های جذاب «هر کی شما بگین» است که در این بخش نظر مردم را در خصوص نمایندگان مجلس و انتخابات جویا شده است. گفت‌وگوی مردمی آیتم دیگر این برنامه است که در آن از مردم سؤالات جالبی در خصوص نمایندگی مردم در مجلس شده است.

او قبلا گفته بود که به اندازه ۳۰ سال درآمد معلمی، از سینما و تلویزیون درآمد داشته است.

این که چرا مهران رجبی بدون سابقه مجری گری و اشراف سیاسی به مسائل روز، روبروی چهره های سیاسی قرار می گیرد و مجری گری چنین برنامه مناسبتی در سال انتخابات، بر عهده وی قرار گرفته است، مثل بسیاری از پرسش های ملت از رسانه ملی، بی جواب مانده است. این‌که چرا باید نمایندگان فعلی دعوت شوند و تصویر آن ها مخدوش شود، پرسش دیگری است که بیش از همه، ذوق و خلاقیت و سلیقه برنامه سازان شبکه ملی را بر ملا می‌کند و بر مایه های طنز داستان به روایت مهران خان رجبی، می‌افزاید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو